SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan vanaf level 15.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je kunt reizen, maar heb nog geen flauw idee hoe
Kun je naar een ver oord. Goedkope rommel in China bv en dan terug en voor een hoge prijs verkopen.
Heb alleen nog niet echt goed door wat ik mee moet nemen.
Handel nu in knuffels en bloemen![]()
![]()
Ik zit net op level 6quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan vanaf level 15.
Kun je naar een ver oord. Goedkope rommel in China bv en dan terug en voor een hoge prijs verkopen.
Heb alleen nog niet echt goed door wat ik mee moet nemen.
Handel nu in knuffels en bloemenMaar tegen die tijd lees ik me wel even in
![]()
Ja joh, rustig aan. Zo moeilijk is het ook weer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit net op level 6Maar tegen die tijd lees ik me wel even in
![]()
Succes Devquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
Nu onderweg naar een 2-uur durende vergadering![]()
![]()
Ik weet nog wel een leuke chocoladereep.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero stuurt mizzezamy een doosje bonbons🐙![]()
Ik pas me erg aan de omgeving dus nu ben ik ook downquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon het leven, niets specifieks
Hoe is het met jou?![]()
![]()
Ah, zo'n vrachtwaggel kwam ik een tijd terug ook tegen toen ik van Utrecht richting huis reed. Wel toepasselijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef Sally het volgende:
Onderweg naar huis...
Kom je nog nét deze tegen
[ link | afbeelding ]Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke chocoladereep.die was wel heel erg lekker ja
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zellufquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]die was wel heel erg lekker ja
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En nu heb je zin in een chocoladereep.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik pas me erg aan de omgeving dus nu ben ik ook down
Moet ik mezelf gaan opetenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu heb je zin in een chocoladereep.![]()
![]()
Ben jij een chocoladereep?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ik mezelf gaan opeten
Dat klinkt primaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vanwege de uitslag ben ik een witte almond pindarotsjes variant
Ik heb een Face punch gewonnen
Zo ging het inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hier gefeliciteerd met je prijs *slaat MooieTop6 knock out
ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik kreeg een klapquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat gebeurd er als je die krijgt?
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lust je oven baked naturel chips?
Elkaar voerenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
MooieTop6 en Lovely zijn vanaf nu een koppel. Je mag nu elkaars chipje opeten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Koffer ingepakt en de trap afgesjouwd.
En nu toch besloten om maar thuis te blijven
Ah... what happened?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu toch besloten om maar thuis te blijvenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat wordt de koffer weer naar boven sjouwen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu toch besloten om maar thuis te blijven
Up.... and down....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wordt de koffer weer naar boven sjouwen?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zou je anders op vakantie gaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu toch besloten om maar thuis te blijven![]()
Ja dat lijkt me toch handiger dan hem beneden uitpakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wordt de koffer weer naar boven sjouwen?
Of de koffer uitpakken en de kleding per keer naar boven brengenquote:
Down.... and up!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me toch handiger dan hem beneden uitpakkenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
No no, no no no no...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de koffer uitpakken en de kleding per keer naar boven brengenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Is wel sneller ja, maar wel zwaarder zo'n kofferquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me toch handiger dan hem beneden uitpakken
Kijk maar uit
Nee weekendje weg, maar 0 energie. Dacht die misschien daar te krijgen, maar echt geen zin in 2,5 uur autorijden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou je anders op vakantie gaan?
Wat jammer... Ik weet hoe het voelt, though. Tot op zekere hoogte...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee weekendje weg, maar 0 energie. Dacht die misschien daar te krijgen, maar echt geen zin in 2,5 uur autorijden.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Met de OV geen optie?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee weekendje weg, maar 0 energie. Dacht die misschien daar te krijgen, maar echt geen zin in 2,5 uur autorijden.![]()
Fair enough. En het huisje blijft wel staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee weekendje weg, maar 0 energie. Dacht die misschien daar te krijgen, maar echt geen zin in 2,5 uur autorijden.
🐙![]()
Dat zou voor mij nog meer stress betekenen...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee, Zeeuws-Vlaanderen, daar rijden geen treinenquote:
3 uur in de bus vanuit Bergen op Zoom naar Cadzand Badquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, Zeeuws-Vlaanderen, daar rijden geen treinen![]()
![]()
I'm a train, I'm a trktrk train....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, Zeeuws-Vlaanderen, daar rijden geen treinenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Is ook zo, als de weersvoorspelling beter was geweest had ik me misschien wel voortgesleept, maar nu ist prut.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fair enough. En het huisje blijft wel staan.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ondertussen kan je wel film kijken etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat zou voor mij nog meer stress betekenen...![]()
Dat veranderd ook iedere uur weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook zo, als de weersvoorspelling beter was geweest had ik me misschien wel voortgesleept, maar nu ist prut.![]()
Pff.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ondertussen kan je wel film kijken etc.🐙![]()
Maar als je je auto gewend bent en vrijwel nooit met het OV reist.... Je moet echt veel meer regelen. En als met de auto je al moeite kost, wat ik me kan voorstellen, lukt OV al helemaal niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ondertussen kan je wel film kijken etc.
Spreek voor mijzelf he...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ergens anders heen waar je niet hoef te rijden een optie?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee weekendje weg, maar 0 energie. Dacht die misschien daar te krijgen, maar echt geen zin in 2,5 uur autorijden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Haha ja, vanaf hier zou ik iets van 5,5 uur onderweg zijn met OVquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
3 uur in de bus vanuit Bergen op Zoom naar Cadzand Bad
OV zuigt voor mensen die er niet veel mee reizen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dan zit ik al bijna in Berlijn met de treinquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, vanaf hier zou ik iets van 5,5 uur onderweg zijn met OV
Uw ADH vitamine Worst
Ja, mn achtertuinquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ergens anders heen waar je niet hoef te rijden een optie?![]()
En ga wel kijken of ik zaterdag hier wat kan doen inderdaadI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wat zou je daar gaan doen? Je kan altijd nog omgeving Googel Mapsenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, vanaf hier zou ik iets van 5,5 uur onderweg zijn met OV![]()
![]()
Have fun, girl!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mn achtertuin![]()
En ga wel kijken of ik zaterdag hier wat kan doen inderdaadHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zit ik al bijna in Berlijn met de trein
Ooit ga ik het doen, maar niet dit weekend, veel te veel prikkels daarI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Ooit ga ik het doen, maar niet dit weekend, veel te veel prikkels daar
Of ergens heen treinenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mn achtertuin![]()
En ga wel kijken of ik zaterdag hier wat kan doen inderdaadUw ADH vitamine Worst
Haha niets bijzonders, kom er wel vaker, is gewoon even uitwaaien aan zee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zou je daar gaan doen? Je kan altijd nog omgeving Googel MapsenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik herken het teveel aan prikkels.
Ja ik ook, vooral na een kantoordag in drukke kantoortuinquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:42 schreef Bargehassus het volgende:
Ik herken het teveel aan prikkels.Uw ADH vitamine Worst
Ach, thuis is het ook fijn, kan ik mn stekjes poten enzoI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zoiets kan je moeilijk in de binnenlandse binnenlanden van Nederland doen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha niets bijzonders, kom er wel vaker, is gewoon even uitwaaien aan zee.![]()
Precies, maar dan ook helemaal precies dit!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral na een kantoordag in drukke kantoortuin
Zeker als je een tuin hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ach, thuis is het ook fijn, kan ik mn stekjes poten enzoUw ADH vitamine Worst
Ja, mooi man een tuin... Veel werk aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker als je een tuin hebtMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ook moeite met gesprekken die door elkaar heen lopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral na een kantoordag in drukke kantoortuin
Dat is voor mij nogal een puntje. Een een op een gesprek heb ik nog niet zo'n moeite mee, maar meerdere gesprekken tegelijk...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja soms weleensquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ook moeite met gesprekken die door elkaar heen lopen?
Dat is voor mij nogal een puntje. Een een op een gesprek heb ik nog niet zo'n moeite mee, maar meerdere gesprekken tegelijk...Uw ADH vitamine Worst
Ingewikkeldquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, mooi man een tuin... Veel werk aan.![]()
Dan verhuis je maar naar vier hoog achterquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, mooi man een tuin... Veel werk aan.Uw ADH vitamine Worst
Een mummie is pas ingewikkeld.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
AI geeft je wel raad:quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De haagwinde? Ja, best wel.
Handmatig verwijderen:
Trek de haagwinde met de hand uit de grond. Zorg ervoor dat je de hele wortel eruit haalt, want als je delen van de wortel laat zitten, kan de plant weer groeien. Het beste moment om dit te doen is na een regenbui, wanneer de grond vochtig is.
Mulchen:
Bedek de grond met een dikke laag mulch (bijvoorbeeld houtsnippers of stro). Dit kan helpen om de groei van haagwinde te onderdrukken en het krijgt minder licht.
Chemische bestrijding:
Als handmatig verwijderen niet effectief is, kun je overwegen een herbicide te gebruiken dat specifiek gericht is op klimplanten. Volg de instructies op het etiket zorgvuldig op en zorg ervoor dat je dit veilig doet voor andere planten in de omgeving.
Preventie:
Zorg ervoor dat de omgeving rond je planten goed onderhouden is. Het vermijden van overbeplanting en het regelmatig controleren van je tuin kunnen helpen om haagwinde in de toekomst te voorkomen.
Herhaaldelijke controle:
Blijf regelmatig controleren op nieuwe groei en verwijder het meteen. Haagwinde kan snel terugkomen, dus consistente controle is belangrijk.
Veel succes met het bestrijden van de haagwinde! Laat het me weten als je meer vragen hebt.
https://chatnederlands.com/![]()
Zo weinig mogelijk groen hier.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Alleen balkon, alleen kunstplanten.
Oh, als ik een tuin zou hebben... Heel veel gras. Het gevoel van gras aan je blote voeten.![]()
En de geur van pas gemaaid gras...![]()
![]()
bij de plantsoenendienst gaan werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef Bargehassus het volgende:
Oh, als ik een tuin zou hebben... Heel veel gras. Het gevoel van gras aan je blote voeten.![]()
![]()
![]()
![]()
Jupquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
AI geeft je wel raad:
Handmatig verwijderen:
Trek de haagwinde met de hand uit de grond. Zorg ervoor dat je de hele wortel eruit haalt, want als je delen van de wortel laat zitten, kan de plant weer groeien. Het beste moment om dit te doen is na een regenbui, wanneer de grond vochtig is.
Mulchen:
Bedek de grond met een dikke laag mulch (bijvoorbeeld houtsnippers of stro). Dit kan helpen om de groei van haagwinde te onderdrukken en het krijgt minder licht.
Chemische bestrijding:
Als handmatig verwijderen niet effectief is, kun je overwegen een herbicide te gebruiken dat specifiek gericht is op klimplanten. Volg de instructies op het etiket zorgvuldig op en zorg ervoor dat je dit veilig doet voor andere planten in de omgeving.
Preventie:
Zorg ervoor dat de omgeving rond je planten goed onderhouden is. Het vermijden van overbeplanting en het regelmatig controleren van je tuin kunnen helpen om haagwinde in de toekomst te voorkomen.
Herhaaldelijke controle:
Blijf regelmatig controleren op nieuwe groei en verwijder het meteen. Haagwinde kan snel terugkomen, dus consistente controle is belangrijk.
Veel succes met het bestrijden van de haagwinde! Laat het me weten als je meer vragen hebt.
https://chatnederlands.com/We hebben er al veel over opgezocht. Het is gewoon veel werk om er vanaf te komen...
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ow, je wordt geen vegan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik zou geen grasprietje willen.Hee peeps!
![]()
Heb ze nog nooit op blote voeten gezien!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bij de plantsoenendienst gaan werken
ToTtiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, je wordt geen vegan?Hee peeps!
![]()
![]()
Liever iets wat je stevig vast kan houden?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik zou geen grasprietje willen.
Wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit op blote voeten gezien!![]()
![]()
Euh...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever iets wat je stevig vast kan houden?![]()
Moet je me even voor DM'en![]()
![]()
Berenklauw?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever iets wat je stevig vast kan houden?![]()
![]()
Ik wil lekker veel planten als ik een tuin hebt, niet dat lelijke armoedige onderhoudsarmequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef Bargehassus het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ja hier ook lekker chillen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vork![]()
Lekker man, chillmode aanEn daar?
Net weer gekoterslingerd, nu wat Youtuben en bolken.
![]()
![]()
Mes, steek, pijn. We don't do that, won't we?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee, want wie wil er nou bloed hebben op de achterbank van de werkelijkheid?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:05 schreef Bargehassus het volgende:
Mes, steek, pijn. We don't do that, won't we?![]()
![]()
Ah nice, klinkt weer oud en vertrouwdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier ook lekker chillen.Net weer gekoterslingerd, nu wat Youtuben en bolken.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n multifocale bril werkt niet ideaal op deze afstand!![]()
![]()
Just in Kaes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah nice, klinkt weer oud en vertrouwd![]()
Echt wel, heerlijk terug naar de oude routine!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah nice, klinkt weer oud en vertrouwd
Helaas moet het mannetje morgen weer naar zijn moeder toe voor het weekend. Heeft hij nooit zin in.
Hij pakte net zelf uit eigen beweging een boekje van Nijntje uit de kast en probeerde te gaan lezen.
Ik heb hem heel rustig en begripvol meegeholpen; hij heeft vooral moeite met het verschil tussen de b en de d.Was met het eerste woordje wel grappig:
"H....a...."
- "En wat is de volgende letter? Die is er 2x."
"L"
- "Okee, dus je hebt H...a...l...l... en wat is die laatste letter, dat rondje?"
"O"
- "Dus je hebt H...a...l...l...o. Wat krijg je als je dat allemaal aan elkaar plakt?"
"Nijntje!"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, heerlijk terug naar de oude routine!
Helaas moet het mannetje morgen weer naar zijn moeder toe voor het weekend. Heeft hij nooit zin in.
Hij pakte net zelf uit eigen beweging een boekje van Nijntje uit de kast en probeerde te gaan lezen.
Ik heb hem heel rustig en begripvol meegeholpen; hij heeft vooral moeite met het verschil tussen de b en de d.Was met het eerste woordje wel grappig:
"H....a...."
"L"
- "Okee, dus je hebt H...a...l...l... en wat is die laatste letter, dat rondje?"
"O"
- "Dus je hebt H...a...l...l...o. Wat krijg je als je dat allemaal aan elkaar plakt?"
"Nijntje!"![]()
![]()
mooi!
![]()
![]()
Nijn eleven.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, heerlijk terug naar de oude routine!
"H....a...."
"L"
"O"
"Nijntje!"![]()
![]()
Euh...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Euh...![]()
Moet je me even voor DM'en
Dat durf ik niet hoor!
Festival? Wat dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer
Morgen thuis want hoofd staat niet naar festival![]()
![]()
Doe ik het welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh...
Dat durf ik niet hoor!![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarna ging het wel een stuk beter hoor!![]()
![]()
En dan graag even hier melden wat hij te melden hadquote:
DM's mogen niet geopenbaard wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan graag even hier melden wat hij te melden had![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pijnpomp dus niet zo best.![]()
![]()
Owquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pijnpomp dus niet zo best.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pijnpomp dus niet zo best.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2413 / +81 / +22 / 5312 / 6315 / 0.38
2. FreshFruit / 1734 / +124 / +43 / 1931 / 2656 / 0.65
3. KillemWieft / 1394 / +138 / +21 / 685 / 1084 / 1.29
4. Dotteke / 1350 / +27 / +41 / 2213 / 2727 / 0.5
5. Vino_Tinto / 1055 / +26 / +3 / 2496 / 3016 / 0.35
6. MooieTop6 / 1027 / +51 / +47 / 3370 / 3991 / 0.26
7. _UserName_ / 1025 / +28 / +2 / 772 / 1051 / 0.98
8. JustinK / 808 / +0 / +143 / 2226 / 2397 / 0.34
9. gebrokenglas / 790 / +15 / +0 / 1800 / 2264 / 0.35
10. KoningWouter / 787 / +11 / +1 / 1152 / 1494 / 0.53
11. hemarookworst / 613 / +49 / +31 / 933 / 1233 / 0.5
12. Masberum / 518 / +16 / +1 / 489 / 629 / 0.82
13. Dr.Mikey / 505 / +7 / +16 / 219 / 381 / 1.33
14. mario390 / 404 / +0 / +3 / 218 / 329 / 1.23
15. devzero / 404 / +12 / +11 / 538 / 694 / 0.58
16. Bargehassus / 394 / +9 / +4 / 1041 / 1213 / 0.32
17. MizzezAmy / 374 / +17 / +9 / 1531 / 1765 / 0.21
18. ToT / 365 / +2 / +0 / 1753 / 2005 / 0.18
19. kree / 348 / +2 / +86 / 1074 / 1316 / 0.26
20. HappyCharly / 341 / +0 / +0 / 180 / 249 / 1.37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Justin gewoon weer 143 punten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je papa?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rustig aan mutskequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer
Morgen thuis want hoofd staat niet naar festival![]()
![]()
Saaie vergadering gehad vermoeiend is datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pfff... en je had er al zo'n zin inquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Saaie vergadering gehad vermoeiend is dat![]()
hahaha bolkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfff... en je had er al zo'n zin in![]()
Dit was zo'n "laten we alle stakeholders in een ruimte bij elkaar brengen" (voor een behoorlijk grote beursaanvraag). Dus veel netwerken en zo. En het hoort bij mijn baan, maar ik vind het mentaal zo uitputtendquote:![]()
![]()
devquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit was zo'n "laten we alle stakeholders in een ruimte bij elkaar brengen" (voor een behoorlijk grote beursaanvraag). Dus veel netwerken en zo. En het hoort bij mijn baan, maar ik vind het mentaal zo uitputtend![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik nog een uurtje werken of lekker thuis op de bank gaan hangen? Ja natuurlijk![]()
![]()
Nee om dr pink toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat naar haar dijen te kijken, maar kennelijk gaat het om dat racket![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
doe ik ook vaak standaard bij een kop koffie ofzo![]()
![]()
Fijn, fles whisky gekocht, merk ik net dat-ie al geopend is geweest.
Mja, hopelijk alleen maar om aan te ruiken dan....![]()
Hmmz....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zit je hier alleen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als parfum gebruiken. Als je iedereen uit de buurt wilt houdenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
![]()
Ik proef altijd graag even in de winkel. Maar ik spuug het dan wel weer gewoon terug in de fles. Dat is waarschijnlijk hier ook gebeurd, merk je verder niets van.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
Dat is wel zo netjesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik proef altijd graag even in de winkel. Maar ik spuug het dan wel weer gewoon terug in de fles. Dat is waarschijnlijk hier ook gebeurd, merk je verder niets van.![]()
![]()
In de VS heb je veel minder regels, hier mag dat nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik proef altijd graag even in de winkel. Maar ik spuug het dan wel weer gewoon terug in de fles. Dat is waarschijnlijk hier ook gebeurd, merk je verder niets van.![]()
![]()
Gewoon stiekem doenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In de VS heb je veel minder regels, hier mag dat niet![]()
Dan zit je hier goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zag bij de Lidl een keer een moeder die maakte een fles limonade open, gaf d'r kind een slok, deed fles dicht en zette fles terug
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Compleet lam de winkel uitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niemand die het merktIn zo'n winkel ben je vaak de enige klant.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Een en al suikerwater dat ze dan drinktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Zag bij de Lidl een keer een moeder die maakte een fles limonade open, gaf d'r kind een slok, deed fles dicht en zette fles terugHad ze zelf een fles water mee?
![]()
Manmanmanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Zag bij de Lidl een keer een moeder die maakte een fles limonade open, gaf d'r kind een slok, deed fles dicht en zette fles terug![]()
![]()
Raar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In de VS heb je veel minder regels, hier mag dat niet![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef devzero het volgende:
Geen zin om het goede topic op te zoeken, maar @:moemoe gefeliciteerd met level 50![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een regering die minder dan een kwart van de zetels heeft![]()
![]()
![]()
Dat kan nog minderquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een regering die minder dan een kwart van de zetels heeft![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je had vertrouwenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef devzero het volgende:
Geen zin om het goede topic op te zoeken, maar @:moemoe gefeliciteerd met level 50.
Ein-de-lijk![]()
.
![]()
moemoequote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je had vertrouwen.
Ein-de-lijk![]()
.
![]()
![]()
Owwwwwwwquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dat was een paar maandjes geledenLevel 50 van pokemon go
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgend jaar een jaartje overslaanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Liever niet 2 keer in 1 jaar alsjeblieft.
![]()
![]()
Nou vooruitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:36 schreef moemoe het volgende:
Mezelf geblokt, maar dat mag bij hoge uitzondering op deze dag.
![]()
![]()
Hey moemoe
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit al in bed ga zo de luikjes ook dichtdoenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Dottiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit al in bed ga zo de luikjes ook dichtdoen![]()
![]()
![]()
Een man stak vorige week een bar in Sevilla in brand omdat hij geen mayonaise bij zijn broodje kreeg. De Spanjaard gooide benzine op de bar en stichtte brand, waarbij hij zelf ook vlam vatte.Uw ADH vitamine Worst
Ik las het ja, bizarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Een man stak vorige week een bar in Sevilla in brand omdat hij geen mayonaise bij zijn broodje kreeg. De Spanjaard gooide benzine op de bar en stichtte brand, waarbij hij zelf ook vlam vatte.![]()
![]()
Met benzine aan de bar zitten, dan gooi je ook wel extra olie op het vuurBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tis koudvuur, dus t geeft nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:47 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ben dus wat kouder flamboyant
En het komt niet in de krant![]()
Wel op FOK!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
Tis koudvuur, dus t geeft niet
En het komt niet in de krant![]()
![]()
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Groot geworden door klein te blijven?![]()
![]()
Land van Maas en Waal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Braakwater.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je wil nix drinken van me dus wat wil je dan van me.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lest de dorst, dus drinkje drankje slikje slokje
ey yo wat moet je van me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hitgevoelig als Abba en flexibel als Barbapapaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
je wil nix drinken van me dus wat wil je dan van me.
ey yo wat moet je van me.![]()
je hebt een nederlandstalige katerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:10 schreef JustinK het volgende:
Hitgevoelig als Abba en flexibel als Barbapapa
door m`n spraakwater, nou allemaal uit volle borst
spraakwater lest de dorst, proost“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
je hebt een nederlandstalige kater
door m`n spraakwater, nou allemaal uit volle borst
spraakwater lest de dorst, proost![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: