SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zou zeggen: Praat het in Thailand uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het wel wat extreem dat ze gelijk naar Thailand vluchtte, maar ok
Ben je niet bang dat ze aangereden wordt?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh. Hier lopen en zitten altijd katten langs de weg.
Grmbl wil alleen maar naar Emericaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Praat het in Thailand uit.
Met een beetje mazzel deporteert ICE hem naar Thailand. Die kijken niet zo nauw waar je vandaan komt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grmbl wil alleen maar naar Emerica
Ghehe lolquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel deporteert ICE hem naar Thailand. Die kijken niet zo nauw waar je vandaan komt.
Nou dat hoop ik toch niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je dadelijk in een pak van 50 jaar oud.
Amerikanen hebben toch een bar slechte topo-kennisquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel deporteert ICE hem naar Thailand. Die kijken niet zo nauw waar je vandaan komt.
Niet alleen Amerikanen hoor..quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Amerikanen hebben toch een bar slechte topo-kennis
Je kan de topo wel gewoon weg laten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Clarkson heeft ze een keer vragen gesteld over Europa. Ze wisten niksquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zitten ze naar Afrika te wijzenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Clarkson heeft ze een keer vragen gesteld over Europa. Ze wisten niks
‘Vakantieman gezellig hè’quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zitten ze naar Afrika te wijzen
Ze weten dat Europa een land isquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
USA, USA, USAquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grmbl wil alleen maar naar Emerica
De laatste keer mocht ik amper naar binnen. Mijn wederhelft kan het wel vergeten, die komt soberso dat land momenteel niet meer in denk ikquote:
Tja, vraag aan een gemiddelde Europeaan wat de hoofdstad van Tsjaad of Cambodja is en ze kijken je ook glazig aan hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee niet echtquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze aangereden wordt?
Is die naar Cuba geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De laatste keer mocht ik amper naar binnen. Mijn wederhelft kan het wel vergeten, die komt soberso dat land momenteel niet meer in denk ik
Je wilt daarheen om Kim Jong Oen te verheerlijken?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kon eerder vanavond niet op de vlag van Noord-Korea komen.
Wil ik het intypen in Google, schiet ie me gewoon te binnen.. zo typisch...
Ndjamena en PHnom Penh (zitten typfouten in, maar wel zonder google)quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, vraag aan een gemiddelde Europeaan wat de hoofdstad van Tsjaad of Cambodja is en ze kijken je ook glazig aan hoor
Nee, Ze vroegen zich buiten af wat de rode cirkel op de vlag van Japan betekent (De Zon) en gingen zo verder naar de vlag van Zuid-Korea. Zo kwam ik zelf bij Noord-Korea..quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je wilt daarheen om Kim Jong Oen te verheerlijken?
Knap hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ndjamena en PHnom Penh (zitten typfouten in, maar wel zonder google)
Vind ik knap, ik had ze ook niet gewetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ndjamena en PHnom Penh (zitten typfouten in, maar wel zonder google)
Funafuti (niet zeker, maar dat is wel een hoofdstad van een van die mini staten van Oceanie)quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Knap hoor.
Wat is die van Tuvalu?
Klopt. tjonge. knap. weet jij een moeilijke voor mij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Funafuti (niet zeker, maar dat is wel een hoofdstad van een van die mini staten van Oceanie)
Hoofstad van Vaticaanstadquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klopt. tjonge. knap. weet jij een moeilijke voor mij?
Tongaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Klopt. tjonge. knap. weet jij een moeilijke voor mij?
Die zitten niet meer op X tochquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zit hij op X de progressieve profeet uit te hangen?
Binnenkort baby Hedwigs?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een slechte waak kat.
[ link | afbeelding ]
Toku'Alovaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tonga
(moest ik zelf ook checken)
Dat is FvD zowel trump lovend als Israel kritischquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood MAGA petje op en een Free Palestine shirtje aan, dan raken ze in de war.
Zo gaat Dimmy naar school toe. Mis haar af en toe wel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het goed met haar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaat Dimmy naar school toe. Mis haar af en toe wel.
Beetje boos met een glas wijn in de aula zitten zo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah ja nu je het zegtquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nuku'alofa
redelijk goed dus...
Veaag aan een gemiddeldeAmerikan om gewoon een land te noemen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, vraag aan een gemiddelde Europeaan wat de hoofdstad van Tsjaad of Cambodja is en ze kijken je ook glazig aan hoor
Vervolgens hava nagila neurien, lgbtq sokken en op de achterkant van je free palestine shirt een amerikaanse vlag met een havik.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Europa is een eitje voor me. Zuid-Amerika ook wel (Zijn natuurlijk ook honderdduizend landen daar). Voor de rest scoor ik best redelijk, maar weet ze niet allemaal. Met vlaggen scoor ik ook goed.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ja nu je het zegtIk leerde ze vroeger ook allemaal uit mn kop, waarom i dont know
Tropisch onbemande eiland de enige bestemming wat zou kunnenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vervolgens hava nagila neurien, lgbtq sokken en op de achterkant van je free palestine shirt een amerikaanse vlag met een havik.
Bonus punten als je daarmee komt opdagen bij de douane.
Nohhhh nee… zij heeft toch ook gewoon een vpnquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzonder, weet je wat hij daar ging doen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Europa is een eitje voor me. Zuid-Amerika ook wel (Zijn natuurlijk ook honderdduizend landen daar). Voor de rest scoor ik best redelijk, maar weet ze niet allemaal. Met vlaggen scoor ik ook goed.
De zoon van mijn baas had eerder dit jaar stage op Saint Lucia. Tot zijn verbazing wist ik en de vlag te omschrijven en de hoofdstad (Castries) te benoemen. Hij is daar ook heen gegaan...
Kort rokje aan, Epstein in je paspoort laten zetten en tegen iedere douanier joehoe zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vervolgens hava nagila neurien, lgbtq sokken en op de achterkant van je free palestine shirt een amerikaanse vlag met een havik.
Bonus punten als je daarmee komt opdagen bij de douane.
Hehe zou je net zien. Gelukkig heb je er tweequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Zei ik net vanmiddag dat ze er toch geen interesse in heeft..:
[ link | afbeelding ]
Bovenop de nieuwe dekentjes.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bijzonder, weet je wat hij daar ging doen?
Typisch weer dit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hehe zou je net zien. Gelukkig heb je er twee
Vraag een gemiddelde Europeaan een paar Amerikaanse staten te noemenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veaag aan een gemiddeldeAmerikan om gewoon een land te noemen.
Amerika Canada Mexicoquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag een gemiddelde Europeaan een paar Amerikaanse staten te noemen
Ik zie het probleem niet zo?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tropisch onbemande eiland de enige bestemming wat zou kunnen
Ik werd op JFK meegenomen door een klein mannetje met cowboylaarsjes met een hakje. Hij wilde toen soort van psychologisch intimiderend hard lopen richting ‘naar achteren’. Ja joehoe minion, ik kan je makkelijk bijhouden met m’n hollandse benen en rolkoffer. Toen ging ik expres ook nog een praatje maken, vond ie niet leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kort rokje aan, Epstein in je paspoort laten zetten en tegen iedere douanier joehoe zeggen.
over de jongen die doodgeschopt isquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
Ik kijk iets en dat heet een nacht op Mallorca als ik het goed zeg.
Ik werd er vorig jaar bij de douane uitgepikt toen ik het land uitging omdat de scanner was afgegaan. Er zat een vreselijk kitscherige snowglobe in mijn tas, zat ook helemaal ingepakt in papier en alles (door de giftshop gedaan). Toen die eindelijk was uitgepakt stond die douanier er ook een beetje bij met een blik vanquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik werd op JFK meegenomen door een klein mannetje met cowboylaarsjes met een hakje. Hij wilde toen soort van psychologisch intimiderend hard lopen richting ‘naar achteren’. Ja joehoe minion, ik kan je makkelijk bijhouden met m’n hollandse benen en rolkoffer. Toen ging ik expres ook nog een praatje maken, vond ie niet leuk.
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
over de jongen die doodgeschopt is
Ya dwarf.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik werd op JFK meegenomen door een klein mannetje met cowboylaarsjes met een hakje. Hij wilde toen soort van psychologisch intimiderend hard lopen richting ‘naar achteren’. Ja joehoe minion, ik kan je makkelijk bijhouden met m’n hollandse benen en rolkoffer. Toen ging ik expres ook nog een praatje maken, vond ie niet leuk.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd er vorig jaar bij de douane uitgepikt toen ik het land uitging omdat de scanner was afgegaan. Er zat een vreselijk kitscherige snowglobe in mijn tas, zat ook helemaal ingepakt in papier en alles (door de giftshop gedaan). Toen die eindelijk was uitgepakt stond die douanier er ook een beetje bij met een blik vanen kon ik doorlopen
Kom op Texas en California weet iedereen wel toch?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag een gemiddelde Europeaan een paar Amerikaanse staten te noemen
Het was hilarisch, net alsof je in een of andere slapstick comedy zat.quote:
Hij had iets te compenserenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij cowboylaarzen met een hakje twijfelde ik toch even.
Maar gedroeg je je zo verdacht dan dat ze je er tuseenuit pluktenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik mocht anderhalf uur verblijven in een of ander halletje op een stoel en zonder telefoon. Allerlei vage mensen moesten mee in een kamertje en vanuit andere kamertjes hoorde je dan allerlei hysterisch geschreeuw (i kid you not). En toen kreeg ik mijn paspoort terug en mocht ik weer gaan. Tot de dag van vandaag geen idee wat ze gecheckt hebben. Koffer vervolgens natuurlijk nergens te bekennen want die band was allang leeg. Uiteindelijk gevonden en als een kip zonder kop weer inchecken (wie verzint dat) en rennen naar de gate voor mijn volgende vlucht. Net gehaald
Denk dat je de gemiddelde mens te hoog hebt zittenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op Texas en California weet iedereen wel toch?
Die anderen kregen dan de "tot aan de ellenboog erin" behandeling.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik mocht anderhalf uur verblijven in een of ander halletje op een stoel en zonder telefoon. Allerlei vage mensen moesten mee in een kamertje en vanuit andere kamertjes hoorde je dan allerlei hysterisch geschreeuw (i kid you not). En toen kreeg ik mijn paspoort terug en mocht ik weer gaan. Tot de dag van vandaag geen idee wat ze gecheckt hebben. Koffer vervolgens natuurlijk nergens te bekennen want die band was allang leeg. Uiteindelijk gevonden en als een kip zonder kop weer inchecken (wie verzint dat) en rennen naar de gate voor mijn volgende vlucht. Net gehaald
Ik mocht een keer mijn hele koffer uitpakken daar. Kreeg nog net geen inwendig onderzoek.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar!!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gedroeg je je zo verdacht dan dat ze je er tuseenuit plukten
Ik denk dat het gewoon de stand van de maan wasquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gedroeg je je zo verdacht dan dat ze je er tuseenuit plukten
Niet eens de complete ervaringquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mocht een keer mijn hele koffer uitpakken daar. Kreeg nog net geen inwendig onderzoek.
Oh dat heb ik vanuit Curacao wel eens gehad. Zat toen nog te denken om er de volgende keer mega dildo’s en zweepjes mee te nemen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mocht een keer mijn hele koffer uitpakken daar. Kreeg nog net geen inwendig onderzoek.
Volgens mij was het voor een aantal rechtsomkeert terug naar land van herkomst.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die anderen kregen dan de "tot aan de ellenboog erin" behandeling.
Zelf kan ik alleen nog Idaho bedenkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Washington
Oregon
Californië
New Mexico
Nevada
Wyoming
Montana
North Dakota
South Dakota
Texas
Oklahoma
Nebraska
Illinois
Louisiana
Mississippi
Florida
Georgia
North Carolina
South Carolina
Tennessee
Kentucky
Virginia
West Virginia
Washington D.C
Delaware
New York
New jersey
Vermont
Rhode Island
Massachusetts
Maine
Connecticut
Pennsylvania
Alaska
Hawaii
Ja als je onduidelijk gaat doen over je reis en locaties dan worden ze wel argwanend jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon de stand van de maan was![]()
Nee, ik had een ongebruikelijke reis. Heen naar Vegas en terug vanuit Orlando. Dat vonden ze verdacht en mijn uitleg dat ik vanuit Vegas naar Miami zou vliegen om daar vervolgens een rondreis te doen vonden ze volgens mij een matig plan. En ik was allen omdat mijn lieftallige wederhelft al voor zijn werk in Vegas zat
Bedankt ieniminipediaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Washington
Oregon
Californië
New Mexico
Nevada
Wyoming
Montana
North Dakota
South Dakota
Texas
Oklahoma
Nebraska
Illinois
Louisiana
Mississippi
Florida
Georgia
North Carolina
South Carolina
Tennessee
Kentucky
Virginia
West Virginia
Washington D.C
Delaware
New York
New jersey
Vermont
Rhode Island
Massachusetts
Maine
Connecticut
Pennsylvania
Alaska
Hawaii
Nebraskaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zelf kan ik alleen nog Idaho bedenken
Ik wilde mijn kennis even showcasen voor het geval de douane meeleestquote:
Neefje van mij wilde miljonair worden, bedje was helemaal gespreid door zijn ouders, maar meneer zijn broekzakken roken nog naar wiet op zijn vlucht van Curaçao naar Chicago, nu is hij conciërge.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor een aantal rechtsomkeert terug naar land van herkomst.
Ja, dat is toch kutquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje van mij wilde miljonair worden, bedje was helemaal gespreid door zijn ouders, maar meneer zijn broekzakken roken nog naar wiet op zijn vlucht van Curaçao naar Chicago, nu is hij conciërge.
@USCBPquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kennis even showcasen voor het geval de douane meeleest
Amerikanen drinken ook geen koffiequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
Ik drink geen koffie, alleen T
Dus mij moeten ze ook niet denk ik
Wat ze daar drinken is de naam koffie niet waardquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
Ik drink geen koffie, alleen T
Dus mij moeten ze ook niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |