Fijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallootjes
Recht zo die gaat, gaat goed
Lekkere (fok) vakantie gehad?
quote:
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er liggen twee bananen in bed. Zegt de één tegen de ander: "Hé, ga eens recht liggen"
Hee NK'tje, hoe gaan je bumble avonturen? En je airco? Ik kreeg er ook eentje, een airco. Maar ik ben zo aan het stoeien met 'waar moet die slang' dat ik hem misschien toch maar ga afwijzenquote:
Ik denk dat ik wel 1500 superleuke mopjes ken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?
gewoon in het toiletquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee NK'tje, hoe gaan je bumble avonturen? En je airco? Ik kreeg er ook eentje, een airco. Maar ik ben zo aan het stoeien met 'waar moet die slang' dat ik hem misschien toch maar ga afwijzen
voor of na het puntmutsenuurtjequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?
ga erbij beatboxenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand zo snel te praten dat het lijkt alsof hij aan het rappen is
naar de buren toe, slimquote:
Precies en Nizno ook dus dat wordt lachen gieren brullen geblazenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel 1500 superleuke mopjes ken.
Tijdens?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
voor of na het puntmutsenuurtje
het vriendinnetje van een vriend van mij werd gevraagd om de kleding voor Joost te ontwerpen voor op Pukkelpopquote:
Welke planeet is altijd heel erg blij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en Nizno ook dus dat wordt lachen gieren brullen geblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt een man bij de dokterquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en Nizno ook dus dat wordt lachen gieren brullen geblazen
Meneer waar moet die slang in?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee NK'tje, hoe gaan je bumble avonturen? En je airco? Ik kreeg er ook eentje, een airco. Maar ik ben zo aan het stoeien met 'waar moet die slang' dat ik hem misschien toch maar ga afwijzen
In een gat, de middelstequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meneer waar moet die slang in?
Oh dat is wel tofquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het vriendinnetje van een vriend van mij werd gevraagd om de kleding voor Joost te ontwerpen voor op Pukkelpop. Vet leuk
Alleen beetje sad dat ze daar niet voor betaald krijgen
Wajooowquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komen een neonazi en een ..
ho maar
Gooit de postbode een brief in de busquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter
moet de dokter het opruimen
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke planeet is altijd heel erg blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziequote:Op maandag 25 augustus 2025 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter
moet de dokter het opruimen
Dit moet goed komenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Staat een man op de bus te wachtenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gooit de postbode een brief in de bus
Zegt de buschauffeur wat moet ik hiermee
Moest lachenquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gooit de postbode een brief in de bus
Zegt de buschauffeur wat moet ik hiermee
Wat is groen en rolt van de berg af?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de erkenningquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Vind dat moppenuurtje wel een goed idee @:4everblackeyedMisschien op maandagochtend, dat het begin van de werkweek wat leuker is
Heb ik even losgelaten. Airco staat alleen nog voor het geval dat op z'n plek voor de balkondeur, denk niet dat ik die nog ga draaien dit jaar. Koelt in de nachten al hard genoeg af.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |