quote:
quote:
O_oquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor 2000 was ik onwijs serieus.
Hallootjesquote:
Hoe kun je een hont laten miauwen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!
Bij je uitvaart?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Nog 75 jaar te gaan voor ik weer normaal kan doen.
Ohquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zo oud te worden.
Oke danquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je een hont laten miauwen?
Diepvries, cirkelzaag.... MIIAAAAAUWWW!
Hey dit is leuk om de bovenburen mee te pesten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ama @:ijsdraakje
Er liggen twee bananen in bed. Zegt de één tegen de ander: "Hé, ga eens recht liggen"quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je een hont laten miauwen?
Diepvries, cirkelzaag.... MIIAAAAAUWWW!
Fijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallootjes
Recht zo die gaat, gaat goed
Lekkere (fok) vakantie gehad?
quote:
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er liggen twee bananen in bed. Zegt de één tegen de ander: "Hé, ga eens recht liggen"
Hee NK'tje, hoe gaan je bumble avonturen? En je airco? Ik kreeg er ook eentje, een airco. Maar ik ben zo aan het stoeien met 'waar moet die slang' dat ik hem misschien toch maar ga afwijzenquote:
Ik denk dat ik wel 1500 superleuke mopjes ken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort moppenuurtje in het schema opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |