SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
flinke brand weer paar straatjes verderop met drie brandweerwagensUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan best lekker zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.
Oosters
Mexikaans
Zonder pakjes en zakjes![]()
De beste in spijkenissequote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maak me maar weer lekker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
zag dikke rook in weerspiegeling en allemaal bewoners die op balkon staan te kijken, maar lijkt nu onder controle te zijnUw ADH vitamine Worst
Zeker, zoveel mogelijkheden. Ik hou het vandaag bij koude wraps met kip of zalm.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn
Oosters
[ afbeelding ]
Mexikaans
[ afbeelding ]
Zonder pakjes en zakjesMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Vanavond misschien nog een wrap met warme inhoud, ligt eraan of ik nog energie over heb.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wraps. Burito's. Daar kan vanalles op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zeker, zoveel mogelijkheden. Ik hou het vandaag bij koude wraps met kip of zalm.
Burito's zijn ezeltjes. Die dragen ook alles op hun rug wat er opgeladen wordt.![]()
Wrap wrap of eten wrapquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vanavond misschien nog een wrap met warme inhoud, ligt eraan of ik nog energie over heb.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deed mij denken aan de beste smileyquote:
Trotste mama van Ambar
Bedenk me trouwens ineens een mooi extra element voor dit spel.
Zodra je iemand bolkt dan gaat het aantal punten die jij hebt gescoord in mindering worden gebracht bij degene die je hebt gebolkt.
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Daarom, kun je zo maken als je het wil. Net broodquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wraps. Burito's. Daar kan vanalles op.
Burito's zijn ezeltjes. Die dragen ook alles op hun rug wat er opgeladen wordt.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
@mario390quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zodra je iemand bolkt dan gaat het aantal punten die jij hebt gescoord in mindering worden gebracht bij degene die je hebt gebolkt.
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.
Dan kon je wel eens met negatieve scores moeten gaan werken![]()
Nope dan heb ik schijterijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn
Oosters
[ afbeelding ]
Mexikaans
[ afbeelding ]
Zonder pakjes en zakjesWerewolf![]()
Neuh totaal niet, echt niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.
Of pizza.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Daarom, kun je zo maken als je het wil. Net brood![]()
Klopt, dan kun je in de min rakenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
@:mario390
Dan kon je wel eens met negatieve scores moeten gaan werken
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.![]()
Lijkt me lastig te verwezenlijken.![]()
Gelijk doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scripten bedoel je? Heb al idee hoe ik dat kan implementeren, niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:58 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Lijkt me lastig te verwezenlijken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
ShiiShiquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:58 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Lijkt me lastig te verwezenlijken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien juist niet, omdat de kruiden niet uit een zakje komen?quote:
Voor de rest is het vlees en groente in een sausje op een flat bread.![]()
IK heb dat nog nooit gegeten FLat Breadquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Misschien juist niet, omdat de kruiden niet uit een zakje komen?
Voor de rest is het vlees en groente in een sausje op een flat bread.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja en dan gaan er vast heel wat mensen viesziedendwoest van worden en zich nog meer aangevallen voelenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
m.a.w. #zininUw ADH vitamine Worst
Zo'n pannenkoek is niet veel meer dan ongerezen brood.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat nog nooit gegeten FLat Bread
Vandaar plat (flat) brood.![]()
Beetje reuring, moet kunnenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en dan gaan er vast heel wat mensen viesziedendwoest van worden en zich nog meer aangevallen voelen
m.a.w. #zinin
en ik maar aan flatgebouwen denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo'n pannenkoek is niet veel meer dan ongerezen brood.
Vandaar plat (flat) brood.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo'n pannenkoek is niet veel meer dan ongerezen brood.
Vandaar plat (flat) brood.![]()
Had het van de week een keertje opgezocht omdat het er van de week hier ook al over ging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot broodje danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar aan flatgebouwen denken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fucking postnl heeft een brievenbuspakketje van vrijdag nog steeds niet gesorteerd
Trotste mama van Ambar
Is dat dat harnas wat je had besteld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Fucking postnl heeft een brievenbuspakketje van vrijdag nog steeds niet gesorteerdMaakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Neen, niet elke dag.
[..]
Je weet best wat voor wraps
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mag ik 14 verdiepingen Flat Bread van uquote:
Jupsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is dat dat harnas wat je had besteld?Trotste mama van Ambar
Ik denk dat ik het verschil wel snapquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan het irl toelichten natuurlijk
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
@:mario390
Dan kon je wel eens met negatieve scores moeten gaan werken![]()
Gutjes, armequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het verschil wel snap
O mag hij niets bestellen? Ik had het gewoon gedaan als ik hem wasquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO, hij is goed afgevallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achgos. Dan moeten we hem maar niet zoveel bolken en hem af en toe laten lopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....
Zeker als hij er niet is om zijn positie te verdedigen, want dat is niet eerlijk.
![]()
![]()
Moet jij mij daar voor bedanken.quote:
Nein! Hij moet uit de (koel-)kast koken zei hijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mag hij niets bestellen? Ik had het gewoon gedaan als ik hem was![]()
![]()
Populisme Unitedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie weinig donkere mensen, wat niet-inclusief zegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nja als hij er niet is is dat makkelijk zat hequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Achgos. Dan moeten we hem maar niet zoveel bolken en hem af en toe laten lopen.
Zeker als hij er niet is om zijn positie te verdedigen, want dat is niet eerlijk.
![]()
Het is toch wat, je gunt hem toch een lekker bezorgmomentjequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Nein! Hij moet uit de (koel-)kast koken zei hij
Nou ja, misschien heeft zijn moeder die volgezet met hapjes van zo'n dodenfeestje?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Nein! Hij moet uit de (koel-)kast koken zei hij![]()
Ik wel. Mutti niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat, je gunt hem toch een lekker bezorgmomentje
(Of zijn zakgeld is op)![]()
Ja, maar dat is niet eerlijk, want dan kan iemand gaan lopen zonder dat hij ze kan tegenhouden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nja als hij er niet is is dat makkelijk zat he![]()
toch wel iemand met hoofddoek naast en die jesse is toch halve mocro?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:21 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie weinig donkere mensen, wat niet-inclusief zegUw ADH vitamine Worst
Moet hij hier maar zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet eerlijk, want dan kan iemand gaan lopen zonder dat hij ze kan tegenhouden.Trotste mama van Ambar
Hier onder een lijstje van alles mensen die dit boeit:quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd, want hij moet ook slapen.Trotste mama van Ambar
hij moet niet slapenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd, want hij moet ook slapen.Uw ADH vitamine Worst
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel. Mutti niet.
(Of zijn zakgeld is op)
Ik zou gewoon wat bestellen hoor en dan wat ik de koelkast lag tja voor een keer door de plee spoelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij rebelquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Ik zou gewoon wat bestellen hoor en dan wat ik de koelkast lag tja voor een keer door de plee spoelen
Trotste mama van Ambar
ik niet, gewoon lekker kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Ik zou gewoon wat bestellen hoor en dan wat ik de koelkast lag tja voor een keer door de plee spoelenUw ADH vitamine Worst
Er staan ook wel veel mannen, de as van het kwaad, op de foto. Dat dit kan in 2025.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toch wel iemand met hoofddoek naast en die jesse is toch halve mocro?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
EEn enkele keer wat bezorgen is toch niet erg.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, gewoon lekker koken
Ik doe het ook zelden, vrij zelden. Maar kan wel lekker zijn zo tussen doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Ik zou gewoon wat bestellen hoor en dan wat ik de koelkast lag tja voor een keer door de plee spoelen![]()
![]()
Ja hé, voor mij ookquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier onder een lijstje van alles mensen die dit boeit:,
Enhoor.
Hij mag gewoon delezen.
![]()
Is mario 4 ofzo dat hij nog naar zijn moeder luistert?Trotste mama van Ambar
O is nog een antwoord aan mij ook, die heb ik dus helemaal gemist volgens mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Is mario 4 ofzo dat hij nog naar zijn moeder luistert?volgens mij 50 ofzo
dan komt mutti met de riem en slipperquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn enkele keer wat bezorgen is toch niet erg.
Ik doe het ook zelden, vrij zelden. Maar kan wel lekker zijn zo tussen doorUw ADH vitamine Worst
ik luister ook weleens naar mutti hoor
maar dan om praktische redenenUw ADH vitamine Worst
Dat moeten we niet willen natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan komt mutti met de riem en slipperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah was een bijschuurtje dat in brand vloog en biem deed las ik, zou bijna vergeten dat er in Rotterdam ook biem kan gebeuren zonder dat er een aanslag isUw ADH vitamine Worst
Gasfles?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
ah was een bijschuurtje dat in brnad vloog en biem deed las ik, zou ibna vergeten dat er in Rotterdam ook biem kan gebeuren zonder dat er een aanslag isMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Mijn mutti zegt al ruim 10 jaar niet veel meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik luister ook weleens naar mutti hoor
maar dan om praktische redenen
We kregen vorige week bericht dat haar graf geruimd ging worden.![]()
Op dat moment wist hij dat ook nog niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat was wel een aanslagbiem
Hij schrok wakker van de BIEM!!
Niet normaal.![]()
En toen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. En dat is erger dan ijsblokjes in zijn radler zitrone, of pozza diavoloquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan komt mutti met de riem en slipper![]()
![]()
kantoordagen vind ik altijd wel zwaar vergelen met thuis
Uw ADH vitamine Worst
quote:quote:
Kantoordagen zouden gewoon afgeschaft moeten wordenTrotste mama van Ambar
Nog twee dagen en dan weer weekendquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, weer een kantoordag achter de rug. Nu koffie en even relaxen.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen die Mario pesten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe open die deurrrrrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ook beetje makkelijk trappen naar zo'n iemand...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet moeilijk.
Die gozer heeft een meme van zichzelf gemaakt.Uw ADH vitamine Worst
Dat zeg ik. Het is niet moeilijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is ook beetje makkelijk trappen naar zo'n iemand...![]()
je kan ervoor kiezen helemaal niet te trappenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is niet moeilijk.Uw ADH vitamine Worst
Ja, ze kosten veel meer energie, zeker in een kantoortuin. Zo lawaaierig. Je staat constant aan, zeg maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
kantoordagen vind ik altijd wel zwaar vergelen met thuisHow can I make this topic about me?![]()
Ja, de week is weer doormiddenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog twee dagen en dan weer weekend
How can I make this topic about me?![]()
Dan nog hoeft hij niet gepest te worden toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet moeilijk.
Die gozer heeft een meme van zichzelf gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor ....c_/quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de week is weer doormiddenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reken maar, ik heb me een flinke mok vol ingeschonken. Even wat ontbijtkoek erbij....quote:How can I make this topic about me?![]()
en dan ontbijt je met een pizza?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Reken maar, ik heb me een flinke mok vol ingeschonken. Even wat ontbijtkoek erbij....Uw ADH vitamine Worst
Of met een kapsalon en een halve krat bierquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan ontbijt je met een pizza?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
kan gewoonquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of met een kapsalon en een halve krat bierUw ADH vitamine Worst
Is de werkdag ook weer makkelijker te overlevenquote:
ligt aan het soort werkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de werkdag ook weer makkelijker te overlevenUw ADH vitamine Worst
Uitkering trekken is ook zwaar werk hoorquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan ervoor kiezen helemaal niet te trappenIk heb niks gezegd wat niet waar is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog hoeft hij niet gepest te worden toch?
Zo gaat het om de andere keer dat ie hier is wel, in die of gene vorm.
Als dat maar vaak genoeg herhaald wordt, gaan mensen daar een patroon in zien en dat aanhalen.
Dat gebeurd bij iedereen in zekere mate.
Mario springt er alsnog weleens uit.
En laatst hadden we het erover dat Paul niet zou kunnen koken.
Ook zoiets.
Maar daar maakte hij het ook naar met zijn reacties. Al dan niet bedoeld.
Ik ben de laatste die iemand gaat zitten pesten.
Maar een beetje plagen, een beetje prikken mag toch wel?![]()
Neenee, maar het is te vroeg voor avondeten en ik had toch even trek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan ontbijt je met een pizza?How can I make this topic about me?![]()
Kunnen we het nu weer gewoon over de bolk van de dag hebben?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niks tegen zwaar werk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uitkering trekken is ook zwaar werk hoor
Het is jammer dat ik op het moment geen 100 meter redt zonder rollator.![]()
Zou zomaar kunnen, jong. Ik weet dat niet.quote:
Ik zal je alvast het voordeel van de twijfel gunnen.![]()
O dat heb ik lang niet meer gehad, ontbijtkoekquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Reken maar, ik heb me een flinke mok vol ingeschonken. Even wat ontbijtkoek erbij....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg ook niet dat jij pest, was meer algemeen bedoeldquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks gezegd wat niet waar is.
Zo gaat het om de andere keer dat ie hier is wel, in die of gene vorm.
Als dat maar vaak genoeg herhaald wordt, gaan mensen daar een patroon in zien en dat aanhalen.
Dat gebeurd bij iedereen in zekere mate.
Mario springt er alsnog weleens uit.
En laatst hadden we het erover dat Paul niet zou kunnen koken.
Ook zoiets.
Maar daar maakte hij het ook naar met zijn reacties. Al dan niet bedoeld.
Ik ben de laatste die iemand gaat zitten pesten.
Maar een beetje plagen, een beetje prikken mag toch wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bolk u deze dag, de dag die bijna voorbij is. De dag die de week door de helft haktquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over de bolk van de dag hebben?
Vroeger noemde ze de woensdagavond 'stiefsel avond" (vroeger mocht je als je verkering had je vriendje alleen op woensdagavond en in het weekend zien)
Ik vind dat die traditie terug moet komen nog nog strenger moet worden gemaakt naar: enkel op woensdag avond een half uurtje langs komen om te komen etenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bolk u deze dag, de dag die bijna voorbij is. De dag die de week door de helft hakt
Vroeger noemde de woensdagavond 'stiefsel avond" (vroeger mocht je als je verkering had je vriendje alleen op woensdagavond en in het weekend zien)
Waar zijn de tijden gebleven.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat die traditie terug moet komen nog nog strenger moet worden gemaakt naar: enkel op woensdag avond een half uurtje langs komen om te komen eten
Heb ik nog nooit gehoord, stiefsel avond.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bolk u deze dag, de dag die bijna voorbij is. De dag die de week door de helft hakt
Vroeger noemde ze de woensdagavond 'stiefsel avond" (vroeger mocht je als je verkering had je vriendje alleen op woensdagavond en in het weekend zien)
How can I make this topic about me?![]()
Klopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat jij pest, was meer algemeen bedoeld
Pesten is nooit goed.![]()
Beter pesten we de pesters wegquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon negeren. Vinden ze veel erger.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter pesten we de pesters weg![]()
Zal dan wel iets Brabants zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehoord, stiefsel avond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook een goede manier om de pesters weg te pestenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Vinden ze veel erger.
de jeugd wordt gekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gekheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alsof ze nog niet gek genoeg zijnquote:
Pesters leven van aandacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook een goede manier om de pesters weg te pesten
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Als je niet reageerd ontzeg je ze hun aandacht en hebben ze er geen lol in.
Gaan ze het vanzelf ergens anders zoeken.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Hallo ik kan wereldgerechten maken. Halloquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, jong. Ik weet dat niet.
Ik zal je alvast het voordeel van de twijfel gunnen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De jeugd ervaart heel veel stress hedentendage.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet gek genoeg zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo ik kan wereldgerechten maken. Hallo
Deed ik ook.
Nu maak ik ze zonder de pakjes en zakjes![]()
![]()
Paul vindt de pakjes en de zakjes juist het lekkerst.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen
Deed ik ook.
Nu maak ik ze zonder de pakjes en zakjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Hoe moet datquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen
Deed ik ook.
Nu maak ik ze zonder de pakjes en zakjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Iets met kruiden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo ik kan wereldgerechten maken. HalloHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet gek genoeg zijn
Toen werd het stil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Nou maar marc zegt dat ik niet kan koken. Nou ik kan wereldgerechten maken of pizza of een Duitse biefstuk bakken. Dusquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En ook vast een eitje bakkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou maar marc zegt dat ik niet kan koken. Nou ik kan wereldgerechten maken of pizza of een Duitse biefstuk bakken. Dus
definieer pizza makenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou maar marc zegt dat ik niet kan koken. Nou ik kan wereldgerechten maken of pizza of een Duitse biefstuk bakken. DusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie is FUCKquote:
Een zakje van Knorr doet wonderen. Dan kan ik zelfs wereldgerechten maken.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
ja en daarom dacht ik dat kip madras niet pittig wasquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Een zakje van Knorr doet wonderen. Dan kan ik zelfs wereldgerechten maken.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ejtleeditnA in LIF / Zijslaper hier – hoe draai ik minder?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Een zakje van Knorr doet wonderen. Dan kan ik zelfs wereldgerechten maken.![]()
![]()
Vindaloo nemenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en daarom dacht ik dat kip madras niet pittig wasUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Pardon, ik bedoel: loopt FOK! weer te fucken?![]()
![]()
IK heb nergens last van?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar hoort wel een beetje chilipoeder in jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en daarom dacht ik dat kip madras niet pittig was
O geen UI's zien had ik vanmorgenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Het liep net enorm traag, wilde zelfs bijna niks laden en ik kon geen UI's zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet gezien omdat de mention op mijn vorige naam was...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
ejtleeditnA in LIF / Zijslaper hier – hoe draai ik minder?
Maar is een laken en geen folie. Slapen in folie is niet heel relax denk ik.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Dat is de Red Reaper toch ?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij het meest pittig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Rawitjesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Daar hoort wel een beetje chilipoeder in jaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Volgens mij het meest pittigquote:Ik bedoel curryquote:Uw ADH vitamine Worst
Stomaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Goed eten geniet je twee keer vanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
how many licks does it take to get to the centre of the lollipopquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moi Lovy.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lovelyquote:
wilders moet gewoon zich bezig houden met die droomvluchtelingen van de eftelingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
wilders moet gewoon zich bezig houden met die droomvluchtelingen van de efteling
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik zag m maandag dus er is op whatsapp nu mogelijk een sticker collectiequote:
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh echt.. zo eens ff checken danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag m maandag dus er is op whatsapp nu mogelijk een sticker collectie
Hoe is het, zie je niet veel meer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed, met jou ook?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het, zie je niet veel meer?
Klopt niet altijd veel zin meer in FOK!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fijn zo. Snap wel dat je af en toe even geen zin meer hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, met jou ook?
Klopt niet altijd veel zin meer in FOK!
Ben er zelf ook een stuk minder.
En veel meer, want het is nog maar een heel klein groepje nu wat er nog zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor die mexikaanse wraps die ik een stukje terug postte, rul je wat gehakt, daar doe je een gesnipperd uitje, een paar geperste/gehakte tenen knoflook, een spaanse peper of een klodder sambal en een stuk paprika in blokjes bij.quote:
Dat bak je allemaal even mee.
Doe er dan een klein blikje tomatenpuree bij en roer door.
2 theelepels paprikapoeder,
2 theelepels oregano,
Afgestreken theelepel kaneel.
Een paar verse tomaten in blokjes.
Een paar slokjes water om het wat losser te maken.
Zout naar smaak.
In van die pannenkoekjes uit het texmex schap rollen, prikkertje erin en een paar minuten in de oven op 200 graden, op een plaat met bakpapier.
Als het pannenkoekje begint te kleuren is het goed.
Voor die Oosterse snij je kipfilet in blokjes, snipper je een ui, pers of hak je een paar tenen knoflook fijn, een spaanse peper fijnsnijden of je gebruikt een dot sambal, een stuk paprika in blokjes en een stuk prei in fijne halve ringen.
Kipfilet rondom aanbakken in wat zonnebloemolie.
Ui, paprika, knoflook en spaanse peper of sambal toevoegen en even meebakken.
Dan de prei erbij en ook even meebakken.
Als specerijen gaan er een theelepel gember, een theelepel kurkuma, een halve theelepel citroengras en een halve theelepel kaneel in.
Even doorroeren zodat de hitte de smaken kan openbreken.
Dan een half blikje kokosmelk en zout naar smaak.
Nog een handje taugé even meewarmen en wat corianderblad om het af te maken.
In zo'n pannenkoekje vouwen en eten maar.
Daar heb je echt die zakjes niet voor nodig die voor ¾ bestaan uit zout en paneermeel en de rest voor de helft uit antiklontermiddel, emulgatoren, stabilisatoren en geur-, kleur-, en smaakstoffen.
[ Bericht 4% gewijzigd door marc0871 op 27-08-2025 18:37:11 ]![]()
Bedrijfsuitje voor zijn beveiliging.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wie weet wordt het straks wel weer drukker, als het weer kouder weer isquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo. Snap wel dat je af en toe even geen zin meer hebt
Ben er zelf ook een stuk minder.
En veel meer, want het is nog maar een heel klein groepje nu wat er nog zit."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Leuk welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bedrijfsuitje voor zijn beveiliging."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor die mexikaanse wraps die ik een stukje terug postte, rul je wat gehakt, daar doe je een gesnipperd uitje, een paar geperste/gehakte tenen knoflook, een spaanse peper of een klodder sambal en een stuk paprika in blokjes bij.
Dat bak je allemaal even mee.
Doe er dan een klein blikje tomatenpuree bij en roer door.
2 theelepels paprikapoeder,
2 theelepels oregano,
Afgestreken theelepel kaneel.
Een paar verse tomaten in blokjes.
Een paar slokjes water om het wat losser te maken.
Zout naar smaak.
In van die pannenkoekjes uit het texmex schap rollen, prikkertje erin en een paar minuten in de oven op 200 graden, op een plaat met bakpapier.
Als het pannenkoekje begint te kleuren is het goed.
[ afbeelding ]
Voor die Oosterse snij je kipfilet in blokjes, snipper je een ui, pers of hak je een paar tenen knoflook fijn, een spaanse peper fijnsnijden of je gebruikt een dot sambal, een stuk paprika in blokjes en een stuk prei in fijne halve ringen.
Kipfilet rondom aanbakken in wat zonnebloemolie.
Ui, paprika, knoflook en spaanse peper of sambal toevoegen en even meebakken.
Dan de prei erbij en ook even meebakken.
Als specerijen gaan er een theelepel gember, een theelepel kurkuma, een halve theelepel citroengras en een halve theelepel kaneel in.
Even doorroeren zodat de hitte de smaken kan openbreken.
Dan een half blikje kokosmelk en zout naar smaak.
Nog een handje taugé even meewarmen en wat corianderblad om het af te maken.
In zo'n pannenkoekje vouwen en eten maar.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
onze chefkokHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgende maand een flink stuk drukker voorspel ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wie weet wordt het straks wel weer drukker, als het weer kouder weer is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Lovely slaat deze op even opquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgende maand een flink stuk drukker voorspel ik.
volgende maand vakantiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgende maand een flink stuk drukker voorspel ik.![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Kijk @Lovelyquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zei niet dat je niet kon koken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou maar marc zegt dat ik niet kan koken. Nou ik kan wereldgerechten maken of pizza of een Duitse biefstuk bakken. Dus
Ik zei dat het er over ging dat jij niet zou kunnen koken.
Ik ben dat helemaal niet begonnen en ik heb je zelfs nog verdedigd toen. Dat ze je niet te veel moesten plagen.
Want ik ben best wel lief, hoor![]()
![]()
We gaan het vanzelf wel zienquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wie weet wordt het straks wel weer drukker, als het weer kouder weer is
Ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ga ik dan weer voor de nummer 1![]()
Kijken of ik het nog vol hou,quote:
Gewoon botje voor je laten bolken tijdens de piek uren
Misquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik begin alvast met een DotBolk!
Kan ik soebsiedie krijgen voer die hoer aquote:
Ji bent mijn grootste bolkerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik begin alvast met een DotBolk!
Alleen als je een hoerhaus hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik soebsiedie krijgen voer die hoer aUw ADH vitamine Worst
Moet die hoer a dan auch in hoerhaus a wonen of mag ik die ook dumpen in hoerhaus bquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen als je een hoerhaus hebt
![]()
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet die hoer a dan auch in hoerhaus a wonen of mag ik die ook dumpen in hoerhaus bUw ADH vitamine Worst
![]()
Top! Kan ik bij jou dan alle papierwerk in drievoud inleveren en dan keur jij het gewoon meteen goed zonder te kijken dat ik 'per ongeluk' 450 keer zoveel subsidie vraag?quote:![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik moet meteen voor 450.000.000.000 keer zoveel gaanquote:
Zoals lucky luckquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moet weer sneller zijn dan mijn schaduw....
We nemen het mee naar achterenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top! Kan ik bij jou dan alle papierwerk in drievoud inleveren en dan keur jij het gewoon meteen goed zonder te kijken dat ik 'per ongeluk' 450 keer zoveel subsidie vraag?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: