Vervolgens hava nagila neurien, lgbtq sokken en op de achterkant van je free palestine shirt een amerikaanse vlag met een havik.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood MAGA petje op en een Free Palestine shirtje aan, dan raken ze in de war.
Europa is een eitje voor me. Zuid-Amerika ook wel (Zijn natuurlijk ook honderdduizend landen daar). Voor de rest scoor ik best redelijk, maar weet ze niet allemaal. Met vlaggen scoor ik ook goed.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ja nu je het zegtIk leerde ze vroeger ook allemaal uit mn kop, waarom i dont know
Tropisch onbemande eiland de enige bestemming wat zou kunnenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vervolgens hava nagila neurien, lgbtq sokken en op de achterkant van je free palestine shirt een amerikaanse vlag met een havik.
Bonus punten als je daarmee komt opdagen bij de douane.
Nohhhh nee… zij heeft toch ook gewoon een vpnquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaat Dimmy naar school toe. Mis haar af en toe wel.
Bijzonder, weet je wat hij daar ging doen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Europa is een eitje voor me. Zuid-Amerika ook wel (Zijn natuurlijk ook honderdduizend landen daar). Voor de rest scoor ik best redelijk, maar weet ze niet allemaal. Met vlaggen scoor ik ook goed.
De zoon van mijn baas had eerder dit jaar stage op Saint Lucia. Tot zijn verbazing wist ik en de vlag te omschrijven en de hoofdstad (Castries) te benoemen. Hij is daar ook heen gegaan...
Kort rokje aan, Epstein in je paspoort laten zetten en tegen iedere douanier joehoe zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vervolgens hava nagila neurien, lgbtq sokken en op de achterkant van je free palestine shirt een amerikaanse vlag met een havik.
Bonus punten als je daarmee komt opdagen bij de douane.
Hehe zou je net zien. Gelukkig heb je er tweequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Zei ik net vanmiddag dat ze er toch geen interesse in heeft..:
[ link | afbeelding ]
Bovenop de nieuwe dekentjes.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bijzonder, weet je wat hij daar ging doen?
Typisch weer dit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hehe zou je net zien. Gelukkig heb je er twee
Vraag een gemiddelde Europeaan een paar Amerikaanse staten te noemenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veaag aan een gemiddeldeAmerikan om gewoon een land te noemen.
Amerika Canada Mexicoquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag een gemiddelde Europeaan een paar Amerikaanse staten te noemen
Ik zie het probleem niet zo?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tropisch onbemande eiland de enige bestemming wat zou kunnen
Ik werd op JFK meegenomen door een klein mannetje met cowboylaarsjes met een hakje. Hij wilde toen soort van psychologisch intimiderend hard lopen richting ‘naar achteren’. Ja joehoe minion, ik kan je makkelijk bijhouden met m’n hollandse benen en rolkoffer. Toen ging ik expres ook nog een praatje maken, vond ie niet leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kort rokje aan, Epstein in je paspoort laten zetten en tegen iedere douanier joehoe zeggen.
over de jongen die doodgeschopt isquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
Ik kijk iets en dat heet een nacht op Mallorca als ik het goed zeg.
Ik werd er vorig jaar bij de douane uitgepikt toen ik het land uitging omdat de scanner was afgegaan. Er zat een vreselijk kitscherige snowglobe in mijn tas, zat ook helemaal ingepakt in papier en alles (door de giftshop gedaan). Toen die eindelijk was uitgepakt stond die douanier er ook een beetje bij met een blik vanquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik werd op JFK meegenomen door een klein mannetje met cowboylaarsjes met een hakje. Hij wilde toen soort van psychologisch intimiderend hard lopen richting ‘naar achteren’. Ja joehoe minion, ik kan je makkelijk bijhouden met m’n hollandse benen en rolkoffer. Toen ging ik expres ook nog een praatje maken, vond ie niet leuk.
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
over de jongen die doodgeschopt is
Ya dwarf.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik werd op JFK meegenomen door een klein mannetje met cowboylaarsjes met een hakje. Hij wilde toen soort van psychologisch intimiderend hard lopen richting ‘naar achteren’. Ja joehoe minion, ik kan je makkelijk bijhouden met m’n hollandse benen en rolkoffer. Toen ging ik expres ook nog een praatje maken, vond ie niet leuk.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd er vorig jaar bij de douane uitgepikt toen ik het land uitging omdat de scanner was afgegaan. Er zat een vreselijk kitscherige snowglobe in mijn tas, zat ook helemaal ingepakt in papier en alles (door de giftshop gedaan). Toen die eindelijk was uitgepakt stond die douanier er ook een beetje bij met een blik vanen kon ik doorlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |