Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Hoezo wordt nieuws over hen steeds weer verwijderd?
Het feest was op zaterdag toch?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze noemt het spontane plannen. Mijn inziens geen reden om het feestje over te slaan
Valt mee hoor... 😉quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
En met de ziekenhuizen in Friesland en Groningen is ook van alles mis als we DBM moeten geloven. Ik neem al haar verhalen met een hele grote korrel zout
Ja klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het feest was op zaterdag toch?
Ik denk niet dat een advocaat zo snel reageert met een sommatie. En zeker niet via Instagram.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?
Waarom zou je voor zoiets een advocaat in de arm nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?
Je kant geen advocaat zetten op iets wat waar is..quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Je kan het altijd voor laten komen bij de rechter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Je kant geen advocaat zetten op iets wat waar is..
Had jij geen zin om daar te soppen en te strijken? Of klusjes doen, zocht ze ook iemand voorquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maike post iets over haar bruiloft, 2 jaar geleden, die is echt veranderd zeg (en niet positief)
Dat is niet waar, als jij vind dat je gelijk hebt dan zoek je juridische hulp.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Je kant geen advocaat zetten op iets wat waar is..
Ja dat snap ik ook wel. Alleen zij weten dat het wel zo is omdat ze geen stel meer zijn, denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat is niet waar, als jij vind dat je gelijk hebt dan zoek je juridische hulp.
Maar ik geloof er niks van, wanneer een juice kanaal die iets post en dan een paar minuten erna weer verwijderd, alsof een advocaat tijd heeft om, zodra MB (of een ander) doorgeeft dat er weer iets op zo'n kanaal staat, daar gelijk achteraan te gaan.
Vind dit ook weer zo'n speculatie die de plank misslaat dat zij een advocaat in de arm hebben genomen vanwege de juice.
Mag toch hopen dat ze ook gewoon boodschappen heeft gedaan en de wasmachine heeft aangezet. Anders gaat er iets niet goed met prioriteiten stellen 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In ieder geval het zwembad bijgevuld.
Klopt, al tijden niet gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, maar Debbie dr bolide is natuurlijk kapot dus dat kan niet🙈.
'Vroeger' kwam haar vader toch altijd kaas brengen?
Ook heel belangrijk😉quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In ieder geval het zwembad bijgevuld.
Die heeft echt geen burnout. Een bore out zal ze bedoelen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat taalgebruik van haar op threads ook
Ze wacht op intake voor haar fucking burnout lees ik. (DBM)
Misschien denkt ze dat ze daarmee alle Temu meuk en Ali zooi kan compenseren.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja lokaal steunen is Debbie ook van. Dat was het speerpunt toen ze in de plaatselijke politiek ging. Geen idee of ze nog actief is, denk het niet.
Als dat waar zou zijn, waarom dan wel steeds iets plaatsen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ja, valsspelen is dat 🙂. Gelukkig later op de dag een outfit waarin het denk ik wat fijner spelen was.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Ik zag Lot Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
Zij doet de trommel ook nooit vol zag ik vorige week weer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Ik zag Lot Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |