Niet Baila de Gasolina? Ik heb het idee dat die zomerhit door bijna iedereen wel geliefd is, ook door mensen die normaal niet van dat genre houden.quote:Op maandag 8 september 2025 19:16 schreef Tussle266 het volgende:
(de meest realistische 2025-plaat op dit moment, denk ik?)
Ik kan met enige trots melden dat ik die nog nooit gehoord heb. Maar die is wel veel op 2 gedraaid de afgelopen maanden, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet Baila de Gasolina? Ik heb het idee dat die zomerhit door bijna iedereen wel geliefd is, ook door mensen die normaal niet van dat genre houden.
Even serieus, alsof mensen daar de artiest van weten. Lijkt mij niet heel kansrijk zonder keuzelijst.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet Baila de Gasolina? Ik heb het idee dat die zomerhit door bijna iedereen wel geliefd is, ook door mensen die normaal niet van dat genre houden.
Net voor het eerst geluisterd, wat een ellende. Conceptueel een buitengewoon slap aftreksel van Salsa Tequila, wat natuurlijk ook een beetje wansmaak is, maar waar in ieder geval nog een lekkere melodie achter zit.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even los van de stemacties en regionale meuk, is het gelukkig nog wel zo dat de meeste mensen proberen op goede muziek te stemmen. Uiteindelijk hebben pareltjes als Zwemmen In Bacardi Lemon of Drank En Drugs de lijst ook niet gehaald.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop serieus dat de T2K-stemmers een wat gezondere smaak hebben.
Zoals Bloemkolen, ofzo.
Ik vind die twee wel onironisch beter dan pulp als Terug In De Tijd, maar oké.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even los van de stemacties en regionale meuk, is het gelukkig nog wel zo dat de meeste mensen proberen op goede muziek te stemmen. Uiteindelijk hebben pareltjes als Zwemmen In Bacardi Lemon of Drank En Drugs de lijst ook niet gehaald.
Meer.quote:Op maandag 8 september 2025 15:04 schreef Tussle266 het volgende:
Ik leg de grens voor de streams-spoiler vooralsnog op 100 miljoen. Daar heb ik pas een kwart van nagelopen, en in dat kwart zitten er alvast 5 die meer dan een miljard keer gestreamd zijn, eentje zelfs meer dan 2 miljard. Maar dat aantal wordt nog groter, minimaal het dubbele, want van sommige die later in het jaar gedraaid zijn weet ik al dat ze die grens geslecht hebben.
Later meer.
Als de mensen die Drank En Drugs in 2015 op repeat hadden staan (destijds vaak een jaar of 12) richting de veertig gaan, zou het zomaar opeens de lijst kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even los van de stemacties en regionale meuk, is het gelukkig nog wel zo dat de meeste mensen proberen op goede muziek te stemmen. Uiteindelijk hebben pareltjes als Zwemmen In Bacardi Lemon of Drank En Drugs de lijst ook niet gehaald.
Nouja, een Casanova of Toy Box haalt gelukkig nog altijd enkel de 90s lijst, dus dat vinden mensen ook wel ergens onironisch goed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als de mensen die Drank En Drugs in 2015 op repeat hadden staan (destijds vaak een jaar of 12) richting de veertig gaan, zou het zomaar opeens de lijst kunnen halen.
Dan verandert het van 'dat ene foute nummer' in jeugdsentiment.
Bij een aantal happy hardcore-nummers uit mijn tijd is dat uiteindelijk ook gebeurd.
Dit zit wel iets genuanceerder want happy hardcore bleef altijd populair op bijvoorbeeld themafeestjes, dus dat bleef voorin het geheugen zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als de mensen die Drank En Drugs in 2015 op repeat hadden staan (destijds vaak een jaar of 12) richting de veertig gaan, zou het zomaar opeens de lijst kunnen halen.
Dan verandert het van 'dat ene foute nummer' in jeugdsentiment.
Bij een aantal happy hardcore-nummers uit mijn tijd is dat uiteindelijk ook gebeurd.
Toy Box staat hier ook gewoon nog in de top 1000, maar dat had je vast ook niet anders verwacht van zo'n eeuwige kleuterquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, een Casanova of Toy Box haalt gelukkig nog altijd enkel de 90s lijst, dus dat vinden mensen ook wel ergens onironisch goed.
Meer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:36 schreef Tussle266 het volgende:
In de categorie 500 miljoen tot 1 miljard zitten er nog eens 33, waarvan enkele voor het einde van het jaar tot de club van 1 miljard gaan toetreden.
Later meer.
Is gewoon een ordinaire cover van Band Zonder Banaan die iedereen met het koude weer al snel weer gaat vergeten. Daar gaat men absoluut niet aan gaat denken in de stemweek.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
2-technisch is dat liedje over benzine een keer of 20 gedraaid, Jan van de Jumbo een keer of 15, Welten een keer of 10 en Donnie een keer of 0. Maar we weten al dat het niet echt van 2 af komt als dit type liederen de lijst in komen, dus ik vertrouw op jouw oordeel.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:08 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Is gewoon een ordinaire cover van Band Zonder Banaan die iedereen met het koude weer al snel weer gaat vergeten. Daar gaat men absoluut niet aan gaat denken in de stemweek.
Binnen het genre zie ik veel eerder een Sammie Welten of een nummer met Donnie binnenkomen.
Lola Young zou ik zeker geen meuk willen noemen.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik de top 40 niet meer volg. Wordt elke keer weer verrast met de grootste meuk hier uit een lopend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |