Vannacht nog starship?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Fiets naar de fietsenmaker gebracht , lekker terug gelopen, straks mijn spullen alvast inpakken voor mijn logeerpartij bij mijn moeder. Eerst morgen ff naar het ziekenhuis en dan richting Cuijk![]()
[ afbeelding ]
Driemaal is scheepsrecht zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht nog starship?![]()
Veel plezier Puzzie!
Een echte Zuid-Afrikaanse tramezziniquote:
Ze lijken wat voorzichtiger gewordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht zeggen ze toch?![]()
ik ben tot nu allebei de keren afgehaakt omdat het mij te laat was![]()
Ik ga vanmiddag wel weer de stakeout stream volgen , of ik ook echt de vlucht ga kijken weet ik niet, voort hetzelfde geldt wordt het weer een scrub
Ik heb het laatste niet gekeken ben om half een gaan slapenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lijken wat voorzichtiger geworden![]()
Ik word veel wakker laatste tijd dus heb wel gekeken of er nog iets gebeurde maar ben lekker verder gaan slapen.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Een echte Zuid-Afrikaanse tramezzini![]()
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Was het nog lekker ook?
Ik weet het eigenlijk ook niet. Zou zomaar kunnen.quote:
Het weer werd wel slechterquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet. Zou zomaar kunnen.
Heerlijk weertje, ik heb lekker op het dakterras geluncht.quote:
Het kan nu nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk weertje, ik heb lekker op het dakterras geluncht.
quote:
Ftfyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kan nu nog.
Vanaf donderdag wordt het een stuk beter minder helaas...
Rainman?quote:
Geeft niets, ik ga zaterdag toch op vakantiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het kan nu nog.
Vanaf donderdag wordt het een stuk minder helaas...
Naar een warm land?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niets, ik ga zaterdag toch op vakantie
Naar een Grieks eiland, daar is het rond 30 gradenquote:
Lekkerrquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niets, ik ga zaterdag toch op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |