quote:
Hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja hey, waar is dat wijntje dan?
Kom maar halen. Op een terrasje met uitzicht op de Douro.quote:
Oke, geef geld danquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar halen. Op een terrasje met uitzicht op de Douro.
Nee want ik ben armquote:
Ja, eh, ik ookquote:
Woo to usquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eh, ik ookdan haal ik de wijn hier wel
Heeft de belastingdienst je geld eindelijk?quote:
*proest*quote:
Dat en meerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft de belastingdienst je geld eindelijk?
Je trots?quote:
En terecht.quote:
En terecht.quote:
Cheers to Britney Spearsquote:
Neequote:Op maandag 1 september 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is deze dag al bijna voorbij?
CotSquote:Op maandag 1 september 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is deze dag al bijna voorbij?
quote:
quote:
Grumpy old man youquote:
Maandargh hequote:
quote:Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hectiek van de dag weten te schrapen, maar buh
Leven zuigt
Gelukkig is het maar een dag.quote:
Ja. Doe je mee? Gezellig wel.quote:
Hue huequote:
Jaloers.quote:Op maandag 1 september 2025 10:40 schreef DrMarten het volgende:
Je zou de dag maar af mogen sluiten met 3 uur overleg
Ik wil weer naar bed
SCHANDALIG! EN WIJ MAAR HARD INTERNETTEN.quote:Op maandag 1 september 2025 10:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je zou nog 2 weken vakantie hebben
Woensdag ben ik bij jou in de buurt. Zal ff zwaaien naar je vaste flexplek.quote:
Woensdag werk ik toch thuis op mn eigen flexplek. Als de katten er niet zitten.quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woensdag ben ik bij jou in de buurt. Zal ff zwaaien naar je vaste flexplek.
Bofkont!quote:Op maandag 1 september 2025 10:40 schreef DrMarten het volgende:
Je zou de dag maar af mogen sluiten met 3 uur overleg
Ik wil weer naar bed
Verschil moet er zijn knulquote:Op maandag 1 september 2025 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! EN WIJ MAAR HARD INTERNETTEN.
Ja he, mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik het in de agenda zag staanquote:
quote:Op maandag 1 september 2025 10:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je zou nog 2 weken vakantie hebben
Snap ik!quote:Op maandag 1 september 2025 10:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja he, mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik het in de agenda zag staan
Goedmaakseks?quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo zuur tegen mij doen we weten allebei dat je van mij houdt.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij die met je moeder omdat ze van je houdt?
quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo zuur tegen mij doen we weten allebei dat je van mij houdt.
Holy guacamolequote:Op maandag 1 september 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoop heel hard dat het eerder klaar is, maar ben er bang voor.quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Barbusse het volgende:
3 uur lang overleg slaat nergens op trouwens
quote:Op maandag 1 september 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zou voor mij niet werken, na anderhalf uur gaat het voor m'n gevoel nergens meer over.quote:Op maandag 1 september 2025 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop heel hard dat het eerder klaar is, maar ben er bang voor.
Op zich zijn dit doorgaans wel nuttige overleggen. Vakinhoudelijke updates enzo.
Heb er met een gebrek aan slaap alleen totaal geen zin in
Meetings helpen sowieso zelden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou voor mij niet werken, na anderhalf uur gaat het voor m'n gevoel nergens meer over.
Hangt een beetje van de agenda af. Doorgaans is die wel gevuld met nuttige onderwerpen en hebben we de tijd wel nodig.quote:Op maandag 1 september 2025 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou voor mij niet werken, na anderhalf uur gaat het voor m'n gevoel nergens meer over.
Uh huh.quote:
Ik heb teveel "this could have been communicated via 1 email" situaties meegemaakt.quote:Op maandag 1 september 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meetings helpen sowieso zelden.
Donderdag ergens rond een uurtje of 8?quote:Op maandag 1 september 2025 11:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Over goedmaakseks gesproken, gaan wij dit ooit nog doen?
Waarom kom je altijd met momenten die niet schikken in mijn agenda?quote:Op maandag 1 september 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Donderdag ergens rond een uurtje of 8?
Hoeft ook maar een moment te duren.quote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom kom je altijd met momenten die niet schikken in mijn agenda?
Valt bij ons gelukkig mee. Regelmatig dst geplande overleggen worden afgezegd omdat er niks te melden is.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb teveel "this could have been communicated via 1 email" situaties meegemaakt.
Doe tegenvoorstel danquote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom kom je altijd met momenten die niet schikken in mijn agenda?
Faxie, wut?quote:
5:20 hier.quote:
GOED VOOR DE PLANTJES!quote:Op woensdag 3 september 2025 08:43 schreef DrMarten het volgende:
Oh en gelukkig regent het als ik zometeen in Utrecht aan kom. 3x raden wie er geen paraplu heeft en een stukje moet lopen
Mensen zijn gewoon een soort overrated planten.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben geen plant, dus niet goed.
Koffie.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:34 schreef DrMarten het volgende:
Enniewee, tijd voor koffie en dan overleg tot een uurtje of 3.
Buh, dat is een lang overleg. Sterkte met dagdromenquote:Op woensdag 3 september 2025 09:34 schreef DrMarten het volgende:
Enniewee, tijd voor koffie en dan overleg tot een uurtje of 3.
CotSquote:Op woensdag 3 september 2025 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Buh, dat is een lang overleg. Sterkte met dagdromen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |