abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218570102
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
De EU :') Mevr Ursula von der Leijen,over matige leiders gesproken...
Jij kan het beter? Waarom zit je daar niet dan?
pi_218570104
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Allemaal asielzoekers, net zoals Jos B, Michael P, Benno L of Sytze van de V.

Ze zijn allemaal hetzelfde en komen uit bananenlanden -O- oh wacht …
Jos was graag aan het bushcraften, dat is toch ook een soort buitenland

@Zipportal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218570110
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:22 schreef quo_ het volgende:

[..]
Heb je ook een alternatief behalve een jankverhaal in de catgorie kan niet, wil niet, mag niet ?
Het is geen jankverhaal maar een uiteenzetting van regels waarmee politici met handen en voeten gebonden zijn.

Het is alleen niet leuk om te lezen.
pi_218570111
quote:

[..]
Heb je ook een alternatief behalve een jankverhaal in de catgorie kan niet, wil niet, mag niet ?
Ah, je eigen utopische ideeën lukraak uitvoeren zonder je te houden aan fundamentele wetten lol

Stukje anarchie @Mortaxx
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218570112
quote:

[..]
Asielzoekers hun verzoek laten afwachten in Groenland, ik denk dat Denemarken best wil meewerken om daar kampen te bouwen die minimaal voldoen aan de regels.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218570114
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat een onzin man alsjeblieft. :') Vooralsnog was het voor zover ik weet weer een afgewezen asielzoeker, grote kans op een veilige lander dus.
Waar vind je die informatie?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:26:46 #57
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218570121
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Waar vind je die informatie?
op reddit waar de slimme mensen zitten!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:27:10 #58
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218570123
Het is geen migranten probleem. Het is een mannen probleem.
Gewoon ophouden met allerlei excuses te verzinnen, ga als mannelijke populatie eens aan de slag om het probleem op te lossen en maak het eens niet de probleem van de vrouwen.

Zelf persoonlijk zou ik gewoon een avondklok invoeren voor alle mannen totdat zij zich allemaal tot een redelijk fatsoen kunnen gedragen. Ja maar niet alle mannen zijn zo. Prima als je dat vindt, maar zorg er dan ook eens voor om dat dan ook te bewijzen.

Niet iedereen steelt in een winkel, maar er zijn wel allemaal maatregelen in een winkel zodat die ene die wel steelt het heel moeilijk wordt gemaakt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_218570127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Asielzoekers hun verzoek laten afwachten in Groenland, ik denk dat Denemarken best wil meewerken om daar kampen te bouwen die minimaal voldoen aan de regels.
Onze eigen Guantanamo

Ja, ik snap dat the usuals daarvan zullen smullen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218570147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:21 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, dan zitten ze wel in het proces om zo een gezin uit te zetten, maar dat duurt heel lang. De politie kwam daar ook echt heel vaak. Maar als die weer weg waren, begon het weer.

Ik hoorde die moeder schreeuwen als ik in bed lag en die woonde 100 meter verderop. Nou die kinderen hebben dus geen schijn van kans om iets te bereiken in de maatschappij.

Dat zijn gewoon de nieuwe lichting drugsdealers.
Bij mij in de straat zit een huis met oost Europese en vooral Poolse uitzendkrachten, en zo nu en dan steekt dezelfde figuur een andere bewoner. Hij werkt in een slachthuis. Is denk ik 4 keer gebeurd in drie jaar met politie en alles, en elke keer was de dader na twee a drie dagen gewoon weer thuis. Hij zit er nog altijd. Tja, capaciteitsproblemen denk ik ook.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:29:49 #61
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218570148
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Jij kan het beter? Waarom zit je daar niet dan?
De EU kan een prima organisatie zijn als je het houdt bij economische samenwerking dus ik ben verre van EU hater. Maar dit onderwerp heeft weinig van doen met dit topic
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218570150
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Denemarken is niet bepaald happig op asielzoekers.
pi_218570151
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zolang een bepaald deel van de maatschappij het begrip femicide niet erkent en niet verder komt dan woke gaat die kwinkslag echt niet komen
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:30:40 #64
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218570154
quote:
Gewoon ophouden met allerlei excuses te verzinnen, ga als mannelijke populatie eens aan de slag om het probleem op te lossen en maak het eens niet de probleem van de vrouwen.

Zelf persoonlijk zou ik gewoon een avondklok invoeren voor alle mannen totdat zij zich allemaal tot een redelijk fatsoen kunnen gedragen. Ja maar niet alle mannen zijn zo. Prima als je dat vindt, maar zorg er dan ook eens voor om dat dan ook te bewijzen.

Niet iedereen steelt in een winkel, maar er zijn wel allemaal maatregelen in een winkel zodat die ene die wel steelt het heel moeilijk wordt gemaakt.
Dat is natuurlijk ook onzin, psychopaten blijf je nou eenmaal houden. Daar kunnen wij als mannen helemaal niets aan doen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218570165
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Onze eigen Guantanamo

Ja, ik snap dat the usuals daarvan zullen smullen
Ik heb het niet over gevangenissen, maar gewone humane kampen, vergelijkbaar met wat je op een militaire basis hebt. Gewoon slapen met 8en op een kamer, recreatiemogelijkheden, eigen keukenvoorzieningen.
pi_218570169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Denemarken is niet bepaald happig op asielzoekers.
Je snapt hoe ver Groenland afligd van Denemarken zelf?
pi_218570171
De enige goede oplossing voor het asielprobleem is inderdaad om alle asielzoekers in Nederland en liever nog de EU direct op het vliegtuig of de boot te zetten naar een derde (veilig) land, of een zelfgebouwd eiland in de oceaan. Afrikaanse landen zijn goede kandidaten want die krijgen veel ontwikkelingshulp, dus kunnen we ze ook dwingen (in ruil voor financiële steun) om asielzoekers op te nemen.
Mja
pi_218570173
quote:

Holyshit, ben jij even vatbaar voor het halsema-geklets.
-
pi_218570180
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je snapt hoe ver Groenland afligd van Denemarken zelf?
Ja, en wie gaat daar voor moeten betalen denk je?
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:33:25 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218570185
quote:

Het is geen mannen probleem het is een mensenprobleem. :Y)

Gewoon ophouden met allerlei excuses te verzinnen, ga als menselijke populatie eens aan de slag om het probleem op te lossen en maak het eens niet de probleem van de vrouwen.

Zelf persoonlijk zou ik gewoon een avondklok invoeren voor alle mensen totdat zij zich allemaal tot een redelijk fatsoen kunnen gedragen. Ja maar niet alle mensen zijn zo. Prima als je dat vindt, maar zorg er dan ook eens voor om dat dan ook te bewijzen.

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:33:46 #71
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218570189
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat een onzin man alsjeblieft. :') Vooralsnog was het voor zover ik weet weer een afgewezen asielzoeker, grote kans op een veilige lander dus.
Mijn man heeft veel met dit soort daders gewerkt, en het grootste gedeelte is of zwakbegaafd, verslaafd (en onder invloed tijdens zo'n daad) en/of psychotisch, en vaak een combinatie van meerdere dingen. Dan heb je heel af en toe nog een psychopaat die enige mate van intelligentie heeft, maar daar kun je je al helemaal niet tegen wapenen.

Dat maakt het niet minder kwaadaardig, maar het idee dat deze mensen een soort bewustzijn hebben die je kunt bereiken met een sentimenteel pamflet over "wij eisen de nacht" vind ik wel tenenkrommend naief.

En soms vind ik het, als vrouw, ook wel een beetje zorgelijk dat we niet meer over zelfbescherming en voorzorgsmaatregelen kunnen praten zonder dat het wordt afgedaan als victim blaming.

De risico-inschatting die Lisa en haar vriendinnen hebben gemaakt is volkomen logisch want de kans dat dit gebeurt is zo ongelooflijk klein dat het amper te voorzien valt. De enige die hier iets verkeerd heeft gedaan, die schuld treft, is de dader. Niet het slachtoffer. Niet de ouders. Niet de vriendinnen.

Maar damn; laten we er wel lessen uit trekken, het gesprek voeren, en gesprekken voeren over ons veiligheid als vrouwen, want deze "gekkies" ga je niet bereiken met een ✨inspirerende instatekst ✨.
pi_218570193
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb het niet over gevangenissen, maar gewone humane kampen, vergelijkbaar met wat je op een militaire basis hebt. Gewoon slapen met 8en op een kamer, recreatiemogelijkheden, eigen keukenvoorzieningen.
En hoe wil je zo'n hele operatie gaan coördineren? Groenland is een van de koudste landen ter wereld lol. Geïsoleerd, moeilijk bereikbaar.
pi_218570196
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, en wie gaat daar voor moeten betalen denk je?
Gewoon de EU als geheel, ik voorspel je dat we ook heel wat minder asielaanvragen gaan krijgen, daarnaast levert het netto veel meer op, en hoeven we ook niet zo druk te maken over asielzoekers die even s'nachts naar buiten glippen om mensen kwaad te doen, of de illegaliteit in duiken om zwart te gaan werken.
pi_218570198
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
De EU :') Mevr Ursula von der Leijen,over matige leiders gesproken...
Ik denk zelf dat iemand goed heeft nagedacht over zijn vervolg carrière en waar de wereld heen gaat: Mark Rutte
Die had normaliter een hoge eu functie mogen bekleden maar ik denk dat hij genoeg kennis heeft om in te zien dat de EU op lange termijn geen kans van slagen heeft.
Juist in de NAVO en de samenwerking met de VS gaat heel relevant worden aankomende decennia.
Vakman pur sang
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:36:01 #75
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218570214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat praat k niet goed, want ik ben zelf een vrouw, maar daarom zijn ze waarschijnlijk zo gevaarlijk. Omdat geweld "normaal" voor ze is.

Snaptuh?
O ja en daarom verkrachten ze jonge vrouwen die eerst heel rustig gemaakt zijn

omdat ze zielig zijn spappuh
doodnormaal

heb jij ook een jonge dochter?/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')