Is dat de vader van Michael?quote:
Denk het niet nee, die kon ook niet zingenquote:
Hij zong weleens geloof ik.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk het niet nee, die kon ook niet zingen
Ik vind het grappig omdat die vrolijke toon in de melodie heel anders is dan tegenwoordigquote:
quote:
Nee, zijn oom.quote:
Ah oke.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, zijn oom.
Hij is vader van Chiel van Praag (radio presentator) en Marga van Praag (oud NOS)
Kwam hem pas in een boek tegen over WO2,quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik wist dat dat familie was.
Joodse familie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam hem pas in een boek tegen over WO2,
moest wel weer even snel kijken hoe het ook al weer zat.
Yep.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Joodse familie.
Zullen wel hebben moeten onderduiken.
triest om naar te kijken ...quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:24 schreef RedShoe het volgende:
Ajax was iets beter.
Maar nog niet goed.
Ben jij nu een beetje blij?quote:
Nou nee niet echt ... maar tis wat het isquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij nu een beetje blij?
Het gaat om de punten..quote:
Er zat eindelijk stukjes voetbal tussen. Zo'n ramp om naar te kijken was het ook weer niet.quote:
Het kan alleen maar beter gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zat eindelijk stukjes voetbal tussen. Zo'n ramp om naar te kijken was het ook weer niet.
Goed is nog anders.
Slechter is ook een optie geen de recente geschiedenisquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kan alleen maar beter gaan.
Hoop je dan.
Laten we positief blijvenquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slechter is ook een optie geen de recente geschiedenis
Hoop echter wel op beter ja. En eens wat spelers terug van blessures kan ook helpen.
Hieperdepiep hoera?quote:
Morguh Engine 😘quote:Op maandag 25 augustus 2025 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hieperdepiep hoera?![]()
En goedemorgen
Is nog geen nieuws geweest over een nieuwe seizoen van big brother of wel?quote:
Nee, helemaal niets, zodra ik de persberichten krijgt plaats ik hem gelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog geen nieuws geweest over een nieuwe seizoen van big brother of wel?
Heb er eigenlijk wel weer zin in
Morguhquote:
Goedemorgenquote:
Dank je wel Deisyy, mooi bosje rozenquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Dotteke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Dank jullie welquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Feli Dotteke namens mijn parkiet en ik.
Was gezelligquote:
Danke, hoe weten jullie dit eigenlijk heb het nergens gezegd?quote:
Mijn parkiet wist dat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danke, hoe weten jullie dit eigenlijk heb het nergens gezegd?
Je was vorig jaar ook op deze datum jarigquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
knappe parkietquote:
Toen ook alquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je was vorig jaar ook op deze datum jarig![]()
40+ / [40+ SC #5391] Dotteke is jarig! 🎉 💐
Ik weet het van dit topicquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Één keer in het jaar als het goed isquote:
Zij houdt al mijn afspraken bij.quote:
Ik heb een FOK! vejraardagskalenderquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manierquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een FOK! vejraardagskalender
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manierja dan kan ik het ook niet ontkennen natuurlijk.
Nee Dot, je ontkomt er hier niet aanquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manierja dan kan ik het ook niet ontkennen natuurlijk.
Dank je Puzziequote:
Nee, dat merk ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Dot, je ontkomt er hier niet aan
Heb net thee opquote:
Alleen als de koffie op isquote:
Ik steeds meer.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:13 schreef sly-nl het volgende:
@:D. Nog gefeliciteerd!![]()
Hoop dat je een leuke dag had met veel wormen!
[ afbeelding ]
Dank u lees nu dat jij ook jarig was, ook nog van harte gefeliciteerdquote:
Dotteke wordt ook weer een dagje jaartje ouderquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u lees nu dat jij ook jarig was, ook nog van harte gefeliciteerd
Dat krijg je dus als je een jaartje ouder geworden bentquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dotteke wordt ook weer een dagje jaartje ouder
Je had me al gefeliciteerd
Ja, net als die felicitatiesquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je een jaartje ouder geworden bent
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Het was een vrij wormloze dag, maar daardoor niet minder geslaagd
Voortgetrokken door een rollator ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Met een bejaarde trein, waarvan de raampjes nog open kunnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee joh, gewoon keurig met ossenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Voortgetrokken door een rollator ?
Bijna nog met een rokersgedeeltequote:Op maandag 25 augustus 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat een luxequote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon keurig met ossen
Ik heb wat afgerookt in die treinenquote:
Ook toen was dat al zo smerigquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb wat afgerookt in die treinen
Ik ook inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb wat afgerookt in die treinen
quote:
Doe je een review?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb ook rol fanta mentos gekocht. Nog nooit gezien dus misschien wel.
Oeh heerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik mis die asbak in de armleuningquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh heerlijkDat mis ik zo in de treinen tegenwoordig. Soms is het zo benauwd daarbinnen...
Morgen danquote:
En die lui die een zooi snoepartikelen en koffie en thee kwamen verkopen door het gangpadquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mis die asbak in de armleuning![]()
Gewoon een restauratiewagen bedoel jequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
En die lui die een zooi snoepartikelen en koffie en thee kwamen verkopen door het gangpad
Nee hoor, er liepen echt mensen met een portable koffie ding op hun rug heen en weer door de coupe'squote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een restauratiewagen bedoel je
Ja, die ken ik ook nog.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor, er liepen echt mensen met een portable koffie ding op hun rug heen en weer door de coupe's
is dat niet meer voor op Internationale treinen? Weet niet meer of de NS ze ook op binnenlandse ritten had ooitquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook nog.
Maar een restauratiewagen was handiger
Ik zat vaak in de trein Den Haag - Mönchengladbach. Volgens mij zat ie daar wel een tijdje in.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
is dat niet meer voor op Internationale treinen? Weet niet meer of de NS ze ook op binnenlandse ritten had ooit
JAquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik mis die asbak in de armleuning![]()
Ongeveer een jaar of 10 geleden had ik er nog één. Kwam een vrouw de coupé binnen en riep 'koffieservice!' Ik wist niet wat ik meemaaktequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
En die lui die een zooi snoepartikelen en koffie en thee kwamen verkopen door het gangpad
En we kunnen niet meer klepperen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAWe mogen niet eens meer fatsoenlijk paffen binnen
Voor je het weet mogen we niet eens meer betaalbaar mee rijd....... ow wacht die grens zijn we paar jaar geleden al over gegaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En we kunnen niet meer klepperen.
En het stinkt niet meer zo in de treinquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En we kunnen niet meer klepperen.
Dotquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het stinkt niet meer zo in de trein
Ik ontkom er niet aan, Engine en Deisyy feliciteerde mij vanmorgen al en in ONZ werd een topic geopend. Geheimhouden onmogelijkquote:
Feli danquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ontkom er niet aan, Engine en Deisyy feliciteerde mij vanmorgen al en in ONZ werd een topic geopend. Geheimhouden onmogelijk
Dank je marcquote:
Grietje nu ook.quote:
Nee, vanquote:
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Enginequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot![]()
Wie is er vandaag jarig?
Nee ik over een paar weekjes pas. Misschien vandaag geen feest dan.quote:
Zal vast iemand jarig zijn, alleen ik weet het niet. Ik heb ook geen FOK! verjaardagskalender @Deisyy wel die weet het dus vast welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik over een paar weekjes pas. Misschien vandaag geen feest dan.
Morguh Pullupquote:
Hallo Dotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |