abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218584588
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is de activistische reflex die je ook ziet bij bijvoorbeeld vrouwen in Iran die onderdrukt worden door de staat.

Alleen zijn moord en verkrachting al strafbaar in Nederland. Waar het activisme dan op gericht is, dat zie ik niet.

Stel jezelf als (jonge)vrouw liever de vraag: hoe minimaliseer ik de kans dat mij dit overkomt.
Dat hebben ze in Afghanistan goed opgelost :')
pi_218584589
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja want alle Nederlanders zijn ook zulke lieverdjes.
Als het de ene keer een Nederlander is en de volgende keer een asielzoeker/allochtoon en dat gaat zo’n beetje 50/50 dan heb je toch wel een groot probleem hoor. Aangezien die Nederlanders 80% van de bevolking uitmaken. En als helemaal als het een aantal keer asielzoekers of illegalen zijn wat echt maar een paar procent is. Het is levensgevaarlijk (letterlijk) om dan met repliek te komen van ‘Nederlanders zijn ook zulke lieverdjes’.
pi_218584590
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:46 schreef Homey het volgende:

[..]
Over de dader GEEN WOORD in onze pers.

Wie is die man? Wat is zijn naam?

Je leest alleen maar whataboutisms en deflecties naar "alle mannen".

En welke rol speelt het COA?

Het COA lijkt wel een soort staat binnen een staat, waar nul controle op plaatsvindt.
De media proberen ALLE mannen de schuld te geven, dus ook jij! WIJ zijn verantwoordelijk voor de dood van die arme meid :') WIJ mannen moeten ons schamen. WIJ mannen zijn dit schuld :')

Bizar ja.
En over die idioot lees je bar weinig.
U MAD?
pi_218584594
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
In Iran heb je als vrouw meer kans dat je verkracht en vermoord wordt door een politieagent dan dat ze je netjes een bekeuring uitschrijven omdat je een haarlokje hebt laten zien.
Maar daar hoor je Claudia de Breij dan weer niet over
pi_218584604
Overigens, Hoezo weten we de etniciteit van de dader nog niet?

Ik weet niet wat me meer zorgen baart: dat ze het niet vrijgeven, of dat ze het niet weten van een asielzoeker.
pi_218584618
quote:
82s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De media proberen ALLE mannen de schuld te geven, dus ook jij! WIJ zijn verantwoordelijk voor de dood van die arme meid :') WIJ mannen moeten ons schamen. WIJ mannen zijn dit schuld :')

Bizar ja.
Wel vreemd ja, als de zaak Dutroux nu zou spelen, zouden wij dan ook allemaal de dader zijn met meisjes in de kelder? Volgens de NPO hebben we met zn allen vorige week een meisje vermoord..
  zondag 24 augustus 2025 @ 22:56:49 #182
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218584624
twitter

Volgens Daniël Osseweijer van Forum voor Democratie is het allemaal een complot van de overheid
  Redactie Frontpage zondag 24 augustus 2025 @ 22:57:07 #183
510587 crew  Watmoetjenou
pi_218584626
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja want alle Nederlanders zijn ook zulke lieverdjes.
Zeker niet, maar dit al al de zoveelste deze weken.

En iemand met een mes bewerken doen wij Nederlanders niet zo graag...

De laatste was Michael Panhuis in 2018? Die hadden ze overigens ook aan zijn balzak aan een kraan omhoog mogen hijsen.

Daarbij, als we hier al genoeg van die mongolen hebben rondlopen, waarom dan nog meer importeren?
pi_218584631
Is er al meer bekend over de verdachte?
  Redactie Frontpage zondag 24 augustus 2025 @ 22:58:12 #185
pi_218584632
quote:

[..]

Bizar ja.
GC / Mannen
pi_218584633
quote:

[..]

Bizar ja.
Bewijst overduidelijk de persbreidel in Nederland. Censuur.

Geen krant komt met die naam. Ze houden het goed geheim ook, want ik zie Geenstijl ook niet met een scoop komen. Ook hier speelt de enorme macht van het COA op de pers.
pi_218584637
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:54 schreef Black_Baron het volgende:
Overigens, Hoezo weten we de etniciteit van de dader nog niet?

Ik weet niet wat me meer zorgen baart: dat ze het niet vrijgeven, of dat ze het niet weten van een asielzoeker.
Is het een Palestijn?

Mensen gaan speculeren.
pi_218584642
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:57 schreef Nober het volgende:
Dat is niet relevant, het had elke man kunnen zijn
  Redactie Frontpage zondag 24 augustus 2025 @ 23:01:29 #189
pi_218584647
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:58 schreef Homey het volgende:

[..]
Bewijst overduidelijk de persbreidel in Nederland. Censuur.

Geen krant komt met die naam. Ze houden het goed geheim ook, want ik zie Geenstijl ook niet met een scoop komen. Ook hier speelt de enorme macht van het COA op de pers.
Als de politie het niet vrijgeeft blijft het vrij lastig om de naam te achterhalen. Zeker in een COA locatie. Als zo'n dader in een doodnormale wijk in Nederland woont, heb je al snel buren die de naam prijsgeven

Maar neem aan dat dat morgen wel komt
pi_218584676
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 23:01 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Als de politie het niet vrijgeeft blijft het vrij lastig om de naam te achterhalen. Zeker in een COA locatie. Als zo'n dader in een doodnormale wijk in Nederland woont, heb je al snel buren die de naam prijsgeven

Maar neem aan dat dat morgen wel komt
Op sites als nu.nl verzwijgen ze structureel 'onwelgevallige' huidskleuren, afkomsten en namen bij misdaden. Je ziet bijna nooit een foto.

Als de dader blank is, zie je opeens wel een portretfoto met naam en toenaam.
pi_218584677
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:57 schreef Nober het volgende:
Yes, illegale asielzoeker, usual suspect, verwarde man, niet goed gescreend en niet op tijd uit kunnen zetten. Wat wou je nog meer weten?
  roze zondag 24 augustus 2025 @ 23:09:45 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218584691
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:57 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zeker niet, maar dit al al de zoveelste deze weken.

En iemand met een mes bewerken doen wij Nederlanders niet zo graag...

De laatste was Michael Panhuis in 2018? Die hadden ze overigens ook aan zijn balzak aan een kraan omhoog mogen hijsen.

Daarbij, als we hier al genoeg van die mongolen hebben rondlopen, waarom dan nog meer importeren?
Uh nee.
Your beauty never ever scared me.
pi_218584692
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is niet relevant, het had elke man kunnen zijn
Dat weet ik zo net nog niet. Als ik zo in mijn kringen rondkijk van 150 man denk ik niet dat er daar tussenzitten die diep in de nacht een 17-jarig meisje dood zouden steken. Maar ik verkeer me dan ook niet in asielzoekers/moslim/tokkie kringen.
  zondag 24 augustus 2025 @ 23:10:02 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218584693
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:52 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dat hebben ze in Afghanistan goed opgelost :')
De vrouw die verkracht wordt in Afghanistan is strafbaar. Bizar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218584699
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wel vreemd ja, als de zaak Dutroux nu zou spelen, zouden wij dan ook allemaal de dader zijn met meisjes in de kelder? Volgens de NPO hebben we met zn allen vorige week een meisje vermoord..
En ik heb niet eens een kelder maar TOCH schuldig. Waanzin.
U MAD?
pi_218584704
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 23:06 schreef Homey het volgende:

[..]
Op sites als nu.nl verzwijgen ze structureel 'onwelgevallige' huidskleuren, afkomsten en namen bij misdaden. Je ziet bijna nooit een foto.

Als de dader blank is, zie je opeens wel een portretfoto met naam en toenaam.
Ik weet nog dat het NOS journaal opende met "witte man opent vuur op menigte in Las Vegas" 😐
  Redactie Frontpage zondag 24 augustus 2025 @ 23:11:25 #197
pi_218584710
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 23:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Uh nee.
Die een willekeurige vrouw vermoorde? Zeker wel.
Meeste vind plaats in de relationele sfeer, niet dat dat beter is ofzo
pi_218584714
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:59 schreef Homey het volgende:

[..]
Is het een Palestijn?

Mensen gaan speculeren.
Ik mag hopen dat er daar inmiddels niet teveel meer van over zijn. Kan ook niet want Israël heeft daar een genocide op gepleegd. Er is als het goed is nog maar een handjevol palestijnen.
  zondag 24 augustus 2025 @ 23:13:43 #199
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218584724
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:49 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dat COA is ook een bizar orgaan. Ten eerste wie wil daar uberhaupt nog werken? Ten tweede hebben die overal carte blanche en een enorme portemonnee. Gaat er wat fout dan wordt er niemand op afgestraft, ze kunnen de duurste hotels afkooen als het moet, en als ze over hun limiet zitten en 50k boete per dag krijgen dan komt dat rechtstreeks uit de schatkist/belastingpot. Dat gaat echt helemaal nergens meer over.
Iedere keer is het weer een en al verbazing. Elk dossier loopt vast in Nederland. Maar het asiel- en opvangcircus stoomt gewoon door, ongebonden aan budget of bestuurlijke slagkracht want het kan niet op.

Overspannen woningmarkt, geen aanbod in huurhuizen? ruimtegebrek? Inflatie? Geen last van.

Net zo lang tot werkelijk ieder Nederlands veendorp zijn plicht doet in de opvang. Genieten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218584727
Ergens wel grappig dat de types die normaal iedere asielzoeker over één kam scheren, nu verontwaardigd zijn dat mannen over één kam geschoren worden.

Verder vind ik het wel lastig dat allerlei partijen, zowel links als rechts van het spectrum, nu over de rug van een overleden meisje hun punt willen maken, waaronder die campagne. Ik vraag me af of haar ouders, die nadrukkelijk om privacy en rust gevraagd hebben, daarop zitten te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')