Dit. MAGA = Trump, en als die er niet meer is gaat niemand dat gat kunnen vullen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:16 schreef OMG het volgende:
Uiteraard, niemand heeft het "charisma" van Trump aan die kant van het politieke spectrum.
JD "Just Dance" Vance is het nu hčquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij danst Vance naar dezelfde pijpen als Trump.
Maar dan is dus de gedachte hier dat Vance de project 2025 agenda niet zo makkelijk kan uitrollen, omdat hij niet het charisma en het politieke kapitaal heeft om de MAGA-facties samen te brengen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit. MAGA = Trump, en als die er niet meer is gaat niemand dat gat kunnen vullen.
Melania wilde wat me time sinds januari?! De pers zal de where abouts van de familie heus wel in de gaten houden.quote:
Vlak na de 2024-verkiezingen waren er hier nog hopeloos naďeve en tegelijkertijd pedante stemmen te lezen hoe er in 2028 gewoon nieuwe verkiezingen zouden zijn waar de Democraten een nieuwe, vergelijkbare kans zouden hebben op de zege.quote:America is well beyond democratic erosion and democratic backsliding and now approaching a form of authoritarianism with elements of fascism, says Brendan Nyhan, a professor of government at Dartmouth College. Other scholars are making similar arguments. In the latest episode of Right Now With Perry Bacon, Nyhan argued that the lack of opposition to Trump from the Supreme Court and Congress in particular has made the president much stronger. He said authoritarian takeovers in other countries happened more slowly, in part because there was more institutional opposition.
Klopt, ik denk dat er minimaal 5 andere mensen rondlopen die zichzelf als de gedoodverfde nieuwe leider van MAGA zien, dus echt 0 kans dat die allemaal netjes exact doen wat paardenpenis Vance ze vertelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dan is dus de gedachte hier dat Vance de project 2025 agenda niet zo makkelijk kan uitrollen, omdat hij niet het charisma en het politieke kapitaal heeft om de MAGA-facties samen te brengen?
Probleem is natuurlijk wel dat Vance de kandidaat is van de accelerationist tech tribe... als hij het presidentschap overneemt krijgt hij het volle gewicht van democratisch doodscultend Silicon Valley achter zich. En die kunnen vele noodzakelijke algoritmeschakeltjes omzetten in het voordeel van Vance. Trump als Dear Deceased Leader van 'the movement' (de Amerikaanse Kim Yong Il - May He play astounding astral golf in peaceful eternity), en Vance als zijn aardse herder en troonopvolger (Kim Yong Un), met strenge maar rechtvaardige hand - en een beetje hulp van de techno police state natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat er minimaal 5 andere mensen rondlopen die zichzelf als de gedoodverfde nieuwe leider van MAGA zien, dus echt 0 kans dat die allemaal netjes exact doen wat paardenpenis Vance ze vertelt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag is meer of hij de ballen en het vermogen heeft dezelfde agenda als Trump uit te voeren, de agenda die is ingezet met project 2025. Hij zal ongetwijfeld een poging wagen.
Maar zonder een professionele rattenvanger als Trump gaat dat een stuk lastiger worden. Mensen hobbelen minder makkelijk slaafs achter een type als Vance aan.
Ik denk nog steeds dat er achter de schermen zoveel gezeik komt, omdat veel mensen in MAGA echt niet vergeten zijn wat Vance over Trump zei en naar Russische standaarden zullen mensen aan elkaars stoelpoten gaan zagen, Trump kwam overal mee weg bij zijn stemmers, maar de vraag is of een ander persoon dat ook kan verkrijgen, zelfs jr heeft niet de aanzien van zijn vader.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:16 schreef OMG het volgende:
Uiteraard, niemand heeft het "charisma" van Trump aan die kant van het politieke spectrum.
Of kasplantje Trump wordt rondgeparadeerd terwijl rivaliserende kliekjes aan zijn hof elk vaag hoestje of gegorgel opvatten als bevestiging dat de MAGA-godkeizer hun nieuwste, volkomen waanzinnige plan steunt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk wel dat Vance de kandidaat is van de accelerationist tech tribe... als hij het presidentschap overneemt krijgt hij het volle gewicht van democratisch doodscultend Silicon Valley achter zich. En die kunnen vele noodzakelijke algoritmeschakeltjes omzetten in het voordeel van Vance. Trump als Dear Deceased Leader van 'the movement' (de Amerikaanse Kim Yong Il - May He play astounding astral golf in peaceful eternity), en Vance als zijn aardse herder en troonopvolger (Kim Yong Un), met strenge maar rechtvaardige hand - en een beetje hulp van de techno police state natuurlijk.
Welnee. Vance is een bitch, die gaat echt niet even MAGA verder voortzetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk wel dat Vance de kandidaat is van de accelerationist tech tribe... als hij het presidentschap overneemt krijgt hij het volle gewicht van democratisch doodscultend Silicon Valley achter zich. En die kunnen vele noodzakelijke algoritmeschakeltjes omzetten in het voordeel van Vance. Trump als Dear Deceased Leader van 'the movement' (de Amerikaanse Kim Yong Il - May He play astounding astral golf in peaceful eternity), en Vance als zijn aardse herder en troonopvolger (Kim Yong Un), met strenge maar rechtvaardige hand - en een beetje hulp van de techno police state natuurlijk.
Kan je ook iets meer toevoegen dan dit soort propagandaplaatjes? Wat ik kan vinden is dit al maanden geleden gezegd. Een bronvermelding is het minste wat je kan doen, en dat betekent niet klakkeloos plaatjes verspreiden die je ergens hebt gezien.quote:
Wat staat daar dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxmas74zns2x
Het zou zomaar eens zo kunnen zijn. Er is iets iig niet in de haak
Same...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat staat daar dan?
Ik kan de post niet zien.
Aanmelden vereist staat er.
Ik zit al 20+ jaar op Fok maar kan geen plaatje posten...ik ga het nu dan echt eens proberen...moet toch een keer lukkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat staat daar dan?
Ik kan de post niet zien.
Aanmelden vereist staat er.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zit al 20+ jaar op Fok maar kan geen plaatje posten...ik ga het nu dan echt eens proberen...moet toch een keer lukken
https://imgur.com/a/6CUydXx
LOL ik ben zo'n n000b wat dat betreft![]()
Echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor zowel het plaatje als je n00b gehalte
Een beetje lachen mag wel tussen alle doomsday posts hier, non?quote:
Precies, het is een en al dagelijkse weirdness op onmetelijke schaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje lachen mag wel tussen alle doomsday posts hier, non?
Ik zag op den socials al posts voorbij komen dat Trump overleden zou zijn en dat men dat verborgen wilt houden voor het publiek. We truly live in the weirdest timeline...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Precies, het is een en al dagelijkse weirdness op onmetelijke schaal
LOL! 1 van de eerste comments is:quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag op den socials al posts voorbij komen dat Trump overleden zou zijn en dat men dat verborgen wilt houden voor het publiek. We truly live in the weirdest timeline...
https://www.reddit.com/r/WhitePeopleTwitter/s/rCme3CBr0b
18, volgens je profiel.quote:
As we say in China: “It’s not true unless it has been officially denied.”quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
LOL! 1 van de eerste comments is:
"He died as a distraction! Release the Files!"
Eerst een paar jaar met een ander account. Eigen naam destijds, volgens mijquote:
Ik neem het niemand kwalijk. Er gaan heel wat vlaggen anderhalf stok als hij echt de pijp uit isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |