quote:
Hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja hey, waar is dat wijntje dan?
Kom maar halen. Op een terrasje met uitzicht op de Douro.quote:
Oke, geef geld danquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar halen. Op een terrasje met uitzicht op de Douro.
Nee want ik ben armquote:
Ja, eh, ik ookquote:
Woo to usquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eh, ik ookdan haal ik de wijn hier wel
Heeft de belastingdienst je geld eindelijk?quote:
*proest*quote:
Dat en meerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft de belastingdienst je geld eindelijk?
Je trots?quote:
En terecht.quote:
En terecht.quote:
Cheers to Britney Spearsquote:
Neequote:Op maandag 1 september 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is deze dag al bijna voorbij?
CotSquote:Op maandag 1 september 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is deze dag al bijna voorbij?
quote:
quote:
Grumpy old man youquote:
Maandargh hequote:
quote:Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hectiek van de dag weten te schrapen, maar buh
Leven zuigt
Gelukkig is het maar een dag.quote:
Ja. Doe je mee? Gezellig wel.quote:
Hue huequote:
Jaloers.quote:Op maandag 1 september 2025 10:40 schreef DrMarten het volgende:
Je zou de dag maar af mogen sluiten met 3 uur overleg
Ik wil weer naar bed
SCHANDALIG! EN WIJ MAAR HARD INTERNETTEN.quote:Op maandag 1 september 2025 10:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je zou nog 2 weken vakantie hebben
Woensdag ben ik bij jou in de buurt. Zal ff zwaaien naar je vaste flexplek.quote:
Woensdag werk ik toch thuis op mn eigen flexplek. Als de katten er niet zitten.quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woensdag ben ik bij jou in de buurt. Zal ff zwaaien naar je vaste flexplek.
Bofkont!quote:Op maandag 1 september 2025 10:40 schreef DrMarten het volgende:
Je zou de dag maar af mogen sluiten met 3 uur overleg
Ik wil weer naar bed
Verschil moet er zijn knulquote:Op maandag 1 september 2025 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! EN WIJ MAAR HARD INTERNETTEN.
Ja he, mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik het in de agenda zag staanquote:
quote:Op maandag 1 september 2025 10:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je zou nog 2 weken vakantie hebben
Snap ik!quote:Op maandag 1 september 2025 10:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja he, mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik het in de agenda zag staan
Goedmaakseks?quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo zuur tegen mij doen we weten allebei dat je van mij houdt.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij die met je moeder omdat ze van je houdt?
quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo zuur tegen mij doen we weten allebei dat je van mij houdt.
Holy guacamolequote:Op maandag 1 september 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoop heel hard dat het eerder klaar is, maar ben er bang voor.quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Barbusse het volgende:
3 uur lang overleg slaat nergens op trouwens
quote:Op maandag 1 september 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zou voor mij niet werken, na anderhalf uur gaat het voor m'n gevoel nergens meer over.quote:Op maandag 1 september 2025 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop heel hard dat het eerder klaar is, maar ben er bang voor.
Op zich zijn dit doorgaans wel nuttige overleggen. Vakinhoudelijke updates enzo.
Heb er met een gebrek aan slaap alleen totaal geen zin in
Meetings helpen sowieso zelden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou voor mij niet werken, na anderhalf uur gaat het voor m'n gevoel nergens meer over.
Hangt een beetje van de agenda af. Doorgaans is die wel gevuld met nuttige onderwerpen en hebben we de tijd wel nodig.quote:Op maandag 1 september 2025 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou voor mij niet werken, na anderhalf uur gaat het voor m'n gevoel nergens meer over.
Uh huh.quote:
Ik heb teveel "this could have been communicated via 1 email" situaties meegemaakt.quote:Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meetings helpen sowieso zelden.
Donderdag ergens rond een uurtje of 8?quote:Op maandag 1 september 2025 11:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Over goedmaakseks gesproken, gaan wij dit ooit nog doen?
Waarom kom je altijd met momenten die niet schikken in mijn agenda?quote:Op maandag 1 september 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Donderdag ergens rond een uurtje of 8?
Hoeft ook maar een moment te duren.quote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom kom je altijd met momenten die niet schikken in mijn agenda?
Valt bij ons gelukkig mee. Regelmatig dst geplande overleggen worden afgezegd omdat er niks te melden is.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb teveel "this could have been communicated via 1 email" situaties meegemaakt.
Doe tegenvoorstel danquote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom kom je altijd met momenten die niet schikken in mijn agenda?
Faxie, wut?quote:
5:20 hier.quote:
GOED VOOR DE PLANTJES!quote:Op woensdag 3 september 2025 08:43 schreef DrMarten het volgende:
Oh en gelukkig regent het als ik zometeen in Utrecht aan kom. 3x raden wie er geen paraplu heeft en een stukje moet lopen
Mensen zijn gewoon een soort overrated planten.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben geen plant, dus niet goed.
Koffie.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:34 schreef DrMarten het volgende:
Enniewee, tijd voor koffie en dan overleg tot een uurtje of 3.
Buh, dat is een lang overleg. Sterkte met dagdromenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:34 schreef DrMarten het volgende:
Enniewee, tijd voor koffie en dan overleg tot een uurtje of 3.
CotSquote:Op woensdag 3 september 2025 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Buh, dat is een lang overleg. Sterkte met dagdromen
quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 3 september 2025 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Omdat @:Monsterkoekie in de tuin heeft gewerkt?
Terecht welquote:
Ga dan ook met de autoquote:Op woensdag 3 september 2025 15:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik een grafhekel heb aan het ov en dan met name aan bussen.
Heuyquote:Op woensdag 3 september 2025 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Omdat @:Monsterkoekie in de tuin heeft gewerkt?
Bussen zijn dan ook een uitvinding van DEN DUIVEL.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik een grafhekel heb aan het ov en dan met name aan bussen.
CotSiequote:
Ze noemde me Lieverdquote:
Succesquote:Op donderdag 4 september 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks vergaderen... heb er zelfs een beetje zin in
Ach... het wordt meer gezellig dan functioneel, zoals altijdquote:Op donderdag 4 september 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde me Lieverd
[..]
Succes
Zulke meetings ken ikquote:Op donderdag 4 september 2025 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... het wordt meer gezellig dan functioneel, zoals altijd
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 4 september 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zulke meetings ken ik
Oh dan is het wel leuk jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk
en de diensten draai je altijd alleen. Dus we zien elkaar eens in de zes weken op een vergadering
Alleen ik moet het een andere naam in mijn agenda geven... want "vergaderen" maakt dat ik geen zin heb, terwijl het wel altijd leuk is. En "meeting" is een te hip woord, daar heb ik niks mee. Misschien "koffie drinken met.."quote:Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan is het wel leuk ja
Bijeenkomst?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen ik moet het een andere naam in mijn agenda geven... want "vergaderen" maakt dat ik geen zin heb, terwijl het wel altijd leuk is. En "meeting" is een te hip woord, daar heb ik niks mee. Misschien "koffie drinken met.."
Primaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt zo kerkelijk
Ik denk dat ik voor "koffie met collegae" ervan maak
Als je fysiek bij elkaar bent wel jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zodra we liedjes gaan zingen ga ik het bijeenkomt noemen
Zingen is wel fijn en leuk
Ja... of lekker in huisquote:Op donderdag 4 september 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je fysiek bij elkaar bent wel ja
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... of lekker in huis
Bijpraten met....quote:Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen ik moet het een andere naam in mijn agenda geven... want "vergaderen" maakt dat ik geen zin heb, terwijl het wel altijd leuk is. En "meeting" is een te hip woord, daar heb ik niks mee. Misschien "koffie drinken met.."
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heuyis vet mooi geworden hoor. En morgen ga ik de voortuin doen en daarna heb ik geen pauperhuis meer als ik de ramen nog ff een keer was, ooit.
Hihi, malle Monsterkoekie.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie weet doe ik zaterdag ramenwassen, lekker gek.
In je t-shirt?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie weet doe ik zaterdag ramenwassen, lekker gek.
Je auto moet zeker ook gewassen worden?quote:
Beste muziek.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je auto moet zeker ook gewassen worden?
Ik zet vast 80's rock muziek op
Jon Bon Jovi ok?quote:
Stan Bush graag.quote:
Monsterkoekie :quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Monsterkoekie :
[ afbeelding ]
Versus you:
[ afbeelding ]
quote:
Voor jou is er een speciale cirkel in de helquote:Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Monsterkoekie :
[ afbeelding ]
Versus you:
[ afbeelding ]
Nog een paar uur en dan is het vrijdagquote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Waarom heb ik al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is?
Weet ik. Ben ik reeds.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is er een speciale cirkel in de hel
Nog nietquote:
Oh boio, you have idea, have ya?quote:
Eerst deze dag maar eens overleven voor ik aan maandag ga denken.quote:
Cotsiequote:
Ja hoor. Net van de slager terug, vanavond lekker spareribs etenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey jij
Hoe gaat het met je? Beetje fijn weekend?
Aaaaaah lekker! Spareribs is het enige landdierenvlees dat ik echt lekker vind. En waar ik heel af en toe mee zondigquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Net van de slager terug, vanavond lekker spareribs eten
Straks even onkruid branden en F1 kijken.
En daar?
Klinkt goed! Straks ook nog wat gamen. Backlog moet naar benedenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aaaaaah lekker! Spareribs is het enige landdierenvlees dat ik echt lekker vind. En waar ik heel af en toe mee zondig
Eetsmakelijk vast hoor
Pyromaantje jij! En veel plezier met F1
Hier echt even een rustdag. Beetje schoonmaken (door mijn moeder niet aan toe gekomen) en straks komt een nieuwe ereader(moeders verwend me stierlijk uit schuldgevoel... en nee, ik probeer te weigeren, maar dan wordt ze boos). Dus dan die installeren
En morgen lekker een hobbydagje. Eigen was draaien. Was wel voor mijn moeder, maar vergeet dat ik zelf ook sokken nodig heb
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt goed! Straks ook nog wat gamen. Backlog moet naar beneden
Ik heb teveel gamesquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Gamen is een goed idee...misschien ik ook... of puzzelen
Ja datquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel
En uiteindelijk speel je er hooguit vier
Helpt ook niet als je 2 consoles en pc hebtquote:
Nerdquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helpt ook niet als je 2 consoles en pc hebt
Nerd en proud of itquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nerd
Hier enkel maar een steamdeck
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed zo! Het is een goede eigenschap
CotSiequote:
Nu al/pas klaar mee.quote:
Duurt lang, dus dan maar mamibo.quote:
Weet je nog wat je gedaan hebt?quote:Op maandag 8 september 2025 14:30 schreef Sally het volgende:
Nou... dat was nog eens Day Drinking gisteren, op het Speciaalbier Festival...![]()
![]()
![]()
![]()
Drink normaal geen alcohol meer.
Maar gisteren was wel behoorlijk teut
Al heb ik ook best wat lekkere alcoholarme biertjes geproefd![]()
ja hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet je nog wat je gedaan hebt?
Gelukkigquote:
Sappige details graagquote:
Je kon bij verschillende kraampjes heeeeeel veel verschillende soorten biertjes proeven (kopen met munten).quote:
Dit is stiekem een @Q. lokpostquote:Op maandag 8 september 2025 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kon bij verschillende kraampjes heeeeeel veel verschillende soorten biertjes proeven (kopen met munten).
Ca. 15 cl, maar velen deden niet te flauw met inschenken/tappen
Ik kan nu even niet uit het hoofd opnoemen welke biertjes ik allemaal gedronken (of geproefd door wat bij mn vriend mee te drinken) heb, maar hij heeft het allemaal wel genoteerd in de bier-app Untappd die hij heeft![]()
Diverse brouwerijen hadden een selectie van speciaalbieren meegebracht. Lokale brouwerijen (Noord-Brabant tegen Gelderland aan), of wat verderweg uit het land. Zelfs 'Vikingbeer' was er
Wijn voor buurmeisjequote:
Vandaag sowieso. Lekker een half uur door de regen fietsen in mn regenpak.quote:Op maandag 8 september 2025 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Was ik maar in bed gebleven vandaag m'n hele leven
quote:
quote:
Doe dat dan ook niet joh.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag sowieso. Lekker een half uur door de regen fietsen in mn regenpak.
Schandelijk!quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dadelijk de deur uit
Maaaaaar... er komt vandaag een boek dat ik ooit uitgeleend heb. Nooit meer gekregen. Dus nu maar weer gekocht
Boeken leen ik niet meer uit...
Oh jee, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederland!quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet! Anders gaat iemand anders op mn vaste flexplek zitten.
Gewoon lekker met de bus toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet! Anders gaat iemand anders op mn vaste flexplek zitten.
Cotsiequote:
Ik ben geen kipjequote:
Nee, jij bent een grey old cockquote:
En in de heuvels van Venus.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:36 schreef Samzz het volgende:
Is er leven op Pluto? Nee. Wel op Mars.
Dat is hij zekerquote:Op woensdag 10 september 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij bent een grey old cock
Damequote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is hij zekereen verdomd goede ook
Vertel meer over zijn cock...quote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is hij zekereen verdomd goede ook
Alsof jij dat niet weetquote:
Jij begonquote:
Er verander veel door de jaren, okay.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet
Zodat je hem dan een vieze oude man kan noemen?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel je je al vies?of moeten we nog even doorgaan
Veeg me opquote:Op woensdag 10 september 2025 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel je je al vies?of moeten we nog even doorgaan
Zou ik nooit doen bij barbquote:Op woensdag 10 september 2025 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zodat je hem dan een vieze oude man kan noemen?
Over wie hebben we het nu?!quote:Op woensdag 10 september 2025 23:55 schreef Faxie het volgende:
Altijd maar de braverik spelen, maar ondertussen...
Succesquote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
En we beginnen aan de zeven drukke dagen
Vanmiddag vrijwilligerswerk en nu even lummelen tot dan
Dank je wel! Komt vast goedquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toe aan dinsdag
Maar een logerende vriendin is wel leuk dit weekend
BIER!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar het is eindelijk zover!
Er ligt een Port warenhuis vlakbij m'n huis. Hoeveel pallets moet ik opsturen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier een hele fles port met z'n tweeën op
Ben een beetje onder invloed
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks moet CotS echt aan de kots
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks moet CotS echt aan de kots
Een wondermiddelquote:Op zondag 14 september 2025 07:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen
Paracetamol en twee rijstwafels kaas en de kater is voorbij
Ja.quote:Op zondag 14 september 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Een wondermiddel
Lees je mee Barb?
Nee, dit is een Rice Cheese Cotsie.quote:Op zondag 14 september 2025 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.
Niet eens een full English brekky
Nou, deze jongen ouwe lul gaat gaat nu wel voor een full Englishquote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dit is een Rice Cheese Cotsie.
En gelijk heeft ze.quote:Op zondag 14 september 2025 10:04 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief zit wel met walging toe te kijken want er zitten champignons en witte bonen bij en dat is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
Champignons
Als ze dat wel had zou ik toch mijn bedenkingen hebben bij de mossel.quote:Op zondag 14 september 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft ze met de sausage dan weer geen enkel probleem
Deze man begrijpt hetquote:
85, maar weer aan die kutziekte.quote:
Preciesquote:Op zondag 14 september 2025 13:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bohhh champignons zijn zo lekker en veelzijdig
Volgende keer maar waterquote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben toch wel brak enzo
Alcohol is niet goed voor me
De volgende keer dat ik haar irl zie is in maart. Dan ben ik wel weer vergeten hoe ik me nu voelquote:Op zondag 14 september 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende keer maar water
quote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik haar irl zie is in maart. Dan ben ik wel weer vergeten hoe ik me nu voel
Tja... zo vaak is dit niet... moet kunnen. Alleen nu wachten tot bedtijdquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... zo vaak is dit niet... moet kunnen. Alleen nu wachten tot bedtijd
Straks lekker douchen en naar bed
Gewoon zorgen dat ze ontslagen wordt vanwege incompetentie.quote:Op maandag 15 september 2025 10:14 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie nu al op tegen woensdag. Moet de grootste digibeet van de organisatie helpen met de installatie van haar nieuwe werkplek
Dit zijn wel de types die je verplicht met vroegpensioen zou moeten sturen...quote:Op maandag 15 september 2025 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze ontslagen wordt vanwege incompetentie.
Als je op kantoor werkt en je kan niet fatsoenlijk met een computer omgaan dan heb je er niets te zoeken.quote:Op maandag 15 september 2025 10:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit zijn wel de types die je verplicht met vroegpensioen zou moeten sturen...
Het heeft even geduurd, maar het is weer zover.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |