Dat hebben ze in Afghanistan goed opgelostquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de activistische reflex die je ook ziet bij bijvoorbeeld vrouwen in Iran die onderdrukt worden door de staat.
Alleen zijn moord en verkrachting al strafbaar in Nederland. Waar het activisme dan op gericht is, dat zie ik niet.
Stel jezelf als (jonge)vrouw liever de vraag: hoe minimaliseer ik de kans dat mij dit overkomt.
Als het de ene keer een Nederlander is en de volgende keer een asielzoeker/allochtoon en dat gaat zo’n beetje 50/50 dan heb je toch wel een groot probleem hoor. Aangezien die Nederlanders 80% van de bevolking uitmaken. En als helemaal als het een aantal keer asielzoekers of illegalen zijn wat echt maar een paar procent is. Het is levensgevaarlijk (letterlijk) om dan met repliek te komen van ‘Nederlanders zijn ook zulke lieverdjes’.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want alle Nederlanders zijn ook zulke lieverdjes.
De media proberen ALLE mannen de schuld te geven, dus ook jij! WIJ zijn verantwoordelijk voor de dood van die arme meidquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:46 schreef Homey het volgende:
[..]
Over de dader GEEN WOORD in onze pers.
Wie is die man? Wat is zijn naam?
Je leest alleen maar whataboutisms en deflecties naar "alle mannen".
En welke rol speelt het COA?
Het COA lijkt wel een soort staat binnen een staat, waar nul controle op plaatsvindt.
Maar daar hoor je Claudia de Breij dan weer niet overquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Iran heb je als vrouw meer kans dat je verkracht en vermoord wordt door een politieagent dan dat ze je netjes een bekeuring uitschrijven omdat je een haarlokje hebt laten zien.
Wel vreemd ja, als de zaak Dutroux nu zou spelen, zouden wij dan ook allemaal de dader zijn met meisjes in de kelder? Volgens de NPO hebben we met zn allen vorige week een meisje vermoord..quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De media proberen ALLE mannen de schuld te geven, dus ook jij! WIJ zijn verantwoordelijk voor de dood van die arme meidWIJ mannen moeten ons schamen. WIJ mannen zijn dit schuld
Bizar ja.
En over die idioot lees je bar weinig.
Zeker niet, maar dit al al de zoveelste deze weken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want alle Nederlanders zijn ook zulke lieverdjes.
GC / Mannenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De media proberen ALLE mannen de schuld te geven, dus ook jij! WIJ zijn verantwoordelijk voor de dood van die arme meidWIJ mannen moeten ons schamen. WIJ mannen zijn dit schuld
Bizar ja.
Bewijst overduidelijk de persbreidel in Nederland. Censuur.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bizar ja.
Is het een Palestijn?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:54 schreef Black_Baron het volgende:
Overigens, Hoezo weten we de etniciteit van de dader nog niet?
Ik weet niet wat me meer zorgen baart: dat ze het niet vrijgeven, of dat ze het niet weten van een asielzoeker.
Als de politie het niet vrijgeeft blijft het vrij lastig om de naam te achterhalen. Zeker in een COA locatie. Als zo'n dader in een doodnormale wijk in Nederland woont, heb je al snel buren die de naam prijsgevenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Bewijst overduidelijk de persbreidel in Nederland. Censuur.
Geen krant komt met die naam. Ze houden het goed geheim ook, want ik zie Geenstijl ook niet met een scoop komen. Ook hier speelt de enorme macht van het COA op de pers.
Op sites als nu.nl verzwijgen ze structureel 'onwelgevallige' huidskleuren, afkomsten en namen bij misdaden. Je ziet bijna nooit een foto.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als de politie het niet vrijgeeft blijft het vrij lastig om de naam te achterhalen. Zeker in een COA locatie. Als zo'n dader in een doodnormale wijk in Nederland woont, heb je al snel buren die de naam prijsgeven
Maar neem aan dat dat morgen wel komt
Yes, illegale asielzoeker, usual suspect, verwarde man, niet goed gescreend en niet op tijd uit kunnen zetten. Wat wou je nog meer weten?quote:
Uh nee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dit al al de zoveelste deze weken.
En iemand met een mes bewerken doen wij Nederlanders niet zo graag...
De laatste was Michael Panhuis in 2018? Die hadden ze overigens ook aan zijn balzak aan een kraan omhoog mogen hijsen.
Daarbij, als we hier al genoeg van die mongolen hebben rondlopen, waarom dan nog meer importeren?
Dat weet ik zo net nog niet. Als ik zo in mijn kringen rondkijk van 150 man denk ik niet dat er daar tussenzitten die diep in de nacht een 17-jarig meisje dood zouden steken. Maar ik verkeer me dan ook niet in asielzoekers/moslim/tokkie kringen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is niet relevant, het had elke man kunnen zijn
De vrouw die verkracht wordt in Afghanistan is strafbaar. Bizar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Afghanistan goed opgelost
En ik heb niet eens een kelder maar TOCH schuldig. Waanzin.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel vreemd ja, als de zaak Dutroux nu zou spelen, zouden wij dan ook allemaal de dader zijn met meisjes in de kelder? Volgens de NPO hebben we met zn allen vorige week een meisje vermoord..
Ik weet nog dat het NOS journaal opende met "witte man opent vuur op menigte in Las Vegas" 😐quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:06 schreef Homey het volgende:
[..]
Op sites als nu.nl verzwijgen ze structureel 'onwelgevallige' huidskleuren, afkomsten en namen bij misdaden. Je ziet bijna nooit een foto.
Als de dader blank is, zie je opeens wel een portretfoto met naam en toenaam.
Die een willekeurige vrouw vermoorde? Zeker wel.quote:
Ik mag hopen dat er daar inmiddels niet teveel meer van over zijn. Kan ook niet want Israël heeft daar een genocide op gepleegd. Er is als het goed is nog maar een handjevol palestijnen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Is het een Palestijn?
Mensen gaan speculeren.
Iedere keer is het weer een en al verbazing. Elk dossier loopt vast in Nederland. Maar het asiel- en opvangcircus stoomt gewoon door, ongebonden aan budget of bestuurlijke slagkracht want het kan niet op.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:49 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat COA is ook een bizar orgaan. Ten eerste wie wil daar uberhaupt nog werken? Ten tweede hebben die overal carte blanche en een enorme portemonnee. Gaat er wat fout dan wordt er niemand op afgestraft, ze kunnen de duurste hotels afkooen als het moet, en als ze over hun limiet zitten en 50k boete per dag krijgen dan komt dat rechtstreeks uit de schatkist/belastingpot. Dat gaat echt helemaal nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |