abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218580757
Als mannen nu de oorzaak zijn van alle ellende afgelopen weken. Want je mag het beestje niet bij de naam noemen.

Is het dan misschien een idee om gewoon iedere verdachte een mens te noemen?

Of vinden vrouwen zich dan onterecht in een hoekje gezet. Daar kunnen zij immers niks aan doen toch?

Zo voel ik me namelijk als blanke hetero man ook zo weggezet momenteel. Ik heb een vrouw nog nooit wat aangedaan. Maar ik ben wel onderdeel van het probleem.

Zo is ook niet elke asielzoeker een vuile verkrachtende moordenaar.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  zondag 24 augustus 2025 @ 17:02:41 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218580949
Mannen zijn vuile creeps, accepteer het maar
Je bent een waardeloze agent.
pi_218580976
Niemand geeft 'alle mannen' de schuld. Het is echter wel degelijk een mannenprobleem, waar mannen onderling elkaar best vaker op mogen aanspreken.
pi_218580989
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:04 schreef omgevallenboom het volgende:
Niemand geeft 'alle mannen' de schuld. Het is echter wel degelijk een mannenprobleem, waar mannen onderling elkaar best vaker op mogen aanspreken.
Dan is het toch net zo goed een mensenprobleem?
pi_218581793
Wat voor mannen? Die vraag is veel belangrijker.

Mensen durven wel te generaliseren wanneer het 50% van de bevolking betreft. Dat voelt 'veilig' voor ze. Maar wanneer we de categoriën verder durven uit te splitsen en dan te kijken naar trends en aantallen, dan wordt het ineens eng. "oeh dat mag je niet zeggen hoor'. Dan wordt het 'discriminatie'.

En zo lossen we het probleem natuurlijk nooit op. Want tegen 'mannen', ofwel 50% van de bevolking, kun je geen maatregelen tegen nemen of beleid op voeren.

Maar stel dat er nou eens een verband zou bestaan tussen bepaalde religies, afkomst en / of verblijfsstatus i.c.m. met misdaden tegen vrouwen, dan zou daar wel actief beleid op gevoerd kunnen worden.

Zo lang dat een brug te ver is voor de meesten blijven we gewoon lekker zeiken op 'mannen' en blijven we het woordje 'femicide' gewoon lekker herhalen. Of marsen lopen tegen vrouwengeweld. :')

Alsof een boze moslim (pleonasme) die, in zijn ogen, een haram slet wil gebruiken als voorwerp omdat ze in zijn ogen toch minder waard is dan een hond (zie Koran bladzijde zoveel), besluit om een vrouw niet aan te vallen omdat ze een week geleden een mars liepen tegen vrouwengeweld.

Door deze naïviteit, gebrek aan lef en doorpakken en valse definities gaan we kapot als land. Of eigenlijk, als continent.
pi_218582170
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 18:11 schreef matigeuser het volgende:
Wat voor mannen? Die vraag is veel belangrijker.

Mensen durven wel te generaliseren wanneer het 50% van de bevolking betreft. Dat voelt 'veilig' voor ze. Maar wanneer we de categoriën verder durven uit te splitsen en dan te kijken naar trends en aantallen, dan wordt het ineens eng. "oeh dat mag je niet zeggen hoor'. Dan wordt het 'discriminatie'.

En zo lossen we het probleem natuurlijk nooit op. Want tegen 'mannen', ofwel 50% van de bevolking, kun je geen maatregelen tegen nemen of beleid op voeren.

Maar stel dat er nou eens een verband zou bestaan tussen bepaalde religies, afkomst en / of verblijfsstatus i.c.m. met misdaden tegen vrouwen, dan zou daar wel actief beleid op gevoerd kunnen worden.

Zo lang dat een brug te ver is voor de meesten blijven we gewoon lekker zeiken op 'mannen' en blijven we het woordje 'femicide' gewoon lekker herhalen. Of marsen lopen tegen vrouwengeweld. :')

Alsof een boze moslim (pleonasme) die, in zijn ogen, een haram slet wil gebruiken als voorwerp omdat ze in zijn ogen toch minder waard is dan een hond (zie Koran bladzijde zoveel), besluit om een vrouw niet aan te vallen omdat ze een week geleden een mars liepen tegen vrouwengeweld.

Door deze naïviteit, gebrek aan lef en doorpakken en valse definities gaan we kapot als land. Of eigenlijk, als continent.
Dat was precies de boodschap van dit topic
  zondag 24 augustus 2025 @ 19:39:13 #7
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218582694
#Avondklok voor mannen! Preventief chemisch castreren!! wooo girl power.

Het ligt namelijk aan mannen ja en niet aan dat wat we niet mogen benoemen van woke/links.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218583209
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:04 schreef omgevallenboom het volgende:
Hoe moet ik als man andere mannen daarop aanspreken als ik niet weet dat ze zich respectloos tegenover vrouwen gedragen? Mannen die zich aan respectloos gedrag tegenover vrouwen schuldig maken, gaan daar echt niet met andere mannen over praten. Dat doen ze alleen als ze zich in groepsverband aan dergelijk gedrag schuldig maken, maar dan alleen met de mannen uit de groep.
pi_218583508
Als het straks weer zo'n Frikandel M. blijkt te zijn dan weet je precies wat voor volk, qua opvoeding, debet is aan de afschuwelijke vertoning van dat individu.
Google is your friend, abuse your friends
pi_218584707
Hoelang sluiten ze me op???? Ik ben oprecht bang. Ik was daar niet eens !!!!!!!!
U MAD?
  maandag 25 augustus 2025 @ 05:50:45 #11
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218585158
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 19:39 schreef SuperNeger het volgende:
#Avondklok voor mannen! Preventief chemisch castreren!! wooo girl power.

Het ligt namelijk aan mannen ja en niet aan dat wat we niet mogen benoemen van woke/links.
Goed dat je daar gehoor aan geeft, want je wil woke/links écht niet boos maken maatje.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')