Niet met dronesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet genoeg voor grootschalige aanvallen.
Maar ik denk dat we echt wel volgen wat de Russen in het achterland doen. Jij denkt niet dat we daar spioneren?
daar hebben we palentir voor tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet genoeg voor grootschalige aanvallen.
Maar ik denk dat we echt wel volgen wat de Russen in het achterland doen. Jij denkt niet dat we daar spioneren?
Hartstochtelijke liefdequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:29 schreef Breekfast het volgende:
Trump en Poetin houden het wel lang vol in Alaska.
Er is in ieder geval weer langer over geluld dan van genotenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:29 schreef Breekfast het volgende:
Trump en Poetin houden het wel lang vol in Alaska.
Ik snap dat je niet zomaar op alles kunt schieten wat vliegt maar hier moet toch meer tegen te doen zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Schiet die rotzooi gewoon uit de lucht. Maar daar zijn ze ook nog te schijterig voor
Het wordt met de dag duidelijker waarom niemand ons serieus neemt. Zelfs op het beschieten van ons kantoor in Kyiv wordt niet gereageerd. Ja, met “sterke veroordelingen”.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet zomaar op alles kunt schieten wat vliegt maar hier moet toch meer tegen te doen zijn.
omdat de eu geen enkele militaire kracht heeft onder haar bevoegd heden en europese landen natuurlijk niet individueel in gaan springen hierop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het wordt met de dag duidelijker waarom niemand ons serieus neemt. Zelfs op het beschieten van ons kantoor in Kyiv wordt niet gereageerd. Ja, met “sterke veroordelingen”.
Mocht er ooit een vredesmacht komen en we worden beschoten, dan gaan we zeker ook eerst Poetin om toestemming vragen of we terug mogen schieten
Ook conservatieve mannen kunnen verliefd worden op andere mannenquote:
jawel, enige verschil is dat de Amerikanen niet bang zijn om een vuist te makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, niet.
(Behalve dan een full blown pearl harbour momentje, maar anders, nah)
Met satelliet is niet alles goed zichtbaar.quote:
Ja, dat merken we.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
jawel, enige verschil is dat de Amerikanen niet bang zijn om een vuist te maken
sateliet is minder zichtbaar dan een dronequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met satelliet is niet alles goed zichtbaar.
kquote:
Er lopen geen europeanen of yanks met consumenten drones in rusland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met satelliet is niet alles goed zichtbaar.
Ongetwijfeld proffesionals.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er lopen geen europeanen of yanks met consumenten drones in rusland.
Tegen wie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
jawel, enige verschil is dat de Amerikanen niet bang zijn om een vuist te maken
Het is bizar dat het beschieten van een EU-kantoor geen enkele significante reactie tot gevolg heeft. Had op z’n minst een stel Russische diplomaten weggestuurd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:16 schreef Korenfok het volgende:
[..]
omdat de eu geen enkele militaire kracht heeft onder haar bevoegd heden en europese landen natuurlijk niet individueel in gaan springen hierop.
navo beschermd en verbind, maar gedrag van groepen leert ook, dat als iedereen stil blijft staan iedereen stil blijft staan, tot een iemand begint rent iedereen er achteraan.
tegen de vijand logischerwijsquote:
Met "mannetjes" weet ik niet, dat veronderstelt lekken.. het kan..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:35 schreef sp3c het volgende:
ik wil er best vanuit gaan dat er in Rusland gespioneerd wordt door jan en alleman maar er hangen geen NAVO drones boven Russische fabrieken en shit das een heel vreemd verhaal
dat gebeurt met satelieten, onderzeeboten, hele stiekeme mannetjes, en cyber
Spionnen, james bond enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met "mannetjes" weet ik niet, dat veronderstelt lekken.. het kan..
Wat bedoel je met cyber?
Met drones of andere remote controlled devices kun je echt beelden maken. Satellieten zijn te statisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |