Is dat de vader van Michael?quote:
Denk het niet nee, die kon ook niet zingenquote:
Hij zong weleens geloof ik.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk het niet nee, die kon ook niet zingen
Ik vind het grappig omdat die vrolijke toon in de melodie heel anders is dan tegenwoordigquote:
quote:
Nee, zijn oom.quote:
Ah oke.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, zijn oom.
Hij is vader van Chiel van Praag (radio presentator) en Marga van Praag (oud NOS)
Kwam hem pas in een boek tegen over WO2,quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik wist dat dat familie was.
Joodse familie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam hem pas in een boek tegen over WO2,
moest wel weer even snel kijken hoe het ook al weer zat.
Yep.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Joodse familie.
Zullen wel hebben moeten onderduiken.
triest om naar te kijken ...quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:24 schreef RedShoe het volgende:
Ajax was iets beter.
Maar nog niet goed.
Ben jij nu een beetje blij?quote:
Nou nee niet echt ... maar tis wat het isquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij nu een beetje blij?
Het gaat om de punten..quote:
Er zat eindelijk stukjes voetbal tussen. Zo'n ramp om naar te kijken was het ook weer niet.quote:
Het kan alleen maar beter gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zat eindelijk stukjes voetbal tussen. Zo'n ramp om naar te kijken was het ook weer niet.
Goed is nog anders.
Slechter is ook een optie geen de recente geschiedenisquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kan alleen maar beter gaan.
Hoop je dan.
Laten we positief blijvenquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slechter is ook een optie geen de recente geschiedenis
Hoop echter wel op beter ja. En eens wat spelers terug van blessures kan ook helpen.
Hieperdepiep hoera?quote:
Morguh Engine 😘quote:Op maandag 25 augustus 2025 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hieperdepiep hoera?![]()
En goedemorgen
Is nog geen nieuws geweest over een nieuwe seizoen van big brother of wel?quote:
Nee, helemaal niets, zodra ik de persberichten krijgt plaats ik hem gelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog geen nieuws geweest over een nieuwe seizoen van big brother of wel?
Heb er eigenlijk wel weer zin in
Morguhquote:
Goedemorgenquote:
Dank je wel Deisyy, mooi bosje rozenquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Dotteke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Dank jullie welquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Feli Dotteke namens mijn parkiet en ik.
Was gezelligquote:
Danke, hoe weten jullie dit eigenlijk heb het nergens gezegd?quote:
Mijn parkiet wist dat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danke, hoe weten jullie dit eigenlijk heb het nergens gezegd?
Je was vorig jaar ook op deze datum jarigquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
knappe parkietquote:
Toen ook alquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je was vorig jaar ook op deze datum jarig![]()
40+ / [40+ SC #5391] Dotteke is jarig! 🎉 💐
Ik weet het van dit topicquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Één keer in het jaar als het goed isquote:
Zij houdt al mijn afspraken bij.quote:
Ik heb een FOK! vejraardagskalenderquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manierquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een FOK! vejraardagskalender
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manierja dan kan ik het ook niet ontkennen natuurlijk.
Nee Dot, je ontkomt er hier niet aanquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manierja dan kan ik het ook niet ontkennen natuurlijk.
Dank je Puzziequote:
Nee, dat merk ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Dot, je ontkomt er hier niet aan
Heb net thee opquote:
Alleen als de koffie op isquote:
Ik steeds meer.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:13 schreef sly-nl het volgende:
@:D. Nog gefeliciteerd!![]()
Hoop dat je een leuke dag had met veel wormen!
[ afbeelding ]
Dank u lees nu dat jij ook jarig was, ook nog van harte gefeliciteerdquote:
Dotteke wordt ook weer een dagje jaartje ouderquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u lees nu dat jij ook jarig was, ook nog van harte gefeliciteerd
Dat krijg je dus als je een jaartje ouder geworden bentquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dotteke wordt ook weer een dagje jaartje ouder
Je had me al gefeliciteerd
Ja, net als die felicitatiesquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je een jaartje ouder geworden bent
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Het was een vrij wormloze dag, maar daardoor niet minder geslaagd
Voortgetrokken door een rollator ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Met een bejaarde trein, waarvan de raampjes nog open kunnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee joh, gewoon keurig met ossenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Voortgetrokken door een rollator ?
Bijna nog met een rokersgedeeltequote:Op maandag 25 augustus 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat een luxequote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon keurig met ossen
Ik heb wat afgerookt in die treinenquote:
Ook toen was dat al zo smerigquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb wat afgerookt in die treinen
Ik ook inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb wat afgerookt in die treinen
quote:
Doe je een review?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb ook rol fanta mentos gekocht. Nog nooit gezien dus misschien wel.
Oeh heerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik mis die asbak in de armleuningquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh heerlijkDat mis ik zo in de treinen tegenwoordig. Soms is het zo benauwd daarbinnen...
Morgen danquote:
En die lui die een zooi snoepartikelen en koffie en thee kwamen verkopen door het gangpadquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mis die asbak in de armleuning![]()
Gewoon een restauratiewagen bedoel jequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
En die lui die een zooi snoepartikelen en koffie en thee kwamen verkopen door het gangpad
Nee hoor, er liepen echt mensen met een portable koffie ding op hun rug heen en weer door de coupe'squote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een restauratiewagen bedoel je
Ja, die ken ik ook nog.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor, er liepen echt mensen met een portable koffie ding op hun rug heen en weer door de coupe's
is dat niet meer voor op Internationale treinen? Weet niet meer of de NS ze ook op binnenlandse ritten had ooitquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook nog.
Maar een restauratiewagen was handiger
Ik zat vaak in de trein Den Haag - Mönchengladbach. Volgens mij zat ie daar wel een tijdje in.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
is dat niet meer voor op Internationale treinen? Weet niet meer of de NS ze ook op binnenlandse ritten had ooit
JAquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mis die asbak in de armleuning![]()
Ongeveer een jaar of 10 geleden had ik er nog één. Kwam een vrouw de coupé binnen en riep 'koffieservice!' Ik wist niet wat ik meemaaktequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
En die lui die een zooi snoepartikelen en koffie en thee kwamen verkopen door het gangpad
En we kunnen niet meer klepperen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAWe mogen niet eens meer fatsoenlijk paffen binnen
Voor je het weet mogen we niet eens meer betaalbaar mee rijd....... ow wacht die grens zijn we paar jaar geleden al over gegaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En we kunnen niet meer klepperen.
En het stinkt niet meer zo in de treinquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En we kunnen niet meer klepperen.
Dotquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het stinkt niet meer zo in de trein
Ik ontkom er niet aan, Engine en Deisyy feliciteerde mij vanmorgen al en in ONZ werd een topic geopend. Geheimhouden onmogelijkquote:
Feli danquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ontkom er niet aan, Engine en Deisyy feliciteerde mij vanmorgen al en in ONZ werd een topic geopend. Geheimhouden onmogelijk
Dank je marcquote:
Grietje nu ook.quote:
Nee, vanquote:
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Enginequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot![]()
Wie is er vandaag jarig?
Nee ik over een paar weekjes pas. Misschien vandaag geen feest dan.quote:
Zal vast iemand jarig zijn, alleen ik weet het niet. Ik heb ook geen FOK! verjaardagskalender @Deisyy wel die weet het dus vast welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik over een paar weekjes pas. Misschien vandaag geen feest dan.
Morguh Pullupquote:
Hallo Dotquote:
Goedemorgen Chanelquote:
Vandaag geen verjaardagen, jammer want ik had wel trek in taartquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast iemand jarig zijn, alleen ik weet het niet. Ik heb ook geen FOK! verjaardagskalender @:Deisyy wel die weet het dus vast wel
Ik heb nog over, dus als je tijd hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag geen verjaardagen, jammer want ik had wel trek in taart
Morguh Deisyyquote:
Oehquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog over, dus als je tijd hebt![]()
Heb ook lekker slagroontruffels een twee dozen overheerlijke bonbons. Wel allemaal puur
Dat klinkt lekker Dot, ik heb die slagroomtruffels van jou weleens gezien, toen was je e volgens mij aan het maken, heerlijk en ik vind pure chocolade het lekkerst, jammer dat ik nu niet in de buurt benquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog over, dus als je tijd hebt![]()
Heb ook lekker slagroontruffels een twee dozen overheerlijke bonbons. Wel allemaal puur
O, waar was je dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker Dot, ik heb die slagroomtruffels van jou weleens gezien, toen was je e volgens mij aan het maken, heerlijk en ik vind pure chocolade het lekkerst, jammer dat ik nu niet in de buurt ben(afgelopen weekend wel).
Ik was in Arnhem, voor mijn gevoel is alles aan die kant in het land in de buurt van Arnhemquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar was je dan?
IK heb deze trouwens niet zelf gemaakt, maar gekregen voor mijn verjaardag
Eigenlijk mag ik dat allemaal niet meer hebben heb ondertussen ook nog even suikerziekte erbij gekregen helaas
Het is mij nog niet verboden, maar je kan op je klompen na tellen dat het niet goed is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was in Arnhem, voor mijn gevoel is alles aan die kant in het land in de buurt van Arnhem![]()
Ow echt, dus eigenlijk mag je al die zoetigheid niet meer eten, of toch wel maar dat beperkt|?
Dan maar een beetje doseren met de chocoladequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is mij nog niet verboden, maar je kan op je klompen na tellen dat het niet goed is.
Ik eet het ook wel op, alleen moet ik niet alles achter elkaar opsmullen denk ik
Ligt er aan waar in Arnhem, maar minder dan 30 minuten is het zeker niet volgens mij
Naar mijn zoon rijden wij zo 40/45 min maar waar hij eerst woonde bijna een uur
Arnhem en 40-45… Dat roept allerlei associaties op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is mij nog niet verboden, maar je kan op je klompen na tellen dat het niet goed is.
Ik eet het ook wel op, alleen moet ik niet alles achter elkaar opsmullen denk ik
Ligt er aan waar in Arnhem, maar minder dan 30 minuten is het zeker niet volgens mij
Naar mijn zoon rijden wij zo 40/45 min maar waar hij eerst woonde bijna een uur
Ik wou het niet zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Arnhem en 40-45… Dat roept allerlei associaties op.
Ik kom ook uit die omgeving.
Geen idee hoever dat van hier is. Ben verder ook niet bekend. Mijn zoon woont nu op het kazerne terrein van Schaarsbergenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan maar een beetje doseren met de chocolade
Mijn dochter woont echt helemaal in het Noorden, vanuit haar woonkamer kijkt ze de weilanden in en naar de zweefvliegtuigen die opstijgen vanaf Terlet.
Woon je daar ook nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Arnhem en 40-45… Dat roept allerlei associaties op.
Ik kom ook uit die omgeving.
oke, ben je daar al lang weg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Utrecht.
Mijn ouders nog wel.
Ow ja dat had je weleens verteld, daar zijn woningen gebouwd toch? Niet dat hij in een bunker woont ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoever dat van hier is. Ben verder ook niet bekend. Mijn zoon woont nu op het kazerne terrein van Schaarsbergen
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat had je weleens verteld, daar zijn woningen gebouwd toch? Niet dat hij in een bunker woont ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja. Ik ging als 18-jarige naar Utrecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, ben je daar al lang weg.
Ik ben zelf niet zo bekend in Arhem hoor
Dat is vast al een tijdje geledenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik ging als 18-jarige naar Utrecht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdLijkt me een mooie plek om te wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
33 jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vast al een tijdje geleden
Vorige maand ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vast al een tijdje geleden
Ja dat wel, maar ik zou er niet willen wonenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie plek om te wonen
Nou, dan hoop ik dat je zoon leuke buren heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik zou er niet willen wonen
Ze hebben geen tuin, alles is open. Dus als je b uiten zit kijk je zo bij de buren in huis en de buren bij jou
Al best een tijdje dusquote:
ja vorige maand was het misschien 33 jaar geledenquote:
[..]
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdMooie locatie zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het is een soort communie daar. Het doet alles samen komt allemaal bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je zoon leuke buren heeft
Mooie treurwilgquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Fiets naar de fietsenmaker gebracht , lekker terug gelopen, straks mijn spullen alvast inpakken voor mijn logeerpartij bij mijn moeder. Eerst morgen ff naar het ziekenhuis en dan richting Cuijk![]()
[ afbeelding ]
Staan hier ook meerdere in het parkquote:
Hier bij het water staan er ook veelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staan hier ook meerdere in het parken bij mijn oude school staat een hele grote...
Vooral met ruige rijp is het alsof je in een sprookje loopt met deze bomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier bij het water staan er ook veel
Pracht boomquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Fiets naar de fietsenmaker gebracht , lekker terug gelopen, straks mijn spullen alvast inpakken voor mijn logeerpartij bij mijn moeder. Eerst morgen ff naar het ziekenhuis en dan richting Cuijk![]()
[ afbeelding ]
Ja prachtig hequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vooral met ruige rijp is het alsof je in een sprookje loopt met deze bomen
Mogguhhquote:
Dank!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pracht boom
Geniet van de dagen b ij je moeder en succes in het ziekenhuis.
No mayoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal ze, stelletje debielen dat ze geen mayonaise hebben![]()
Kill them with fire
https://www.nu.nl/buitenl(...)-broodje-krijgt.html
Morguh Marcquote:
Schande.quote:
Vannacht nog starship?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Driemaal is scheepsrecht zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht nog starship?![]()
Veel plezier Puzzie!
Een echte Zuid-Afrikaanse tramezziniquote:
Ze lijken wat voorzichtiger gewordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht zeggen ze toch?![]()
ik ben tot nu allebei de keren afgehaakt omdat het mij te laat was![]()
Ik ga vanmiddag wel weer de stakeout stream volgen , of ik ook echt de vlucht ga kijken weet ik niet, voort hetzelfde geldt wordt het weer een scrub
Ik heb het laatste niet gekeken ben om half een gaan slapenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lijken wat voorzichtiger geworden![]()
Ik word veel wakker laatste tijd dus heb wel gekeken of er nog iets gebeurde maar ben lekker verder gaan slapen.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Een echte Zuid-Afrikaanse tramezzini![]()
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Was het nog lekker ook?
Ik weet het eigenlijk ook niet. Zou zomaar kunnen.quote:
Het weer werd wel slechterquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet. Zou zomaar kunnen.
Heerlijk weertje, ik heb lekker op het dakterras geluncht.quote:
Het kan nu nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk weertje, ik heb lekker op het dakterras geluncht.
quote:
Ftfyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kan nu nog.
Vanaf donderdag wordt het een stuk beter minder helaas...
Rainman?quote:
Geeft niets, ik ga zaterdag toch op vakantiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kan nu nog.
Vanaf donderdag wordt het een stuk minder helaas...
Naar een warm land?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niets, ik ga zaterdag toch op vakantie
Naar een Grieks eiland, daar is het rond 30 gradenquote:
Lekkerrquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niets, ik ga zaterdag toch op vakantie
Mooie temperatuurquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar een Grieks eiland, daar is het rond 30 graden
Goede reis en veel plezier! 🇬🇷quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar een Grieks eiland, daar is het rond 30 graden
T is hier gewoon viesch benauwdquote:
Dan moet je nog ff wachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier gewoon viesch benauwd
En bewolkt. Even hopen op die hoosbui
[..]
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdIs hij kunstenaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Donderdag betere kansen op regen.quote:
Way down southquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Donderdag betere kansen op regen.
Al ligt het eraan waar je woont.
Meeste regen is voor het westen idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Way down south
En geen grote hoeveelheden verwacht hier.
Ik voelde net 6 druppels ja, heftig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meeste regen is voor het westen idd.
Zandzakken voor de deur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:04 schreef drakin het volgende:
O nee! Dan kan ik beter binnen blijven dus
Ik heb al een opstap naar de deur, scheelt weer.quote:
Ach, nu kan het nog regenen daar. Over een paar jaar is dat weer zee omdat de golfstroom gestopt is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meeste regen is voor het westen idd.
Dat die golfstroom stopt maken wij niet meer mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, nu kan het nog regenen daar. Over een paar jaar is dat weer zee omdat de golfstroom gestopt is.
Dat is maar zeer de vraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat die golfstroom stopt maken wij niet meer mee.
Nou ja dat punt is zojuist een jaartje of 50 dichterbij gekomen. Dus nog een keer een flinke verschuiving en dan ga ik het zelfs nog meemakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat die golfstroom stopt maken wij niet meer mee.
Mogelijk ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja dat punt is zojuist een jaartje of 50 dichterbij gekomen. Dus nog een keer een flinke verschuiving en dan ga ik het zelfs nog meemaken
Pcies, dat is al weer best rap, zou ik nog kunnen halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogelijk ja.
2060 wordt nu genoemd.
Ik zou het in theorie ook kunnen halen,quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies, dat is al weer best rap, zou ik nog kunnen halen
Zijn het echt goede?quote:
Het gaat echt siberie keer 3 worden hier straks.quote:
Ja dat mag ook wel weer eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
Dan kan ik misschien weer schaatsen in de winter
Straks. Volgend jaar al?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat echt siberie keer 3 worden hier straks.
Maar de rest van de aarde warmt op
De heren zeiden net 2060 maar het wordt steeds eerderquote:
Ik hoor het wel als het zover is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
De heren zeiden net 2060 maar het wordt steeds eerder
Nee. Geen kunstenaar. Ken jij iemand die daar woont?quote:
Winterlaarzen, kaplaarzen seizoen is wel voorbij zodra het gaat vriezenquote:
Ik bekeek de site, ken het nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Geen kunstenaar. Ken jij iemand die daar woont?
er komt wel.op de verjaardag van de kids iemand die kunstenaar is.quote:
Het kantelpunt ja. Maar kan daarna nog 100 jaar duren voordat het daadwerkelijk stil valt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja dat punt is zojuist een jaartje of 50 dichterbij gekomen. Dus nog een keer een flinke verschuiving en dan ga ik het zelfs nog meemaken
Voorlopig wordt het alleen maar warmer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kantelpunt ja. Maar kan daarna nog 100 jaar duren voordat het daadwerkelijk stil valt.
Het is een proces wat zich langzaam voltrekt, het is niet ineens 20 graden kouder in de winter.
Jep.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voorlopig wordt het alleen maar warmer.
quote:Er zijn aanwijzingen dat de Golfstroom nu al vertraagt. Dat vertragen kan volgens de onderzoekers de komende decennia al een verkoelend effect hebben op de temperatuur in Noordwest-Europa. Van Westen: "Je hebt enerzijds de mondiale opwarming, maar anderzijds het afkoelende effect van het verzwakken van de AMOC. Vanaf nu kunnen we een lichte tendens van afkoeling verwachten de komende jaren."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ge-deze-eeuw-bereikt
goede winterjas nodig dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep.
Maar misschien dat we al wat merken in de winter.
[..]
Die heb ik.quote:
bestaat die nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die heb ik.
Bij de dump gekocht in Leeuwarden
Nog steeds ja.quote:
Blijft een raar verhaal die sokkenquote:
Best wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal die sokken
Heel vreemd jaquote:
Eerlijk gekochte schilderijtjes, en nog wat spullen van mijn oudersquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie nog roofkunst boven de bank hangen?
O dat is nog niet eens zo langquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog steeds ja.
Al 40 jaar blijkbaar.
Over die dochter van een Nazi?quote:
Er is vandaag een update.quote:
Haha lekker danquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is vandaag een update.
Justitie daar in Argentinie is wil dat schilderij.
De advertentie waarin dat stond is ineens weg, er is geen contact meer met haar te krijgen,
etcetc
Oh nog meer ondertussen,quote:
Maar uh, wanneer gaan ze weer verder aan je knutselen? Weet je het nou al?quote:
Ik heb eigenlijk geen idee. 26 sept. mag ik weer naar het revalidatiecentrum maar daar gaan ze niet aan mij knutselen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, wanneer gaan ze weer verder aan je knutselen? Weet je het nou al?
Dat is nog een maandquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. 26 sept. mag ik weer naar het revalidatiecentrum maar daar gaan ze niet aan mij knutselen.
Was dat een trans-gravin? Lijkt echt een verklede ventquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nog meer ondertussen,
ze hebben een inval gedaan
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-het-hing~a29fde92/
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie nog roofkunst boven de bank hangen?
Datis zeker niet complimenteus te noemen ookquote:Op woensdag 27 augustus 2025 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat een trans-gravin? Lijkt echt een verklede vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |