abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218608729
Kindvrij omdat ik het gedoe te veel vindt. Je kunt geen dag ziek zijn want het kind moet door.

Bovendien kost het gigantisch veel geld.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_218609367
Ik heb twee kinderen. Ieder moet zelf weten of hij/zij wel of niet aan kinderen wil beginnen, zolang je maar zorgt dat je het kind een stabiele situatie kunt bieden. Dus geen financiële problemen en geen tokkie-opvoeding.
pi_218609382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Echt in geen miljoen jaar ga ik 18 jaar van m'n leven opofferen om zo'n etter op te voeden.
Ik begrijp je standpunt en eerlijk gezegd deel ik m af en toe zelfs bij mn eigen kinderen :P
Gelukkig heb ik ondervonden dat ik van mn eigen kinderen een stuk meer kan hebben dan van andermans kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JopieKlaassen op 28-08-2025 13:52:34 ]
pi_218615326
Ik heb geen kinderen en ik denk ook niet dat ik in staat zou zijn om deze goed op te voeden, mede door mijn psychische gezondheid...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_218625433
Hoe doen jullie dat met daten/relaties? Meteen eerlijk in of wacht je tot het ter sprake komt?
pi_218735133
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 23:20 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik heb twee kinderen. Ieder moet zelf weten of hij/zij wel of niet aan kinderen wil beginnen, zolang je maar zorgt dat je het kind een stabiele situatie kunt bieden. Dus geen financiële problemen en geen tokkie-opvoeding.
Dus jij als iemand die alles goed voor elkaar heeft gaat voor anderen die het minder hebben getroffen bepalen dat ze maar beter geen kinderen kunnen krijgen?

HEH?
pi_218735165
Ik denk dat ik de komende jaren geen behoefte heb aan kinderen.

Lijkt me ergens ook wel heerlijk om helemaal nooit gedwongen via mijn kinderen contact te hoeven hebben met toxische type ouders.
pi_218735203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Kabouterjte het volgende:

[..]
Dus jij als iemand die alles goed voor elkaar heeft gaat voor anderen die het minder hebben getroffen bepalen dat ze maar beter geen kinderen kunnen krijgen?

HEH?
Nee Priscilla, dat bepaal ik niet. Probeer het nog eens.
pi_218735279
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:34 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Nee Priscilla, dat bepaal ik niet. Probeer het nog eens.
Je schrijft het zelf hier:

" Ieder moet zelf weten of hij/zij wel of niet aan kinderen wil beginnen, zolang je maar zorgt dat je het kind een stabiele situatie kunt bieden. Dus geen financiële problemen en geen tokkie-opvoeding."

Tokkie is voornamelijk een benaming voor de levensstijl van armere mensen en niet perse iets goeds of fouts. Financiele problemen zijn ook niet echt een reden om een kind krijgen te verbieden. Naast dat wanneer je dit hebt subjectief is, is het vaak ook een kunstmatig gecreeerd probleem. Zie de toeslagenaffaire, of hoe mensen die 1 schuld hebben schulden ongewild opstapelen door rente.

Als de mensen die jij schrijft kinderen willen krijgen moeten ze dat dus vooral lekker doen.
pi_218735296
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef Kabouterjte het volgende:

[..]
Je schrijft het zelf hier:

" Ieder moet zelf weten of hij/zij wel of niet aan kinderen wil beginnen, zolang je maar zorgt dat je het kind een stabiele situatie kunt bieden. Dus geen financiële problemen en geen tokkie-opvoeding."

Tokkie is voornamelijk een benaming voor de levensstijl van armere mensen en niet perse iets goeds of fouts. Financiele problemen zijn ook niet echt een reden om een kind krijgen te verbieden. Naast dat wanneer je dit hebt subjectief is, is het vaak ook een kunstmatig gecreeerd probleem. Zie de toeslagenaffaire, of hoe mensen die 1 schuld hebben schulden ongewild opstapelen door rente.

Als de mensen die jij schrijft kinderen willen krijgen moeten ze dat dus vooral lekker doen.
Ik zeg niet dat mensen met financiële problemen dat per definitie debet aan zijn, maar wel een stabiele omgeving voor een kind ondermijnen.

En veeg nou maar het schuim uit je mondhoeken.
  donderdag 11 september 2025 @ 03:41:39 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218736772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef Kabouterjte het volgende:
Ik denk dat ik de komende jaren geen behoefte heb aan kinderen.

Lijkt me ergens ook wel heerlijk om helemaal nooit gedwongen via mijn kinderen contact te hoeven hebben met toxische type ouders.
*Luizenmoeder-flashbacks*
pi_218736787
TVP hierover, kom ik op terug ;)
Do what you love, love what you do!
pi_218746265
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben niet alleen bewust kinderloos, maar ook nog eens bewust partnerloos. Ik snap dat het voor het voortbestaan van de mensheid niet handig is, maar mijn tijd zal het wel duren.
Same hier broeder
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219025704
Ik kan geen kind alleen opvoeden ( zelfs niet met bovenmodaal) en ben niet van plan van een ander afhankelijk te raken voor woning.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ansa op 16-10-2025 05:55:41 ]
  donderdag 16 oktober 2025 @ 05:52:33 #135
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_219025713
Ik heb geen kinderen en ik hoef ze ook niet.
Nooit meer slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')