Nee, Ze vroegen zich buiten af wat de rode cirkel op de vlag van Japan betekent (De Zon) en gingen zo verder naar de vlag van Zuid-Korea. Zo kwam ik zelf bij Noord-Korea..quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je wilt daarheen om Kim Jong Oen te verheerlijken?
Knap hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ndjamena en PHnom Penh (zitten typfouten in, maar wel zonder google)
Vind ik knap, ik had ze ook niet gewetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ndjamena en PHnom Penh (zitten typfouten in, maar wel zonder google)
Funafuti (niet zeker, maar dat is wel een hoofdstad van een van die mini staten van Oceanie)quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Knap hoor.
Wat is die van Tuvalu?
Klopt. tjonge. knap. weet jij een moeilijke voor mij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Funafuti (niet zeker, maar dat is wel een hoofdstad van een van die mini staten van Oceanie)
Hoofstad van Vaticaanstadquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klopt. tjonge. knap. weet jij een moeilijke voor mij?
Tongaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Klopt. tjonge. knap. weet jij een moeilijke voor mij?
Die zitten niet meer op X tochquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zit hij op X de progressieve profeet uit te hangen?
Binnenkort baby Hedwigs?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een slechte waak kat.
[ link | afbeelding ]
Toku'Alovaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tonga
(moest ik zelf ook checken)
Dat is FvD zowel trump lovend als Israel kritischquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood MAGA petje op en een Free Palestine shirtje aan, dan raken ze in de war.
Zo gaat Dimmy naar school toe. Mis haar af en toe wel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood MAGA petje op en een Free Palestine shirtje aan, dan raken ze in de war.
Hopelijk gaat het goed met haar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaat Dimmy naar school toe. Mis haar af en toe wel.
Beetje boos met een glas wijn in de aula zitten zo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaat Dimmy naar school toe. Mis haar af en toe wel.
Ah ja nu je het zegtquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nuku'alofa
redelijk goed dus...
Veaag aan een gemiddeldeAmerikan om gewoon een land te noemen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, vraag aan een gemiddelde Europeaan wat de hoofdstad van Tsjaad of Cambodja is en ze kijken je ook glazig aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |