SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
flinke brand weer paar straatjes verderop met drie brandweerwagensUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan best lekker zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.
Oosters
Mexikaans
Zonder pakjes en zakjes![]()
De beste in spijkenissequote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maak me maar weer lekker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
zag dikke rook in weerspiegeling en allemaal bewoners die op balkon staan te kijken, maar lijkt nu onder controle te zijnUw ADH vitamine Worst
Zeker, zoveel mogelijkheden. Ik hou het vandaag bij koude wraps met kip of zalm.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn
Oosters
[ afbeelding ]
Mexikaans
[ afbeelding ]
Zonder pakjes en zakjesMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Vanavond misschien nog een wrap met warme inhoud, ligt eraan of ik nog energie over heb.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wraps. Burito's. Daar kan vanalles op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zeker, zoveel mogelijkheden. Ik hou het vandaag bij koude wraps met kip of zalm.
Burito's zijn ezeltjes. Die dragen ook alles op hun rug wat er opgeladen wordt.![]()
Wrap wrap of eten wrapquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vanavond misschien nog een wrap met warme inhoud, ligt eraan of ik nog energie over heb.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deed mij denken aan de beste smileyquote:
Trotste mama van Ambar
Bedenk me trouwens ineens een mooi extra element voor dit spel.
Zodra je iemand bolkt dan gaat het aantal punten die jij hebt gescoord in mindering worden gebracht bij degene die je hebt gebolkt.
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Daarom, kun je zo maken als je het wil. Net broodquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wraps. Burito's. Daar kan vanalles op.
Burito's zijn ezeltjes. Die dragen ook alles op hun rug wat er opgeladen wordt.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
@mario390quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zodra je iemand bolkt dan gaat het aantal punten die jij hebt gescoord in mindering worden gebracht bij degene die je hebt gebolkt.
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.
Dan kon je wel eens met negatieve scores moeten gaan werken![]()
Nope dan heb ik schijterijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn
Oosters
[ afbeelding ]
Mexikaans
[ afbeelding ]
Zonder pakjes en zakjesWerewolf![]()
Neuh totaal niet, echt niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Of pizza.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Daarom, kun je zo maken als je het wil. Net brood![]()
Klopt, dan kun je in de min rakenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
@:mario390
Dan kon je wel eens met negatieve scores moeten gaan werken
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Gezien we allemaal heel goed met dit soort dingen om kunnen gaan zal het vast geen wrijving veroorzaken.![]()
Lijkt me lastig te verwezenlijken.![]()
Gelijk doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scripten bedoel je? Heb al idee hoe ik dat kan implementeren, niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:58 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Lijkt me lastig te verwezenlijken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
ShiiShiquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:58 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Lijkt me lastig te verwezenlijken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien juist niet, omdat de kruiden niet uit een zakje komen?quote:
Voor de rest is het vlees en groente in een sausje op een flat bread.![]()
IK heb dat nog nooit gegeten FLat Breadquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Misschien juist niet, omdat de kruiden niet uit een zakje komen?
Voor de rest is het vlees en groente in een sausje op een flat bread.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja en dan gaan er vast heel wat mensen viesziedendwoest van worden en zich nog meer aangevallen voelenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
m.a.w. #zininUw ADH vitamine Worst
Zo'n pannenkoek is niet veel meer dan ongerezen brood.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat nog nooit gegeten FLat Bread
Vandaar plat (flat) brood.![]()
Beetje reuring, moet kunnenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en dan gaan er vast heel wat mensen viesziedendwoest van worden en zich nog meer aangevallen voelen
m.a.w. #zinin
en ik maar aan flatgebouwen denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo'n pannenkoek is niet veel meer dan ongerezen brood.
Vandaar plat (flat) brood.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo'n pannenkoek is niet veel meer dan ongerezen brood.
Vandaar plat (flat) brood.![]()
Had het van de week een keertje opgezocht omdat het er van de week hier ook al over ging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot broodje danquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar aan flatgebouwen denken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fucking postnl heeft een brievenbuspakketje van vrijdag nog steeds niet gesorteerd
Trotste mama van Ambar
Is dat dat harnas wat je had besteld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Fucking postnl heeft een brievenbuspakketje van vrijdag nog steeds niet gesorteerdMaakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Neen, niet elke dag.
[..]
Je weet best wat voor wraps
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mag ik 14 verdiepingen Flat Bread van uquote:
Jupsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is dat dat harnas wat je had besteld?Trotste mama van Ambar
Ik denk dat ik het verschil wel snapquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan het irl toelichten natuurlijk
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
@:mario390
Dan kon je wel eens met negatieve scores moeten gaan werken![]()
Gutjes, armequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het verschil wel snap
O mag hij niets bestellen? Ik had het gewoon gedaan als ik hem wasquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO, hij is goed afgevallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achgos. Dan moeten we hem maar niet zoveel bolken en hem af en toe laten lopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen heeft het al zo zwaar want Mutti ist met de Pfarrer auf Reise en hij moet voorzichzelf koken en mag niks bestellen .....
Zeker als hij er niet is om zijn positie te verdedigen, want dat is niet eerlijk.
![]()
![]()
Moet jij mij daar voor bedanken.quote:
Nein! Hij moet uit de (koel-)kast koken zei hijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mag hij niets bestellen? Ik had het gewoon gedaan als ik hem was![]()
![]()
Populisme Unitedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie weinig donkere mensen, wat niet-inclusief zegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nja als hij er niet is is dat makkelijk zat hequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Achgos. Dan moeten we hem maar niet zoveel bolken en hem af en toe laten lopen.
Zeker als hij er niet is om zijn positie te verdedigen, want dat is niet eerlijk.
![]()
Het is toch wat, je gunt hem toch een lekker bezorgmomentjequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Nein! Hij moet uit de (koel-)kast koken zei hij
Nou ja, misschien heeft zijn moeder die volgezet met hapjes van zo'n dodenfeestje?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Nein! Hij moet uit de (koel-)kast koken zei hij![]()
Ik wel. Mutti niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat, je gunt hem toch een lekker bezorgmomentje
(Of zijn zakgeld is op)![]()
Ja, maar dat is niet eerlijk, want dan kan iemand gaan lopen zonder dat hij ze kan tegenhouden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nja als hij er niet is is dat makkelijk zat he![]()
toch wel iemand met hoofddoek naast en die jesse is toch halve mocro?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:21 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie weinig donkere mensen, wat niet-inclusief zegUw ADH vitamine Worst
Moet hij hier maar zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet eerlijk, want dan kan iemand gaan lopen zonder dat hij ze kan tegenhouden.Trotste mama van Ambar
Hier onder een lijstje van alles mensen die dit boeit:quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd, want hij moet ook slapen.Trotste mama van Ambar
hij moet niet slapenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd, want hij moet ook slapen.Uw ADH vitamine Worst
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel. Mutti niet.
(Of zijn zakgeld is op)
Ik zou gewoon wat bestellen hoor en dan wat ik de koelkast lag tja voor een keer door de plee spoelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij rebelquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Ik zou gewoon wat bestellen hoor en dan wat ik de koelkast lag tja voor een keer door de plee spoelen
Trotste mama van Ambar
ik niet, gewoon lekker kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Ik zou gewoon wat bestellen hoor en dan wat ik de koelkast lag tja voor een keer door de plee spoelenUw ADH vitamine Worst
Er staan ook wel veel mannen, de as van het kwaad, op de foto. Dat dit kan in 2025.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toch wel iemand met hoofddoek naast en die jesse is toch halve mocro?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
EEn enkele keer wat bezorgen is toch niet erg.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, gewoon lekker koken
Ik doe het ook zelden, vrij zelden. Maar kan wel lekker zijn zo tussen doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: