abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218633336
Net 7 maanden dit presidentsschap, maar het voelt als 2 generaties afbraakcultuur van kennis, expertise en algemeen gezond verstand.

En nog blijven mensen dit toejuichen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218633648
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Welnee. Vance is een bitch, die gaat echt niet even MAGA verder voortzetten.
Ik denk het wel hoor. Zoals al eerder gezegd. MAGA denkt wat hun wordt binnengeduwd door de media die ze 24/7 voedt. En die wordt aangestuurd door Fox en techbros. Als die willen dat Vance de nieuwe Messias wordt van de MAGA cult, dan moet de low-information republican van goede huize komen wil die persoon dat niet overnemen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218635860
-weg-
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_218636189
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik denk het wel hoor. Zoals al eerder gezegd. MAGA denkt wat hun wordt binnengeduwd door de media die ze 24/7 voedt. En die wordt aangestuurd door Fox en techbros. Als die willen dat Vance de nieuwe Messias wordt van de MAGA cult, dan moet de low-information republican van goede huize komen wil die persoon dat niet overnemen.
Vance heeft 0 charisma. Die kan je nog zoveel pushen, niemand gaat daar achteraan lopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218636498
Trump Fires Member of Board That Approves Railroad Mergers

Robert E. Primus received an email from the White House terminating his position, but he said he would continue his duties.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218636523
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Melania wilde wat me time sinds januari?! De pers zal de where abouts van de familie heus wel in de gaten houden.

Dit is ook een postuum pardon: https://archive.ph/oeq4i
Echt gestoord 8)7

Honoring Ashli Babbitt Dishonors the Military

If there’s no difference between upholding the Constitution and attacking it, then there’s no honor in service.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218636704
quote:
81s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:30 schreef Kijkertje het volgende:
Trump Fires Member of Board That Approves Railroad Mergers

Robert E. Primus received an email from the White House terminating his position, but he said he would continue his duties.

[ afbeelding ]
Jeetje, bijna alsof er een patroon achter zit.

/s
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 31 augustus 2025 @ 01:05:47 #233
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218636978
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218637001
Niks aan de hand!

Maar het enige dat er vandaag te zien was is Trump die in een SUV stapt. That's it ...

Geen interview. Geen vragen van de pers. Geen golf photo op. Geen borstkloppende lulverhalen.

En dat terwijl hij zich daar juist dagelijks mee bezighoudt want dat is zijn rol als president in zijn eigen reality show.

WEIRD!

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 31-08-2025 03:07:00 ]
pi_218637027
twitter
pi_218637069
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Vance heeft 0 charisma. Die kan je nog zoveel pushen, niemand gaat daar achteraan lopen.
Het charisma van een p(l)ofaardappel (geen idee trouwens wat Trump's charisma is :X)

Wat oude uitspraken:

https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lxn36qqjc22a

https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lxn3jaowxk2a

https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lxn3nuxqx22a

pi_218637079
Goed punt:

pi_218637111
India’s Modi to meet Xi and Putin on first China trip in seven years as US tariffs bite

PM’s four-day trip, which includes Japan visit, comes as Delhi seeks to diversify trade and bolster ties with Beijing

pi_218637190
Ook Fairfax County gaat Trump's Department of Education aanklagen vanwege hun genderbeleid op scholen.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxknuqteuc2d

Ik meen trouwens ergens gelezen te hebben dat de Supreme Court binnenkort een soortgelijke zaak in behandeling neemt.
pi_218637277
Het probleem is alleen dat al die organisaties wel rechtszaken kunnen beginnen tegen al die regeringsbesluiten, maar dat die rechtbanken steeds minder onafhankelijk worden en dat uitspraken nogal relatief zijn als Trump het er niet mee eens is.

De situatie daar is buitengewoon zorgwekkend en ik zou niet weten hoe ze al die aangerichte schade later ooit weer gaan herstellen.
pi_218637416
twitter

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218637455
Ik heb helemaal gemist dat Trump even was doodverklaard door het internet. Ik vind het aan de ene kant een kwaadaardige klootzak, maar na hem wacht JD. Weet daarom niet of ik er blij mee zou zijn.
pi_218637701
quote:
83s.gif Op zondag 31 augustus 2025 01:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
sws is het een quote waar de native Americans wel wat mee kunnen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218638535
quote:
Het feit dat iemand met dergelijke uitspraken volledig en volmondig op de Trump/MAGA-trein is gesprongen, zegt genoeg over 's mans karakter, ambitie en gevaarlijk potentieel.
Helaas geldt dit voor een enorm groot deel van de Republikeinen.
De negatieve shit die over Trump werd uitgestort bij diens kandidatuur in 2015, werd destijds door een groot gedeelte van de leidende GOP-figuren gedeeld, zonder enige terughoudendheid.

En kijk nu eens.
Of beter: kijk eens vanaf 2016 en alle jaren daarna.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:15:11 #245
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_218638891
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb helemaal gemist dat Trump even was doodverklaard door het internet. Ik vind het aan de ene kant een kwaadaardige klootzak, maar na hem wacht JD. Weet daarom niet of ik er blij mee zou zijn.
Laten we er maar voor zorgen dat we dit niet in Europa krijgen. Helaas zijn er nogal wat kiezers die Trump eng vinden maar wel doodleuk in Europa op een MAGA-geïnspireerde club gaan stemmen...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 31 augustus 2025 @ 13:12:09 #246
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218640106
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Laten we er maar voor zorgen dat we dit niet in Europa krijgen. Helaas zijn er nogal wat kiezers die Trump en zijn gedachtegoed helemaal zien zitten en doodleuk in Europa op een MAGA-geïnspireerde club gaan stemmen...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218640910
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"Laat mensen op eigen risico experimenteren"... Jezuschristustehobbelpaard :')
Dat is nogal krankzinnig, inderdaad. Alhoewel ik het binnen de EU weer veel te streng vind. Je mag hier niet eens een beetje experimenteren met verschillende peptides.
pi_218640938
Ik moet wel erkennen dat ik langzaam begin te geloven dat ik fout zat. Ik heb erg lange tijd gedacht dat het allemaal wel meeviel, en dat onze band met Amerika sterk blijft. Maar het feit dat Trump bezig blijft met die tarieven en hij het eigenlijk nog steeds niet genoeg vindt, moet ik ook toegeven dat het er inderdaad heel sterk op lijkt dat hij een westerse eenheid niet bovenaan zijn prioriteitenlijst heeft staan.
pi_218641073
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:43 schreef theunderdog het volgende:
Ik moet wel erkennen dat ik langzaam begin te geloven dat ik fout zat. Ik heb erg lange tijd gedacht dat het allemaal wel meeviel, en dat onze band met Amerika sterk blijft. Maar het feit dat Trump bezig blijft met die tarieven en hij het eigenlijk nog steeds niet genoeg vindt, moet ik ook toegeven dat het er inderdaad heel sterk op lijkt dat hij een westerse eenheid niet bovenaan zijn prioriteitenlijst heeft staan.
China zal wel als winnaar uit de bus komen.
pi_218641239
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2025 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
China zal wel als winnaar uit de bus komen.
Niet moeilijk ook. Zij hebben de zeldzame aardmentalen in handen. Zolang er geen alternatief is voor de afhankelijkheid van China, heeft China ons bij de ballen. En ze houden het niet zachtjes vast. Ze knijpen, precies een bal fijn. Beeld je je de pijn even in....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')