abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218593837
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218593943
Daar is dbm weer. 1 of ander forum terwijl ze alles gewoon meeleest
pi_218593961
Dbm heeft een dm gevonden die ze kon gebruiken voor haar frustratie 😂 alle "Maar je hebt 74 blogs en websites waar je foto's namen en alles openbaar hebt .. hoezo doe je geheimzinnig?" Waren niet bruikbaar want dan gaan mensen googlen
pi_218593962
Dank je, had niet gezien dat ik de laatste was.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:29 schreef Earring het volgende:

Weet je wat ze stuurde: "wel eens van sarcasme gehoord"?

Nou waarom noem je ze dan flipje flapje?

[..]
En heeft ze je nog geantwoord? Of heeft ze he weggevloekt?
pi_218593974
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een dm gevonden die ze kon gebruiken voor haar frustratie 😂 alle "Maar je hebt 74 blogs en websites waar je foto's namen en alles openbaar hebt .. hoezo doe je geheimzinnig?" Waren niet bruikbaar want dan gaan mensen googlen
Haha wat een grap die vrouw: bewust in zoveel negativiteit leven...
Ze is zelf 1 en al negativiteit.
pi_218594002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef Lampje88 het volgende:
Tja en we zijn zwak 😂👍 zegt de 5 dagen in de week maand sportende vrouw die non stop alles op karakter moet doen 👍
pi_218594045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja en we zijn zwak 😂👍 zegt de 5 dagen in de week maand sportende vrouw die non stop alles op karakter moet doen 👍
En ook andere momfluencers zien het. Thezhoufamily had van de week ook een story met: " hoe zeggen ze dat ook al weer, een dagje op karakter".🤣
pi_218594066
Dbm zegt over vrouwen neerhalen.. vervolgens doet ze zelf niet anders😆
pi_218594158
Dbm zit alweer lekker op de kast deze ochtend 😆maar het boeit haar verder niks hoor
pi_218594191
Hoe is J bij Bzzonder naar huis gegaan? Hij was ook met hen op vakantie, maar was al thuis toen zij vertraagd thuis kwamen?

(Ik ken ze verder niet, dus weet ook niets van relaties/familieverbanden enzo)
pi_218594219
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe is J bij Bzzonder naar huis gegaan? Hij was ook met hen op vakantie, maar was al thuis toen zij vertraagd thuis kwamen?

Haar ouders hebben hem opgehaald:) dus daar is hij een nachtje gebleven
pi_218594221
quote:

Bedoel je hun oudste zoon? Die was naar het logeerhuis en opa&oma hebben hem daar opgehaald begreep ik. Hij was niet mee naar Milaan
pi_218594245
quote:

Joas? (Alle kinderen hebben een j)
Joas was bij een logeerhuis 😍 die was zondag opgehaald door opa en oma en is dus heeft het ook leuk gehad maar was niet mee naar milaan
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:38:46 #14
382129 crew  Donna
pi_218594284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef Lampje88 het volgende:
Maakt ze even reclame? *O* *O*
pi_218594285
Huh ik dacht dat Judith nog open stond voor baby (stond in dat interview) maar wist niet dat ze 48!! Was. Dacht wel over de 40 en oud eruit zien maar niet bijna 50 ivm die wens
pi_218594316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:38 schreef Lampje88 het volgende:
Huh ik dacht dat Judith nog open stond voor baby (stond in dat interview) maar wist niet dat ze 48!! Was. Dacht wel over de 40 en oud eruit zien maar niet bijna 50 ivm die wens
Volgens mij had ze die wens maar heeft hem uiteindelijk toch los gelaten en jaagt ze nu op broertjes en zusjes voor bob via de donor
pi_218594375
Dbm op threads ook weer 😂 en dan reageert er iemand die haar soort van gelijk geeft (heeft natuurlijk geen idee waar het over gaat) zegt ze "ja gaat niet over mij hoor..." 😂🤣 och die vrouw....
pi_218594428
4 weken vrij samen en dan 6 dagen weg heb ik verder geen mening over (dbm) "als je maar kunt genieten samen" klopt helemaal 👌 maar ik heb nou geen enkel bericht tijdens die 6 dagen gezien dat ik dacht "zo die zijn lekker aan het genieten!"
Het was vies.. non stop wassen.. kinderen continue ziek en moe alles duur en flap nog net niet met gillende sirenes afgevoerd..
En toen hij net los begon te komen na 5 dagen kon hij weer naar huis 🤔
Tja.... genieten 👌👍
Ik definieer genieten anders 🤷
pi_218594456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm zegt over vrouwen neerhalen.. vervolgens doet ze zelf niet anders😆
Echt, zo’n ontzettende hekel aan dat vrouwen elkaar zouden moeten steunen.
Ik steun met wie ik het eens ben en niet omdat ze een bepaald geslacht hebben.

Wordt ook altijd gebruikt in situaties waarbij mensen (terechte) kritiek hebben, maar dan te horen krijgen ‘je bent een vrouw, doe even aardig’.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218594500
Wat laat ze zich weer kennen zeg 😂 (DBM)
pi_218594518
Niet helemaal passend hier denk ik maar toch.. Iedereen heeft het verschrikkelijke nieuws over de vermoorde Lisa wel gehoord, waarom moet elke influencer (oa DBM en closet van val) hun plasje erover doen. Hoeveel heeft DBM al niet gedeeld, gisteren nog van Peter Heerschop, Val over dat ze zelf misbruikt is of wat dan ook. Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk maar waarom nou altijd zodat ze zelf de aandacht krijgen. Ik snap denk ik niks van het influencer wereldje.
pi_218594522
Goedemorgen,

Ja ben zo iemand die meeleest maar gisteren irriteerde de blije mama mij zo. Dat ik daar iets op zei kreeg je een reactie terug. Prima dat mag helemaal is normaal als iemand je een reactie geef. Maar waarom aangevallen voelen als je alles deelt over je kinderen, nota benen medische gegevens,alleen de gezichten afschermen dan liever af en toe een foto lijkt mij. Dan dat heel de wereld weet wat je kinderen hebben.
Zegt meer over haar.
pi_218594599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:08 schreef IlseMarije het volgende:
Niet helemaal passend hier denk ik maar toch.. Iedereen heeft het verschrikkelijke nieuws over de vermoorde Lisa wel gehoord, waarom moet elke influencer (oa DBM en closet van val) hun plasje erover doen. Hoeveel heeft DBM al niet gedeeld, gisteren nog van Peter Heerschop, Val over dat ze zelf misbruikt is of wat dan ook. Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk maar waarom nou altijd zodat ze zelf de aandacht krijgen. Ik snap denk ik niks van het influencer wereldje.
Ze doen inderdaad allemaal een "how can I make this about me". Snap dat het heftig is als je iets vergelijkbaars hebt meegemaakt (maar het gelukkig overleefd hebt), maar om dat nu allemaal te gaan uitmelken op social media vind ik onnodig. Blijkbaar gevalletje gebrek aan aandacht.
pi_218594606
quote:
Ik ergerde me vooral aan dbm op threads "wij fietsten samen naar huis... " en het hele systeem uitgelegd hoe ze dit deden... echt denk je dat die vrienden zich niet voor hun kop hebben geslagen en zich al zwaar piep voelen? Die hebben echt geen bevestiging nodig van een troela uit Friesland.. en het zou niet nodig moeten zijn! Als jonge vrouw (of oudere of als meisje of whatever) moet je gewoon 24/7 naar huis kunnen fietsen
En gelukkig kan dat vaak ook gewoon... dus de enige schuldige is die dader!
pi_218594609
Het verbaast mij dat ik op Threads niet geblokkeerd ben door DBM na het akkefietje van een paar weken geleden 🤔
pi_218594641
Die dweil weer van AM. Sorry, maar als dat na een week van je vloer komt met dweilen ben je gewoon echt een viezerik.
pi_218594668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:24 schreef Ballerina888 het volgende:
Die dweil weer van AM. Sorry, maar als dat na een week van je vloer komt met dweilen ben je gewoon echt een viezerik.
En gooi dat in de wc in plaats van in je gootsteen! Ieuwwwww
pi_218594678
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Ook dat nog.
pi_218594771
Sanneke is voorlopig offline wegens omstandigheden...zouden ze het huis uit moeten?
pi_218594878
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:19 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze doen inderdaad allemaal een "how can I make this about me". Snap dat het heftig is als je iets vergelijkbaars hebt meegemaakt (maar het gelukkig overleefd hebt), maar om dat nu allemaal te gaan uitmelken op social media vind ik onnodig. Blijkbaar gevalletje gebrek aan aandacht.
Ja precies alles zo draaien dat je aandacht krijgt, ik houd daar niet van.
pi_218595067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:30 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Sanneke is voorlopig offline wegens omstandigheden...zouden ze het huis uit moeten?
Ik vind het vooral heel vaag doen. Deel dan niks.
pi_218595092
quote:
Of hopen dat mensen nieuwsgierig worden en op de betaallink klikken
pi_218595130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Joas? (Alle kinderen hebben een j)
Joas was bij een logeerhuis 😍 die was zondag opgehaald door opa en oma en is dus heeft het ook leuk gehad maar was niet mee naar milaan
Haha, het blijkt dat ik echt niks weet na 2x kijken. Dank!
pi_218595144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar daar kan ze het niet goed fillemuh..
pi_218595206
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:01 schreef LeSage het volgende:

[..]
Echt, zo’n ontzettende hekel aan dat vrouwen elkaar zouden moeten steunen.
Ik steun met wie ik het eens ben en niet omdat ze een bepaald geslacht hebben.

Wordt ook altijd gebruikt in situaties waarbij mensen (terechte) kritiek hebben, maar dan te horen krijgen ‘je bent een vrouw, doe even aardig’.
Precies! In een grijs verleden vroeg mijn moeder mij om mee te lopen met een protestmars "vrouwen tegen kernwapens". Ik haat dat soort gedoe! Ik loop in een protestmars tegen kernwapens en dat staat los van het feit dat ik een vrouw ben, dat heeft er nl helemaal niks mee te maken! Ik heb sowieso niks met vrouwengatherings.
pi_218595225
quote:
Maar nog wel actief op threads. Zeist toch iets met haar vrije tijd hè?
pi_218595226
quote:
Viespeuken zijn het..
pi_218595250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Precies! In een grijs verleden vroeg mijn moeder mij om mee te lopen met een protestmars "vrouwen tegen kernwapens". Ik haat dat soort gedoe! Ik loop in een protestmars tegen kernwapens en dat staat los van het feit dat ik een vrouw ben, dat heeft er nl helemaal niks mee te maken! Ik heb sowieso niks met vrouwengatherings.
Sanneke heeft er ook een handje van, dat vrouwen elkaar moeten steunen. Nee, ik steun geen vrouwelijke racistische Wilders-ophemelaarster, puur omdat ze een vagina heeft.
pi_218595257
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm op threads ook weer 😂 en dan reageert er iemand die haar soort van gelijk geeft (heeft natuurlijk geen idee waar het over gaat) zegt ze "ja gaat niet over mij hoor..." 😂🤣 och die vrouw....
En ze swiffert ook reacties
pi_218595267
quote:
MB ook van de week. Ik vind het niet zo netjes, om het maar netjes te houden.
pi_218595271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze swiffert ook reacties
Klopt.. 🤣 ze zit er echt bovenop (zowel op de kast als de reacties)
pi_218595295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂
pi_218595367
Als DBM Brabant met een D blijft schrijven dan kom ik hoogstpersoonlijk naar Friesland om dr een tik te geven. Zo ergelijk dit.
pi_218595394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar het interesseert haar echt geen fuck bal hoor.
pi_218595489
Sinds een tijdje volg ik Milou (van de lekkere dingetjes winkel). Ik kan het niet goed omschrijven maar ik krijg er echt helemaal jeuk van. De hoeveelheid eten altijd in haar content en alle spullen die ze koopt, het houdt niet op. Noem me een zeur, maar je wil je kinderen toch ook meegeven dat niet altijd alles kan en hoeft en enige vorm van maat houden ook belangrijk is? Vind het wel heel positief dat ze als gezin veel ondernemen.
pi_218595505
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:49 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit. Je gezin heeft er niks aan als je zuchtend en scheefhangend in je rolstoel zit en iedereen negeert (want dat is het). Dat heeft niks met ziek zijn te maken, maar met mindset en aandacht trekken. Een echt zieke probeert juist zo normaal mogelijk te doen. Leuk ook voor je kinderen als je 8 dagen lang om het uitje heen in je pyjama loopt of in je nest ligt.
OMG dames wat gaan jullie hard 🤣. Ik wil hier nog even op reageren want ik wil bovenstaande bevestigen. Want stel het zou waar zijn dat ze ADD heeft. Dan is het zo dat ze juist ALLES hoort als ze zo overprikkeld is. Die vragen kunnen niet langs haar heen zijn gegaan. Als je te overprikkeld bent dan negeer je die vragen bewust. Of je snauwt. Maar het hele ‘het ging gewoon langs mij heen’.. meid, met ADD gaat helaas niks langs je heen :+
pi_218595532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:14 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Sinds een tijdje volg ik Milou (van de lekkere dingetjes winkel). Ik kan het niet goed omschrijven maar ik krijg er echt helemaal jeuk van. De hoeveelheid eten altijd in haar content en alle spullen die ze koopt, het houdt niet op. Noem me een zeur, maar je wil je kinderen toch ook meegeven dat niet altijd alles kan en hoeft en enige vorm van maat houden ook belangrijk is? Vind het wel heel positief dat ze als gezin veel ondernemen.
Ik vind het bij haar extra jammer juist omdat ze zoveel leuke dingen doet met haar jongens.
Dat is gewoon allang genoeg. Die kinderen hebben niet overal spullen en lekker eten bij nodig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218595588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
OMG dames wat gaan jullie hard 🤣. Ik wil hier nog even op reageren want ik wil bovenstaande bevestigen. Want stel het zou waar zijn dat ze ADD heeft. Dan is het zo dat ze juist ALLES hoort als ze zo overprikkeld is. Die vragen kunnen niet langs haar heen zijn gegaan. Als je te overprikkeld bent dan negeer je die vragen bewust. Of je snauwt. Maar het hele ‘het ging gewoon langs mij heen’.. meid, met ADD gaat helaas niks langs je heen :+
Dit!!! 🫶
Ik kan met methylfenidaat wel beter filteren (dus de niet belangrijke gesprekken negeren)
Debbie filtert vooral haar kinderen
pi_218595590
Ik vind al die posts van de fluflu's en bn'ers over hun eigen ervaringen als vrouw met mannen ook zeer ongepast. Is absoluut vreselijk dat heel veel vrouwen (en ook mannen) ervaringen van misbruik hebben in leven.

Maar Lisa is vermoord en de posters leven! Is nogal een verschil..
pi_218595595
quote:
Ik vind het zo vies dat ze dat altijd laat zien én dat ze dat niet door de wc spoelt maar in de gootsteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')