abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218591914
quote:
Dit weten we nu over de dood gevonden Lisa (17) in Duivendrecht
Crime

Gisteren, 09:39 - Update: 13 uur geleden

In de nacht van dinsdag 19-08-2025 op woensdag 20-08-2025 is in Duivendrecht het lichaam gevonden van een meisje uit Abcoude. Ze is door ernstig geweld om het leven gebracht. Het gaat om de 17-jarige Lisa, bevestigt Namens de Familie aan Hart van Nederland. Ze belde zelf nog 112 voordat ze werd aangevallen. De politie is nog naarstig op zoek naar een verdachte. Hieronder alles dat tot nu toe bekend is over deze tragische zaak.

Lisa was die avond uit geweest met vrienden rond het Leidseplein in Amsterdam. Rond 03.30 uur vertrok ze alleen op de fiets richting huis. Kort daarna, rond 04.15 uur, werd haar lichaam aangetroffen in de berm langs het water aan de Holterbergweg. Ze belde zelf 112 voordat ze werd aangevallen.

Onderzoek en signalement
De politie gaat uit van één dader, die zelf ook in het bezit was van een fiets. Getuigen die het meisje of een verdachte hebben gezien, worden gevraagd zich te melden. Met name over de laatste zeven minuten van haar route is de politie dringend op zoek naar meer informatie.

Het meisje had een lichte huid, halflang blond haar en droeg een lichtgrijze hoodie, een lichtgrijze broek en zwarte Adidas-gympen. Aan het stuur van haar fiets hing een rode handtas. Ze reed op een lichtgrijze elektrische herenfiets van het merk Cowboy.

De politie is specifiek op zoek naar drie belangrijke getuigen die tussen 04.10 en 04.30 uur op de Holterbergweg reden. Het gaat om de bestuurder van een een lichtkleurig bestelbusje, een inzittende van een Biro en een scooterrijder.

Cameratoezicht en mogelijk verband
Om de veiligheid te vergroten komt er per direct extra cameratoezicht op de plek waar Lisa werd gevonden, bevestigt de gemeente Ouder-Amstel donderdag aan Hart van Nederland.

De politie onderzoekt daarnaast of er een verband is met een ander ernstig incident. Vorige week werd aan de Weesperzijde, enkele kilometers verderop, een vrouw slachtoffer van zwaar seksueel geweld. Zij werd 's nachts van het pad getrokken, geslagen en ernstig mishandeld. Dat onderzoek loopt nog. Een woordvoerder benadrukt dat er nog geen harde link is, maar dat de rechercheteams nauw contact met elkaar houden.

Harten ouders 'gebroken'
De ouders van de overleden Lisa laten in een verklaring aan Hart van Nederland weten dat hun "harten zijn gebroken". "We hopen in alle rust en privacy samen te kunnen rouwen om het verlies van Lisa. We ervaren veel steun in de liefde en het medeleven van familie, vrienden en dorpsgenoten en willen daar onze dankbaarheid voor uitspreken."

Net geslaagd
Lisa had net haar vwo-diploma gehaald op het Spinoza20first in Amsterdam. "Gisteren bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat onze oud-leerling Lisa is overleden", deelt de school in een statement aan Hart van Nederland. "Als schoolleiding en -team zijn wij intens verdrietig en in onze gedachten bij de familie." Als de leerlingen dinsdag weer naar school gaan, kunnen zij een bericht achterlaten bij de receptie voor de familie van Lisa in de vorm van een kaartje.

Reactie burgemeester
Burgemeester Susanne de Roy van Zuidewijn van Ouder-Amstel noemt het verlies "diep ingrijpend": "Het raakt ons allemaal diep dat een jong meisje op deze manier om het leven is gekomen in onze gemeente. We leven mee met haar familie, vrienden en andere betrokkenen. We wensen hen veel sterkte bij het dragen van dit onuitsprekelijke verdriet."

BN'ers leven mee
Meerdere bekende Nederlanders staan op sociale media stil bij het overlijden van Lisa. Chantal Janzen, Rob Goossens, Bridget Maasland en Marieke Elsinga delen een bericht van actrice Nienke 's Gravemade waarin ze schrijft: "Ik eis de nacht op. Ik eis de straten op. Ik eis vierentwintig uur in mijn dag. Ik eis dat meisjes van 17 veilig thuiskomen."
twitter

Bekijk deze YouTube-video
pi_218592104
Heel knap dat het probleem nu de Nederlandse man is in het narratief van "we eisen de nacht op" :')

En ja, natuurlijk is alleen de dader schuldig en verder niemand, maar dat gezeur over victim blaming wordt ook steeds extremer. Sommige dingen kun je nu eenmaal beter niet doen of je moet in elk geval goed opletten.
  maandag 25 augustus 2025 @ 22:16:15 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218592310
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:56 schreef Halcon het volgende:
Heel knap dat het probleem nu de Nederlandse man is in het narratief van "we eisen de nacht op" :')
Tja, het is misschien een ongemakkelijke realisatie dat het niet alleen vieze buutnlaanders zijn maar dat de Nederlandse man daarin klaarblijkelijk ook een flinke rol speelt.
quote:
En ja, natuurlijk is alleen de dader schuldig en verder niemand, maar dat gezeur over victim blaming wordt ook steeds extremer. Sommige dingen kun je nu eenmaal beter niet doen of je moet in elk geval goed opletten.
Ja, precies: gezeur over victim blaming, dát is pas erg.
Huilen dan.
pi_218592325
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, het is misschien een ongemakkelijke realisatie dat die Nederlandse man daarin klaarblijkelijk ook een flinke rol speelt.
[..]
De enige rol die de Nederlandse man in deze trieste zaak heeft gespeeld is dat er veel te veel van dit soort gelukszoekende idioten binnen zijn gehaald.
pi_218592326
De nederlandse man moet er gewoon zonder te praten op klappen als er ergens onrecht wordt waargenomen
  maandag 25 augustus 2025 @ 22:25:25 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218592385
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
De enige rol die de Nederlandse man in deze trieste zaak heeft gespeeld is dat er veel te veel van dit soort gelukszoekende idioten binnen zijn gehaald.
Je snapt vast dat het in het 'de nacht opeisen' gaat over meer dan alleen deze zaak.
Huilen dan.
pi_218592387
quote:

[..]
Tja, het is misschien een ongemakkelijke realisatie dat het niet alleen vieze buutnlaanders zijn maar dat de Nederlandse man daarin klaarblijkelijk ook een flinke rol speelt.
[..]
Wel vreemd om juist deze zaak voor die actie te gebruiken. Dit was een geval die niet voorkomen had kunnen worden door je vrienden ergens op aan te spreken.
pi_218592404
quote:
Die app gaat er niet komen. De sturende kracht achter alles in de wereld gaat deze app niet maken omdat het het alleenrecht van de staat ondermijnt
pi_218592417
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je snapt vast dat het in het 'de nacht opeisen' gaat over meer dan alleen deze zaak.
Men lanceert het n.a.v. dit voorval en betrekt deze zaak er prominent in.
pi_218592428
quote:
De politie was er sneller dan iemand om 03:30 zich aangekleed heeft en de deur uit is.
lees je in DOMME KOE
pi_218592432
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Die app gaat er niet komen. De sturende kracht achter alles in de wereld gaat deze app niet maken omdat het het alleenrecht van de staat ondermijnt
Zo'n app gaat natuurlijk ook leiden tot eigen rechter spelen.

En 112 bellen en toch vermoord worden... politie kan natuurlijk ook niet overal binnen 3 tellen zijn.
pi_218592437
Een knokploeg app waarin iedereen een melding kan doen

Fantastisch idee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 augustus 2025 @ 22:37:47 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218592466
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:31 schreef Caland het volgende:
Een knokploeg app waarin iedereen een melding kan doen

Fantastisch idee
Tja dan krijg je natuurlijk paupers die misbruik gaan maken en foutieve meldingen gaan doen om iemand een lesje te leren.
pi_218592470
Die app zal niet werken. Dan wordt iedereen om de 5 minuten uit z'n bed getrommeld.

Plus je hebt zelf de kans neergestoken te worden als je je er mee gaat bemoeien.

Doe maar gewoon weer meer blauw op straat.

Wij eisen de zorg en politie terug zou t moeten zijn.
pi_218592508
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:30 schreef Evangelion het volgende:

[..]
De politie was er sneller dan iemand om 03:30 zich aangekleed heeft en de deur uit is.
lees je in DOMME KOE
Daarnaast vallen 90% van de slachtoffers in huis bij een partner of bekende.
pi_218592720
quote:

[..]

Dat is in dit geval zeker waar ja :')
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218592755
quote:

vieze buutnlaanders
:')
quote:
een flinke rol speelt.
Een ''flinke'' rol zelfs, ja. :') _O-
pi_218592756
Als je Lang Leve de Liefde kijkt zie je dat de meeste Nederlandse mannen wel vrouwonvriendelijke botte geile horken zijn, maar misschien is dat een slechte weergave. Al hebben Nederlandse mannen dan weer niks te maken met deze zaak maar toch.
pi_218592890
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Als je Lang Leve de Liefde kijkt zie je dat de meeste Nederlandse mannen wel vrouwonvriendelijke botte geile horken zijn, maar misschien is dat een slechte weergave. Al hebben Nederlandse mannen dan weer niks te maken met deze zaak maar toch.
Klopt, maar er zijn weinig vrouwen die daarentegen weer zitten te wachten op het zachte watje die ja en amen zegt.

Op het moment dat er onderling (seksuele) spanning is, is het nou eenmaal zo dat een vrouw graag wat dominantere mannen willen. Dat staat uiteraard los van lastig gevallen worden van mannen waarmee je niks mee te maken wil hebben.
  maandag 25 augustus 2025 @ 23:54:35 #21
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218592894
Zou toch mooi zijn als we daadwerkelijk een keer legalisering van zelfverdedigingswapens als pepperspray of stunguns zouden krijgen hierdoor. Als je een flinke stroomstoot in je maag krijgt hou je het snel voor gezien, voor zover je nog overeind bent om weg te rennen.
Maar nee, dat zal in Nederland niet gebeuren, we houden het op posters en praten voor een paar weken en dan gaat de mislukte integratie weer verder.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218592904
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Zou toch mooi zijn als we daadwerkelijk een keer legalisering van zelfverdedigingswapens als pepperspray of stunguns zouden krijgen hierdoor. Als je een flinke stroomstoot in je maag krijgt hou je het snel voor gezien, voor zover je nog overeind bent om weg te rennen.
Maar nee, dat zal in Nederland niet gebeuren, we houden het op posters en praten voor een paar weken en dan gaat de mislukte integratie weer verder.
Dat is dan ook totaal de oplossing niet. Dan gaan de foute figuren zich juist bewapenen met messen of nog zwaarder geschut

De posters zijn overigens ook niet de oplossing
pi_218592909
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
De meeste Afrikanen spreken meerdere lokale talen, dat maakt het ook wat gecompliceerder. Maar ken je een gebied een beetje, dan kun je van veel mensen ook wel weer zien tot welke stam ze behoren (iets andere fysiek, kleren, littekens etc).
Deze gozer heeft schijnbaar geen paspoort, ben wel benieuwd hoe ze dan zijn identiteit vast gaan stellen.
Volgens mij is dit juist een van de grootste issues binnen de asielproblematiek. Ik kon er verder geen info over vinden, maar dit document zegt dat in 2012 79% van de asielzoekers geen ID-kaart of paspoort had: https://www.emnnetherland(...)20Asielzoekers_0.pdf

Verder kun je er meer lezen over het vaststellen van de identiteit van asielzoekers. Dit maakt het terugsturen van uitgeprocedeerden ook zo lastig, omdat soms niet duidelijk is waar ze vandaan komen en als dat duidelijk is, zijn de herkomstlanden zelf er vaak niet genoeg van overtuigd om ze terug te nemen.

Asielzoekers doen dit doorgaans bewust om het proces van terugkeer eindeloos lang te frustreren.
Mja
  maandag 25 augustus 2025 @ 23:59:30 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218592910
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Straks krijg je fatbike koters die met stunguns op willekeurige voorbijgangers gaan schieten.
pi_218592932
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:38 schreef woxxel2 het volgende:
Die app zal niet werken. Dan wordt iedereen om de 5 minuten uit z'n bed getrommeld.

Plus je hebt zelf de kans neergestoken te worden als je je er mee gaat bemoeien.

Doe maar gewoon weer meer blauw op straat.

Wij eisen de zorg en politie terug zou t moeten zijn.
Ik ben het met je eens dat meer politie, buurtapps of voorlichting belangrijk kunnen zijn, maar dit blijft in essentie reactief beleid: het grijpt pas in nadát er iets misgaat.

Waar we volgens mij vooral naar moeten kijken is preventie aan de voorkant: hoe zorgen we dat personen die een risico vormen, niet vrij rondlopen of überhaupt binnenkomen zonder strenge screening en toezicht?

Ik steun campagnes als “wij eisen de nacht op” omdat ze bewustzijn vergroten, maar naast bewustzijn hebben we ook KEIHARDE praktische maatregelen nodig: bijvoorbeeld betere controles op wie in een AZC verblijft, verplicht melden/avondklok bij risico-indicaties, en sneller ingrijpen bij signalen van geweld of seksueel grensoverschrijdend gedrag.

In het geval van Lisa blijft voor mij de vraag: hoe kan iemand die al verdacht werd van verkrachting en een poging tot aanranding, enkele dagen later nog ’s nachts ongecontroleerd op straat rondlopen? Dáár zit voor mij het echte preventieve falen. Wat is dan uberhaupt het nut van AZC's eigenlijk in het opzicht van maatschappelijke veiligheid? Ik ben in dat opzicht blij dat men al 10+ jaar soms zwaar demonstreert tegen AZC's, want ja het belang van veiligheid van de gewone burger blijft zo onderschikt.
pi_218592933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:09 schreef Justinn het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat meer politie, buurtapps of voorlichting belangrijk kunnen zijn, maar dit blijft in essentie reactief beleid: het grijpt pas in nadát er iets misgaat.

Waar we volgens mij vooral naar moeten kijken is preventie aan de voorkant: hoe zorgen we dat personen die een risico vormen, niet vrij rondlopen of überhaupt binnenkomen zonder strenge screening en toezicht?

Ik steun campagnes als “wij eisen de nacht op” omdat ze bewustzijn vergroten, maar naast bewustzijn hebben we ook KEIHARDE praktische maatregelen nodig: bijvoorbeeld betere controles op wie in een AZC verblijft, verplicht melden/avondklok bij risico-indicaties, en sneller ingrijpen bij signalen van geweld of seksueel grensoverschrijdend gedrag.

In het geval van Lisa blijft voor mij de vraag: hoe kan iemand die al verdacht werd van verkrachting en een poging tot aanranding, enkele dagen later nog ’s nachts ongecontroleerd op straat rondlopen? Dáár zit voor mij het echte preventieve falen. Wat is dan uberhaupt het nut van AZC's eigenlijk? Ik ben in dat opzicht blij dat men al 10+ jaar soms zwaar demonstreert tegen AZC's.
Eens, maar dat lijkt me toch echt een overheidsprobleem ipv dat dat van een donatie van een paar ton moet wegkomen
pi_218592944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:11 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Eens, maar dat lijkt me toch echt een overheidsprobleem ipv dat dat van een donatie van een paar ton moet wegkomen
Zonder praktische maatregelen aan de voorkant sterft de campagne 'wij eisen de nacht op' sowieso een langzame dood. Nederland wilt niet de realiteit zien, die al zo lang zichtbaar is in andere landen die simpelweg te vertalen valt naar zoiets als "integratie van culturen leidt tot vergrote veiligheidsrisico's". Als de politiek nou eens deze waarschuwing tracht te interpreteren en vertaalt naar beleid kom je een stuk verder. De (zware) conclusies die je dan moet trekken, leiden pas tot daadkracht.
pi_218592957
Ik ben er trouwens wel klaar mee dat dit een islamitische grondslag heeft.

Deze dader is imo vergelijkbaar met die gek die de stoeptegel op Benjamin gooide. Mijn mening nu is dat we alle ggz shit uit derde wereld landen hier nu krijgen.

Ik denk dat we in Nigeria, Kenia en Ethiopië moeten investeren in ggz instellingen zodat ze hun TBS idioten niet in Europa droppen.ik denk serieus dat we met die investeringen het gevaar hier van de straat halen.
pi_218592961
twitter
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 00:37:28 #30
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218592966
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:57 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat is dan ook totaal de oplossing niet. Dan gaan de foute figuren zich juist bewapenen met messen of nog zwaarder geschut

quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Straks krijg je fatbike koters die met stunguns op willekeurige voorbijgangers gaan schieten.
Is dat in Duitsland ook al het geval dan? Daar zijn die wapens ook vrij verkrijgbaar vanaf 18 jaar oud, daar hoor je ook alleen nog van steekaanvallen door Syrische vluchtelingen. Of hebben ze daar geen fatbikejeugd?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218592971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk dat we in Nigeria, Kenia en Ethiopië moeten investeren in ggz instellingen zodat ze hun TBS idioten niet in Europa droppen.ik denk serieus dat we met die investeringen het gevaar hier van de straat halen.
Die drie landen alleen hebben samen al een bevolking van bijna 300 miljoen. Het lijkt me onrealistisch dat wij voor al die mensen geestelijke gezondheidszorg gaan regelen. Laat staan alle landen waar asielzoekers vandaan komen. Ik denk dat we moeten afstappen van het idee dat wij als 0.22% van de wereldbevolking verantwoordelijkheid dragen voor iedereens ellende.

[ Bericht 0% gewijzigd door NecSpeNecMetu op 26-08-2025 00:51:46 ]
pi_218592977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:37 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
[..]
Is dat in Duitsland ook al het geval dan? Daar zijn die wapens ook vrij verkrijgbaar vanaf 18 jaar oud, daar hoor je ook alleen nog van steekaanvallen door Syrische vluchtelingen. Of hebben ze daar geen fatbikejeugd?
Wellicht omdat daar al bepaalde verdedidingsmiddelen zijn toegestaan
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 00:48:04 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218592978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben er trouwens wel klaar mee dat dit een islamitische grondslag heeft.

Deze dader is imo vergelijkbaar met die gek die de stoeptegel op Benjamin gooide. Mijn mening nu is dat we alle ggz shit uit derde wereld landen hier nu krijgen.

Wat is dit voor wereldvreemde reactie? Die landen "droppen" helemaal niemand. Die mensen hebben een godsvermogen betaald om hier illegaal naar af te reizen.

Bovendien tellen die landen gezamenlijk 500 miljoen mensen. En wij gaan ze met hun rimboe-religies wel even 'uit psychose trekken' middels wat geldschepen die kant op.

[ Bericht 0% gewijzigd door inslagenreuring op 26-08-2025 00:56:55 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218592998
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:09 schreef Justinn het volgende:

[..]

In het geval van Lisa blijft voor mij de vraag: hoe kan iemand die al verdacht werd van verkrachting en een poging tot aanranding, enkele dagen later nog ’s nachts ongecontroleerd op straat rondlopen? Dáár zit voor mij het echte preventieve falen. Wat is dan uberhaupt het nut van AZC's eigenlijk in het opzicht van maatschappelijke veiligheid? Ik ben in dat opzicht blij dat men al 10+ jaar soms zwaar demonstreert tegen AZC's, want ja het belang van veiligheid van de gewone burger blijft zo onderschikt.
De punten die jij noemt, daar is geen bemanning voor. Overal is personeelstekort. Mensen kunnen hun werk niet meer doen. Daarom loopt zo iemand gewoon rond.
Er is nergens controle.
Weet je nog die stenengooier?
Die wandelde verschillende landen door en gooide hier en daar een stoeptegel.

Screenen, ja en dan? Zorg, die is er niet, ga maar op de wachtlijst en doe je ding, tot... en dan is t roepen dat we dingen eisen.
pi_218593023
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Hoofdschuldige zijn rutger en femke. Met hun bbb-regelingen voor dit uitgeprocedeerde tuig en eeuwig afhouden van terugsturen.

Maar als je links bent in dit land en de juiste mening hebt, lijk je overal wel mee weg te kunnen komen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218593180
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je zei
Jij stelt dat de doorreislanden 2 maal zoveel illegalen hebben als Nederland, en dat zei ik niet lol en je valt mij aan en gaat janken om een paint en lijstjes, maar bij gelijkgestemden doe je niet zo sneu... Je hebt je vriend een mooie backup gegeven en laten we maar doen alsof dat je siert. Samen sta je zeker sterker. Veel plezier met dit afkraken en weer niks inhoudelijk toe te zetten

https://ec.europa.eu/euro(...)863757/default/table

Third country nationals found to be illegally present - annual data (rounded)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 15:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je bent een kletsmajoor. Al die landen hebben minimaal het dubbele aantal illegalen. Ondanks dat links hier.
Nou je hebt me nu hoor... Je zei inderdaad niet "tweemaal zoveel" maar "het dubbele"

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218593182
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:12 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah want als je wil beargumenteren dat we een totale asielstop door moeten voeren voor alle asielmigranten uit elk land, dan is het inderdaad niet correct om aan te komen met criminaliteitsstatistieken mbt niet-westerse asielmigranten. Dan moet je inderdaad alleen kijken naar de meest criminele migratieachtergronden.

Alsof de Chinese niet-westerse asielmigranten er wél in mogen in je bejubelde PVV-heilstaat.
Ik wil beargumenteren wat ik schrijf:

Dat is tegenstelling tot wat jij denkt de microdata helemaal niet gewoon op internet te vinden is.

Dat jij echt geen idee hebt waarover het gaat maar je in alle mogelijke bochten wringt om het als onbetrouwbaar of niet waar te bestempelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 26-08-2025 08:38:41 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218593206
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 05:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik wil beargumenteren wat ik schrijf:

Dat is tegenstelling tot wat jij denkt de mircodata helemaal niet gewoon op internet te vinden is.

Dat jij echt geen idee hebt waarover het gaat maar je in alle mogelijke bochten wringt om het als onbetrouwbaar of niet waar te bestempelen.
Komt hij weer met zijn micro data shit.

Data zijn in dit soort gevallen weinig relevant. Zoiets gebeurt 1 keer in de 10 jaar.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218593326
quote:
[ x ]
Ik lees nu pas dat Lisa is doodgestoken.
Bah
:{
Vakman pur sang
pi_218593348
quote:
[ x ]
Zeg het ze, Elon
pi_218593591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Zeg het ze, Elon
Klok, klepel, Elon.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:37:28 #42
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218593698
quote:
[ x ]
Fijn dat de rijkste man ter wereld er nog even wat fake news in gooit.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:37:47 #43
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218593700
quote:

[..]

Die doen dat toch wel, Lisa is ook niet met blote handen neergestoken of wel?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:41:23 #44
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218593712
https://www.nu.nl/binnenl(...)an-meer-politie.html

De naïviteit druipt er weer vanaf
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:45:32 #46
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218593755
quote:

[..]

Foute mensen bewapenen zich nu nog niet nee :')
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:51:21 #47
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218593791
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:41 schreef nixxx het volgende:

quote:
Slingerland geeft hierbij als voorbeeld: bankjes. In Nederland zijn deze vaak recht, wat ervoor zorgt dat je naast elkaar gaat zitten. Dat kan een heel onveilig gevoel geven, omdat het het gevoel geeft dat er zomaar iemand naast je kan komen zitten. "In andere landen hebben ze bankjes in de vorm van een halve maan. Of er staan meer picknickbankjes. Daar ga je gewoon niet zo snel naast iemand zitten die je niet kent."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218593805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 05:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
[..]
Nou je hebt me nu hoor... Je zei inderdaad niet "tweemaal zoveel" maar "het dubbele"

Ohnee hoor ik ben niet zo flauw als jou. Ik heb het niet over doorreislanden gehad. Ik kwam met die drie landen als voorbeeld omdat daar veel illegalen verblijven ondanks ontbreken bbb. Jij stelde dat de aanwezigheid van bbb een aanzuigende werking zou hebben.... De nadruk leggen op 'doorreisland' impliceert dat wij Nederland een gewenste eindbestemming zijn, moet ik nu weer bewijzen dat een stelling van jou en/of deverzamelaar gebaseerd is op onderbuik ipv feiten?

Jij kunt dat advies van jou aan mij beter zelf ter harte nemen. Denk zelf eens twee stappen verder dan je neus lang is.
pi_218593834
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:41 schreef nixxx het volgende:

quote:
Maar ze beaamt dat veel politie juist de indruk kan wekken dat er iets mis is.
Huh? :')
Te weinig is niet goed, teveel ook niet....

quote:
Wat wél helpt voor een gevoel van veiligheid, is een levendige openbare ruimte waar meer mensen op straat zijn en waar de aanwezigheid niet uitsluitend uit politie bestaat."
Maw, ga niet alleen op stap en naar huis...

Tering zeg, wat zijn dit voor gesubsideerde figuren die zulke onzin uiten?
pi_218593900
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zo'n app gaat natuurlijk ook leiden tot eigen rechter spelen.

En 112 bellen en toch vermoord worden... politie kan natuurlijk ook niet overal binnen 3 tellen zijn.
Het is ook meer denk ik dat in 99 van de 100 gevallen iemand wél stopt als hij weet dat de politie binnen enkele minuten er zal zijn. Dat hij doorging terwijl de politie gewoon aan de lijn was...

Dus alle gevallen van vrouwen die de politie bellen waarbij het gelukkig wel goed afloopt hoor je niet.

Ik vind het achteraf gezien de politie wél aan te rekenen dat ze deze Nigeriaan niet eerder hadden gepakt na de eerste verkrachting.

West Afrikaans uiterlijk, Nigeriaans accent, plus een coa dichtbij waar hij illegaal zou verblijven. Maar ja is achteraf natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')