En maar niet luisteren hè? Lekker de boel de boel laten en niets doen aan die afstelling.quote:In Maarssen zijn gisteravond twee auto's op elkaar gebotst. Dat gebeurde rond 21.25 uur op het kruispunt van de Burgemeester Waverijnweg met de Safariweg.
Een scooter en een fatbike.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)g-fatbike-en-scooter
[..]
En maar niet luisteren hè? Lekker de boel de boel laten en niets doen aan die afstelling.
GEMEENTEBESTUUR STICHTSE VECHT HEEFT BLOED AAN ZIJN HANDEN!
Bro leest alleen headlines.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een scooter en een fatbike.
Ja, het ligt vast aan de afstelling.
Welnee, ik vond het gewoon een onhandige link.quote:
Bro leest alleen headlines en kent de afstelling van de kruisingen op de burgemeester waverijnweg niet 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Welnee, ik vond het gewoon een onhandige link.
In Nederland is het volstrekt normaal dat de verkeerslichten scherp staan afgesteld, als in dat een baan al groen krijgt voordat de kruisende baan op rood staat. Dat komt omdat de baan die groen krijgt, vanuit stilstand optrekt en niet direct de kruising betreedt. In die tijd kan het kruisende verkeer prima de kruising verlaten en dat zorgt voor minder oponthoud en veel betere doorstroming.
Dat betekent echter wel dat het in Nederland bijzonder gevaarlijk is om door rood te rijden en/of op veel te hoge snelheid over kruisingen te denderen.
Nee, want daar wil je ook niet dood gevonden worden. Gelukkig ging dat nog net goed.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bro leest alleen headlines en kent de afstelling van de kruisingen op de burgemeester waverijnweg niet 🤣🤣🤣
Ze weten het inmiddels dusdanig te organiseren dat er daadwerkelijk verkeer vanuit Vleuten komt en ik me dus een soort van weet in te houdenquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, want daar wil je ook niet dood gevonden worden. Gelukkig ging dat nog net goed.
Misschien is ie wel heel zuinig op zijn autoquote:Op woensdag 29 april 2026 11:33 schreef loveli het volgende:
Dikke mercedes die met 10 km/h over drempels rijdt, omdat de eigenaar denkt dat mercedes niet in staat is om voor al dat geld een auto te ontwerpen die drempels met 30 km/h aankan.
Of de onderkant niet over de drempel willen slepen en beschadigen.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:33 schreef loveli het volgende:
Dikke mercedes die met 10 km/h over drempels rijdt, omdat de eigenaar denkt dat mercedes niet in staat is om voor al dat geld een auto te ontwerpen die drempels met 30 km/h aankan.
Dit in tegenstelling tot de rest van Nederland.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien is ie wel heel zuinig op zijn auto
Ik ben zuinig op mijn leaseautoquote:Op woensdag 29 april 2026 12:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de rest van Nederland.
Mijn klacht betreft dan weer dat sommige drempels gewoon niet te nemen zijn zonder iets aan de onderkant van de auto te raken. Mijn auto is niet aangepast/verlaagd, maar er zijn drempels waarbij de achterkant op de grond klapt als ik daar met 1km/u overheen kruip. Dat is gewoon wachten op schade en ik kan al raden hoe de gemeente gaat reageren als ik dat dan probeer te verhalen…quote:Op woensdag 29 april 2026 11:33 schreef loveli het volgende:
En dan tussen de drempels teringhard optrekken en bij de volgende als een malloot remmen met zijn knetter uitlaat?quote:Op woensdag 29 april 2026 11:33 schreef loveli het volgende:
Nee, gezins SUVquote:Op woensdag 29 april 2026 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan tussen de drempels teringhard optrekken en bij de volgende als een malloot remmen met zijn knetter uitlaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |