Slome!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah.. net te laat om te kapen
Ik ook vrij veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je op doelt? Zimbabwe ja, voor de zoveelste kansloze keer. eSwatini ook.
Maar ook bosquote:
Oh dat zegt me niks. Hou me op de hoogte als je daar meer over hoort?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.
Meer gefietst.Bij Dwingeloo in de buurt.quote:
Ah ik woon niet zo dicht bij zeequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.
Je timing was aardig scherp dan.quote:
Die laatstequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die comments..![]()
[ afbeelding ]
Het gaat daar nog wel ff door ook.. hahahaquote:
Omdat ik het las op buienradarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
Zit veilig binnenquote:
Scherp als een mes uit Solingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |