Even nagevraagd bij mijn broer. In Nederland drinkt hij eigenlijk geen Guinness. Maar het zou goed kunnen dat het buiten Ierland anders smaakt omdat het dan in blikjes wordt gebotteld en verscheept, terwijl in Ierland komt het van de tap.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Er wordt beweerd dat de Guinness in Ierland anders smaakt dan buiten Ierland. Klopt dat, Luc?
Hoe loop jij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Toch een beetje spierpijn na t wandelen. Op de bovenkant van mn voet. #raar
Er zijn ook pubs in Nederland die het op de tap hebben, en in Ierland kan je het ook in blik kopen. Tap vs. blik maakt wel verschil, maar Ierland vs. Nederland is hiermee nog niet beantwoordquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even nagevraagd bij mijn broer. In Nederland drinkt hij eigenlijk geen Guinness. Maar het zou goed kunnen dat het buiten Ierland anders smaakt omdat het dan in blikjes wordt gebotteld en verscheept, terwijl in Ierland komt het van de tap.
Zal ook door ons niet beantwoord gaan worden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn ook pubs in Nederland die het op de tap hebben, en in Ierland kan je het ook in blik kopen. Tap vs. blik maakt wel verschil, maar Ierland vs. Nederland is hiermee nog niet beantwoord
Fijn om te horen dat het al minder wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Moeilijk, blijkbaar.Maar t wordt al minder, moest er een beetje doorheen lopen denk ik.
Mss je voetbeentjes wat overbelastquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Toch een beetje spierpijn na t wandelen. Op de bovenkant van mn voet. #raar
Je kunt het!quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef Arizona het volgende:
Ik zit nu heel dapper in de wachtkamer op een vreemde tandarts te wachten om naar mijn tand te laten kijken
Sterkte.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef Arizona het volgende:
Ik zit nu heel dapper in de wachtkamer op een vreemde tandarts te wachten om naar mijn tand te laten kijken
Ja of schoen te strak ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mss je voetbeentjes wat overbelast
Of nieuwe schoenen waarvan de bovenkant nog iets te hard is. Als je voeten dat niet gewend zijn, dan kan je daar ook last van krijgen. Dat heb ik ook met bepaalde schoenen.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:26 schreef GeorgeM het volgende:
Dank @:H_T!![]()
Zo snel ook! Ik was zelf nog aan het prutsen
K-popquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:38 schreef Fred_B het volgende:
ESF / [2026] Nieuwtjes en geruchten voor het ASF in Mumbai
Oh, versturen ze ook deze week nog brieven? Balenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:57 schreef Troel het volgende:
Volgens PostNL komt er vandaag een brief van Bevolkingsonderzoek Nederland binnen
Nouja, stiekem hoop ik natuurlijk op een algemene brief die iedereen krijgt ofzo, of een brief dat je er niet bij zat, maar ik vrees het ergste. Geeft wel weer aan hoe ruk PostNL is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, versturen ze ook deze week nog brieven? Balen
Ja, dat maakt het wel lastig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef H_T het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een laptop. Ik verwacht er niet heel veel zwaars mee te gaan doen. Toch kom ik er maar niet uit of ik gewoon voor een goedkope zal gaan die wellicht eerder traag wordt of een duurdere waar ik waarschijnlijk langer mee vooruit kan. Wat dat betreft zou het makkelijk zijn als ik duidelijkere eisen had die ik kon afvinken
Prachtigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWV4Z2J3emZyNWNndQ==
Is dat, omdat je een Zeeuw bent, nog extra angstaanjagend?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWV4Z2J3emZyNWNndQ==
Ik had wel duidelijke eisen die ik kon afvinken toen ik vorige week de laptop bestelde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef H_T het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een laptop. Ik verwacht er niet heel veel zwaars mee te gaan doen. Toch kom ik er maar niet uit of ik gewoon voor een goedkope zal gaan die wellicht eerder traag wordt of een duurdere waar ik waarschijnlijk langer mee vooruit kan. Wat dat betreft zou het makkelijk zijn als ik duidelijkere eisen had die ik kon afvinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |