Gewoon lekker met de bus toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet! Anders gaat iemand anders op mn vaste flexplek zitten.
Cotsiequote:
Ik ben geen kipjequote:
Nee, jij bent een grey old cockquote:
En in de heuvels van Venus.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:36 schreef Samzz het volgende:
Is er leven op Pluto? Nee. Wel op Mars.
Dat is hij zekerquote:Op woensdag 10 september 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij bent een grey old cock
Damequote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is hij zekereen verdomd goede ook
Vertel meer over zijn cock...quote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is hij zekereen verdomd goede ook
Alsof jij dat niet weetquote:
Jij begonquote:
Er verander veel door de jaren, okay.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet
Zodat je hem dan een vieze oude man kan noemen?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel je je al vies?of moeten we nog even doorgaan
Veeg me opquote:Op woensdag 10 september 2025 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voel je je al vies?of moeten we nog even doorgaan
Zou ik nooit doen bij barbquote:Op woensdag 10 september 2025 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zodat je hem dan een vieze oude man kan noemen?
Over wie hebben we het nu?!quote:Op woensdag 10 september 2025 23:55 schreef Faxie het volgende:
Altijd maar de braverik spelen, maar ondertussen...
Succesquote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
En we beginnen aan de zeven drukke dagen
Vanmiddag vrijwilligerswerk en nu even lummelen tot dan
Dank je wel! Komt vast goedquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toe aan dinsdag
Maar een logerende vriendin is wel leuk dit weekend
BIER!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar het is eindelijk zover!
Er ligt een Port warenhuis vlakbij m'n huis. Hoeveel pallets moet ik opsturen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier een hele fles port met z'n tweeën op
Ben een beetje onder invloed
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks moet CotS echt aan de kots
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks moet CotS echt aan de kots
Een wondermiddelquote:Op zondag 14 september 2025 07:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen
Paracetamol en twee rijstwafels kaas en de kater is voorbij
Ja.quote:Op zondag 14 september 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Een wondermiddel
Lees je mee Barb?
Nee, dit is een Rice Cheese Cotsie.quote:Op zondag 14 september 2025 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.
Niet eens een full English brekky
Nou, deze jongen ouwe lul gaat gaat nu wel voor een full Englishquote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dit is een Rice Cheese Cotsie.
En gelijk heeft ze.quote:Op zondag 14 september 2025 10:04 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief zit wel met walging toe te kijken want er zitten champignons en witte bonen bij en dat is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
Champignons
Als ze dat wel had zou ik toch mijn bedenkingen hebben bij de mossel.quote:Op zondag 14 september 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft ze met de sausage dan weer geen enkel probleem
Deze man begrijpt hetquote:
85, maar weer aan die kutziekte.quote:
Preciesquote:Op zondag 14 september 2025 13:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bohhh champignons zijn zo lekker en veelzijdig
Volgende keer maar waterquote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben toch wel brak enzo
Alcohol is niet goed voor me
De volgende keer dat ik haar irl zie is in maart. Dan ben ik wel weer vergeten hoe ik me nu voelquote:Op zondag 14 september 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende keer maar water
quote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik haar irl zie is in maart. Dan ben ik wel weer vergeten hoe ik me nu voel
Tja... zo vaak is dit niet... moet kunnen. Alleen nu wachten tot bedtijdquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... zo vaak is dit niet... moet kunnen. Alleen nu wachten tot bedtijd
Straks lekker douchen en naar bed
Gewoon zorgen dat ze ontslagen wordt vanwege incompetentie.quote:Op maandag 15 september 2025 10:14 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie nu al op tegen woensdag. Moet de grootste digibeet van de organisatie helpen met de installatie van haar nieuwe werkplek
Dit zijn wel de types die je verplicht met vroegpensioen zou moeten sturen...quote:Op maandag 15 september 2025 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze ontslagen wordt vanwege incompetentie.
Als je op kantoor werkt en je kan niet fatsoenlijk met een computer omgaan dan heb je er niets te zoeken.quote:Op maandag 15 september 2025 10:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit zijn wel de types die je verplicht met vroegpensioen zou moeten sturen...
Het heeft even geduurd, maar het is weer zover.quote:
Cotsquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben er na 2 complete crashes van de werkplek wel weer klaar mee eigenlijkquote:
Klinkt als een hardware-issue.quote:Op maandag 22 september 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben er na 2 complete crashes van de werkplek wel weer klaar mee eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |