Maar volgens het cda is fatsoen en vertrouwen een keuzequote:Op maandag 25 augustus 2025 19:04 schreef Nober het volgende:
Doet er allemaal niet toe in een fatsoenlijk land vang je iedereen op.
die zijn met 1 ding bezig en dat is zakken vullenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat we ons allemaal de tering schrikken als we erachter komen hoe groot de chaotische teringzooi is bij het COA/ de IND.
Het is daar godsgruwelijk druk. Het afwerken van een maandenlange aanvraag is een druppel op een gloeiende plaat. Je kunt beter koffie drinken van 5 tot 9 en zakken vullen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zijn met 1 ding bezig en dat is zakken vullen
Maar hoe ziet dat eruit dan? Wie vult zijn zakken precies en wat is dat bedrag?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zijn met 1 ding bezig en dat is zakken vullen
als luie linkse hoerenzonenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar hoe ziet dat eruit dan? Wie vult zijn zakken precies en wat is dat bedrag?
Je zeiquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zei "2 stappen verder dan je neus lang is".
Dus ongeacht de lengte van je neus, moet je nog 2 stappen verder. Lezen.
Ik vroeg je niet om een verhandeling over kassen en seizoenswerk, ik vroeg je het stukje uit het rapport te citeren waaruit blijkt dat er in de doorreislanden 2 maal zoveel illegalen zijn.
Tot slot, ik heb me nergens uitgelaten over de vraag of Nederland een bestemmingsland of doorreisland is.
Dat is inderdaad niet ongewoon in die landen. De ambtelijke registratie loopt decennia achter, leeftijdsfraude is eenvoudig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:07 schreef Idisrom het volgende:
Ik meende dat destijds bij Kanu van Ajax ook twijfel was over zijn leeftijd, dat hij ouder was dan volgens de papieren.
De tandjes wat een mega gebouw van een AZCquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Om zijn vrouw en dochtertje te beschermen en te voorkomen dat er meer vrouwen en meisjes slachtoffer worden.
Luister goed wat die man met de baard zegt over 30 jaar. Daar schrik ik van.
Laat Halsema het niet horenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:03 schreef nostra het volgende:
Vervolging zonder dat de identiteit is vastgesteld, is toch niet mogelijk?
Als ik ergens aan het werk moest en er stond zo’n knotje dan had ik m ook even aan zijn knotje getrokken, denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon erg gepikeerd is om die trieste lamlul die zich aan een hek vastknoopt
Hoe kun je dat nu verkopen met het huizentekort, begrotingstekort, en jongeren die veel te lang thuis moeten wonen. Jongeren die geen kamer kunnen krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De tandjes wat een mega gebouw van een AZCgenant allemaal.
[ afbeelding ]
Wat een complex, van uw belastingcenten.
Iedereen met gezond verstand kan nu al op een briefje schrijven dat rassen rellen in 2040 een typisch "Nederlands" fenomeen zullen zijn.
Dit gaat toch godverdomme helemaal nergens meer over??quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen met gezond verstand kan nu al op een briefje schrijven dat rassen rellen in 2040 een typisch "Nederlands" fenomeen zullen zijn.
oh hebben ze daar de hra voor nodigquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap ook niet dat studenten niet massaal de straat op gaan tegen dit soort spuug in het gezicht van de staat. Dit kan wel en studentenwoningen komen er niet bij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit gaat toch godverdomme helemaal nergens meer over??
20 tot 25 jaar geleden (ja in de tijd van Pim) hadden wij een huisvriend in de familie die vaak bij ons op bezoek kwam. Die werkte voor een asielopvang in het oosten van het land. Die zei toen al dat heel veel Afrikanen naar Nederland komen, dan in het vliegtuig hun paspoort kapot scheuren en doortrekken en vervolgens hier asiel aanvragen met het verhaal dat ze 14 of 15 jaar oud zijn, ook al zien ze eruit als 25 of 30. Vervolgens worden ze behandeld als minderjarige waardoor ze meer rechten hebben en de kans ook groter is dat ze mogen blijven, zolang ze maar blijven tegenwerken (dus daadwerkelijke identiteit en vaak ook afkomstland geheim houden).quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
De gierput gaat wel open zo, hoe kun je nou ''niet met zekerheid'' weten wie vent is? Waarom kon hij illegaal in een AZC verblijven? Zelfs zijn leeftijd niet? Dat zet al die ''minderjarige'' asielzoekers ook in een ander daglicht.
Dit is het topje van de ijsberg..
Ik denk dat het komt omdat de meerderheid die wel enigszins kan nadenken snapt dat dit twee verschillende zaken zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap ook niet dat studenten niet massaal de straat op gaan tegen dit soort spuug in het gezicht van de staat. Dit kan wel en studentenwoningen komen er niet bij.
Asielzoekers krijgen gewoon voorrang.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu verkopen met het huizentekort, begrotingstekort, en jongeren die veel te lang thuis moeten wonen. Jongeren die geen kamer kunnen krijgen.
JOEHOE we kunnen wel dit! Neneneneneee
Ja een krijgt voorrang de ander blijft achter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat de meerderheid die wel enigszins kan nadenken snapt dat dit twee verschillende zaken zijn.
Sterker nog, er kan een moment komen dat het volk het niet meer pikt en dat rellen tegenover asielzoekers en andere immigranten volgens sommigen de enige manier zullen zijn om ons land minder aantrekkelijk te maken voor asielzoekers en de politiek te dwingen te luisteren of in elk geval de instroom te verminderen. Ben ik natuurlijk geen voorstander van, maar waarschijnlijk zal het wel werken. En als de politiek niet ingrijpt, dan zijn zij ook zelf verantwoordelijk voor alle consequenties.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wordt als autochtone Nederlander als tweederangsburger behandeld. Betalen en je bek houden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap ook niet dat studenten niet massaal de straat op gaan tegen dit soort spuug in het gezicht van de staat. Dit kan wel en studentenwoningen komen er niet bij.
Maar zal wel te rechts zijn (dat slimme sausje) om over te protesteren.
Voor de Palestijnen! Daar moet je wel voor de straat op. Jij hebt nog steeds geen kamer maar wel een leuke middag met kek sjaaltje!
Een statushouder krijgt niet per definitie voorrang, gemeentebeleid bepaalt hoe de urgentielijst werkt. Daarnaast gaat dit om AZC’s met asielzoekers en niet om statushouders. Dan is er sowieso al geen sprake van een woning en ten derde zijn studentenhuizen wel het laatst waar een gemeente zich mee bemoeit. Dat kan niet eens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een krijgt voorrang de ander blijft achter.
Totaal verschillend inderdaad.
Ondertussen is dit normaal gedrag (schijnbaar) tegen de politie:
https://www.dumpert.nl/item/100130873_fa0bc46b
Ongelooflijk dat dit sujet niet een extra bekeuring voor belediging krijgt en eventueel wordt opgepakt. Moet absoluut keihard worden afgestraft dit soort gedrag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een krijgt voorrang de ander blijft achter.
Totaal verschillend inderdaad.
Ondertussen is dit normaal gedrag (schijnbaar) tegen de politie:
https://www.dumpert.nl/item/100130873_fa0bc46b
Ruttequote:Op maandag 25 augustus 2025 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
er lopen hier monsters rond die hier niets hebben te zoeken en ze weten niet eens dat ze er zijn
wat is er mis met dit land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |