SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan vanaf level 15.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je kunt reizen, maar heb nog geen flauw idee hoe
Kun je naar een ver oord. Goedkope rommel in China bv en dan terug en voor een hoge prijs verkopen.
Heb alleen nog niet echt goed door wat ik mee moet nemen.
Handel nu in knuffels en bloemen![]()
![]()
Ik zit net op level 6quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan vanaf level 15.
Kun je naar een ver oord. Goedkope rommel in China bv en dan terug en voor een hoge prijs verkopen.
Heb alleen nog niet echt goed door wat ik mee moet nemen.
Handel nu in knuffels en bloemenMaar tegen die tijd lees ik me wel even in
![]()
Ja joh, rustig aan. Zo moeilijk is het ook weer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit net op level 6Maar tegen die tijd lees ik me wel even in
![]()
Succes Devquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
Nu onderweg naar een 2-uur durende vergadering![]()
![]()
Ik weet nog wel een leuke chocoladereep.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero stuurt mizzezamy een doosje bonbons🐙![]()
Ik pas me erg aan de omgeving dus nu ben ik ook downquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon het leven, niets specifieks
Hoe is het met jou?![]()
![]()
Ah, zo'n vrachtwaggel kwam ik een tijd terug ook tegen toen ik van Utrecht richting huis reed. Wel toepasselijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef Sally het volgende:
Onderweg naar huis...
Kom je nog nét deze tegen
[ link | afbeelding ]Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke chocoladereep.die was wel heel erg lekker ja
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zellufquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]die was wel heel erg lekker ja
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En nu heb je zin in een chocoladereep.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik pas me erg aan de omgeving dus nu ben ik ook down
Moet ik mezelf gaan opetenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu heb je zin in een chocoladereep.![]()
![]()
Ben jij een chocoladereep?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ik mezelf gaan opeten
Dat klinkt primaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vanwege de uitslag ben ik een witte almond pindarotsjes variant
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: