SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar ik heb geen VPN en weet ook niet hoe dat allemaal werkt enzquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Add blocker die werkt met een goede VPN en je kunt constant blijven verversen zonder het handmatig te doen op een PC.
Op mobiel word dat lastig.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is klote.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang van niet mijn lijf voelend
mwahh zal wel meevallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat kan ik hier beter geen commentaar op geven voor ik weer een perma ban heb![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ai kan het in een mooiere vorm gieten dat klopt, of wat beknopter maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De weekend bolkquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor je het weet wordt je de moeder geTRdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat kan ik hier beter geen commentaar op geven voor ik weer een perma ban heb
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In dat geval ga ik chatgpt even vragen om een hele rant te schrijven over de FOK! policy en wat er allemaal niet aan kloptquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zal ik jou eens de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de buuf, de hont en de kad TR'enquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt je de moeder geTRd
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de buuf, de hont en de kad TR'en
Een mooie bolkstrijd @Dotteke
ToTGodquote:
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: