SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
DansDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waggeltitten eindelijk eruitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Weet ik, het is lastig te schrijven als er geen grote dingen zijn. Tandjes komen nog niet door ze slaapt goed, eet goed, ook groente en fruithapjes, en oh ja, ze reageert op haar naam, dat is ook leuk om te zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
nee, dat was mij ook al opgevallen.
maar je bent niks verplicht he.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb deze TTquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
Beetje jammer deze TT. Maar dan maar de volgende.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gauw volposten maar weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
Beetje jammer deze TT. Maar dan maar de volgende.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, het is lastig te schrijven als er geen grote dingen zijn. Tandjes komen nog niet door ze slaapt goed, eet goed, ook groente en fruithapjes, en oh ja, ze reageert op haar naam, dat is ook leuk om te zien![]()
Haar eerste woordje: "mama". Haar tweede: "papa". Dan komt "Nee" en dan zegt ze "fok".
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oja inderdaadquote:
ik had deze TT niet
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oja inderdaad
ik had deze TT niet![]()
![]()
Dada is al voorbij gekomen en ze is ook een papaskindje. Ze lijkt heel veel op mij, slaapt snel bij mij, kliert minder met hapjes en krijg geen poepluiersquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Haar eerste woordje: "mama". Haar tweede: "papa". Dan komt "Nee" en dan zegt ze "fok".
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dada is al voorbij gekomen en ze is ook een papaskindje. Ze lijkt heel veel op mij, slaapt snel bij mij, kliert minder met hapjes en krijg geen poepluiers![]()
Wazdeze?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
youtube.com/watch?time_continue=3&v=sYMPuzOmUas&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3Fq%3Dgamma%2Breclame%2B%2522papa%2522%26rlz%3D1C1VDKB_nlNL982NL982%26oq%3Dgamma%2Breclame%2B%2522papa%2522%2B%26gs_lcrp%3DEgZjaHJvb&source_ve_path=Mjg2NjYTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier gaat iets mis...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
youtube.com/watch?time_continue=3&v=sYMPuzOmUas&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3Fq%3Dgamma%2Breclame%2B%2522papa%2522%26rlz%3D1C1VDKB_nlNL982NL982%26oq%3Dgamma%2Breclame%2B%2522papa%2522%2B%26gs_lcrp%3DEgZjaHJvb&source_ve_path=Mjg2NjYHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Puncktjens?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Even gesport en meteen boosOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ziedend?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wil jij die dingen straks op de knieën hebben hangenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Leave the rose alone!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
De papa van pinnemutske is overleden, daarom wilde maily de TT.
Gecondoleerd @pinnemutskeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jammer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gezien
Gecondoleerd @:pinnemutskeHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Bescherm de roos!quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kan gebeurenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan ben je in DTS aan het juiste adres!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien wil een admin de TT wel aanpassenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hier niet bijna maar helemaalquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
TR plaatsenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:03 schreef drakin het volgende:
Misschien wil een admin de TT wel aanpassen
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Zeg me dat het niet zo is van Frank Boeijen komt iedere keer weer op als ik het overlijden van iemands vader lees.
Dan denk ik toch weer aan het overlijden van mijn eigen vader in 2001.
En nee, ik wil het niet een "about me" iets maken.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Een mod kan TR ook zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een mod taggen?
Mods kunnen dat ook
Ik ben Jacques ze whipper nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
@:loveislikeakiss
Heb jij die bullwhip toevallig nog liggen? Er moet even een draakje getemd worden
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben Jacques ze whipper niet
Zelfde jaar als mijn vader.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:05 schreef Bargehassus het volgende:
Zeg me dat het niet zo is van Frank Boeijen komt iedere keer weer op als ik het overlijden van iemands vader lees.
En nee, ik wil het niet een "about me" iets maken.![]()
HR was toch niet zo blij dat iemand in mijn team tegenwoordig in Puerto Rico woont en al zijn werk remote doetIk had dat goedgekeurd, dus nu maar een officieel een "Extended Telework Agreement" ingediend. Bureaucratie
Snel een kopje thee maken voor mijn laatste vergadering van de week![]()
![]()
Wow. Doet het nog steeds pijn?quote:
Bij mij wel. Klinkt misschien gek na 24 jaar. De pijn wordt wel minder maar verdwijnt niet. Zoiets.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik was daarstraks bij mijn moeder. Is niet veel meer van over. Klote dementiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow. Doet het nog steeds pijn?
Bij mij wel. Klinkt misschien gek na 24 jaar. De pijn wordt wel minder maar verdwijnt niet. Zoiets.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Klinkt als mijn moeder. Komt allemaal wel samen zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was daarstraks bij mijn moeder. Is niet veel meer van over. Klote dementie
Mijn sterke moeder, nu nog 42 kilo, liggend in bed, Afhankelijk van alles en iedereen.
Ze leeft nog, weet bijna niks meer. Volslagen kudt. Sorry, mensen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ben pas halverwege mijn workout manquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan![]()
Welterusten alvastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee. Maar het gemis is er nog wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow. Doet het nog steeds pijn?
Bij mij wel. Klinkt misschien gek na 24 jaar. De pijn wordt wel minder maar verdwijnt niet. Zoiets.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was daarstraks bij mijn moeder. Is niet veel meer van over. Klote dementie![]()
![]()
Vreselijk ..... sterkte!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Klinkt als mijn moeder. Komt allemaal wel samen zo.
Mijn sterke moeder, nu nog 42 kilo, liggend in bed, Afhankelijk van alles en iedereen.
Ze leeft nog, weet bijna niks meer. Volslagen kudt. Sorry, mensen.![]()
![]()
Mijn vader is volgende week jarig dus ik wil nog even niet meedoen in deze gedachtegangHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snap ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn vader is volgende week jarig dus ik wil nog even niet meedoen in deze gedachtegangHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat heb ik bij waarom nou jij toen mijn beste vriend overleed op 17 jarige leeftijd in 2003.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:05 schreef Bargehassus het volgende:
En nee, ik wil het niet een "about me" iets maken.
Wat ook opvalt is dat elk liedje dat je hoort dan een trieste melodie heeftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoezeer ik hou van mijn moeder, ik hoop dat het snel voorbij isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ze leeft nog, weet bijna niks meer. Volslagen kudt. Sorry, mensen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Begrijp ik....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat heb ik bij waarom nou jij toen mijn beste vriend overleed op 17 jarige leeftijd in 2003.
Wat ook opvalt is dat elk liedje dat je hoort dan een trieste melodie heeftHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mijn eerste TR neeeeeequote:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zondag is m'n ma jarig. We wilden d'r meenemen op hightea. Dat gaat helaas echt niet meerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Yup! Heb het allemaal zo geplanned dat het goed uit komt. Maar ben echt moe. Slaap lekker straksquote:![]()
Dat gaan we inderdaad doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Breng je de high tea naar haar?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker bezigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! Heb het allemaal zo geplanned dat het goed uit komt. Maar ben echt moe. Slaap lekker straks![]()
En jij bent nog steeds niet helemaal fit dus goed rustenSlimquote:
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2420 / +22 / +7 / 5428 / 6441 / 0.38
2. FreshFruit / 1930 / +43 / +196 / 2067 / 2841 / 0.68
3. KillemWieft / 1486 / +21 / +92 / 688 / 1100 / 1.35
4. Dotteke / 1357 / +41 / +7 / 2348 / 2877 / 0.47
5. MooieTop6 / 1059 / +47 / +32 / 3610 / 4250 / 0.25
6. Vino_Tinto / 1059 / +3 / +4 / 2513 / 3037 / 0.35
7. _UserName_ / 1039 / +2 / +14 / 811 / 1096 / 0.95
8. JustinK / 1037 / +240 / +132 / 2602 / 2796 / 0.37
9. gebrokenglas / 820 / +0 / +30 / 1871 / 2352 / 0.35
10. KoningWouter / 815 / +1 / +28 / 1209 / 1562 / 0.52
11. hemarookworst / 624 / +31 / +11 / 950 / 1265 / 0.49
12. Dr.Mikey / 523 / +16 / +18 / 242 / 417 / 1.25
13. Masberum / 519 / +1 / +1 / 491 / 632 / 0.82
14. devzero / 407 / +11 / +3 / 568 / 730 / 0.56
15. mario390 / 405 / +3 / +1 / 235 / 350 / 1.16
16. Bargehassus / 396 / +4 / +2 / 1076 / 1252 / 0.32
17. MizzezAmy / 375 / +9 / +1 / 1569 / 1807 / 0.21
18. ToT / 370 / +0 / +5 / 1777 / 2033 / 0.18
19. kree / 355 / +86 / +7 / 1148 / 1395 / 0.25
20. HappyCharly / 341 / +0 / +0 / 180 / 249 / 1.37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dementie is een kutziekte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:12 schreef [url=https://forum.fok
De.nl/user/profile/132454]Koen66[/url] het volgende:
[..]
Ik was daarstraks bij mijn moeder. Is niet veel meer van over. Klote dementie![]()
![]()
![]()
Daarom 's morgens sportenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben pas halverwege mijn workout manDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Toen had ik geen zinquote:
Dus ben ik gaan wandelen
En boodschappen gedaan
En mealpreppen
Heb veel gedaan voor mijn doen vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Breng de high tea dan naar maquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Zondag is m'n ma jarig. We wilden d'r meenemen op hightea. Dat gaat helaas echt niet meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is liefde, ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezeer ik hou van mijn moeder, ik hoop dat het snel voorbij is![]()
![]()
niet te volgen weer dit. masr aangezien ik niet heel veel dm had, denk alles oke
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb bij mijn moeder wel eens blij dat het niet langer heeft geduurd, hou van haar maar JezusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
[..]
Ze leeft nog, weet bijna niks meer. Volslagen kudt. Sorry, mensen.Het laatste deel van dementie, daar hoor je niemand over. Dat is het ergste
Sterkte en een dikke knuf voor jouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik weet t draken met mijn oma, tis drama.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]Het laatste deel van dementie, daar hoor je niemand over. Dat is het ergste
Sterkte en een dikke knuf voor jouDo what you love, love what you do!![]()
rotziektequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet t draken met mijn oma, tis drama.
Zware onderwerpen op de vrijdagavond.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gebeurt weleens ja ......quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zware onderwerpen op de vrijdagavond.
hoe is het met jouw fruitvliegjes?![]()
Daarom... Rumquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zware onderwerpen op de vrijdagavond.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jaren mantelzorgen voor je moeder die dementerend is. Uiteindelijk is de dood een bevrijding, alhoewel de manier waarop verschrikkelijk was.![]()
is het ook en oke ik heb er best heel veel mee te maken gehad. alleen niet waar ik zoveel hierover over vertelde, want was meer drama over mezelf en mijn pa die overlegde en etc etc.quote:
Maar weet ik heb met mijn oma dat hele traject dus ook gehad tussendoor. en van hoe ze als leuke oma ging naar iemand die verdwaalde buiten. en dan maar naar opvang ging onder mom van je bent er op vakatbnit,
echt. tis omdat het niet meer kan he? maar moet zeggen dat hele traject totdat ze overleed uiteindelijk enzo. naja tis allemaal niet leuk, dementie is wel echt ellendig.Do what you love, love what you do!![]()
Gecondoleerd @Pinnenmutske
Sterkte @Koen66 en @BargehassusMja. Bekend mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezeer ik hou van mijn moeder, ik hoop dat het snel voorbij is
Van 3 ochtenden schoonmaken, haar eigen huishouden en 2 avonden vereniging, ging die ook ineens naar vel over been en de kracht en puf niet meer om nog maar een aardappel te schillen.
Laat staan met haar hond lopen.
Met de depressie die ze er daardoor ook nog overheen kreeg, werd haar leven net een hel.
En net op het moment dat ze eindelijk wat hadden gevonden en ze er de volgende dag wat aan zouden doen, piepte ze er tussenuit.
Ze staat ondertussen alweer op het punt geruimd te worden.![]()
De meeste zijn aan het zwemmen in een kommetje met Appel azijn en afwasmiddel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
gebeurt weleens ja ......
hoe is het met jouw fruitvliegjes?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, het ergste moet hier ook nog komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Jaren mantelzorgen voor je moeder die dementerend is. Uiteindelijk is de dood een bevrijding, alhoewel de manier waarop verschrikkelijk was.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, het ergste moet hier ook nog komen![]()
![]()
Goldband ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dood en verderf
Maar dood hoort ook bij het leven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meeste zijn aan het zwemmen in een kommetje met Appel azijn en afwasmiddel.
Trek je ze aan omdat je een dagjje ouder aan het worden bent?![]()
![]()
Wat ik al zei, kan soms ook een bevrijding zijn zelfs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dood en verderf
Maar dood hoort ook bij het leven![]()
weet niet ik vertel dan soms dingen hier he, en niet om drama te maken. maar waar ik mss wel eens best mee zit.
en wat ik vertelde nu is maar alle harde waarheid, en zeker in periode dat ik dus ook ff niet wist welke kant ik op moest.
dan kun je allemaal bedenken later. had dit gedaan of dat en etc. maarja voor mij was t hoe de fuck heb ik nog genoeg geld volgende maand,
dat dat allemaal goed uitwerkte? denk ook is karakter ding want ik deed er wel dingen aan en zocht hulp.
en dat dat werkte, naja deel van eigen moeite doen en deel van mensen die me hielpen.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat nu om ouders die dementerend zijn kree.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:43 schreef kree het volgende:
weet niet ik vertel dan soms dingen hier he, en niet om drama te maken. maar waar ik mss wel eens best mee zit.
en wat ik vertelde nu is maar alle harde waarheid, en zeker in periode dat ik dus ook ff niet wist welke kant ik op moest.
dan kun je allemaal bedenken later. had dit gedaan of dat en etc. maarja voor mij was t hoe de fuck heb ik nog genoeg geld volgende maand,
dat dat allemaal goed uitwerkte? denk ook is karakter ding want ik deed er wel dingen aan en zocht hulp.
en dat dat werkte, naja deel van eigen moeite doen en deel van mensen die me hielpen.![]()
Als hij nog jong was bolkte hij de hele nacht door en zou er met de winst vandoor gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trek je ze aan omdat je een dagjje ouder aan het worden bent?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja en vertelde dus hoe ik daarmee mee maakte? tis echt ellendig enzo dus wil het er liever niet eens zo over hebben,. maar weet dat ik dat dus weet van hoe en wat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat nu om ouders die dementerend zijn kree.Do what you love, love what you do!![]()
[..]
Ze leeft nog, weet bijna niks meer. Volslagen kudt. Sorry, mensen.Fucked up dat mee te moeten maken, man....
![]()
Ja en ik weet ook hoe dat is. Het is gewoon superkut.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja en vertelde dus hoe ik daarmee mee maakte? tis echt ellendig enzo dus wil het er liever niet eens zo over hebben,. maar weet dat ik dat dus weet van hoe en wat.![]()
Daddyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trek je ze aan omdat je een dagjje ouder aan het worden bent?
Dat zal het zijn ja.![]()
Nee, opeens waren ze er. Hele zomer geen last gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk best he. hier ook hoe grappig we allemaal zijn zo hier in topic.
dat er best mensen zijn die met meer dingen zitten en mss nog fok als uitvlucht doen enzo?
weet ik snap dat dus wel beetje. want ben ook niet al te makkelijk om alles te vertellen.
naja voor iemand raar gaat vinden, je mag mij altijd dm doen enzo hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Ligt er maar net aan hoe je dit leest!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ah well you
You never looked so good![]()
![]()
Ik denk dat hier lotgenoten zijn die precies weten wat je bedoelt. Sterkte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
![]()
Soort van @kree helpdesk .quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:48 schreef kree het volgende:
dat er best mensen zijn die met meer dingen zitten en mss nog fok als uitvlucht doen enzo?
weet ik snap dat dus wel beetje. want ben ook niet al te makkelijk om alles te vertellen.
naja voor iemand raar gaat vinden, je mag mij altijd dm doen enzo hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3 weken terug m'n ma nog met wat moeite in de auto gehesen, stukkie gereden, bakkie gedaan. Dat klinkt nu als een onmogelijkheidSame shit, different day
SC hopper present![]()
@devzero ik krijg een boel filmpjes dat Disney Epcot onder water staatis dat regenseizoen daar nog niet klaar?
*Lust geen koffie*![]()
Ik had hier dinsdag tijdens een bezoek van iemand hier ineens allemaal geprik op mijn benen; hele rode vlekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daddy [ afbeelding ]
Dat zal het zijn ja.![]()
Nee, opeens waren ze er. Hele zomer geen last gehad.
Gelijk overal zitten stofzuigen en moppen; vlooien van een kat die op de kleren van het bezoek mee naar binnen waren gekomen? Later zachter geprik en bulten i.p.v. rode plekken. Vliegenlamp aangezet, Pats! Pats! Pats!
Daarna goftedomme weer zachter geprik en kleinere bultjes!Mon dieu! Weer stofzuigen en de boel verder schoongemaakt.
![]()
naar nee dat niet, maar meer van omdat ik soort van verhalen wel snap. en ik ook niet altijd alles gelijk hier in publiek gooi?quote:
ik denk dat ik heel eerlijk ben geweest hele tijd. maar snap best als mensen wgewoon ff willen praten buiten publiek om. en ik zeg dag mag met mij.Do what you love, love what you do!![]()
Doe eens gek, gooi alles er eens uit hier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:48 schreef kree het volgende:
naja voor iemand raar gaat vinden, je mag mij altijd dm doen enzo hoor.![]()
![]()
Maar wel de memories. Houd dat vast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Koen66 het volgende:
3 weken terug m'n ma nog met wat moeite in de auto gehesen, stukkie gereden, bakkie gedaan. Dat klinkt nu als een onmogelijkheid![]()
![]()
hmmms lees 5 jaar terug van mij en weet je dat ik dat wel deedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe eens gek, gooi alles er eens uit hier!
vraag maily maar waar je moet zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
fijn dat jullie dat nog gedaan hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Koen66 het volgende:
3 weken terug m'n ma nog met wat moeite in de auto gehesen, stukkie gereden, bakkie gedaan. Dat klinkt nu als een onmogelijkheid![]()
![]()
Daar kan je beter even een spray voor halen ook. Stofzuigen heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hier dinsdag tijdens een bezoek van iemand hier ineens allemaal geprik op mijn benen; hele rode vlekken.
Gelijk overal zitten stofzuigen en moppen; vlooien van een kat die op de kleren van het bezoek mee naar binnen waren gekomen? Later zachter geprik en bulten i.p.v. rode plekken. Vliegenlamp aangezet, Pats! Pats! Pats!
Daarna goftedomme weer zachter geprik en kleinere bultjes!Mon dieu! Weer stofzuigen en de boel verder schoongemaakt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Koen66 het volgende:
3 weken terug m'n ma nog met wat moeite in de auto gehesen, stukkie gereden, bakkie gedaan. Dat klinkt nu als een onmogelijkheidDamn....
Ja mijn moeder is 92, hopeloos eenzaam in een verzorgingshuis hier ver van mij vandaan.
Ze is niet echt dement, maar haar hersenen zijn zolang ik leef altijd wel instabiel geweest en dat is nu wel meer en meer te merken. Ze is echt flink aan het aftakelen en ik betwijfel het dat ze eind volgend jaar gaat halen.![]()
stofzuigerzak goed leegmakenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hier dinsdag tijdens een bezoek van iemand hier ineens allemaal geprik op mijn benen; hele rode vlekken.
/ weggooien!
![]()
Er zijn dus uitzonderingen waar je dus NIET 3 dagen achter elkaar over door blijft gaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
naar nee dat niet, maar meer van omdat ik soort van verhalen wel snap. en ik ook niet altijd alles gelijk hier in publiek gooi?
ik denk dat ik heel eerlijk ben geweest hele tijd. maar snap best als mensen wgewoon ff willen praten buiten publiek om. en ik zeg dag mag met mij.![]()
![]()
Oh we hoeven echt niet zo ver terug te zoeken hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms lees 5 jaar terug van mij en weet je dat ik dat wel deed
vraag maily maar waar je moet zoeken.![]()
![]()
![]()
Geen idee, dit weekend wordt het er wel erg natquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:devzero ik krijg een boel filmpjes dat Disney Epcot onder water staatis dat regenseizoen daar nog niet klaar?
![]()
Tegelvloer hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je beter even een spray voor halen ook. Stofzuigen heeft weinig zin.![]()
![]()
Alleen als het hem zo uitkomt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn dus uitzonderingen waar je dus NIET 3 dagen achter elkaar over door blijft gaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik heb de stofzuiger voorlopig ff in de schuur staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
stofzuigerzak goed leegmaken/ weggooien!
![]()
iedereen kan dat lekker zelf opzoeken bij jouw actieve topics.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms lees 5 jaar terug van mij en weet je dat ik dat wel deed
vraag maily maar waar je moet zoeken.![]()
En de bank?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet overdrijven. zoveel ben ik er nou ook weer niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn dus uitzonderingen waar je dus NIET 3 dagen achter elkaar over door blijft gaan?
maar dit is ding wat me aantrekt enzo he/. en denk heb genoeg over gezegd en ook waarom persoonlijk. doe ermee wat je wil.Do what you love, love what you do!![]()
"Nu jullie er toch over beginnen..."quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen als het hem zo uitkomt.![]()
![]()
Mijn ma wordt as zondag pas 83. Maar de 84 vermoed ik gaat ze niet halen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]Damn....
Ja mijn moeder is 92, hopeloos eenzaam in een verzorgingshuis hier ver van mij vandaan.
Ze is niet echt dement, maar haar hersenen zijn zolang ik leef altijd wel instabiel geweest en dat is nu wel meer en meer te merken. Ze is echt flink aan het aftakelen en ik betwijfel het dat ze eind volgend jaar gaat halen.
Het is ook goed zo, ze kan beter gaanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dit is het laatste wat ik er over zeg, maar.....quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja tuurlijk, maar weten ze mss soms niet die er nu reageren sommige dus he...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
iedereen kan dat lekker zelf opzoeken bij jouw actieve topics.
en ik heb ook geen zin om het allemaal per post te gaan laten nazoeken, maar oke t staat op fok, doen ze zelf maar moeite.Do what you love, love what you do!![]()
en mini? en zijn knuffels?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik merk alleen wat geprik bij een vloerkleedje onder de eettafel, en bij de computer.![]()
![]()
Ach we kunnen wel lijstjes van onderwerpen maken waar je oeverloos over door bent blijven lullen terwijl niemand er meer zin in had?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. zoveel ben ik er nou ook weer niet?
maar dit is ding wat me aantrekt enzo he/. en denk heb genoeg over gezegd en ook waarom persoonlijk. doe ermee wat je wil.
Maar neuh, laten we het een beetje positief houden hier nu, ondanks de zware onderwerpen.![]()
![]()
het is niet dat mensen niet weten dat die topics bestaan he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar weten ze mss soms niet die er nu reageren sommige dus he...
en ik heb ook geen zin om het allemaal per post te gaan laten nazoeken, maar oke t staat op fok, doen ze zelf maar moeite.![]()
Fuck zeg....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn ma wordt as zondag pas 83. Maar de 84 vermoed ik gaat ze niet halen.
Het is ook goed zo, ze kan beter gaan![]()
![]()
Godver!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik er over zeg, maar.....
Maar hee: hij vergeeft het ons!![]()
![]()
Ik zou Mini een vlooienbandje omdoen voor de zekerheid.quote:
kweet het, en goed kan doordraven. maar over dit ben ik wel beetje serieus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we kunnen wel lijstjes van onderwerpen maken waar je oeverloos over door bent blijven lullen terwijl niemand er meer zin in had?
Maar neuh, laten we het een beetje positief houden hier nu, ondanks de zware onderwerpen.Do what you love, love what you do!![]()
met zijn voeten in een azijn/dreft-badjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou Mini een vlooienbandje omdoen voor de zekerheid.![]()
![]()
Nee alleen die 2 plekken.quote:
Mini heeft trouwens wel allerlei vreemde blaasjes op z'n benen van de vakantie in het buitenland. Jeukt niet, is niet rood; alleen vochtblaasjes. Zijn mama en haar partner hebben het vele malen erger volgens hem, en het jeukt bij hen ook ongelooflijk.
Als het bij hem rood zou zijn of jeuken of verder uitbreiden, had ik de huisarts wel meteen gebeld, maar ik ben zo ongeveer van elke vakantie in Aziatische landen met een huidprobleem terug gekomen. Dit ziet er heel mild uit.![]()
En soms gaat het niet over jouw 'ellende', maar over anderen, moeders die dementerend zijn en een papa van een user die overleden is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het, en goed kan doordraven. maar over dit ben ik wel beetje serieus.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou Mini een vlooienbandje omdoen voor de zekerheid.![]()
![]()
![]()
Jij bent volwassen, mini niet .... hou het in de gaten ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee alleen die 2 plekken.
Mini heeft trouwens wel allerlei vreemde blaasjes op z'n benen van de vakantie in het buitenland. Jeukt niet, is niet rood; alleen vochtblaasjes. Zijn mama en haar partner hebben het vele malen erger volgens hem, en het jeukt bij hen ook ongelooflijk.
Als het bij hem rood zou zijn of jeuken of verder uitbreiden, had ik de huisarts wel meteen gebeld, maar ik ben zo ongeveer van elke vakantie in Aziatische landen met een huidprobleem terug gekomen. Dit ziet er heel mild uit.![]()
paar dagen in de diepvries kan ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga zijn knuffels sowieso ook niet vol gif spuiten hoor!![]()
Teveel werk. Kun je niet even een samenvatting geven?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
iedereen kan dat lekker zelf opzoeken bij jouw actieve topics.![]()
eens, maar neem ook serieus wat ik zeg, want ik doe het meestal niet om drama te creëren. wel om ff een punt aan te halen. eens of niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:00 schreef Shii het volgende:
[..]
En soms gaat het niet over jouw 'ellende', maar over anderen, moeders die dementerend zijn en een papa van een user die overleden is.Do what you love, love what you do!![]()
Mini in de diepvries ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
paar dagen in de diepvries kan ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mandquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Teveel werk. Kun je niet even een samenvatting geven?![]()
Neem ook eens serieus wat ik zeg. Het draait niet altijd om kree hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar neem ook serieus wat ik zeg, want ik doe het meestal niet om drama te creëren. wel om ff een punt aan te halen. eens of niet.![]()
Doe ik sowieso!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent volwassen, mini niet .... hou het in de gaten ....
Ik had al wel een foto van de bultjes gemaakt om naar de Whatsapp van de huisarts te sturen, maar die is daar mee opgehouden en online valt de foto niet te versturen via hun systeem.
Om echt met hem naar de huisarts te gaan onder schooltijd vind ik voor dit vooralsnog net niet nodig. Maar als er bultjes bij gaan komen, doe ik het absoluut wel.
Hij had eerst ook een paar bultjes op een hand, en die zijn gelukkig al wel verdwenen, dus ga ik er van uit dat de rest ook wel weg zal gaan.![]()
Je hoeft niet altijd een punt aan te halen. Het hoeft niet altijd om jou te gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar neem ook serieus wat ik zeg, want ik doe het meestal niet om drama te creëren. wel om ff een punt aan te halen. eens of niet.![]()
doe ik wel hoor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Neem ook eens serieus wat ik zeg. Het draait niet altijd om kree hier.Do what you love, love what you do!![]()
en deze:quote:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Neem ook eens serieus wat ik zeg. Het draait niet altijd om kree hier.![]()
It`s all about kree.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Neem ook eens serieus wat ik zeg. Het draait niet altijd om kree hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wacht wat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Neem ook eens serieus wat ik zeg. Het draait niet altijd om kree hier.
DTS stond niet voor kree's Dagboek Topic Speculaties![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij zegt hier in huis nog geen enkele keer geprikt of gebeten te zijn. Op vakantie wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
paar dagen in de diepvries kan ook.
Nee, ik heb direct na het bezoek direct alles helemaal gestofzuigd en gedweild en alles; ik weet eigenlijk wel zeker dat als het vlooien waren, dat ze bij de eettafel gebleven moeten zijn, want daar zijn het bezoek en ik alleen maar geweest.![]()
ja wacht ff allemaal he...?
waarom gaat het hier alleen over mij?
ik maak het onderwerp niet he?
dat jullie het nu ineens boeiend vinden en overal op kunnen reageren als ik er eens weer even in kom?
nadat dus saaie bolk en etc?????
ga het niet aan mij toerekenen. want ik ben gewoon eerlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Is toch altijd zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:05 schreef kree het volgende:
dat jullie het nu ineens boeiend vinden en overal op kunnen reageren als ik er eens weer even in kom?
ga het niet aan mij toerekenen. want ik ben gewoon eerlijk.![]()
![]()
Users vertellen over dementerende ouders en jij begint over kree's problems. Interesse en compassie voor anderen, leer eens lezen hier i.p.v. alleen over jezelf postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:05 schreef kree het volgende:
ga het niet aan mij toerekenen. want ik ben gewoon eerlijk.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga geen printscreen maken hoor, maar het ging echt over zijn knuffelsJa hoor.
I know, maar gewoon een vluchtige blik en toen was het van "Wait, what?" en daarna las ik de rest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga geen printscreen maken hoor, maar het ging echt over zijn knuffels![]()
![]()
Het gaat niet over het feit dat jij met een probleem aan komt. Het punt is meer dat jij over hetzelfde probleem blijft doorzeiken en niks met de feedback doet en dan krijg je hier als snel een loop waarin er steeds dezelfde feedback/kritiek word gegeven en jij je eigen vaste mening erover blijft vast houden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:05 schreef kree het volgende:
ga het niet aan mij toerekenen. want ik ben gewoon eerlijk.
A never ending story sort off.
ja maar het gaat dan weer. beetje zo. van zoeken dan naar mij en dingen waar ik dan weer op wil reageren. of uitlokken...quote:
niet zo mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
weet ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar gewoon een vluchtige blik en toen was het van "Wait, what?" en daarna las ik de rest.
maak zelf ook graag zulke grappen![]()
![]()
Zet de krat terug in de keuken en ga gewoon bolken en kut roepen, vent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar het gaat dan weer. beetje zo. van zoeken dan naar mij en dingen waar ik dan weer op wil reageren. of uitlokken...
niet zo mee eens.![]()
ik vertelde over herkenbaar iets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Users vertellen over dementerende ouders en jij begint over kree's problems. Interesse en compassie voor anderen, leer eens lezen hier i.p.v. alleen over jezelf postenDo what you love, love what you do!![]()
oneensquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zet de krat terug in de keuken en ga gewoon bolken en kut roepen, vent.
ik zei wat ik denk wat er toe deed, en goed iedereen ziet maar hoe ze dat dan interpreteren he.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn gedachten zijn wel bij Saar, ze liet deze week een foto zien van haar hand in haar vaders hand. Ik hoop dat ze goede steun heeft in deze moeilijke tijd.
Anderen vertellen ook, maar jij reageert daar alleen maar op met jouw eigen problemen. Nooit eens een reactie van goh kut voor je dat het zo slecht met je moeder gaat, of een andere reactie, nee its all about kree.quote:![]()
ja dat is een mooie fotoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn gedachten zijn wel bij Saar, ze liet deze week een foto zien van haar hand in haar vaders hand. Ik hoop dat ze goede steun heeft in deze moeilijke tijd.![]()
![]()
Dat was een hele mooie foto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn gedachten zijn wel bij Saar, ze liet deze week een foto zien van haar hand in haar vaders hand. Ik hoop dat ze goede steun heeft in deze moeilijke tijd.![]()
![]()
hmms was er wel. maar mss had ik ff gekozen om die niet a publiek te doen he.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Anderen vertellen ook, maar jij reageert daar alleen maar op met jouw eigen problemen. Nooit eens een reactie van goh kut voor je dat het zo slecht met je moeder gaat, of een andere reactie, nee its all about kree.Do what you love, love what you do!![]()
en ook dat is niet zo? ik heb gezegd gaat redelijk oke voor wat ik nu doe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Anderen vertellen ook, maar jij reageert daar alleen maar op met jouw eigen problemen. Nooit eens een reactie van goh kut voor je dat het zo slecht met je moeder gaat, of een andere reactie, nee its all about kree.
aangevallen van dat ik scheef huur of niet eerlijk is en etc etc....Do what you love, love what you do!![]()
boeie ben er beetje klaar mee om het uit te leggen, vraag het me maar via DM enzoi.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat niet altijd om jou.............................. dat is het hele punt................................quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
en ook dat is niet zo? ik heb gezegd gaat redelijk oke voor wat ik nu doe.
aangevallen van dat ik scheef huur of niet eerlijk is en etc etc....![]()
nou ik zeg niet dat het niet om anderen gaat? ik reageer op vragen dus?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om jou.............................. dat is het hele punt................................Do what you love, love what you do!![]()
Kree en punten snappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om jou.............................. dat is het hele punt................................![]()
Whuttttt![]()
![]()
wie boeit punten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree en punten snappen![]()
Whuttttt![]()
Zijn de chocoladeletters zo vroeg in de aanbiedingquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hmms denken jullie zal er ooit eens vrouw zijn waarmee ik gewoon oke kan praten enzo en dat we soort van gemeenschappelijk idee hebben??
kweet niet, forever alone.Do what you love, love what you do!![]()
Dieseltje welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
Ja, dit gaat wel zo door tot morgenochtend 11.00, op z'n minst.Uw ADH vitamine Worst
Ik las laatst 's avonds een post van een bepaalde user en de volgende ochtend nog een en het was alsof ik niets gemist had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
Ja, dit gaat wel zo door tot morgenochtend 11.00, op z'n minst.![]()
![]()
Je moeder misschien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:21 schreef kree het volgende:
hmms denken jullie zal er ooit eens vrouw zijn waarmee ik gewoon oke kan praten enzo en dat we soort van gemeenschappelijk idee hebben??
kweet niet, forever alone.Uw ADH vitamine Worst
Wie wie wiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik las laatst 's avonds een post van een bepaalde user en de volgende ochtend nog een en het was alsof ik niets gemist had.Same shit, different day
SC hopper present![]()
die uit mijn archief welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn de chocoladeletters zo vroeg in de aanbieding![]()
![]()
net als GTST als je twee afleveringen gemist hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik las laatst 's avonds een post van een bepaalde user en de volgende ochtend nog een en het was alsof ik niets gemist had.![]()
![]()
Ik moest hier harder om lachen dan ik wil toegevenquote:![]()
![]()
Ver over de datum zekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
die uit mijn archief wel
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat je moet leren luisteren naar een ander en niet alleen over jezelf moet praten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:21 schreef kree het volgende:
kweet niet, forever alone.
Je bent een prima kerel, maar het lijkt soms wel wat eenrichtingsverkeer. Ik gun je een lieve vrouw.![]()
![]()
waar. maar weet ook dat in het echt ik niet zo zozeer ben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet leren luisteren naar een ander en niet alleen over jezelf moet praten.
Je bent een prima kerel, maar het lijkt soms wel wat eenrichtingsverkeer. Ik gun je een lieve vrouw.
dat is op fok en denk wil wel zeggen wat ik denk, maar over get algemeen val ik meer mee.Do what you love, love what you do!![]()
Is geen grap,. misschien heeft Mutti wel wijze raad maar luistert hij nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Kunnen ze een double date doen met een bepaalde Oostenrijker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest hier harder om lachen dan ik wil toegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow ik wil heus wel geloven dat je lief bent hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:26 schreef kree het volgende:
ik ben veel liever als jullie denken toch wel.![]()
misschien dat zij er eens een blik op moet werpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is geen grap,. misschien heeft Mutti wel wijze raad maar luistert hij niet![]()
![]()
Hoe jij in het echt bent weet ik niet en dat weet degene met wie je chat ook niet. Dus het is wel belangrijk dat je online ook geïnteresseerd overkomt en niet alleen over jezelf blijft doorpraten. Anders haken de dames af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
waar. maar weet ook dat in het echt ik niet zo zozeer ben?
dat is op fok en denk wil wel zeggen wat ik denk, maar over get algemeen val ik meer mee.![]()
ja ben ik wel. en geloof dat van me, ik ben wel voorstander van kritisch zijn. maar heej he. uiteindelijk heb ik het met allen beste voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik wil heus wel geloven dat je lief bent hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Dat geloof ik ook kree dat je een lieverd bent, maar het is ook iets dat je online moet kunnen uiten dan en niet alleen maar over jezelf praten. Toon ook interesse in een ander.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:26 schreef kree het volgende:
ik ben veel liever als jullie denken toch wel.![]()
lees dan ook alle verleden wat ik hier heb gepost. en hoe kwetsbaar ik was enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe jij in het echt bent weet ik niet en dat weet degene met wie je chat ook niet. Dus het is wel belangrijk dat je online ook geïnteresseerd overkomt en niet alleen over jezelf blijft doorpraten. Anders haken de dames af.
heb je het gelezen?Do what you love, love what you do!![]()
Je bent niet alleen je verleden. Je kunt daar niet altijd op terugvallen hoe kwetsbaar je was. Je bent nu zoals je bent, en ook dat is helemaal prima. Maar ik ben niet jouw date. Ik heb het over jouw chats met mogelijke dates. Die dames willen weten wie kree is en niet wie kree was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
lees dan ook alle verleden wat ik hier heb gepost. en hoe kwetsbaar ik was enzo.
heb je het gelezen?![]()
euh date?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent niet alleen je verleden. Je kunt daar niet altijd op terugvallen hoe kwetsbaar je was. Je bent nu zoals je bent, en ook dat is helemaal prima. Maar ik ben niet jouw date. Ik heb het over jouw chats met mogelijke dates. Die dames willen weten wie kree is en niet wie kree was.Do what you love, love what you do!![]()
echt, dit weer date? ging het daar over dan?
oke het was altijd ff grappig en oke geef toe als er wat leuks is zou ik even op toe gaan.
maar hoe de fuick is dit nu dat dit iets voor date met mij geword werd dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Ik dacht dat je zo'n dating app had waar je mee bezig was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:21 schreef kree het volgende:
kweet niet, forever alone.![]()
Ik denk dat kree gewoon moet gaan tukken en morgenvroeg bak koffie moet zetten en nuchter moet reageren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je zo'n dating app had waar je mee bezig was.
Dit gesprek gaat echt nergens heen
Iedereen heeft een rugzak kree, de kunst is om daar ook af en toe iets uit te gooienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent niet alleen je verleden. Je kunt daar niet altijd op terugvallen hoe kwetsbaar je was. Je bent nu zoals je bent, en ook dat is helemaal prima. Maar ik ben niet jouw date. Ik heb het over jouw chats met mogelijke dates. Die dames willen weten wie kree is en niet wie kree was.
dan wordt het minder zwaar.![]()
tuurlijk wel en probeer. en mss komt er leuks uit,. maar het is niet zo drama ding van wanhopig probwewnm. net als niet alle andere vrouwen hier trouwens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je zo'n dating app had waar je mee bezig was.Do what you love, love what you do!![]()
^ Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat kree gewoon moet gaan tukken en morgenvroeg bak koffie moet zetten en nuchter moet reageren.
Dit gesprek gaat echt nergens heen![]()
Weet je wat, bekijk het maar, ik reageer ook totaal niet meer op je. Ik heb het idee dat ik nog beter een goed gesprek met m'n kat kan voeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:34 schreef kree het volgende:
echt, dit weer date? ging het daar over dan?
oke het was altijd ff grappig en oke geef toe als er wat leuks is zou ik even op toe gaan.
maar hoe de fuick is dit nu dat dit iets voor date met mij geword werd dan?![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je wat, bekijk het maar, ik reageer ook totaal niet meer op je. Ik heb het idee dat ik nog beter een goed gesprek met m'n kat kan voeren.
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Serieus, drink je fles vodka of krat bier leeg, ga tukken, zet morgenvroeg een sterke kan koffie en ga eens goed terug lezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:37 schreef kree het volgende:
of je snapt me niet of totaal ander idee ofzo enzo.
Wellicht vallen dan genoeg kwartjes om een dikke villa in het gooi van te kopen
Wat durf je hier op in te zetten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus, drink je fles vodka of krat bier leeg, ga tukken, zet morgenvroeg een sterke kan koffie en ga eens goed terug lezen.
Wellicht vallen dan genoeg kwartjes om een dikke villa in het gooi van te kopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Want die blikken in je ogen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
misschien dat zij er eens een blik op moet werpen
[ afbeelding ]
fuck me,,,, helemaal klaar weer met dit topic eigenlijk ;')
naïef van alle kanten en neit sn appen waar het om gaat en wat er nou eigenlijk hier gevraagd werd. jammer weerDo what you love, love what you do!![]()
Dit moet wel een troll-actie zijn?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Vers
Wij hebben niet bepaald de illusie dat hier hierbij afgelopen is hoor!
Maar het zou wel beter zijn: ga slapen!![]()
![]()
Ik hoop het oprecht, want als dit geen troll actie is van kree is er serieus iets aan de handquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tot over 30 seconden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:41 schreef kree het volgende:
kom wel ff langs als ik weer eens zin heb.
truste allen![]()
![]()
Het werden er 49quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat lijkt me welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:43 schreef Shii het volgende:
Nog 20 posts en dan een topic voor Saar?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:
quote:![]()
!
Ja ik wilde eerst "Tot over een minuut!" zeggen, maar ik wist dat dat onrealistisch lang was.![]()
nee nog niet ..... ik ga ff zoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
ff die foto terug zoeken voor in de OP? Of heeft iemand dat al gedaan?![]()
Dat vindt ze vast mooi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
ff die foto terug zoeken voor in de OP? Of heeft iemand dat al gedaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoop in ieder geval niet dat er weer zo'n troll komt kapenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
ff die foto terug zoeken voor in de OP? Of heeft iemand dat al gedaan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh FFS!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval niet dat er weer zo'n troll komt kapen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk nergens meer van op tegenwoordigquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ShiiShiquote:
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: