Tien keer raden waarom Israel - Gaza stuk meer aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker veilig ver weg ook, terwijl Poetin een veroveringsoorlog in Europa voert. Wat een veel heikeler en relevanter onderwerp wat ons veel directer raakt. En dus geen favoriet bij veel politici.
Joden en moslims, daar vindt iedereen wat van. En je kunt er lekker moralistische dingen over roepen zonder dat het onszelf direct raakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tien keer raden waarom Israel - Gaza stuk meer aandacht krijgt.
Als het beide veroveringsoorlogen zijn dan zal daar het verschil niet zijn.
Ondertussen las ik gisteren dat we patriots in Polen neerzetten om zelf actief raketten van Rusland in Oekraïne neer te schieten, volgensmij toch een redelijke escalatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tien keer raden waarom Israel - Gaza stuk meer aandacht krijgt
Burgerslachtoffers Oekraïnequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Joden en moslims, daar vindt iedereen wat van. En je kunt er lekker moralistische dingen over roepen zonder dat het onszelf direct raakt.
Ik kan het me niet voorstellen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd of deze actie NSC nog een zetel in de peiling oplevert.
Oké, bedankt voor de opfrissing.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jazeker
https://nos.nl/artikel/21(...)net-eventueel-met-sp
https://eenvandaag.avrotr(...)lijven-nu-over-74769
https://www.ed.nl/politie(...)ij-beweegt~aec35274/
De SP had zo mee kunnen doen. D66 had toen nog veel weerstand tegen de CU, dus die hadden absoluut liever de SP. Maar die wilden niet.
Die zal wel weer op een "geheime" reis zijn om zoveel mogelijk uit de wind te blijven.quote:
Topper hoor!quote:
Jij hebt echt het rare idee dat Gaza issue 1 gaat zijn voor de stemmers straks in oktober?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Kennelijk staat de VVD meer aan de kant van de BBB wat maatregelen tegen Netanyahu en consorten betreft dan aan de kant van NSC. Dat zegt wel een hoop.quote:
wellicht voor de gemeenteraadsverkiezingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Al die honderdduizenden soldaten die vergeet je voor het gemak maar even? Of het feit dat Poetin een veroveringsoorlog tegen Europa voert en het niet een ver-van-mijn-bed-show in het Midden Oosten is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Burgerslachtoffers Oekraïne
In de oorlog zijn minstens 13.100 burgers gedood en 31.900 gewond geraakt. Dat meldde VN-organisatie OCHA in april. Ook in dit geval is het werkelijke dodental hoger dan het vastgestelde aantal.
Het dodental in Gaza is sinds mei opgelopen tot meer dan 62.000, volgens het ministerie van volksgezondheid in Gaza. Het ministerie maakt daarbij geen onderscheid tussen burgers en leden van Hamas. Israëlische bronnen noemen de cijfers betrouwbaar.
Nee het is NSC die de kant van de terroristen heeft gekozenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
Yesilgoz en vd Plas zijn ondergedoken ? Willen niet hun imago verder beschadigen (minder zetels straks) ?
Het zijn hun ministers en hun fracties die deze crisis gemaakt hebben.
Indirect zou dat wel kunnen. Misschien niet als hoofdonderwerp. Maar wel in de vraag in hoeverre mensen iemand vertrouwen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij hebt echt het rare idee dat Gaza issue 1 gaat zijn voor de stemmers straks in oktober?
Die achterlijke gek van een Vermeer heeft op dit punt altijd het woord gevoerd, dus niet zo gek dat Van der Plas er niet is. Die mag volgende week weer dom komen lullen als het over de kabinetssituatie en niet meer over Gaza gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
Yesilgoz en vd Plas zijn ondergedoken ? Willen niet hun imago verder beschadigen (minder zetels straks) ?
Het zijn hun ministers en hun fracties die deze crisis gemaakt hebben.
Ik vond hem okay maar wat er zijn mond komt is schaamteloosquote:
"ik zoek nog steeds een functie elders"quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef DrMarten het volgende:
Ben stiekem wel nieuwsgierig wat Omtzigt nu denkt
Nee natuurlijk vergeet ik dat niet maar dat is dus ook een wezenlijk verschil. Het gaat om soldaten die ingezet worden daar en in Gaza worden de burgers in koelen bloede vermoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die honderdduizenden soldaten die vergeet je voor het gemak maar even? Of het feit dat Poetin een veroveringsoorlog tegen Europa voert en het niet een ver-van-mijn-bed-show in het Midden Oosten is?
En verder dit dus. Er worden nog altijd dingen geregeld voor Oekraine. De Europese ministers zijn er mee bezig om een staakt-het-vuren te regelen via Trump. Dus daar beweegt er wel wat. In Gaza beweegt er niks, nou ja de kogels richting de Palestijnen hooguit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ondertussen las ik gisteren dat we patriots in Polen neerzetten om zelf actief raketten van Rusland in Oekraïne neer te schieten, volgensmij toch een redelijke escalatie.
Voor VVD geldt wel hetzelfde dat vd Burg de woordvoerder hierover is (alleen heeft Yesilgoz zelf hier ook een sterke mening over)quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die achterlijke gek van een Vermeer heeft op dit punt altijd het woord gevoerd, dus niet zo gek dat Van der Plas er niet is. Die mag volgende week weer dom komen lullen als het over de kabinetssituatie en niet meer over Gaza gaat.
Over Oekraïne bestaat heel brede consensus. Er is geen reden voor demonstraties met 150000 man. Wanneer ondertussen de F16s en Patriots vertrekken sta je voor aap. Het kabinet blijft leveren (door PVV niet zoveel als eerst). Voor zover sancties poreus blijken te zijn en de Zuidas blijft meuren doet de VVD alsof dat niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Joden en moslims, daar vindt iedereen wat van. En je kunt er lekker moralistische dingen over roepen zonder dat het onszelf direct raakt.
Ik denk eigenlijk dat Brekelmans niet heel anders denkt dan Veldkamp, dus die zit (ook gezien zijn leeftijd en politieke carrière) ook helemaal niet te wachten om hiervan minister te worden namens de VVD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brekelmans is de Minister van BuZa nu?
Die kerel hoort eigenlijk bij GL. Elitair, altijd haantje de voorste met compleet onwerkbare voorstellen en tijdens corona was hij ronduit autoritair. Het soort type dat het goed vindt dat de NOS groot uitpakt als het ergens druk is.quote:
Wel gek..... grote crisis. Zij is medeverantwoordelijk daarvoor, in hoge mate als partijleider.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die achterlijke gek van een Vermeer heeft op dit punt altijd het woord gevoerd, dus niet zo gek dat Van der Plas er niet is. Die mag volgende week weer dom komen lullen als het over de kabinetssituatie en niet meer over Gaza gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |