Hij was heel snel, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat was dat voor tussentijd van HAM trouwens?
Verwijderd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mooi filmpje in de OP @:zipportal
Ja, maargoed, Alonso gaat nog een stukje harder..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij was heel snel, bedoel je dat?
Had een halve seconde op Hulkenberg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat was dat voor tussentijd van HAM trouwens?
En Norris ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maargoed, Alonso gaat nog een stukje harder..
quote:
Het is een achtbaan circuit.quote:
Lekker toch.quote:
Niet handig.quote:
Staat er tochquote:
Boete van 100 euroquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straf lijkt me op zijn plaats.
Gewoon DSQ.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:46 schreef THEFXR het volgende:
10 plaatsen straf voor PIA als het aan mij lag
Er stond Norrisquote:
Kloptquote:
Een douw voor het team zou ik terecht vinden maar PIA kan hier natuurlijk niet veel aan doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:49 schreef RedShoe het volgende:
Het krijgt nog een staartje na de training
Russell ook niet. Piastri zit achter het stuur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Een douw voor het team zou ik terecht vinden maar PIA kan hier natuurlijk niet veel aan doen.
Stukje awareness. Hij moet weten dat er iemand in die fast lane kan zitten, zeker bij een rode vlag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Een douw voor het team zou ik terecht vinden maar PIA kan hier natuurlijk niet veel aan doen.
Nee Russell deed natuurlijk niets fout behalve de standaard Russell dingen (Russell zijn, mauwen etc.)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Russell ook niet. Piastri zit achter het stuur.
Hier had ie wel een punt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee Russell deed natuurlijk niets fout behalve de standaard Russell dingen (Russell zijn, mauwen etc.)
Dit ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stukje awareness. Hij moet weten dat er iemand in die fast lane kan zitten, zeker bij een rode vlag.
Jazeker. Maar mauwen doet ie altijd, dus dat is geen indicatie meer "The boy who cried Wolff".quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier had ie wel een punt.
Die leuterende monteurs blokkeren de plek. Of reed hij nou gewoon bij de verkeerde plek naar binnen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit ja.
Hij stuurt ineens weer terug de baan op.
Dat zeiken over de radio doet elke coureur wel. Is niet iets Russell eigens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee Russell deed natuurlijk niets fout behalve de standaard Russell dingen (Russell zijn, mauwen etc.)
Je hebt gelijk hoor. Maar Russell kan dat gewoon het beste van iedereen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeiken over de radio doet elke coureur wel. Is niet iets Russell eigens.
Als er twee auto’s binnenkomen dan moet je eigenlijk allebei bij je eigen box stoppen. Die van Oscar zat een stukje verderquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Die leuterende monteurs blokkeren de plek. Of reed hij nou gewoon bij de verkeerde plek naar binnen?
Is ie toch nog ergens de beste inquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar Russell kan dat gewoon het beste van iedereen.![]()
![]()
Ja waar ik me aan stoorde, maar dat is wat me in een tel als beeld zo voorkwam, dat men daar gewoon een beetje stond te kletsen alsof er niets belangrijks was, behalve dat er dus een sessie aan de gang is waarbij je wat meer alertheid en awareness verwacht in het kader van de veiligheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als er twee auto’s binnenkomen dan moet je eigenlijk allebei bij je eigen box stoppen. Die van Oscar zat een stukje verder
Adrian Newey heeft even wat gedaan.quote:
Gewoon uit de losse pols, hehequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Adrian Newey heeft even wat gedaan.
Daar lijkt het soms wel op.quote:
Ik denk dat Norris zijn monteurs al klaarstonden om hem op te vangen terwijl Piastri als eerste present was. Dus ja dat is wel dom te noemen in dat opzicht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja waar ik me aan stoorde, maar dat is wat me in een tel als beeld zo voorkwam, dat men daar gewoon een beetje stond te kletsen alsof er niets belangrijks was, behalve dat er dus een sessie aan de gang is waarbij je wat meer alertheid en awareness verwacht in het kader van de veiligheid.
Henk Poortquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wie gaat het Wilhelmus eigenlijk zingen zondag?
Het lijkt niet alleen zo, Het IS zo. Die man schetsts wat hij voor idee in zijn hoofd heeft uit de losse pols en 9 van de 10 keer werkt het nog ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel op.
Ze hadden bij Red Bull naar hem moeten luisteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het lijkt niet alleen zo, Het IS zo. Die man schetsts wat hij voor idee in zijn hoofd heeft uit de losse pols en 9 van de 10 keer werkt het nog ook.
De stewards turned into mequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
5 duuzend boete voor McLaren.![]()
Het gevaarlijke momentje in de pitlane met George.
https://www.fia.com/syste(...)it_lane_incident.pdf
Nee Oscar stuurde in.quote:
En welke ‘kunstenaar’ heeft dit jaar de beker ontworpen. Man wat een griebes is dat toch elk jaar weer in Zandvoort.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wie gaat het Wilhelmus eigenlijk zingen zondag?
Hij is mooier dan de aap trofee van Paul Ricard van paar jaar terug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En welke ‘kunstenaar’ heeft dit jaar de beker ontworpen. Man wat een griebes is dat toch elk jaar weer in Zandvoort.
Nu zitten ze met franse rommelquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hadden bij Red Bull naar hem moeten luisteren.
Wel genoeg fans van McLaren aanwezig uiteraard.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:39 schreef Mansjester het volgende:
Het blijft gewoon het hele weekend droog, wat een heisa om niks
Nikszeggende optocht incoming
Ja. Mits je abo hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan ik het hele weekend alle klasses zien bij Viaplay?
Browser is hier prima kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Hé, F1TV 4k is uitgebreid naar Android TV.
Heb er geen ene klote aan, maar goed.
Android en IOS ondersteunen inmiddels HDR. De browser is nog steeds de treurige kwaliteit. Echt hoor, om te janken dit
Ik zie bij de upgrade dat 4k nog niet wordt ondersteund voor Android apparaten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Heb er geen ene klote aan, maar goed.
Android en IOS ondersteunen inmiddels HDR. De browser is nog steeds de treurige kwaliteit. Echt hoor, om te janken dit
Nee dat zeg ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie bij de upgrade dat 4k nog niet wordt ondersteund voor Android apparaten.
LG moest ook per se hun eigen software hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sony heeft Android TV, dus ik kan upgraden naar 4k
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:58 schreef Zipportal het volgende:
Je moet wel minimaal Andriod 14 hebben.
https://support.formula1.(...)vices?language=en_US
Laten we er niet op hopenquote:
hij zou eens zijn best moeten doen om te winnen, met deze instelling kom je nergensquote:
preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hij zou eens zijn best moeten doen om te winnen, met deze instelling kom je nergens
Echt he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Mooie baan, deze zouden ze contractverlenging moeten geven.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Christijan: Max is zich aan het klaarmaken
Dat we dat nog mogen meemaken!
De organisatie besloot zelf om te stoppen, niet de FOM. Die zien ook wel dat deze GP niks meer wordt als de Max mania oplost.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Mooie baan, deze zouden ze contractverlenging moeten geven.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Velg buiten de band in de Luyendijk
Op de mediums ook.quote:
Olliequote:
Dat was de afgelopen jaren een Belg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allard hele weekend nog niet gehoord. Is die misschien weer circuit omroeper? Mocht iemand dat toevallig weten
Oh. Interesting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was de afgelopen jaren een Belg.
Is al een aantal maandenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
...
Waar blijft die van web danquote:
of een WebOS app, wat dat betreft is het maar een kutplatform van ze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar blijft die van web dan
Het lijkt wel alsof ze geen geld van mij willen.
Hij verwachtte niet dat Max ineens ging remmen op een snelle ronde. Schat ik zo in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly stuurde wat in daar.
Ik denk dat ze dat niet doen omdat ze het niet goed kunnen beveiligen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar blijft die van web dan
Het lijkt wel alsof ze geen geld van mij willen.
Behoorlijk.quote:
Dat al helemaal ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
of een WebOS app, wat dat betreft is het maar een kutplatform van ze.
Surequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:17 schreef QuidProJoe het volgende:
Stel je voor hoe snel die McLaren is als er een coureur van wereldklasse in in plaats van Norris/Piastri
Zo beter?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
9 tiende op P1. En dan ben je P3.
9 punten tussen 1 en 2…quote:
Pittig in de pits.quote:
Alonso bijna in de muur daar.quote:
russell rijdt aan de linkerkant, dus Alonso moet wel aan de rechterkant rijden. Dan besluit Russell de pits in de gaan en snijdt daarmee Alonso af.quote:
En dat liep maar net goed af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
russell rijdt aan de linkerkant, dus Alonso moet wel aan de rechterkant rijden. Dan besluit Russell de pits in de gaan en snijdt daarmee Alonso af.
Omdat Alonso een superieure coureur is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
FIA gaat kijken. Er gebeurde effectief niks, maar ja.
Hij wilde de pit niet in?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt alsof Alonso de limiet wilde opzoeken hoe hard die de pit in kan rijden.
Oh ja dat moet het zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:26 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Omdat Alonso een superieure coureur is.
Oké.quote:
Russell zal Alonso's niveau nooit halen idd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:26 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Omdat Alonso een superieure coureur is.
Voorlopig staat hij 7 plekken hogerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Russell zal Alonso's niveau nooit halen idd.
Niet echt te zeggen. In deze fase van het seizoen rijdt Russell vrij briljant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Russell zal Alonso's niveau nooit halen idd.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voorlopig staat hij 7 plekken hoger
Die kijkt 2026 nog aan met de nieuwe regelementen. 2027 zal wellicht een verrassing worden qua stoeltjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:29 schreef Newone82 het volgende:
Een seconde achterstand heeft de Red Bull.
En Max maar blijven bij ze volgend jaar. Wat ziet Max wat wij niet zien?
Max denkt: Ik ben de beste ik kan in elke auto winnen, van Cadillac tot McLarenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:29 schreef Newone82 het volgende:
De auto's/motoren van komend jaar zijn totaal anders dan nu. Afwachten maar wie het volgend jaar voor elkaar heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:29 schreef Newone82 het volgende:
Ik denk dat Pisastri nog dicht genoeg erbij zit om 'm te verslaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Norris die back to back Dutch GP pole pakken?
Zou vet zijn.
Eens. Strijd tussen hun is gewoon heerlijk. Allebei hoog niveau driver.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat Pisastri nog dicht genoeg erbij zit om 'm te verslaan.
Genoeg spanning wat mij betreft
Dit soort posts zijn nietszeggend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
De auto's/motoren van komend jaar zijn totaal anders dan nu. Afwachten maar wie het volgend jaar voor elkaar heeft.
Nee hoor, die hebben al even potentie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
het blijft bijzonder; Als je tot voor kort had gezegd dat Williams in de Top5 zou rijden dan werd je uitgelachen.
Moet die uit het team gepleurd worden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn nietszeggend.
Waarom? Meneer Waché heeft nu sinds Newey weg is geen enkele goede update op de Red Bull uitgebracht sinds 1,5 jaar. Waarom zou Red Bull het dan opeens wel voor mekaar hebben? Naïef om dat te denken.
Ik denk dat de nieuwe motor doorslaggevender zal zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waarom? Meneer Waché heeft nu sinds Newey weg is geen enkele goede update op de Red Bull uitgebracht sinds 1,5 jaar. Waarom zou Red Bull het dan opeens wel voor mekaar hebben? Naïef om dat te denken.
Lijkt er net langs te gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Er is een buitje boven de Noordzee ontstaan die mogelijk de baan weer schoon gaat spoelen het komende uur.
Mijquote:
Omdat je niet weet hoe volgend jaar gaat lopen, voor elk team. Je kan nu de overstap maken naar een ander team. Maar wat als dat team de plank heeft misgeslagen? Dan beter nog een jaartje bij Red Bull blijven en volgend jaar kijken wie er goed hun huiswerk heeft gedaan en vervolgens de keuze maken om naar het juiste team over te stappen na 2026.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hopelijk is de F1 Academy vanmiddag nog wat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mij
Training was heel erg relaxed en de McLarens komen van een andere planeet. Dus nee.
Nina Gademan op pole. Dus dat is sowieso leuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk is de F1 Academy vanmiddag nog wat.
Eerste hit op ome Google op haar naam levert een artikel op met de titel: "Nina Gademan eindelijk fit voor Zandvoort".quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nina Gademan op pole. Dus dat is sowieso leuk.
Max kon gewoon volgend jaar naar Mercedes. In ieder geval een betere motor dan die Ford prut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet die uit het team gepleurd worden?
Dat weet je eigenlijk volgend jaar pasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max kon gewoon volgend jaar naar Mercedes. In ieder geval een betere motor dan die Ford prut.
Alle signalen die naar buiten komen zijn niet hoopgevend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat weet je eigenlijk volgend jaar pas
Jos Verstappen zei het ook al in een interview met Viaplay: er wordt veel geschreven maar er is niemand die het echt weet. En RBPT zal ook wel bepaalde intelligentie hebben over hoe je een motor laat functionerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:33 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Alle signalen die naar buiten komen zijn niet hoopgevend.
Tevens is Mercedes een bewezen succesfactor bij nieuwe motor formules. Een nieuwe fabrikant qua motor is nooit succesvol in het begin. ( zie Honda GP2 engine verhaal)
Heeft jaren nodig eer dat succssvol wordt.
Volgens mij sluit dat spreekwoord niet echt aan op dat nieuwtje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
De kogel is door de kerk; zowel zaterdag als zondag zijn ook dit jaar uitverkocht. Toch nog
Allemaal de P standquote:
Gevaarlijke voorspellingquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren 1-2, een Mercedes 3, Max 4. Voorspel ik.
Wie crasht er tijdens deze sessie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vooral realistischquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gevaarlijke voorspelling
Norris en PIastri die elkaar er twee keer afrijden, Red Bull dat plots wat vindt, het kan nog!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We kijken naar de laatste keren waarbij Max als laatste in de F1 titles staat..
Stroll.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie crasht er tijdens deze sessie?
Pinda's zijn nootjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:59 schreef vosss het volgende:
Ik bedenk me net..... ik ben pinda's aan het schranzen en geen nootjes. En dat is eigenlijk meestal zo.
2021?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:59 schreef Evenstar het volgende:
It is ultra ultra competetive volgens F1TV, welk seizoen zijn zij aan het terugkijken?
2021quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:59 schreef Evenstar het volgende:
It is ultra ultra competetive volgens F1TV, welk seizoen zijn zij aan het terugkijken?
Nee toch? Dat zijn peulvruchten.quote:
quote:
Dreamteam zijn wijquote:
Altijd tochquote:
Bang om abonnees te verliezenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef vosss het volgende:
Bij viaplay denken ze dat Max nog voor Pole kan gaan.
#whishfullthinkingmuch
Hoe lang duurt het morgen totdat er een McL bij de achterste rijder aan komt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
2012quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Waarom in godsnaam kijk je die troep nog?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef vosss het volgende:
Bij viaplay denken ze dat Max nog voor Pole kan gaan.
#whishfullthinkingmuch
Ach het komt en het gaat. Max heeft 4 titels en daar komt er nog wel eentje bij. Alleen dit jaar niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Qua circuit wel, maar McLaren is helaas te dominant
Volgens F1tv en Sky zijn ze helemaal niet dominant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Qua circuit wel, maar McLaren is helaas te dominant
Halverwege de race.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het morgen totdat er een McL bij de achterste rijder aan komt?
Wat een gelulquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens F1tv en Sky zijn ze helemaal niet dominant.
Mij zijn ze al kwijtquote:
'The Sun Shines on a Dog's Ass Some Days' kansquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:02 schreef superniger het volgende:
Wat zijn de kansen voor onze Max?
Niet iedereen vindt het “troep”.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam kijk je die troep nog?
Kom naar F1tv sidequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Mij zijn ze al kwijt
Ik ga niet 8 euro meer betalen dan vorig jaar zonder reclame voor nu met reclame.
Die zijn echt knettergek geworden.
Vriendin ook, vanwege Premier League.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Mij zijn ze al kwijt
Ik ga niet 8 euro meer betalen dan vorig jaar zonder reclame voor nu met reclame.
Die zijn echt knettergek geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |