quote:IND wijst asielaanvraag af van pedo maar rechter fluit ze terug:
Dat hij met een kind trouwde en haar verkrachtte is geen reden voor uitsluiting van bescherming onder het vluchtelingenverdrag.
Ze doen echt hun best om gevaarlijke mannen hier te houden.
Vroeger had Geenstijl in een half uur de tips en in een uur de bevestiging over dader en slachtoffer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Bewijst overduidelijk de persbreidel in Nederland. Censuur.
Geen krant komt met die naam. Ze houden het goed geheim ook, want ik zie Geenstijl ook niet met een scoop komen. Ook hier speelt de enorme macht van het COA op de pers.
Het is echt zo he. Het geld van het COA is nooit op. Al zou er weer een gigantische economische crisis komen dan blijft de asielopvang onaangetast.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iedere keer is het weer een en al verbazing. Elk dossier loopt vast in Nederland. Maar het asiel- en opvangcircus stoomt gewoon door, ongebonden aan budget of bestuurlijke slagkracht want het kan niet op.
Overspannen woningmarkt, geen aanbod in huurhuizen? ruimtegebrek? Inflatie? Geen last van.
Net zo lang tot werkelijk ieder Nederlands veendorp zijn plicht doet in de opvang. Genieten.
Wappie tvquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Respect voor deze vrouwen die niet meedoen met dat policor gelul.
Je draait het om.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:14 schreef Alaianaya het volgende:
Ergens wel grappig dat de types die normaal iedere asielzoeker over één kam scheren, nu verontwaardigd zijn dat mannen over één kam geschoren worden.
Verder vind ik het wel lastig dat allerlei partijen, zowel links als rechts van het spectrum, nu over de rug van een overleden meisje hun punt willen maken, waaronder die campagne. Ik vraag me af of haar ouders, die nadrukkelijk om privacy en rust gevraagd hebben, daarop zitten te wachten.
Ik zie hier juist 2 heel intelligente vrouwen die de vinger exact op de zere plek weten te leggen. Ken ze verder niet overigens.quote:
Die lelijke uilenbril die de schuld van deze moord door een asielzoeker aan (blanke) mannen geeft omdat ze onveilige steden hebben ontworpenquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Respect voor deze vrouwen die niet meedoen met dat policor gelul.
Ik heb geen idee wat een BWM is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je draait het om.
En wat is nu erger? Dat die BWM inconsequent is, of die vermeend moreel superieure deuger?
En je ziet al direct dat ze heel intelligent zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:24 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik zie hier juist 2 heel intelligente vrouwen die de vinger exact op de zere plek weten te leggen. Ken ze verder niet overigens.
Dat is deug tv.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lelijke uilenbril die de schuld van deze moord door een asielzoeker aan (blanke) mannen geeft omdat ze onveilige steden hebben ontworpen
Dat is ook niet gek. Want als je het een beetje doorrekent gaat er jaarlijks zo'n 14 miljard naar het hele circus. Nog los van geld uit andere potjes die creatief op de begroting staan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:15 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het is echt zo he. Het geld van het COA is nooit op. Al zou er weer een gigantische economische crisis komen dan blijft de asielopvang onaangetast.
Dat weet ik ook nog. En die hoefden niet getest te worden op corona.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Zelfs tijdens de coronalockdown toen niemand de grens over mocht en alles op slot zat kwamen er 500 asielzoekers per week binnen. De asielinstroom stopt nooit.
Ja hun tipcircuit is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vroeger had Geenstijl in een half uur de tips en in een uur de bevestiging over dader en slachtoffer.
Op zijn minst initialen.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/lyd20211/status/1957429070427201868
De ene dag lees je als nietsvermoedende architect in het nieuws dat er een meisje door een asielzoeker vermoord is, en de volgende dag ben jij, Hugo van 60 met krantje en kop koffie in de hand, ineens de schuldige. Mooi hoorquote:Op zondag 24 augustus 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lelijke uilenbril die de schuld van deze moord door een asielzoeker aan (blanke) mannen geeft omdat ze onveilige steden hebben ontworpen
De FVD-wappie complottheorieen zijn natuurlijk veel te bizar maar deze informatiestilte is wel heel erg afwijkend van wat gangbaar is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Bewijst overduidelijk de persbreidel in Nederland. Censuur.
Geen krant komt met die naam. Ze houden het goed geheim ook, want ik zie Geenstijl ook niet met een scoop komen. Ook hier speelt de enorme macht van het COA op de pers.
Superfout beroep, kijk maar naar Albert Speer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De ene dag lees je als nietsvermoedende architect in het nieuws dat er een meisje door een asielzoeker vermoord is, en de volgende dag ben jij, Hugo van 60 met krantje en kop koffie in de hand, ineens de schuldige. Mooi hoor
quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja, het is duidelijk dat Lisa precies zag wat er op haar afkwam. En wegfietsen, waarheen, om half 4 snachts?quote:"Goede verlichting is heel belangrijk, maar denk ook aan goede zichtlijnen zodat je kunt zien wat er op je afkomt", zegt James, die de ervaringen van vrouwen in de publieke ruimte onderzoekt. "Als je ergens denkt: dit is geen fijne plek, moet je ervoor kunnen kiezen om eraf te fietsen."
THE PLOT THICKENSquote:Op maandag 25 augustus 2025 00:19 schreef AchJa het volgende:
Ah, er komen wat meer details boven water van de organisator van de inzamelingsactie. Het geld zal vast goed besteed worden...![]()
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |