Ik dacht even dat je de airco had losgelatenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik even losgelaten. Airco staat alleen nog voor het geval dat op z'n plek voor de balkondeur, denk niet dat ik die nog ga draaien dit jaar. Koelt in de nachten al hard genoeg af.
Zo las ik het ook eventjes snel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de airco had losgelaten
zo uit het open raam.... los....quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de airco had losgelaten
Komt een goudvis bij de dokter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gooit de postbode een brief in de bus
Zegt de buschauffeur wat moet ik hiermee
Dat heb ik ook en is echt genotquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.
Nou meer van het balkon af in mijn hoofd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo uit het open raam.... los....
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEplof
naja...
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KNAL
lees wel wat mindere recencies over zn optredenquote:
die heeft ie vast niet gezien hoeveel moeite hij deed met zn horretjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou meer van het balkon af in mijn hoofd.
Ja klopt de recensies zijn niet zo positief. Maar het is ook niet meer zoals Joost een paar jaar geleden op Lowlands (?). Een vriend van me is groot fan en hij zegt ook dat veel van zijn nieuwe liedjes het gewoon toch niet zijn, te makkelijk en snel bedacht. Joost moet meer terug naar zijn roots.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees wel wat mindere recencies over zn optredenheb t zelf niet gezien, even kijken of het online staat. Nope, jammer
wel broederliefde
Whieeeeeplofquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja...
Plofkiepquote:
Mogen we niet meer eten van Karzaiquote:
Eerder WHIEEplof. Hij zou al bijna meteen in een heg ploffen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja...
Oh hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen we niet meer eten van Karzai
* Nizno gaat meteen naar de supermarkt om plofkip en boemkool in te slaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BOEMkool 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno gaat meteen naar de supermarkt om plofkip en boemkool in te slaan
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee neequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Ahh, geen spannende verhalenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik even losgelaten. Airco staat alleen nog voor het geval dat op z'n plek voor de balkondeur, denk niet dat ik die nog ga draaien dit jaar. Koelt in de nachten al hard genoeg af.
Airco is het echt driedubbel waard, dus kan je aanraden iets te zoeken
Toen iedereen zat te plakken, sliep ik juist heerlijk.
Van mij moet ie niks, maar hoop vooral dat ie zelf gelukkig is met wat ie doet. En niet dat ie zichzelf kwijt is door de roem en alle ervaringen en alles wat er op hem af is gekomen, dat zou jammer zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt de recensies zijn niet zo positief. Maar het is ook niet meer zoals Joost een paar jaar geleden op Lowlands (?). Een vriend van me is groot fan en hij zegt ook dat veel van zijn nieuwe liedjes het gewoon toch niet zijn, te makkelijk en snel bedacht. Joost moet meer terug naar zijn roots.
Nee nee, dat weet ik zekerquote:
Nee hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nee, dat weet ik zeker
JAWELquote:
KIIIEEEPetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |