quote:
Check uw DM.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik probeerde vipbox, maar die ligt eruit
Ik heb hier gewoon geluid en groot scherm dus....quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is te volgen, maar scherm niet te vergroten en geen geluid
Op de knietjes. Allah heeft hem even verlaten geloof ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Hahahahahaha, hij zit nog steeds.![]()
![]()
Fopstraf. Je vrouw in elkaar rossen voor de ogen van je kinderen. Dan ben je echt van het aller, aller laagste soort.quote:
Is dat die hele knappe blonde? Of was het Estelle Gullit.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fopstraf. Je vrouw in elkaar rossen voor de ogen van je kinderen. Dan ben je echt van het aller, aller laagste soort.
Ja, want dat maakt iets uit natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die hele knappe blonde? Of was het Estelle Gullit.
Oh ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, want dat maakt iets uit natuurlijk.
Sportnieuws daar kan je gratis kijken en na 8 uur bij daznquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:18 schreef pmponer het volgende:
ik zie nog geen stream,levi is de laatste in het voorprogramma
Gelukkig zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:25 schreef pmponer het volgende:
Ghehehe, koop je een abbo bij DAZN, moet je alsnog 20 euro dokken voor deze ppv ...
Als ie de partij terug kijkt zal hij wel snappen dat hij hier terecht verliest van blubberbuik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:25 schreef dvdfreak het volgende:
Ik hoop dat hij gewoon weer terug ķomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |