SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah mooizo.. lekker in Italië toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heerlijk genieten op vakantie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er al om 18:00 uur een uitzending op Radio 49 begint. Een thema-uitzending rondom zeilen, schepen en boten.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Yep, lekker aan de pozza hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah mooizo.. lekker in Italië toch?![]()
![]()
Hij blijft daar nog 2 weken om alvast in te burgeren voor het mooiste feestje van het jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah mooizo.. lekker in Italië toch?![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij blijft daar nog 2 weken om alvast in te burgeren voor het mooiste feestje van het jaar![]()
![]()
![]()
Ooit ga je wel het licht vindenquote:
Vind Emilia-Romagna een mooier lichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ooit ga je wel het licht vinden![]()
![]()
Zellufquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind Emilia-Romagna een mooier lichtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nu radio gaan ehhh... luisteren. Zeil gezellig mee als je zin hebt, op Radio 49. Tot later
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ook een zeeeeeeeeer mooie circuit met nog mooiere naamquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind Emilia-Romagna een mooier licht![]()
![]()
Autodromo Internazionale Enzo e Dino FerrariOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ff pils halenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou ja, dat dus, een halve liter slagroom en 2 eetlepels oploskoffie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
recept erbij aub
Ik heb gecondenseerde melk voor dulce de leche gekocht om ijs te maken
Slagroom lobbig kloppen. Niet helemaal stijf.
Gecondenseerde melk en oploskoffie erbij.
Ik heb het droog toegevoegd, ik zag ook iets dat het opgelost werd in een paar druppels warm water.
Nog even doormengen.
De één deed het met een mixer, de ander schepte het om met een gummi spatel.
Ik heb het verdeeld over 2 Jumbo ijsbakjes. Eén was net te klein.![]()
ZO ffkes 80 gehaktballetjes gemaakt voor morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En mooiste overtake van het seizoenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook een zeeeeeeeeer mooie circuit met nog mooiere naam![]()
![]()
Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari![]()
![]()
Jij hebt hongerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
ZO ffkes 80 gehaktballetjes gemaakt voor morgen![]()
![]()
![]()
O ja ruimte in de vriezer is opnieuw een probleem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, een halve liter slagroom en 2 eetlepels oploskoffie.
Slagroom lobbig kloppen. Niet helemaal stijf.
Gecondenseerde melk en oploskoffie erbij.
Ik heb het droog toegevoegd, ik zag ook iets dat het opgelost werd in een paar druppels warm water.
Nog even doormengen.
De één deed het met een mixer, de ander schepte het om met een gummi spatel.
Ik heb het verdeeld over 2 Jumbo ijsbakjes. Eén was net te klein.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Totaal niet, is voor morgen komen de kids en kleinkidsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totaal niet, is voor morgen komen de kids en kleinkidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totaal niet, is voor morgen komen de kids en kleinkidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je in Grunn geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die is er in 2006 nooit van gekomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
En mooiste overtake van het seizoen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je in Grunn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar we leven in 2025quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is er in 2006 nooit van gekomen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
ZO ffkes 80 gehaktballetjes gemaakt voor morgen
Uit de jus?
Met pindasaus?
Sweet chili?
Of moeten ze het doen met mayonaise en mosterd?![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gado gado saus en wat zonder voor degene die liever zo met mosterd, mayp of curry etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En dan?
Uit de jus?
Met pindasaus?
Sweet chili?
Of moeten ze het doen met mayonaise en mosterd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soort pindasaus, dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gado gado saus en wat zonder voor degene die liever zo met mosterd, mayp of curry eten
Dat ze wel mogen smaken![]()
![]()
Ja vind gado gado saus erg lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Soort pindasaus, dus
Dat ze wel mogen smaken
Gaat vast goed komen al denk ik dat ik er zelf weinig van zal eten. Heb ook al taart en ik zit snel volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is heerlijke sausquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
Nooit die saus gehad, maar lijkt mij wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer mooie dingen gezien vandaag Jussie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een kabelbaan naar een kilometer hoogtequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer mooie dingen gezien vandaag Jussie?Prachtig uitzicht
![]()
![]()
Ook maar eens aan het eten beginnen.
Zoiets
Gemarineerde kip, met geroerbakte groente, in een pittig, zoetzuur sausje.
Met basmatirijst.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:27 schreef marc0871 het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Met basmatirijst.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat geloof ik graag. nog even genieten voor je het weet is het alweer voorbij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met een kabelbaan naar een kilometer hoogtePrachtig uitzicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijk Marc, zie ter goed uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:27 schreef marc0871 het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Met basmatirijst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot laterquote:
Jij liever dan ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte mannen bekijken die bij iedere lichte schouderduw doen alsof ze dood gaan
Ben ik weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hmm, Vino weg en opeens ben jij ook pleiten.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja zeker welquote:
Ik post hier liever niet als die andere er is.
Niks mis mee toch? Gewoon zelfbescherming
Ik moet zometeen poepen. Wie gaat er mee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker wel
Niks mis mee toch? Gewoon zelfbeschermingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga pissen, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik moet zometeen poepen. Wie gaat er mee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu ben ik nieuwsgierig over wie die andere precies isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker wel
Niks mis mee toch? Gewoon zelfbescherming![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik moet zometeen poepen. Wie gaat er mee?Ik heb vandaag zowel gepoept als gepist, komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga pissen, is dat ook goed?![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga pissen, is dat ook goed?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
@mario390quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik moet zometeen poepen. Wie gaat er mee?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wij zijn er even niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het stinkt wel behoorlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen is van de wereldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
K neem afstand is die ene die al heel lang wilde afspreken elke keer komt het er na drie jaar van is die connectie er helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Welke dame ligt er nu bij je op de bank?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet doen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lovelyquote:![]()
![]()
Dottiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer mooie dingen gezien vandaag Jussie?![]()
Jusquote:
Marcquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:27 schreef marc0871 het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Met basmatirijst.![]()
Kaninchennnnnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
Echte mannen bekijken die bij iedere lichte schouderduw doen alsof ze dood gaan![]()
Vinoquote:![]()
Puzziebeebquote:
Mikeyquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
K neem afstand is die ene die al heel lang wilde afspreken elke keer komt het er na drie jaar van is die connectie er helemaal niet meer.![]()
wrappedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Hoorde ineens een stuk lawaai buiten, dit was de oorzaak. Zucht.
[ afbeelding ]![]()
Paulquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja was romantisch met vintotunto
Dolk in de rug @SebbeSwensjeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lovely![]()
![]()
[..]
Dottie![]()
[..]
Jus
[..]
Marc![]()
[..]
Kaninchennnnn![]()
[..]
Vino![]()
[..]
Puzziebeeb
[..]
Mikey![]()
[..]
wrapped![]()
[..]
Paul![]()
![]()
Grijze Botjes Mevrouwtjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lovely![]()
![]()
[..]
Dottie![]()
[..]
Jus
[..]
Marc![]()
[..]
Kaninchennnnn![]()
[..]
Vino![]()
[..]
Puzziebeeb
[..]
Mikey![]()
[..]
wrapped![]()
[..]
Paul![]()
![]()
ik ben zuinigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu. In ieder geval wat post id's bespaard gezien het allemaal in één stond
Mag mijn muis even paar weekjes bij jou in de leer komen om zuiniger te worden?quote:
#durfttevragen![]()
Bilk Balk Belk
Een Bolk is goed voor Elk
Sow. Druk gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lovely![]()
![]()
[..]
Dottie![]()
[..]
Jus
[..]
Marc![]()
[..]
Kaninchennnnn![]()
[..]
Vino![]()
[..]
Puzziebeeb
[..]
Mikey![]()
[..]
wrapped![]()
[..]
Paul
En geen quote verkloot. Props
Hey Greys![]()
![]()
ik heb volgende week nog wel een plekjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag mijn muis even paar weekjes bij jou in de leer komen om zuiniger te worden?
#durfttevragen![]()
ow nee toch niet
dan ben ik op
VACANTIONEEEEEE
weet jij datquote:
als je een boel spoilers in elkaar propt
dan kan het zijn dat als iemand post via laptop of pc zijn of haar scherm vastlooptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meerdere spoilers in elkaar kan de boel om zeep helpen ja. Heb dat hier eerder gezien en bij het openen begon de pagina uit zichzelf naar boven en naar beneden te verspringen en dat bleef tijdje zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet jij dat
als je een boel spoilers in elkaar propt
dan kan het zijn dat als iemand post via laptop of pc zijn of haar scherm vastloopt![]()
ja dat jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Meerdere spoilers in elkaar kan de boel om zeep helpen ja. Heb dat hier eerder gezien en bij het openen begon de pagina uit zichzelf naar boven en naar beneden te verspringen en dat bleef tijdje zo.
maar als je bijv mobiel post
heb je daar helemaal geen last vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mag ze mee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb volgende week nog wel een plekje
ow nee toch niet
dan ben ik op
VACANTIONEEEEEE
Ik krijg haar wel opgevouwen in een koffer ofzo.....ownee dan zitten jullie sowieso op extra bagage kosten die meer dan jullie hele vakantie kost![]()
Vermoed dat dit in de mobiele layout anders is geïmplementeerd. Mycroft heeft er volgens mij ook geen last van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat ja
maar als je bijv mobiel post
heb je daar helemaal geen last van![]()
ik neem alleen handbagage meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ze mee?
Ik krijg haar wel opgevouwen in een koffer ofzo.....ownee dan zitten jullie sowieso op extra bagage kosten die meer dan jullie hele vakantie kost![]()
al ingecheckt
alleen ff door de douane en dan hop zo het vliegtuig in
en voordeel
bij aankomst niet hoeven wachten op een koffer
dan maar beperken tot 5 ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vermoed dat dit in de mobiele layout anders is geïmplementeerd. Mycroft heeft er volgens mij ook geen last van.
volgens mij gaat het ongeveer daarna misThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jup, of helemaal geen spoilers in spoilers toestaan. Heeft geen meerwaarde namelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan maar beperken tot 5 ofzo
volgens mij gaat het ongeveer daarna mis![]()
nee kan ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, of helemaal geen spoilers in spoilers toestaan. Heeft geen meerwaarde namelijk.
tis meer een gebbetje
dat iemand er tig open moet klikken
maar het heeft verder geen enkele functieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kan ook
tis meer een gebbetje
maar het heeft verder geen enkele functie![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hoeveel moet je hebben om mijn muis af te richten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem alleen handbagage mee
al ingecheckt
alleen ff door de douane en dan hop zo het vliegtuig in
en voordeel
bij aankomst niet hoeven wachten op een koffer
Ga ik komende week wel effe met de bank overleggen of ik dat bedrag nog zou kunnen opnemen
Het wordt anders net zo'n Matryoshka poppetje, en het werkt niet lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kan ook
tis meer een gebbetje
maar het heeft verder geen enkele functie![]()
![]()
ehhhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel moet je hebben om mijn muis af te richten?
Ga ik komende week wel effe met de bank overleggen of ik dat bedrag nog zou kunnen opnemen
10k
moet ik een eind mee komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op mobiel werkt het helemaal geweldigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het wordt anders net zo'n Matryoshka poppetje, en het werkt niet lekker
want daar kun je ook veel makkelijker spoilers in spoilers zetten
op de web versie is dat sowieso al een crimeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DEAL!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhhh
10k
moet ik een eind mee komen
Waar mag ik tekenen?![]()
Bij greys kom je er goedkoop ervan afquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel moet je hebben om mijn muis af te richten?
WEquote:
zegt de non betalerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij greys kom je er goedkoop ervan af
[..]
WE
Is getekend "Das Kanninchen"quote:
Krijg je er als fooi ook nog een splinternieuwe BMW M3 bij als fooi mocht je haar goed afgericht krijgen![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
op mobiel werkt het helemaal geweldig
op de web versie is dat sowieso al een crimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien dat het in de beta van de pc versie wel goed is? Heb die zelf nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
op de web versie is dat sowieso al een crime![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is getekend "Das Kanninchen"
Krijg je er als fooi ook nog een splinternieuwe BMW M3 bij als fooi mocht je haar goed afgericht krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
ook een monteur bij die BMW?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, bij jouw moet ik mijn huis, auto en inboedel verkopen, levensverzekering helemaal opnemen, alle credit cards maxen en dan zit ik nog niet op 25%quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij greys kom je er goedkoop ervan af
[..]
WE![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
op de web versie is dat sowieso al een crimein de web versie is het lastig om het te doen
![]()
openen nooit een probleem mee gehad (web)Smile, it's free therapy.![]()
Eentje maar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ook een monteur bij die BMW?
ow das wel een goedequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien dat het in de beta van de pc versie wel goed is? Heb die zelf nog nooit geprobeerd.
nee die heb ik ook niet geprobeerd want vind hem nog steeds kak
enige dat wel handig is
is dat je dm's geordend zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, bij jouw moet ik mijn huis, auto en inboedel verkopen, levensverzekering helemaal opnemen, alle credit cards maxen en dan zit ik nog niet op 25%![]()
![]()
![]()
![]()
Jup anders is de kans aanwezig dat je me met muis opzadelt
Ja. Je kunt het ook alleen zien te fixen met muis he .... met @greysbones kom je nog heeeeel goed weg meneertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, bij jouw moet ik mijn huis, auto en inboedel verkopen, levensverzekering helemaal opnemen, alle credit cards maxen en dan zit ik nog niet op 25%![]()
![]()
![]()
en is muis nog erger als ze terug komtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
oeh dat kan ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
en is muis nog erger als ze terug komt![]()
moet weer gaaaan![]()
![]()
Zou ik nooooooooooit doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jup anders is de kans aanwezig dat je me met muis opzadelt![]()
Na 50 jaar kom ik haar echt wel ophalen, beloofd!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Latersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh dat kan ook![]()
moet weer gaaaan![]()
![]()
![]()
![]()
wat moet je doen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh dat kan ook![]()
moet weer gaaaan![]()
![]()
gamen?
slapen?
niksen?
Dus het voorstel van KB is gewoon een dikke scamquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
en is muis nog erger als ze terug komt![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het voorstel van KB is gewoon een dikke scam![]()
![]()
DM dan maar even jouw rekening nummer door en de datum dat je terug bent van vakantie. Zorg ik dat ik 5k aanbetaling bij me heb als ik haar kom afleverenquote:
dealquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM dan maar even jouw rekening nummer door en de datum dat je terug bent van vakantie. Zorg ik dat ik 5k aanbetaling bij me heb als ik haar kom afleverenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb wat smeuïge dm's gestuurd![]()
1 fles met de exquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geeft niet toch? Tenzij je meerdere flessen soldaat hebt gemaakt...
Fles 2 wel aangebroken. Maar weet niet of hij meedrinkt. Ik zit boven te gamen hij kijkt series beneden
Niets mis meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
1 fles met de ex
Fles 2 wel aangebroken. Maar weet niet of hij meedrinkt. Ik zit boven te gamen hij kijkt series beneden![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fles wel leegdrinken anders is het zonde.quote:
En ben aan het gamen
Dan krijg ik h3t ook warmIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat is de puurste vorm van alcohol misbruik iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Beter geen vino in je onesie, dat is zonde.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]BondieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Begrijp ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Beter geen vino in je onesie, dat is zonde.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat speel je? Tekken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ben aan het gamen
Dan krijg ik h3t ook warm![]()
Oh, 1e fles is al leeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ben aan het gamen
Dan krijg ik h3t ook warm
Kimpiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Greysquote:
Opofferen voor volk en vaderland noemt men datquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt Vino ook helpen met de 2de
of in dit geval voor de BOLK der DTS LANDquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opofferen voor volk en vaderland noemt men datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja zag ik. Maar ik dacht quote dat lange bericht maart nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dot![]()
jij zat er ook tussen hoor
Aan de La Choufe momenteelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik drink niet meer en rode wijn viel bij mij niet altijd goed. Droge witte kon ik beter hebben. Whisky was altijd wel goed. Of wodka.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor DTS bolken we alles en iedereen voor de glorie van ONZ en DTSquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
of in dit geval voor de BOLK der DTS LAND
Genietenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Killerboiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik drink niet meer en rode wijn viel bij mij niet altijd goed. Droge witte kon ik beter hebben. Whisky was altijd wel goed. Of wodka.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
@Vino_Tinto heb je whisky voor deze brave broederquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik drink niet meer en rode wijn viel bij mij niet altijd goed. Droge witte kon ik beter hebben. Whisky was altijd wel goed. Of wodka.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bureaustoel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga draaien, wil ook onder invloed zijn.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
je denkt niet eens aan een drolletje draaienquote:
![]()
jij bent echt in vakantiestemmingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben niet aan het werk iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je denkt niet eens aan een drolletje draaien
![]()
jij bent echt in vakantiestemmingUw ADH vitamine Worst
Allemaal opsparen om het bij terugkomst op de zaak ineens te droppenquote:![]()
Lawinequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal opsparen om het bij terugkomst op de zaak ineens te droppen
Uw ADH vitamine Worst
Eerst zuipen en dan blowen. Dan ging alles vanzelf draaien.quote:
Ik drink dronk alles behalve Highland Park.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef marc0871 het volgende:
Ik vond deze whisky altijd wel lekker
[ afbeelding ]
Die heb ik nooit gedronken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik drink dronk alles behalve Highland Park.
Dit is de beste die ik gedronken heb
Godver81 euro
![]()
![]()
Nog nooit gecombineerd. Ik drink geen alcohol dus wordt lastigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerst zuipen en dan blowen. Dan ging alles vanzelf draaien.![]()
![]()
Lekker out gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerst zuipen en dan blowen. Dan ging alles vanzelf draaien.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ging vroeger wel eens naar de whisky bar in Amsterdam. Korte Leidsedwarsstraat. Daar hadden ze meer dan 1200 whisky’s. Leuk om daar dan een dram te bestellen van een onbetaalbare fles.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gedronken.
Dit is de beste die ik gedronken heb
[ afbeelding ]
Godver81 euro
Overigens zit whiskybase op 5 min loopafstand van m’n huis.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat was ook een grapquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Out gaan lekker? Ik liever niet![]()
Aantal keren voorgekomen en het kan hele rare situaties opleveren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Beter!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nog nooit gecombineerd. Ik drink geen alcohol dus wordt lastigProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik hou het wel gewoon bij zo nu en dan een joint met heel weinig wiet erin, vermaak ik me wel mee![]()
Stats en Mycroft zijn trouwens ook deels in stonende toestand ontwikkeld.![]()
Dacht alquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was ook een grap![]()
Aantal keren voorgekomen en het kan hele rare situaties opleveren![]()
Zelf nog niet ervaren gelukkig. Gaat ook niet gebeuren trouwens, kan er prima mee omgaan![]()
![]()
Nee snappikquote:
Ik ben een keer met mijn voorhoofd op het kartelstuk van een plakbandhouder terecht gekomen![]()
Kats weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wel en het zag er raarw uit heb ik wel gehoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dacht al![]()
Zelf nog niet ervaren gelukkig. Gaat ook niet gebeuren trouwens, kan er prima mee omgaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja beetje welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Moet je daarvoor zo hard losgaan op de controller dat je het zweet uitbreekt dan?Ja samen hequote:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik hou het wel gewoon bij zo nu en dan een joint met heel weinig wiet erin, vermaak ik me wel mee![]()
Stats en Mycroft zijn trouwens ook deels in stonende toestand ontwikkeld.
Auwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee snappik
Ik ben een keer met mijn voorhoofd op het kartelstuk van een plakbandhouder terecht gekomen![]()
Kats weg![]()
![]()
Bullwhip lenen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je durft toch niet te lullen tegen mij![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Stats en Mycroft zijn trouwens ook deels in stonende toestand ontwikkeld.![]()
![]()
Damn! Litteken aan overgehouden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee snappik
Kats wegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tuurlijk, waarom ook niet (zou ik zeggen...). Soms vraag je je af waarom dingen gebeuren, zo had ik gisteren ook iets tijdens spel. En ook niet één ding wat fout ging, meerdere... Niet goedquote:![]()
![]()
Oh met je toy boy?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja beetje wel
[..]
Ja samen he
[..]
Kleintjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Damn! Litteken aan overgehouden?![]()
Maar mensen dachten dat ik klappen had gekregen en dan moet je uitleggen dat je ineens outging en met je voorhoofd precies op dat kartelmesje van een plakbandhoudertje knalt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom ook niet (zou ik zeggen...). Soms vraag je je af waarom dingen gebeuren, zo had ik gisteren ook iets tijdens spel. En ook niet één ding wat fout ging, meerdere... Niet goed
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is hier al een tijdje donker, wel vroeger dan in NLUw ADH vitamine Worst
Hier schemerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
Het is hier al een tijdje donker, wel vroeger dan in NL![]()
![]()
Tja, naast inwikkelen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Mycroft is echt superhandig dus.... goed ontwikkeld in half stonede toestand.
Dank![]()
![]()
Klinkt nog ongeloofwaardiger dan “ik ben tegen de deur gelopen”.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kleintje![]()
Maar mensen dachten dat ik klappen had gekregen en dan moet je uitleggen dat je ineens outging en met je voorhoofd precies op dat kartelmesje van een plakbandhoudertje knalt
Ja precies , dus leg dat dan maar uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klinkt nog ongeloofwaardiger dan “ik ben tegen de deur gelopen”.![]()
Maar eigenlijk in alle gevallen dat ik out ben gegaan was het ook in bizarre situaties
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Komt altijd op de minst goede momenten... Zo ging jij out op de verkeerde plek, had beter een bed kunnen zijnquote:![]()
![]()
Dat had handig geweest , maar ach het komt uiteindelijk altijd goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Komt altijd op de minst goede momenten... Zo ging jij out op de verkeerde plek, had beter een bed kunnen zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben buitenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je hebt de gordijnen dicht zeker? Weer iets met worsten aan het doen?Uw ADH vitamine Worst
Ik had het vannacht koudToch weer even wennen die lage temperatuur.
Maar aan de andere kant, goed voor mijn hobby dat het wat koeler is![]()
![]()
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Maar aan de andere kant, goed voor mijn hobby dat het wat koeler isWil ik geloven!
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Borsato.Hee peeps!
![]()
![]()
Zoveel foute grappen te maken met het liedje van Marco "ik ben binnen"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Borsato.Hee peeps!
![]()
Ben zover ik het me kan herinneren 1x out gegaan na meer dan 2 dagen drank, coke en xtc. Klapte zo met m’n gezicht op de plavuizen van het vakantiehuis toen ik wilde opstaan. Was wel meteen weer bij zinnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kleintje![]()
Maar goed, neusje zit al aardig vol. Ik ben weg.
Sow, echt!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel foute grappen te maken met het liedje van Marco "ik ben binnen"![]()
![]()
Nou ja herkenbaar maar dan met een ander poedertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben zover ik het me kan herinneren 1x out gegaan na meer dan 2 dagen drank, coke en xtc. Klapte zo met m’n gezicht op de plavuizen van het vakantiehuis toen ik wilde opstaan. Was wel meteen weer bij zinnen.
Maar goed, neusje zit al aardig vol. Ik ben weg.![]()
Have fun met je neus
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Auwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef KillemWieft het volgende:
Klapte zo met m’n gezicht op de plavuizen van het vakantiehuis toen ik wilde opstaan.![]()
![]()
De ex.... die zit beneden serie te kijken en ik te gamenquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo een fuchsia die uit je bakkes groeit....![]()
![]()
Ik had de airco aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Maar aan de andere kant, goed voor mijn hobby dat het wat koeler is
En weg is @Paulquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De knal die je ermee kan veroorzaken zou al genoeg moeten zijnIk had paracetamol op en warmquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Huis zo goed geïsoleerd?
Ik blijf hun eerste optreden echt de beste van allemaal vinden!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, Heilung![]()
Bekijk deze YouTube-videoAlthans qua opnames en sfeer enzo.
![]()
"De stopzetting komt op last van de toezichthouder BOEM, die een evaluatie zegt te doen om de nationale veiligheid te beschermen. "quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: