https://www.vi.nl/pro/analyse-ajax-doelwit-james-mcconnellquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe gewoon linkposten
dan archive phen we hem wel
quote:Het is nog allesbehalve een uitgemaakte zaak dat Brian Brobbey Ajax verlaat deze zomer. Nu de internationale transferdeadline over vijf dagen al verstrijkt, lijkt een transfer nog niet dichtbij, zo meldt het Algemeen Dagblad woensdag: "De club weet al heel het jaar dat het Brobbey wil verkopen en dat de sterke aanvaller zelf ook de tijd rijp acht voor een nieuw avontuur buiten Ajax."
Ajax kan zich zoals inmiddels algemeen bekend pas roeren op de transfermarkt zodra Brobbey verkocht is. Na de komst van Oscar Gloukh en Raúl Moro is de kassa momenteel aardig leeg in de Johan Cruijff ArenA: "Een week voor de transferdeadline is het nog altijd geen uitgemaakte zaak dat Brobbey budget voor Ajax vrij gaat maken. De spits werd gelinkt aan clubs als VfB Stuttgart, AS Roma en Sunderland, maar die lijken vooralsnog niet door te pakken", zo schetst het AD.
De club verlangt naar verluidt zo'n vijfentwintig miljoen euro voor zijn spits en Ajax lijkt niet voornemens dat bedrag te herinvesteren in een nieuwe spits. Trainer John Heitinga houdt er ondertussen rekening mee een vervanger van Brobbey uit de eigen geledingen te moeten halen, mocht de spits alsnog vertrekken deze week.
Wout Weghorst is ondertussen uitgegroeid tot eerste spits van Ajax. Volgens De Telegraaf zou Ajax Myron Boadu op het oog hebben als mogelijke vervanger van Brobbey. Zolang de spits nog onder contract staat bij Ajax, lijkt er weinig beweging omtrent nieuwe spelers voor Ajax.
Tsja, wie gaat nou 25 miljoen betalen voor een luie spits die niet scoort?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
"We gaan het doen met deze groep"
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een videoband van Lukaku sturen, niemand die het verschil ziet.
Ik lees geen nieuws?quote:
Goedkope vlucht anders met Pegasus.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even ter info!
Ik heb nu een serieuze baan dus ik ga niet naar Kairat
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een videoband van Lukaku sturen, niemand die het verschil ziet.
Is mijn droomreis met mijn vriendin om een keer een maand naar de Stans te gaan. Zonde om in een week te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goedkope vlucht anders met Pegasus.
Geklootzak.quote:
Lui is hij niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, wie gaat nou 25 miljoen betalen voor een luie spits die niet scoort?
Is ook niet een ideale bestemming buiten de zomer om.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is mijn droomreis met mijn vriendin om een keer een maand naar de Stans te gaan. Zonde om in een week te doen
Niet echt de versterking waar je op hoopt, al zal het best een aardig talent zijn en als je niet de 6 kan kopen die je echt wil dan is huren ook wel ok, volgend seizoen zal dat niet meer moeten hoeven.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De 6 is binnen. Met veel pijn en moeite geloof ik als je ziet wat het uiteindelijk is geworden.
En lees nu dat er daardoor(?) geen Blind komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De 6 is binnen. Met veel pijn en moeite geloof ik als je ziet wat het uiteindelijk is geworden.
dat is echt prima nieuwsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lees nu dat er daardoor(?) geen Blind komt.
Ik was liever het seizoen ingegaan met Pepi en Plea, maar gelet op de omstandigheden denk ik dat we het slechter kunnen treffen dan met Boadu. Dat is, als het rond komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan is het vast nu ineens wel een goede speler.
Hier werd gedaan alsof deze man niet goed genoeg zou zijn voor Helmond Sport. Ik had 'm graag zien komen, hoop nog steeds dat het lukt maar dan moet eerst Brobbey weg dus ziet er naar uit dat het PSV wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik was liever het seizoen ingegaan met Pepi en Plea, maar gelet op de omstandigheden denk ik dat we het slechter kunnen treffen dan met Boadu. Dat is, als het rond komt.
Ik vind het geen topper, maar als tweede spits achter Pepi denk ik wel goed genoeg om de druk er op te houden en je slaat geen modderfiguur met die twee in Europa.
Hij is natuurlijk 10x beter dan Brobbey. Maar dat is dan ook echt helemaal niks.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier werd gedaan alsof deze man niet goed genoeg zou zijn voor Helmond Sport. Ik had 'm graag zien komen, hoop nog steeds dat het lukt dan moet eerst Brobbey weg dus ziet er naar uit dat het PSV wordt.
Vijfentwintig miljoen? Ik dacht dat je het met 15 al bijzonder netjes zou hebben gedaan.quote:
Godver, het staat er echt. 25 miljoen. Voor Brobbey.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vijfentwintig miljoen? Ik dacht dat je het met 15 al bijzonder netjes zou hebben gedaan.
Maar jij bent toch voor psv?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is inderdaad precies de reden dat Bayern mijlenver boven Dortmund staat en altijd zal blijven staan: die doen niet aan dit soort ongein. Bedankt voor het versterken van mijn puntAls je als Ajax graag de Dortmund-lijn wil volgen dan ben je op deze manier goed bezig (en dat zeg ik al Dortmund fan met pijn in mijn hart).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |