Nou, dat zegt veel!quote:Op maandag 25 augustus 2025 04:13 schreef Alpha0 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 2000 duimpjes omhoog op deze NU reactie. Zegt genoeg. Nog nooit zoveel duimpjes omhoog gezien op een NU post.
Goh, dit was te verwachtenquote:Op maandag 25 augustus 2025 00:19 schreef AchJa het volgende:
Ah, er komen wat meer details boven water van de organisator van de inzamelingsactie. Het geld zal vast goed besteed worden...![]()
[ x ]
Dat zal de familie van Lisa wel veel troost bieden, denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 04:13 schreef Alpha0 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 2000 duimpjes omhoog op deze NU reactie. Zegt genoeg. Nog nooit zoveel duimpjes omhoog gezien op een NU post.
Ze kon ook teveel gezien hebben. Dat ze niet tegen de politie mocht praten..quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is het motief dan? Niet kunnen verdragen dat vrouwen geen hoofdoeken dragen? (Vrouwen die te westers gekleed zijn)
Je doet dus precies wat de suggestie was. Hoe weet je dat overigens, dat het geen asielzoekers waren? Ik neem aan dat je met dergelijk aanrandend volk niet direct een uitgebreid gesprek gaat voeren.quote:Op maandag 25 augustus 2025 06:49 schreef Alaianaya het volgende:
Wat leeees ik hier allemaal. Moet hier geen slotje op tot er weer nieuws is?
Toestemming geven om aangerand te worden als je naar een club gaatAls vrouw word je in dat soort etablissementen voortdurend tegen je wil aangeraakt. Ik ga al 7 jaar niet meer uit en kan me van vrijwel elke uitgaansavond in Amsterdam wel vervelende, handtastelijke mannen herinneren. Dat waren overigens geen asielzoekers.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je doet dus precies wat de suggestie was. Hoe weet je dat overigens, dat het geen asielzoekers waren? Ik neem aan dat je met dergelijk aanrandend volk niet direct een uitgebreid gesprek gaat voeren.
Maar waren het autochtone blanke mannen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 06:49 schreef Alaianaya het volgende:
Wat leeees ik hier allemaal. Moet hier geen slotje op tot er weer nieuws is?
Toestemming geven om aangerand te worden als je naar een club gaatAls vrouw word je in dat soort etablissementen voortdurend tegen je wil aangeraakt. Ik ga al 7 jaar niet meer uit en kan me van vrijwel elke uitgaansavond in Amsterdam wel vervelende, handtastelijke mannen herinneren. Dat waren overigens geen asielzoekers.
Hmm.. het is wel sus.. niemand weet wie het slachtoffer is, een hele generieke naam "Lisa", we weten blijkbaar wel dat ze Ajaxfan was, geen beelden, geen daderquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Volgens Daniël Osseweijer van Forum voor Democratie is het allemaal een complot van de overheid
Die is schijnbaar alweer vrij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:06 schreef TAmaru het volgende:
https://nypost.com/2025/0(...)-to-stop-harassment/
An American has been stabbed after confronting a Syrian national in Germany after allegedly stepping in to help two female passengers being harassed on a tram, according to reports.
The young man was attacked at around 12:25 a.m. on Sunday after intervening when "two men from a group harassed female passengers" on the tram in the eastern German city of Dresden, Saxony police said in a statement.
Normaliter ben ik die types snel beu.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Respect voor deze vrouwen die niet meedoen met dat policor gelul.
Ja dat hoorde ik ook. Geen idee of het klopt. Moet haast wel een fout betreffen als hij is vrijgelaten. Maar toch, absurd natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:19 schreef asco het volgende:
[..]
Die is schijnbaar alweer vrij.
(geen zin om uit te zoeken of het allemaal klopt, ik heb dit internet niet verzonnen)
https://x.com/visegrad24/status/1959659312273383633/video/1
Als je die man ziet (die man die die vrouw heeft verdedigd) snap je ook wel waarom bijna niemand ingrijpt. Ik heb het maar even in een spoiler gezet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook. Geen idee of het klopt. Moet haast wel een fout betreffen als hij is vrijgelaten. Maar toch, absurd natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
“According to the on-call public prosecutor’s assessment, there were insufficient grounds for detention. The knife attack cannot be attributed to him,” Senior Public Prosecutor Jurgen Schmidt told Bild.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook. Geen idee of het klopt. Moet haast wel een fout betreffen als hij is vrijgelaten. Maar toch, absurd natuurlijk.
Toevallig het merendeel wel. Maar ik ging ook naar plekken waar dat vooral ook het publiek was.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Maar waren het autochtone blanke mannen?
Valt me nog mee dat zoiets nog op nu.nl blijft staan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 04:13 schreef Alpha0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet vervelend doen, maar er is ook een tijd geweest dat allochtone mannen nog niet eens werden toegelaten in clubs.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:00 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Toevallig het merendeel wel. Maar ik ging ook naar plekken waar dat vooral ook het publiek was.
Maar wat bazeld dat mens nou in haar tweets? Ik snap er geen hol van dat verhaal over dat pak...quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:19 schreef AchJa het volgende:
Ah, er komen wat meer details boven water van de organisator van de inzamelingsactie. Het geld zal vast goed besteed worden...![]()
[ x ]
Dus de dader is nog voortvluchtig?quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
“According to the on-call public prosecutor’s assessment, there were insufficient grounds for detention. The knife attack cannot be attributed to him,” Senior Public Prosecutor Jurgen Schmidt told Bild.
Dit staat in dat https://nypost.com/2025/0(...)n-to-stop-harassment dat jij had gepost....
Het heeft meer met mijn leeftijd te maken dat ik daar niet meer te vinden ben.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je doet dus precies wat de suggestie was. Hoe weet je dat overigens, dat het geen asielzoekers waren? Ik neem aan dat je met dergelijk aanrandend volk niet direct een uitgebreid gesprek gaat voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |