Look Outside al helemaal uit? Ik heb 66 van de 92 achievements nu. Hoop op nog een expansion binnenkort. Laatste achievements zijn wel saai hoor, vooral die 1, 2, 3 en 4 wrong offerings. Ik heb met een nieuwe run best wat nieuwe dingen ontdekt.quote:
Ik ben even naar een andere game over gestapt. Ga er binnenkort weer mee verder.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Look Outside al helemaal uit? Ik heb 66 van de 92 achievements nu. Hoop op nog een expansion binnenkort. Laatste achievements zijn wel saai hoor, vooral die 1, 2, 3 en 4 wrong offerings. Ik heb met een nieuwe run best wat nieuwe dingen ontdekt.
Die gast is zo fucking dom.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:56 schreef V. het volgende:
Whoa, ik kon altijd best goed tegen Worthabuy op YT, moest wel lachen om zijn gemopper en was het vaak eens met zijn mening over games.
Maar gisteren postte hij een filmpje over Ghost of Yotei met een rant over een dev die een niet zo smakelijke post over Charlie Kirk had geplaatst.
En daar komt me een partij heiligverklaring van die fascist (die, laat ik duidelijk zijn, niet doodgeschoten had mogen worden) waar de honden geen brood van lusten. Bizar.
Instant unsubscribe.
Er schijnt overigens een link te zijn met Helldivers 2 en de dader.
Maar tot zover de politiek.
daarom FOK! lezenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gast is zo fucking dom.
Ben al jaren geleden gestopt toen het overduidelijk was dat hij 0% objectief was, en dat zijn eigen overtuigingen zijn reviews enorm kleuren.
Nee die gast is echt een sukkel.
Ik dacht even dat dit over Warhammer ging.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gamer krijgt 40.000 games Steam Achievement reward
[ afbeelding ]
@:mschol Je hebt nog even te gaan..
Die heb ik al uitgespeeld.quote:
Dat is gewoon ziekquote:Op donderdag 25 september 2025 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gamer krijgt 40.000 games Steam Achievement reward
[ afbeelding ]
@:mschol Je hebt nog even te gaan..
Blijf hier toch meer fan van AoE2quote:Op maandag 29 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag AoE4 aangeschaft. Best leuk.
Die is ook goed jaquote:Op maandag 29 september 2025 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf hier toch meer fan van AoE2
Komt voor beide binnenkort weer een DLC uitquote:
Age of Mythologyquote:Op maandag 29 september 2025 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf hier toch meer fan van AoE2
Overzichtelijk?quote:Op maandag 29 september 2025 18:20 schreef V. het volgende:
Hades 2 binnengehaald, maar moet er nog wel inkomen.
Vind het gek genoeg niet zo overzichtelijk als H1.
Klopt, zag het!quote:Op maandag 29 september 2025 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt voor beide binnenkort weer een DLC uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |