Kom op Texas en California weet iedereen wel toch?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag een gemiddelde Europeaan een paar Amerikaanse staten te noemen
Het was hilarisch, net alsof je in een of andere slapstick comedy zat.quote:
Hij had iets te compenserenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij cowboylaarzen met een hakje twijfelde ik toch even.
Maar gedroeg je je zo verdacht dan dat ze je er tuseenuit pluktenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik mocht anderhalf uur verblijven in een of ander halletje op een stoel en zonder telefoon. Allerlei vage mensen moesten mee in een kamertje en vanuit andere kamertjes hoorde je dan allerlei hysterisch geschreeuw (i kid you not). En toen kreeg ik mijn paspoort terug en mocht ik weer gaan. Tot de dag van vandaag geen idee wat ze gecheckt hebben. Koffer vervolgens natuurlijk nergens te bekennen want die band was allang leeg. Uiteindelijk gevonden en als een kip zonder kop weer inchecken (wie verzint dat) en rennen naar de gate voor mijn volgende vlucht. Net gehaald
Denk dat je de gemiddelde mens te hoog hebt zittenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op Texas en California weet iedereen wel toch?
Die anderen kregen dan de "tot aan de ellenboog erin" behandeling.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik mocht anderhalf uur verblijven in een of ander halletje op een stoel en zonder telefoon. Allerlei vage mensen moesten mee in een kamertje en vanuit andere kamertjes hoorde je dan allerlei hysterisch geschreeuw (i kid you not). En toen kreeg ik mijn paspoort terug en mocht ik weer gaan. Tot de dag van vandaag geen idee wat ze gecheckt hebben. Koffer vervolgens natuurlijk nergens te bekennen want die band was allang leeg. Uiteindelijk gevonden en als een kip zonder kop weer inchecken (wie verzint dat) en rennen naar de gate voor mijn volgende vlucht. Net gehaald
Ik mocht een keer mijn hele koffer uitpakken daar. Kreeg nog net geen inwendig onderzoek.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar!!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gedroeg je je zo verdacht dan dat ze je er tuseenuit plukten
Ik denk dat het gewoon de stand van de maan wasquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gedroeg je je zo verdacht dan dat ze je er tuseenuit plukten
Niet eens de complete ervaringquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mocht een keer mijn hele koffer uitpakken daar. Kreeg nog net geen inwendig onderzoek.
Oh dat heb ik vanuit Curacao wel eens gehad. Zat toen nog te denken om er de volgende keer mega dildo’s en zweepjes mee te nemen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mocht een keer mijn hele koffer uitpakken daar. Kreeg nog net geen inwendig onderzoek.
Volgens mij was het voor een aantal rechtsomkeert terug naar land van herkomst.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die anderen kregen dan de "tot aan de ellenboog erin" behandeling.
Zelf kan ik alleen nog Idaho bedenkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Washington
Oregon
Californië
New Mexico
Nevada
Wyoming
Montana
North Dakota
South Dakota
Texas
Oklahoma
Nebraska
Illinois
Louisiana
Mississippi
Florida
Georgia
North Carolina
South Carolina
Tennessee
Kentucky
Virginia
West Virginia
Washington D.C
Delaware
New York
New jersey
Vermont
Rhode Island
Massachusetts
Maine
Connecticut
Pennsylvania
Alaska
Hawaii
Ja als je onduidelijk gaat doen over je reis en locaties dan worden ze wel argwanend jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon de stand van de maan was![]()
Nee, ik had een ongebruikelijke reis. Heen naar Vegas en terug vanuit Orlando. Dat vonden ze verdacht en mijn uitleg dat ik vanuit Vegas naar Miami zou vliegen om daar vervolgens een rondreis te doen vonden ze volgens mij een matig plan. En ik was allen omdat mijn lieftallige wederhelft al voor zijn werk in Vegas zat
Bedankt ieniminipediaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Washington
Oregon
Californië
New Mexico
Nevada
Wyoming
Montana
North Dakota
South Dakota
Texas
Oklahoma
Nebraska
Illinois
Louisiana
Mississippi
Florida
Georgia
North Carolina
South Carolina
Tennessee
Kentucky
Virginia
West Virginia
Washington D.C
Delaware
New York
New jersey
Vermont
Rhode Island
Massachusetts
Maine
Connecticut
Pennsylvania
Alaska
Hawaii
Nebraskaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zelf kan ik alleen nog Idaho bedenken
Ik wilde mijn kennis even showcasen voor het geval de douane meeleestquote:
Neefje van mij wilde miljonair worden, bedje was helemaal gespreid door zijn ouders, maar meneer zijn broekzakken roken nog naar wiet op zijn vlucht van Curaçao naar Chicago, nu is hij conciërge.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor een aantal rechtsomkeert terug naar land van herkomst.
Ja, dat is toch kutquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje van mij wilde miljonair worden, bedje was helemaal gespreid door zijn ouders, maar meneer zijn broekzakken roken nog naar wiet op zijn vlucht van Curaçao naar Chicago, nu is hij conciërge.
@USCBPquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kennis even showcasen voor het geval de douane meeleest
Amerikanen drinken ook geen koffiequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
Ik drink geen koffie, alleen T
Dus mij moeten ze ook niet denk ik
Wat ze daar drinken is de naam koffie niet waardquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
Ik drink geen koffie, alleen T
Dus mij moeten ze ook niet denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |