abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218586829
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218586848
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef Roesssst het volgende:
AM is naar een pretpark, Lot heeft haar lange haar los en een superonhandige jurk aan. Zo kan je toch niet lekker van een glijbaan af.
Ik vind het zo jammer voor L. Weer in jurken steeds. In Spanje en Frankrijk liep ze zo lekker vrij in t-shirts en korte broek. Ze leek toen ook op het bijna 5-jarige kind dat ze is. Nu lijkt ze weer drie of zo.
pi_218586909
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:18 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ik vind het zo jammer voor L. Weer in jurken steeds. In Spanje en Frankrijk liep ze zo lekker vrij in t-shirts en korte broek. Ze leek toen ook op het bijna 5-jarige kind dat ze is. Nu lijkt ze weer drie of zo.
Vooral in die gesponsorde bolderkar. Ze wil er zelf ook niet inzitten haha.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218586919
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:21 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Vooral in die gesponsorde bolderkar. Ze wil er zelf ook niet inzitten haha.
Ja weer die bolderkar mee en kind van vijf erin... ik vind er wat van.
pi_218586965
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja weer die bolderkar mee en kind van vijf erin... ik vind er wat van.
Ik ook, het ziet er belachelijk uit en het is compleet onnodig.
pi_218587027
Lange haren los en een (smaken verschillen, maar ik vind het een ouderwetse onderjurk) flodderjurk aan. Dat speelt toch totaal niet fijn, ik snap het ook niet. Doe een joggingbroek aan en neem een korte broek mee. En doe die haren lekker vast, voor ze ergens in blijven hangen.
pi_218587062
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Hier staat het hele verhaal voor de liefhebber

https://deblijemama.wordp(...)-andere-basisschool/
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.
pi_218587094
En voor alle zooi die Annemarie standaard meesjouwt snap ik een bolderkar wel, maar ik zou de kinderen er niet in laten zitten, zeker niet aan het begin van de dag als iedereen nog fit en niet moe is.

Maar goed, ik heb echt een beetje medelijden met L. Continu haar gezicht vol in beeld, alleen maar omdat ze de jongste is en nog enkel besef van gefilmd worden en online gezet worden heeft. Ik vind dat echt zorgelijk (het gaat haar moeder waarschijnlijk niet om haar kind, maar om het effect dat haar jongste met haar onschuldige grote ogen teweeg brengt bij volgers, en dan heb ik het niet eens over mannen met verkeerde intenties, maar om Bets en Bep, die zo'n kleuter zo schattig vinden).
pi_218587114
Arme Bob, is toch sneu als je moeder je op Insta te kakken zet met je vieze kleren?
Het kan gebeuren, maar dan etaleer je dat niet lijkt mij.

En Lot die "mag ik er uit?!" roept.. laat dat meiske lekker rennen. Heel fijn die karten voor alle tassen,broodjes en drinken, maar zij hoeft er niet in op die leeftijd. Eind vd dag misschien, dan zijn ze allemaal moe.
pi_218587120
Die DBM, de kinderen afschermen op instagram, maar op dat blog staat alles open.
pi_218587134
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef Odonata het volgende:

[..]
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.
pi_218587152
Eens kijken of Bob op tijd op school was🤣
pi_218587174
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:30 schreef Tarantelle het volgende:
Lange haren los en een (smaken verschillen, maar ik vind het een ouderwetse onderjurk) flodderjurk aan. Dat speelt toch totaal niet fijn, ik snap het ook niet. Doe een joggingbroek aan en neem een korte broek mee. En doe die haren lekker vast, voor ze ergens in blijven hangen.
Het is net of het kind in de tijd van Afkes tiental opgroeit ipv in de 2020s
pi_218587189
Leuk ook trouwens zo'n jvp die met dr blote gat op insta gaat. Je kunt zelf vinden dat je er goed uit ziet, maar je kinderen schamen zich toch kapot?
Al je klasgenoten kunnen de blote billen van je moeder zien.
pi_218587291
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:40 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.
Het verhaal klopt tijd technisch niet eens.
pi_218587330
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:40 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Als het wel zo is gegaan dan doet de school dat niet goed hoor. Een kind met een epi-pen moet je op die leeftijd toch nog wel scherp in de gaten houden. Daar zijn hele protocollen voor.

Maar ik twijfel ook wel aan de waarheid van alle verhalen hoor.
pi_218587338
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Eens kijken of Bob op tijd op school was🤣
Toch erg eigenlijk dat we dat in de gaten houden omdat zijn moeder dat post op insta.
pi_218587346
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:38 schreef papierentas het volgende:
Die DBM, de kinderen afschermen op instagram, maar op dat blog staat alles open.
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?

En is dit allemaal waar of wordt hier ook van alles bij elkaar verzonnen/overdreven?

Hoe dan ook echt bizar wat zij allemaal aan medische informatie van haar kinderen online plempt zeg, my god.
pi_218587349
Juuds_singlemom: ik doe dit, want ik kies er voor om te leven. Nee, je kickt op het nemen van risico's en dat is je eigen definitie van leven, want adrenaline-rush. Omdenken is ook een vaardigheid. En waarom zou je de hele vakantie om een feest heen plannen?
En is het voor je kind leuk als je moeder elke keer een paar dagen crasht? Dat merkt een kind echt wel.
pi_218587403
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?

En is dit allemaal waar of wordt hier ook van alles bij elkaar verzonnen/overdreven?

Hoe dan ook echt bizar wat zij allemaal aan medische informatie van haar kinderen online plempt zeg, my god.
Je kunt prima pinda allergie hebben en toch geen epi-pen hebben. Ligt gewoon aan de mate van de allergie en hoe de provocatietest gegaan is.

En als groep 8 bij de kleuters meelunchen zonder leerkracht in het lokaal dan vind ik dat ook ècht niet oké.
Bij veel dingen kun je het nog op haar eigen beleving gooien (haar glas is altijd halfleeg) maar dit is gewoon meetbaar toch?
pi_218587406
Judith deze vakantie was verschrikkelijk. Volgend jaar gaat ze weer meer uitdaging zoeken want dat heeft bob echt nodig. Als die vakantie zo verschrikkelijk is, waarom blijf je dan zo lang? Zeker een reden km eerder naar huis te gaan toch... oh nee daar heeft ze geen mensen waar ze bob kan droppen
pi_218587417
Ik vind JvP een mooie vrouw. Het maakt bij haar gewoon ook niet uit of ze wat aankomt of afvalt, prachtig figuur.
pi_218587444
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]

Nee geen pinda-allergie en epilepsie, het kind kan alleen niet goed schijten.
pi_218587448
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Odonata het volgende:

[..]
Je kunt prima pinda allergie hebben en toch geen epi-pen hebben. Ligt gewoon aan de mate van de allergie en hoe de provocatietest gegaan is.

En als groep 8 bij de kleuters meelunchen zonder leerkracht in het lokaal dan vind ik dat ook ècht niet oké.
Bij veel dingen kun je het nog op haar eigen beleving gooien (haar glas is altijd halfleeg) maar dit is gewoon meetbaar toch?
Oh ja, dat verhaal van de school vind ik ook bizar hoor, en snap helemaal dat iemand om zoiets van school wisselt!!
Maar ik was verbaasd dat ze het zelf een ernstige pinda allergie noemde en dan geen EpiPen hebben. Mijn beeld van een ernstige pinda allergie is wel dat je altijd zo’n ding binnen handbereik wilt hebben (of de leerkrachten dus als je kind op school is). Maar wat zij een ernstige allergie noemt kan natuurlijk anders zijn dan mijn beeld daarbij
pi_218587484
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Judith deze vakantie was verschrikkelijk. Volgend jaar gaat ze weer meer uitdaging zoeken want dat heeft bob echt nodig. Als die vakantie zo verschrikkelijk is, waarom blijf je dan zo lang? Zeker een reden km eerder naar huis te gaan toch... oh nee daar heeft ze geen mensen waar ze bob kan droppen
Meer uitdaging nodig? Die vrouw is niet in orde in haar bovenkamer.
pi_218587485
Dat blog van dbm is ook lekker aangedikt.. titel zegt dat kind binnen 2 weken van school wisselde 😂 en al lezend is het al niet waar "gevoel bleef een aantal weken"
Ze dikt dingen aan verzint er van alles bij en is vooral bezig met haar eigen paniek...
Hier overigens ook een dorpsschool en groep 8 kinderen die tijdens lunch bij de andere kinderen eten dus dit systeem komt wel vaker voor.. er loopt altijd een juf of meester langs de klassen hoe het gaat zodat de overige juffen/meesters pauze hebben
Ernstige pinda allergie zijn we bekend mee maar niet dat daar dan een drankje voor is 🤔 sterker nog voor zover ik weet kan je dan geen drankje innemen meer 🤷 dus volgens mij (maar ben geen arts natuurlijk) valt die allergie ook niet onder ernstig als een drankje de oplossing is en ze deze nog niet op school heeft achtergelaten 🤔
pi_218587498
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:57 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Als het wel zo is gegaan dan doet de school dat niet goed hoor. Een kind met een epi-pen moet je op die leeftijd toch nog wel scherp in de gaten houden. Daar zijn hele protocollen voor.

Maar ik twijfel ook wel aan de waarheid van alle verhalen hoor.
Maar kind heeft geen epipen... alleen een drankje thuis...
pi_218587504
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Ik denk dat ze de weken thuis bedoelde. Tja, die zijn pittig met een kind van 6 jaar dat overloopt van energie en al helemaal als je de enige ouder bent.
pi_218587524
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:08 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Oh ja, dat verhaal van de school vind ik ook bizar hoor, en snap helemaal dat iemand om zoiets van school wisselt!!
Maar ik was verbaasd dat ze het zelf een ernstige pinda allergie noemde en dan geen EpiPen hebben. Mijn beeld van een ernstige pinda allergie is wel dat je altijd zo’n ding binnen handbereik wilt hebben (of de leerkrachten dus als je kind op school is). Maar wat zij een ernstige allergie noemt kan natuurlijk anders zijn dan mijn beeld daarbij
Maar Flipflapflop eet regelmatig snacks, bij de Mac en een tijdje geleden was haar man (bijna) in elkaar geslagen toen ze uit eten waren in een restaurant, dus dat doen ze ook.

Kun je er (ik ben er niet genoeg bekend mee) van uit gaan dat daar heel secuur rekening gehouden wordt met een ernstige pinda-allergie? Dusdanig dat een epi-pen bij de hand hebben noodzakelijk is?
  Moderator maandag 25 augustus 2025 @ 12:20:24 #30
184769 crew  Deisyy
pi_218587530
Ik lees hier vooral posts over de kinderen, maar die kunnen jullie die er best een beetje buiten laten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218587536
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Odonata het volgende:

[..]

Meetbaar door wie? Als het zo gevaarlijk is als zij beweert heb je wel gewoon een epipen. Als je geen epipen nodig hebt is het dus niet zo'n ernstige allergie om hiervan in paniek te raken.
Zij kan van alles beweren over haar kinderen, maar sommige dingen kloppen gewoon niet. Ik heb zelf met een kind ervaring met die bijvoeding flesjes, onder begeleiding van een arts en diëtiste. Zij plempt elk doktersbezoek online en in de tijd dat ze zegt dat haar kind die flesjes kreeg heeft ze geen enkele arts gezien.
Over die school kan ze ook van alles beweren. Enkel het personeel daar weet hoe het echt gegaan is.
pi_218587538
Oh nee toch....gaat Debbie nu proberen om binnen te komen bij het B12 instituut?
Haar tekst ook he: Ik heb de afgelopen enorm veel bloedonderzoeken gedaan' Heeft zij dat gedaan? En enorm veel? En dan zo lekker vaag: Er komt het e.e.a. uit.....

Oh en ze wil een stijgende lijn, want dit jaar was het een aflopende zaak........Kun je dit manifesteren ofzo?
pi_218587581
Zegt Judith nou dat ze het beter moeten afstemmen de vakantie omdat nu zijn vrienden weg waren terwijl hij thuis was? Ik hoop dat ze bedoeld dat ze aan die ouders vraagt wanneer zij gaan zodat ze dit ook kan plannen 😂 lijkt mij bijzonder als ze tegen die ouders zegt "jullie kunnen pas de laatste week want anders verveelt bob zich"
pi_218587583
Oh wauw, dat account van Judith van voor ze moeder werd. Wat een fantastische reizen maakte ze, ik begrijp wel dat haar ziekte voor haar heel beperkend is.
En dat van die extra uitdaging (eigenlijk gewoon gezelschap) snap ik ook, zo'n kind verveelt zich toch ook kapot thuis met alleen zn moeder als alle vriendjes op vakantie zijn?
pi_218587602
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar Flipflapflop eet regelmatig snacks, bij de Mac en een tijdje geleden was haar man (bijna) in elkaar geslagen toen ze uit eten waren in een restaurant, dus dat doen ze ook.

Kun je er (ik ben er niet genoeg bekend mee) van uit gaan dat daar heel secuur rekening gehouden wordt met een ernstige pinda-allergie? Dusdanig dat een epi-pen bij de hand hebben noodzakelijk is?
Ja, veel keukens zijn gewoon schoon en veilig qua allergenen, zeker als je het vooraf meldt. Bij de Mac heb je geen echte pinda risico.
Sesam vooral door de broodjes maar dit zijn hele zaadjes en dus te zien als het geknoeid zou zijn op de nuggets of fish.
pi_218587622
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:27 schreef Odonata het volgende:
Oh wauw, dat account van Judith van voor ze moeder werd. Wat een fantastische reizen maakte ze, ik begrijp wel dat haar ziekte voor haar heel beperkend is.
En dat van die extra uitdaging (eigenlijk gewoon gezelschap) snap ik ook, zo'n kind verveelt zich toch ook kapot thuis met alleen zn moeder als alle vriendjes op vakantie zijn?
Denk dat zo’n zomerkamp ook echt heel leuk is voor zo’n energiek kind als het hare!

Wat is haar reis-account? Ben wel benieuwd en zin in reis-inspo :)

[ Bericht 82% gewijzigd door Louuuu_lou op 25-08-2025 12:37:35 (Ging niet goed met quoten) ]
pi_218587673
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind JvP een mooie vrouw. Het maakt bij haar gewoon ook niet uit of ze wat aankomt of afvalt, prachtig figuur.
Ik vind haar ook heel mooi. Het lijkt wel of ze steeds mooier wordt, kan het niet uitleggen maar ik vind haar uitstraling anders. Maar ik vind alsnog dat je wel rekening met je kinderen kan houden en niet met je blote kont op de gram gaat.
pi_218587698
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
en een tijdje geleden was haar man (bijna) in elkaar geslagen toen ze uit eten waren in een restaurant, dus dat doen ze ook.
Say what?!
pi_218587718
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar kind heeft geen epipen... alleen een drankje thuis...
Oh dat maakt het verhaal wel anders. In die blog stond epipen dacht ik. Maar geen zin om het nu na te zoeken
pi_218587730
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Say what?!
Gisteren een verhaal van 3 berichten daarover op threads
pi_218587803
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:32 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Denk dat zo’n zomerkamp ook echt heel leuk is voor zo’n energiek kind als het hare!

Wat is haar reis-account? Ben wel benieuwd en zin in reis-inspo :)
Ze werd getagd in die foto die ze deelde, dus alles openbaar: juudje_k
pi_218587849
Ik mis de stories van Pris al een tijdje.
Vakantie is daar toch ook al even over.
Creato_da_pris bedoel ik
pi_218587898
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat blog van dbm is ook lekker aangedikt.. titel zegt dat kind binnen 2 weken van school wisselde 😂 en al lezend is het al niet waar "gevoel bleef een aantal weken"
Ze dikt dingen aan verzint er van alles bij en is vooral bezig met haar eigen paniek...
Hier overigens ook een dorpsschool en groep 8 kinderen die tijdens lunch bij de andere kinderen eten dus dit systeem komt wel vaker voor.. er loopt altijd een juf of meester langs de klassen hoe het gaat zodat de overige juffen/meesters pauze hebben
Ernstige pinda allergie zijn we bekend mee maar niet dat daar dan een drankje voor is 🤔 sterker nog voor zover ik weet kan je dan geen drankje innemen meer 🤷 dus volgens mij (maar ben geen arts natuurlijk) valt die allergie ook niet onder ernstig als een drankje de oplossing is en ze deze nog niet op school heeft achtergelaten 🤔
- geen diagnoses -

[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 25-08-2025 13:23:55 ]
pi_218587917
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Earring het volgende:
Ik mis de stories van Pris al een tijdje.
Vakantie is daar toch ook al even over.
Creato_da_pris bedoel ik
Die vallen onder midden. Laatst had ze wel iets gedeeld over dat de vakantie zou fijn was dat ze daarom ff stil was op de socials.
pi_218587924
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Oh dat maakt het verhaal wel anders. In die blog stond epipen dacht ik. Maar geen zin om het nu na te zoeken
In het blog staat dat school een epipen eiste omdat hij een ernstige allergie heeft en ze heeft geen epipen enkel een drankje 🤷
Ik snap niet dat ze dit pas na weken aankaart bij school..
Onze dochter had ernstige astma en dat moesten we aangeven bij de inschrijving.. we hebben met de juf toen ook overleg gehad over de medicatie als er een aanval was! Voor gedaan hoe het gebruikt werd enzovoort...
(Nu is dat natuurlijk een stuk minder heftig als een epipen gebruiken)
Nu hoorde de juf en iber pas weken later dat kind een ernstige pinda allergie had en epilepsie 🤷 dit overleg je toch direct bij inschrijving??
Maar ze wilde ook niet de medische papieren overleggen.. en verwacht wel dat ze schoolbeleid aanpassen 🤔🤷
pi_218587931
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:01 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
xxxxxxxxxxxx
Geen diagnoses aub

[ Bericht 4% gewijzigd door Deisyy op 25-08-2025 13:24:13 ]
pi_218587935
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ze werd getagd in die foto die ze deelde, dus alles openbaar: juudje_k
Oh heel tof ja! Gave reizen!!! 🤩
pi_218588039
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
In het blog staat dat school een epipen eiste omdat hij een ernstige allergie heeft en ze heeft geen epipen enkel een drankje 🤷
Ik snap niet dat ze dit pas na weken aankaart bij school..
Onze dochter had ernstige astma en dat moesten we aangeven bij de inschrijving.. we hebben met de juf toen ook overleg gehad over de medicatie als er een aanval was! Voor gedaan hoe het gebruikt werd enzovoort...
(Nu is dat natuurlijk een stuk minder heftig als een epipen gebruiken)
Nu hoorde de juf en iber pas weken later dat kind een ernstige pinda allergie had en epilepsie 🤷 dit overleg je toch direct bij inschrijving??
Maar ze wilde ook niet de medische papieren overleggen.. en verwacht wel dat ze schoolbeleid aanpassen 🤔🤷
DBM, epilepsie en pinda allergie hoor je haar nooit meer over.

Judith, wil ze nu haar vakantie aan gaan passen op de vriendjes van Bob? Geen vriendjes hebben in de zomer is niet leuk maar een leermoment toch? Een autonoom kind kan toch ook heel goed zelf spelen?

Als kind ging ik vroeger nooit op vakantie en ik heb onze vakantie ook nooit afgestemd op vriendjes van onze kinderen.
pi_218588064
Bzzonder klaagt dat de Italianen heftig stugge mensen zijn.

Ze wilde een stofzuiger van het hotel om de auto uit te zuigen, omdat die vol lag met glas. Die gaf het hotel niet, want met de stofzuiger mocht geen glas opgezogen worden. Wat ik totaal begrijp, ivm beschadigingen aan de stofzuiger.
En ‘ze kwamen ook niet met een alternatief. Totáál niet meedenkend’

Ik vraag me af wát ze hadden moeten verzinnen? Met stoffer en blik krijg je niet alle stukjes glas weg?
pi_218588076
Kelly Beukers verkoopt oook schaamteloos haar gekregen trampoline
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')