quote:
quote:
O_oquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor 2000 was ik onwijs serieus.
Hallootjesquote:
Hoe kun je een hont laten miauwen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!
Bij je uitvaart?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Nog 75 jaar te gaan voor ik weer normaal kan doen.
Ohquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zo oud te worden.
Oke danquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je een hont laten miauwen?
Diepvries, cirkelzaag.... MIIAAAAAUWWW!
Hey dit is leuk om de bovenburen mee te pesten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ama @:ijsdraakje
Er liggen twee bananen in bed. Zegt de één tegen de ander: "Hé, ga eens recht liggen"quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je een hont laten miauwen?
Diepvries, cirkelzaag.... MIIAAAAAUWWW!
Fijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallootjes
Recht zo die gaat, gaat goed
Lekkere (fok) vakantie gehad?
quote:
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er liggen twee bananen in bed. Zegt de één tegen de ander: "Hé, ga eens recht liggen"
Hee NK'tje, hoe gaan je bumble avonturen? En je airco? Ik kreeg er ook eentje, een airco. Maar ik ben zo aan het stoeien met 'waar moet die slang' dat ik hem misschien toch maar ga afwijzenquote:
Ik denk dat ik wel 1500 superleuke mopjes ken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?
gewoon in het toiletquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee NK'tje, hoe gaan je bumble avonturen? En je airco? Ik kreeg er ook eentje, een airco. Maar ik ben zo aan het stoeien met 'waar moet die slang' dat ik hem misschien toch maar ga afwijzen
voor of na het puntmutsenuurtjequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?
ga erbij beatboxenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand zo snel te praten dat het lijkt alsof hij aan het rappen is
naar de buren toe, slimquote:
Precies en Nizno ook dus dat wordt lachen gieren brullen geblazenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel 1500 superleuke mopjes ken.
Tijdens?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
voor of na het puntmutsenuurtje
het vriendinnetje van een vriend van mij werd gevraagd om de kleding voor Joost te ontwerpen voor op Pukkelpopquote:
Welke planeet is altijd heel erg blij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en Nizno ook dus dat wordt lachen gieren brullen geblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt een man bij de dokterquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en Nizno ook dus dat wordt lachen gieren brullen geblazen
Meneer waar moet die slang in?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee NK'tje, hoe gaan je bumble avonturen? En je airco? Ik kreeg er ook eentje, een airco. Maar ik ben zo aan het stoeien met 'waar moet die slang' dat ik hem misschien toch maar ga afwijzen
In een gat, de middelstequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meneer waar moet die slang in?
Oh dat is wel tofquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het vriendinnetje van een vriend van mij werd gevraagd om de kleding voor Joost te ontwerpen voor op Pukkelpop. Vet leuk
Alleen beetje sad dat ze daar niet voor betaald krijgen
Wajooowquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komen een neonazi en een ..
ho maar
Gooit de postbode een brief in de busquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter
moet de dokter het opruimen
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke planeet is altijd heel erg blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter
moet de dokter het opruimen
Dit moet goed komenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Staat een man op de bus te wachtenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gooit de postbode een brief in de bus
Zegt de buschauffeur wat moet ik hiermee
Moest lachenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is groen en rolt van de berg af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de erkenningquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Vind dat moppenuurtje wel een goed idee @:4everblackeyedMisschien op maandagochtend, dat het begin van de werkweek wat leuker is
Heb ik even losgelaten. Airco staat alleen nog voor het geval dat op z'n plek voor de balkondeur, denk niet dat ik die nog ga draaien dit jaar. Koelt in de nachten al hard genoeg af.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de airco had losgelatenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik even losgelaten. Airco staat alleen nog voor het geval dat op z'n plek voor de balkondeur, denk niet dat ik die nog ga draaien dit jaar. Koelt in de nachten al hard genoeg af.
Zo las ik het ook eventjes snel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de airco had losgelaten
zo uit het open raam.... los....quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de airco had losgelaten
Komt een goudvis bij de dokter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en is echt genotquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.
Nou meer van het balkon af in mijn hoofd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo uit het open raam.... los....
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEplof
naja...
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KNAL
lees wel wat mindere recencies over zn optredenquote:
die heeft ie vast niet gezien hoeveel moeite hij deed met zn horretjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou meer van het balkon af in mijn hoofd.
Ja klopt de recensies zijn niet zo positief. Maar het is ook niet meer zoals Joost een paar jaar geleden op Lowlands (?). Een vriend van me is groot fan en hij zegt ook dat veel van zijn nieuwe liedjes het gewoon toch niet zijn, te makkelijk en snel bedacht. Joost moet meer terug naar zijn roots.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees wel wat mindere recencies over zn optredenheb t zelf niet gezien, even kijken of het online staat. Nope, jammer
wel broederliefde
Whieeeeeplofquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja...
Plofkiepquote:
Mogen we niet meer eten van Karzaiquote:
Eerder WHIEEplof. Hij zou al bijna meteen in een heg ploffen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja...
Oh hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen we niet meer eten van Karzai
* Nizno gaat meteen naar de supermarkt om plofkip en boemkool in te slaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BOEMkool 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno gaat meteen naar de supermarkt om plofkip en boemkool in te slaan
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee neequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Ahh, geen spannende verhalenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik even losgelaten. Airco staat alleen nog voor het geval dat op z'n plek voor de balkondeur, denk niet dat ik die nog ga draaien dit jaar. Koelt in de nachten al hard genoeg af.
Airco is het echt driedubbel waard, dus kan je aanraden iets te zoeken
Toen iedereen zat te plakken, sliep ik juist heerlijk.
Van mij moet ie niks, maar hoop vooral dat ie zelf gelukkig is met wat ie doet. En niet dat ie zichzelf kwijt is door de roem en alle ervaringen en alles wat er op hem af is gekomen, dat zou jammer zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt de recensies zijn niet zo positief. Maar het is ook niet meer zoals Joost een paar jaar geleden op Lowlands (?). Een vriend van me is groot fan en hij zegt ook dat veel van zijn nieuwe liedjes het gewoon toch niet zijn, te makkelijk en snel bedacht. Joost moet meer terug naar zijn roots.
Nee nee, dat weet ik zekerquote:
Nee hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nee, dat weet ik zeker
JAWELquote:
KIIIEEEPetjesquote:
VRIJE WIL IS EEN ILLUSIEquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is groen en rolt van de berg af?AndijskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ZAL JOU WIL EENS VRIJEquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VRIJE WIL IS EEN ILLUSIE
GODNONDEJU![]()
![]()
pardon?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ZAL JOU WIL EENS VRIJE
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:44 schreef STING het volgende:
Wat vliegt tegen een boom en vliegt daarna weer door.Wat is groen en hangt onder je auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja .. vind je dit ook abnormaal ?quote:
Strekdrop heet het nu geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde en zag vandaag trouwens dat er weer (tijdelijk?) trekdrop te koop is.
Rukdropquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Strekdrop heet het nu geloof ik
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja .. vind je dit ook abnormaal ?
Kusjed'rop?quote:
Als je er te hard aan trektquote:
Hangt er ook maar net van af hoe warm het bij jou kan worden natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders hebben er eentje over, zou er zelf nooit eentje kopen voor NL. Ben meer voorstander van natuurlijke oplossingen dan van oplossingen (??) die alleen maar meehelpen aan het probleem waarvan je eigenlijk een oplossing zoekt . Ook een reden waarom ik twijfel of ik 'm wil
zou hem eigenlijk alleen gebruiken als ik thuis moet werken en het te warm maar dat is nog geen vijf keer per jaar.
Het is d'rop of d'ronderquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je er te hard aan trekt
Beter dan d'rafquote:
jolijt en gezelligheidquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks mag de tandarts weer in mijn bakkes gaan boren...![]()
Dat moppenuurtje wordt zometeen nog een mustquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veels te warm maar het leven is niet altijd chill en daarnaar streven is onrealistisch en niet bevredigend want ga je nooit halen, behalve nog meer problemenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er ook maar net van af hoe warm het bij jou kan worden natuurlijk.
Bij mij werd het zelfs gisteren toch wel vies warm binnen terwijl alles gewoon open stond. Het moet echt flink afgekoeld zijn buiten voor het bij mij echt fris wordt, dat is dan wel weer een voordeel.
Good luck!quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks mag de tandarts weer in mijn bakkes gaan boren...![]()
Oehhh jaaaa, en dan lekker met een doekje er overheen gaan. Heeeerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Zo altijd een lekker gevoel als het aanrecht weer leeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |