SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er aan de hand? @TTIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mensen die per se helemaal vooraan willen staan op een parkeerplaats
How can I make this topic about me?![]()
Moeten een invalide parkeerkaart kopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die per se helemaal vooraan willen staan op een parkeerplaatsIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Deze is weleens makkelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die per se helemaal vooraan willen staan op een parkeerplaats![]()
![]()
Spuit elfquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Deze is weleens makkelijk
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
had nog een eitje bij willen doen voor de proteine, maar niet in huisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja. Nou hij staat nu heel ongelukkig, en 40 meter verder is gewoon plek genoeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moeten een invalide parkeerkaart kopen.
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 29-08-2025 14:08:12 ]How can I make this topic about me?![]()
de instant noedels van nongshim en samyang is wel de beterequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Deze vind ik ook weleens lekker
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Echt is altijd beter, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
Lijkt het meest hierop, zonder k&k zakjes
[ afbeelding ]
Ik ben alleen niet van de paddestoelen en die tofu weet ik niet.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2416 / +22 / +3 / 5388 / 6393 / 0.38
2. FreshFruit / 1927 / +43 / +193 / 2043 / 2817 / 0.68
3. KillemWieft / 1486 / +21 / +92 / 688 / 1100 / 1.35
4. Dotteke / 1353 / +41 / +3 / 2279 / 2803 / 0.48
5. Vino_Tinto / 1059 / +3 / +4 / 2502 / 3024 / 0.35
6. MooieTop6 / 1051 / +47 / +24 / 3507 / 4141 / 0.25
7. _UserName_ / 1038 / +2 / +13 / 795 / 1079 / 0.96
8. JustinK / 951 / +240 / +46 / 2465 / 2649 / 0.36
9. gebrokenglas / 818 / +0 / +28 / 1834 / 2309 / 0.35
10. KoningWouter / 815 / +1 / +28 / 1206 / 1558 / 0.52
11. hemarookworst / 618 / +31 / +5 / 944 / 1256 / 0.49
12. Dr.Mikey / 523 / +16 / +18 / 237 / 410 / 1.28
13. Masberum / 519 / +1 / +1 / 491 / 632 / 0.82
14. mario390 / 405 / +3 / +1 / 229 / 342 / 1.18
15. devzero / 404 / +11 / +0 / 543 / 702 / 0.58
16. Bargehassus / 394 / +4 / +0 / 1041 / 1213 / 0.32
17. MizzezAmy / 374 / +9 / +0 / 1555 / 1792 / 0.21
18. ToT / 370 / +0 / +5 / 1777 / 2033 / 0.18
19. kree / 348 / +86 / +0 / 1074 / 1316 / 0.26
20. HappyCharly / 341 / +0 / +0 / 180 / 249 / 1.37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bayerische weisswurst?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
op wc is nach 1 schuss en kleine wurst heruitgesprongenUw ADH vitamine Worst
Ik denk 2-0quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:37 schreef mario390 het volgende:
bevor ik wiesn gaa is voetbalderby
17:30 bleiburg - sak klag.furt![]()
ik mug nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:19 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss
[ afbeelding ]
Had hij een dikke bankrekening dit keer eigenlijk?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kerstmutsen heeft nog niet gereageerd op mijn mail ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oeh FF kan nog winnen zie ik, als die nog een paar goede nachten pakt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
oeh FF kan nog winnen zie ik, als die nog een paar goede nachten pakt![]()
oja, er is een level 1 Organized Crime gespawned. met hoge slaagkansen voor ons low levels. Kun je ook meedoen als je wilt, is eigenlijk gewoon gratis geld.quote:![]()
Ja die ben ik tegengekomen daarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit Oostenrijk?
Kan @:justinK dit ontkennen of bevestigen?![]()
![]()
Ja voor zijn huis, heb ik naar hem gestuurdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit Oostenrijk?
Kan @:justinK dit ontkennen of bevestigen?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja voor zijn huis, heb ik naar hem gestuurd![]()
![]()
Die Mario heeft het leuk gehad toen Mutti even dagje weg wasUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
op wc is nach 1 schuss en kleine wurst heruitgesprongen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik las een worst uit zijn kont gevlogen, vraag mij af hoe die daar is gekomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
Die Mario heeft het leuk gehad toen Mutti even dagje weg was
Dottiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las een worst uit zijn kont gevlogen, vraag mij af hoe die daar is gekomen![]()
![]()
Hey Jussiequote:
Hoe staat het met het tafelfußball?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:32 schreef StevenHyde het volgende:
Beter een worst uit je kont dan erin.
Wel tijd voor weekend merk ik![]()
Goed en lekker rustig, en bij jou, lukt het bolken nog een beetjequote:
Al mijn collega's die het spelen die zijn naar huis. Net een half uur terug een laatste potje gespeeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe staat het met het tafelfußball?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een beetjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed en lekker rustig, en bij jou, lukt het bolken nog een beetjeGisteren gekeken of ik het nog kon, was al een tijdje geleden
![]()
![]()
Harder werkers bij jullie
Oh dan is het ook tijd om te gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Al mijn collega's die het spelen die zijn naar huis. Net een half uur terug een laatste potje gespeeld.
Wel gewonnen hoop ik?![]()
![]()
Ja, je moet er even weer in komen he, gaat vast goedkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een beetjeGisteren gekeken of ik het nog kon, was al een tijdje geleden
En zo niet, dan nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je moet er even weer in komen he, gaat vast goedkomen![]()
![]()
En anders..... dan tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben een beetje als Brobbey momenteel. Potentie en veel kracht. Maar niet scherp genoeg voor het doel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan is het ook tijd om te gaan.
Wel gewonnen hoop ik?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Er is wel een groep die erin ook lekker vindtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:32 schreef StevenHyde het volgende:
Beter een worst uit je kont dan erin.
Wel tijd voor weekend merk ikUw ADH vitamine Worst
Als jij maar wel blijftquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben een beetje als Brobbey momenteel. Potentie en veel kracht. Maar niet scherp genoeg voor het doel.![]()
Hey GG
Laat Gordon & friends er maar buitenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is wel een groep die erin ook lekker vindt![]()
Zeker en dat is helemaal prima natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is wel een groep die erin ook lekker vindt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zonde van die worstquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker en dat is helemaal prima natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn ook vrouwen die het waarderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat Gordon & friends er maar buitenUw ADH vitamine Worst
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen die het waarderen![]()
Ik zeg bolk em erinquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen die het waarderenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
* gebrokenglas schenkt koffie en thee in voor de mensen die willen.
Ik heb nog steeds geen AI thee, moet ik nog maken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
* gebrokenglas zet het op de todo-lijst.![]()
![]()
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JustinBolk.
We moeten Justin niet laten laufen.![]()
Hoewel, de score is toch al duidelijk.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Jij mij bolken?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Welke game?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hihi
Maar ik ga weer verder gamenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hihi
Maar ik ga weer verder gamen
Ah, thanks, kan ik jullie toch nog een kopje thee aanbieden zo af en toequote:
De strijd is toch al gestreden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
JustinBolk.
We moeten Justin niet laten laufen.![]()
Hoewel, de score is toch al duidelijk.
Was ook niet veel aan deze maand heb het nog nooit zo rustig meegemaakt in een maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
September wordt weer de maand waarin keihard wordt gestreden voor de puntjes. No mercy!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De strijd is toch al gestreden.
Was ook niet veel aan deze maand heb het nog nooit zo rustig meegemaakt in een maandHow can I make this topic about me?![]()
Je gaat ervoor Ja?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
September wordt weer de maand waarin keihard wordt gestreden voor de puntjes. No mercy!![]()
Geleuft gij da, ik moet het eerst zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
September wordt weer de maand waarin keihard wordt gestreden voor de puntjes. No mercy!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mis alleen wel een lepel en koffiemelkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, thanks, kan ik jullie toch nog een kopje thee aanbieden zo af en toe
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Neuh. Ik kan toch niet op tegen de nachtploeg. En september wordt heel grillig voor mij dus dat gaat m niet wordenquote:How can I make this topic about me?![]()
Hallo Stevequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey lovelylove. Alles ok met jou??
![]()
Ja gaat z'n gangetje. Hoe is t met jou?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb net een paar flesjes koffiemelk door de gootsteen weggespoeld. Over datum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mis alleen wel een lepel en koffiemelkHow can I make this topic about me?![]()
Koffiemelk in de thee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mis alleen wel een lepel en koffiemelkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar je hebt inside information?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh. Ik kan toch niet op tegen de nachtploeg. En september wordt heel grillig voor mij dus da gaat m niet worden![]()
![]()
Oh wat zonde.. ik gebruik altijd van die kuipjes..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een paar flesjes koffiemelk door de gootsteen weggespoeld. Over datum.
Jakkie lijkt mij datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik heb niks. Ik heb alleen een puntenteller die ik natuurlijk een beetje kan, eh, sturenquote:
Oja,het was thee.. dan geen koffiemelk maar misschien wel suiker of theequote:
Ik heb ook kuipjes, maar die kan ik ook regelmatig weggooien, de meeste drinken zwartquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wat zonde.. ik gebruik altijd van die kuipjes..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch benieuwd wie je dan bedoeldequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks. Ik heb alleen een puntenteller die ik natuurlijk een beetje kan, eh, sturen![]()
![]()
Ja, maar goed het is niet anders. Stond wel in de koelkast maar dan ben ik makkelijk: weg ermee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wat zonde.. ik gebruik altijd van die kuipjes..How can I make this topic about me?![]()
Thee voor in de thee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja,het was thee.. dan geen koffiemelk maar misschien wel suiker of thee![]()
![]()
Over welk plaatje heb jij het, ik had het over jou plaatje, dat was toch thee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja,het was thee.. dan geen koffiemelk maar misschien wel suiker of theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal dat lekker zijn?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij is @Lovely nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over welk plaatje heb jij het, ik had het over jou plaatje, dat was toch thee?![]()
![]()
Ikzelf voor de puntjes. Maar maar ik word toch geen 1. Misschien wel in de top 5, maar zeg het maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch benieuwd wie je dan bedoelde
Dan niks meer in huis halen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook kuipjes, maar die kan ik ook regelmatig weggooien, de meeste drinken zwart
Wie je bedoelde die keihard gaan strijden om de puntjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ikzelf voor de puntjes. Maar maar ik word toch geen 1. Misschien wel in de top 5, maar zeg het maar.![]()
![]()
LaufenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klopt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over welk plaatje heb jij het, ik had het over jou plaatje, dat was toch thee?
Is altijd weer een verrassing.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie je bedoelde die keihard gaan strijden om de puntjes![]()
Ja, ik dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie je bedoelde die keihard gaan strijden om de puntjes
Ik had er altijd nog een paar in de koelkast liggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wat zonde.. ik gebruik altijd van die kuipjes..
Vorig jaar weggegooid.
2 jaar over datum.![]()
Dit was een paar maanden over datum. Te lang.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had er altijd nog een paar in de koelkast liggen.
Vorig jaar weggegooid.
2 jaar over datum.How can I make this topic about me?![]()
Dat is wel heel ver over datumquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had er altijd nog een paar in de koelkast liggen.
Vorig jaar weggegooid.
2 jaar over datum.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
September wordt weer de maand waarin keihard wordt gestreden voor de puntjes. No mercy!quote:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh. Ik kan toch niet op tegen de nachtploeg. En september wordt heel grillig voor mij dus dat gaat m niet wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch benieuwd wie je dan bedoeldequote:![]()
![]()
Ja, verwarrend, ik snap het.quote:
Maar ik ga wel zoveel mogelijk punten proberen te pakken maar hoog eindigen gaat niet lukken.How can I make this topic about me?![]()
Oh zo!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, verwarrend, ik snap het.
Maar ik ga wel zoveel mogelijk punten proberen te pakken maar hoog eindigen gaat niet lukken.![]()
![]()
viese taktikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, verwarrend, ik snap het.
Maar ik ga wel zoveel mogelijk punten proberen te pakken maar hoog eindigen gaat niet lukken.![]()
Hoax, Charlie is de uitverkorenen zoon. Dan ben je bijna de definitie van absolute perfectie en mag hij zich in mijn schaduw begeven met mijn toestemmingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
Leclerc heeft ook wat geluk nodig
@:Derrabbit
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zolang het nog dicht zit, zou ik er nog niet zo bang voor zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit was een paar maanden over datum. Te lang.
Zo'n datum is vaak een arbitraal nummer. Het moet erop.
Maar je hebt gelijk; als je je eten of drinken half niet vertrouwd, kan je het beter weggooien.![]()
Achja, zo'n flesje kost 50 ct.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zolang het nog dicht zit, zou ik er nog niet zo bang voor zijn.
Zo'n datum is vaak een arbitraal nummer. Het moet erop.
Maar je hebt gelijk; als je je eten of drinken half niet vertrouwd, kan je het beter weggooien.How can I make this topic about me?![]()
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Lovely nog niet helemaal wakker
Elke keer weer terug leggen na het schoonmaken van de koelkast.quote:
Totdat ik eens naar de datum ging kijken.
Oh. Euhm. Ja. Nou nee.![]()
GG zit aan het bier ipv aan de koffie denk ikquote:
Of Irish coffee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG zit aan het bier ipv aan de koffie denk ik![]()
![]()
Nee hoor, gewoon aan een latte Macciato.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG zit aan het bier ipv aan de koffie denk ikHow can I make this topic about me?![]()
Een glas melk met koffiesmaakquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan een latte Macciato.![]()
Bolk vanaf het balkonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, Charlie is de uitverkorenen zoon. Dan ben je bijna de definitie van absolute perfectie en mag hij zich in mijn schaduw begeven met mijn toestemming
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker sterk bakkiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Is die koffie zo sterk dat dat lepeltje er in oplost?![]()
![]()
Als het lepeltje er niet rechtop in blijft staan, is de koffie niet sterk genoeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Is die koffie zo sterk dat dat lepeltje er in oplost?![]()
De koffie is pas sterk als het lepeltje terug wordt gegooidquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als het lepeltje er niet rechtop in blijft staan, is de koffie niet sterk genoeg.![]()
Ik ga ooit rijk worden![]()
Ik heb afstand gedaan van het pensioen van mijn Ex, ik wil als ik niet met een man meer samen woon geen geld. Geen partneralimentatie, ook geen pensioen en ook geen weduwe geld.
Heb overal afstand van gedaan toen.
Krijg net een mail dat ik toch wat krijgwat en kul gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb afstand gedaan van het pensioen van mijn Ex, ik wil als ik niet met een man meer samen woon geen geld. Geen partneralimentatie, ook geen pensioen en ook geen weduwe geld.
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan ik eindelijk een keer wat luxer gaan leven, onverwachts wie had dat nu ooit gedachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker vooruitzicht hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een keer wat luxer gaan leven, onverwachts wie had dat nu ooit gedacht![]()
![]()
Zijn er hier nog mensen die wordfeud spelen? Ik zoek tegenstandersIk heb er één en ik ben er trots op
Hier nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:09 schreef DJMO het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wordfeud spelen? Ik zoek tegenstanders![]()
Ja ik kan het niet afwachten, zodra het zover is, ga ik helemaal losquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet afwachten, zodra het zover is, ga ik helemaal los![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een keer wat luxer gaan leven, onverwachts wie had dat nu ooit gedacht![]()
De bloemtjes buiten zettenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reken je nog maar niet rijk, het is wel bruto, dus er moet eerst nogo belasting af!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat mag de pret niet drukken!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Reken je nog maar niet rijk, het is wel bruto, dus er moet eerst nogo belasting af!![]()
Dat is ook weer zo, er blijft vast nog genoeg van over!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou, dat wordt dan een mariakaakje bij de thee, ipv slagroomtaart.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Reken je nog maar niet rijk, het is wel bruto, dus er moet eerst nogo belasting af!![]()
En anders één vakantie per maand minderquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, er blijft vast nog genoeg van over!![]()
![]()
Josie’s on a vacation far awayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had het gezien, maar blijft er nog een flinke hap over, vast wel 1tiende cent per maandquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Reken je nog maar niet rijk, het is wel bruto, dus er moet eerst nogo belasting af!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We blijven tanzenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: