abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2025 @ 20:37:38 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218583276
Ik maakte zojuist een veelkazenpizza. Met shitloads van alle restjes franse en NL kazen die nog in de koelkast lagen.

De recenties waren positief.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218583342
Kom maar brengen *O*
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 20:45:40 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218583381
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
Flessie!

https://archive.ph/ZkaYU

Leek me vet (maar ik wist er niks van ;( )
Er reed meer oud materieel richting Amsterdam dit weekend. Bijvoorbeeld ook Plan U (diesel treinstellen, lijken wel wat op de Plan V stoptreinen die tot ongeveer tien jaar geleden bij de NS reden)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218583452
Leuk dat B er net zo over denkt als jij @Tele6 *O*

Ik ben net terug van verjaardagsfeestje. Buiten in de zon was het prima te doen (zelfs te heet soms) maar toen die weg was koelde het ook snel af.
Tevens nichtje uitgezwaaid die een paar maanden in Barcelona gaat studeren. En met 8 man sterk voor in december tickets daarheen geboekt. Vrijdag ochtend vroeg heen en zondagavond laat terug. Broer woont op 5 autominuten van het vliegveld dus als alles meezit zijn we in een paar uur echt wel daar.

Leuk overzichtelijk stedentripje al ben ik benieuwd hoeveel we effectief gaan zien met zo’n grote en qua leeftijd gemêleerde club.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218583474
Ik liep nog een beetje achter. Ik heb ook een persoon met dyslexie in mijn omgeving en ik krijg er soms wel een beetje oogaids van. "Het is een gezonde snack voor de snelle track" over "cherrie tomaten" ... maar gelukkig is het wel een lief persoon :+

Verder hoi, pittige week met veel nachten met slechte slaap en veel zorgen, vanmiddag werd het allemaal een beetje veel en had ik een huilbuitje en toen ik daarna met nog beetje rode oogjes wilde gaan wandelen kwam net de buurvrouw buiten om boodschappen te gaan doen en vroeg ze of het wel goed ging, en ben ik even met haar mee geweest en hebben we gekletst en dat was fijn. Daarna ook met andere buurvrouw nog wat gekletst. En vanavond met zn drietjes nog even stukje taart gegeten toen buurmeisje in bed lag.

Morgen weer werken }:|

@Tele6 fijne plannen met B O+
  zondag 24 augustus 2025 @ 20:58:50 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218583478
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buiten in de zon was het prima te doen (zelfs te heet soms) maar toen die weg was koelde het ook snel af.
Ik las net dat er ergens in 't zuiden vannacht al weer vorst aan de grond is gemeten; dat snelle afkoelen lijkt door de stabiele lucht te komen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218583631
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik las net dat er ergens in 't zuiden vannacht al weer vorst aan de grond is gemeten; dat snelle afkoelen lijkt door de stabiele lucht te komen
Yup. -0.3 graden in Eindhoven :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218583825
Ik vond het op een verjaardagsfeestje vlak bij Eindhoven vanmiddag eigenlijk te warm. Was in één keer ook helemaal gaar en afgeknapt dus na het eten snel weer naar huis gegaan.
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 21:31:24 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218583897
Ik heb niets met tattoos maar mocht ik mezelf ooit verwonden met een kettingzaag is dit opzich wel mijn soort humor
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 21:32:35 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218583912
Wel iets aangepast want ik heb .325" 1,3mm ketting
pi_218583943
Hier was het best zweten in de tuin.

Hoe smaakte de cake @Tuindier? Goed idee wel om die siroop te gebruiken.

@MadMaster, hoe was de herinneringsbijeenkomst?

@Tele6, leuke plannen!

Ons weekend verliep totaal niet als gepland. Wel veel kleine dingen kunnen doen maar ik heb nog steeds het gevoel niet opgeschoten te zijn. Mijn to do lijst zegt dat ik niet moet zeuren dus dat zal dan wel kloppen :)
Spoilers!
pi_218583964
quote:
80s.gif Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef flipsen het volgende:
Goed, genoeg gewerkt voor vandaag, ik klapt de laptop zo dicht. En dan beginnen met uitzoeken wat mee gaat, wat verkocht moet worden en wat we kunnen weggeven. En alvast wat dozen inpakken. En verder eens proberen om er ook echt een vrije zondagmiddag/-avond van te maken, ben ik niet zo goed in :')
En, gelukt?
Spoilers!
pi_218583970
Wow hoorde ook net van - 0.3 o 8)7 Beetje vroeg hè?

Die buurkat @Blues en mogelijke plannen van @Tele6 .
Inderdaad @MadMaster hoe was de bijeenkomst?

Vandaag liep anders…natuurlijk.
De beeldentuin op landgoed Anningahof werd vanzelfsprekend een lang bezoek. En dan niet eens álle 97 beelden gezien. Er waren mooie dingen bij.
Trouwens ook een prachtige tuinomgeving, als een park. Vanaf een koeienweiland ontwikkeld. (Zie het artikel dat eerder werd gepost)
Daardoor geen tijd om op de fiets naar Hattem te gaan en de bloeiende heide te zien.
Dat werd met de auto en biertje en b.ballen op een terras op de Markt. Een prachtig centrum met gevels en verder sterke vibes van Ootmarsum.
Morgen misschien naar Lepelerveld (heide) op aanraden van iemand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 24-08-2025 21:47:49 ]
pi_218584008
Wat jammer toch @vlindertje89 dat er niet stabiel vooruitgang is in je bestaan.
Of zijn het baby steps met af en toe stilstand. In ieder geval succes weer met de start.😘
  zondag 24 augustus 2025 @ 21:53:46 #190
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218584096
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:madmaster, hoe was de herinneringsbijeenkomst?
Iedereen had op verzoek 3 treffende woorden voor de overledene ingeleverd en die werden over steeds wisselende foto's van hem geprojecteerd. Het gaf een mooi overzicht van hoe hij was en hoe iedereen hem zal herinneren.
Er waren enkele speeches van familie, vrienden en collega's. Ook zijn enige neefje wilde z'n enige oom toespreken. Het jochie barstte in tranen uit tijdens z'n speech en dat was hartverscheurend.
Gelukkig was er een klein terras buiten, waar we nog zo'n kleine 2 uur hebben gezeten en herinneringen hebben opgehaald…
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 21:56:44 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218584124
Vandaag besloten even kalm aan te doen. Ik wist nog niet of ik nog even naar Duitsland wou, sowieso niet te lang want was van plan nog even naar een oogstdag een dorp verderop. Uiteindelijk rustig aan gedaan en op de fiets naar de oogstdag geweest.

Omdat het de 40e editie was, hadden ze - net als ik het herinner toen ik er als klein jochie es was geweest - weer demonstraties met Belgen. Heb eigenlijk niets met paarden, maar die trekpaarden zijn wel mooie dieren.

Weet niet hoeveel paarden ze precies hadden, na een paar rondjes werken mochten ze weer rusten in de wei, achter wat bomen/struiken. Maar er waren sowieso 2 merries met een veulen van ongeveer dit formaat. Ook nog zo'n kleur als op de foto met veulen. Liep gewoon aan een touwtje mee naast moeders. Mooi gezicht.

[ Bericht 4% gewijzigd door derLudolf op 24-08-2025 22:13:10 ]
pi_218584143
Mooie gevels en kunst O+
pi_218584152
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag besloten even kalm aan te doen. Ik wist nog niet of ik nog even naar Duitsland wou, sowieso niet te lang want was van plan nog even naar een oogstdag een dorp verderop. Uiteindelijk rustig aan gedaan en op de fiets naar de oogstdag geweest.

Omdat het de 40e editie was, hadden ze - net als ik het herinner toen ik er als klein jochie es was geweest - weer demonstraties met Belgen. Heb eigenlijk niets met paarden, maar die trekpaarden zijn wel mooie dieren. [ [url=https://i.ibb.co/9kpqGzBD/IMG-20250824-154826596-AE.jpg[img]

Weet niet hoeveel paarden ze precies hadden, na een paar rondjes werken mochten ze weer rusten in de wei, achter wat bomen/struiken. Maar er waren sowieso 2 merries met een veulen van ongeveer dit formaat. Ook nog zo'n kleur als op de foto met veulen. Liep gewoon aan een touwtje mee naast moeders. Mooi gezicht.
[img]https://i.ibb.co/wNBxkZXw/FB-IMG-1756065154918.jpg]afbeelding[/url] ]
Zeker mooie robuuste dieren (c/p foto's werkte wel :P
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 22:00:42 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218584159
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Zeker mooie robuuste dieren (c/p foto's werkte wel :P
Er miste een / :) Ik dacht dat het aan imgBB lag maar met imgur werkte het ook niet. Best logisch
  zondag 24 augustus 2025 @ 22:02:07 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218584175
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:56 schreef derLudolf het volgende:

Omdat het de 40e editie was, hadden ze - net als ik het herinner toen ik er als klein jochie es was geweest - weer demonstraties met Belgen. Heb eigenlijk niets met paarden, maar die trekpaarden zijn wel mooie dieren. [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mijn opa had Belgen, met sokken. Voor een hooikar, en voor de pennenbak waarmee de kippenweides werden gladgetrokken
pi_218584188
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Iedereen had op verzoek 3 treffende woorden voor de overledene ingeleverd en die werden over steeds wisselende foto's van hem geprojecteerd. Het gaf een mooi overzicht van hoe hij was en hoe iedereen hem zal herinneren.
Er waren enkele speeches van familie, vrienden en collega's. Ook zijn enige neefje wilde z'n enige oom toespreken. Het jochie barstte in tranen uit tijdens z'n speech en dat was hartverscheurend.
Gelukkig was er een klein terras buiten, waar we nog zo'n kleine 2 uur hebben gezeten en herinneringen hebben opgehaald…
Dat klinkt als eem mooi afscheid.
Spoilers!
pi_218584194
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Mooi en verdrietig ;(
  zondag 24 augustus 2025 @ 22:07:57 #198
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218584226
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi en verdrietig ;(
Ja, zo kan je het wel kort samenvatten.
Hij was altijd de gangmaker bij alles en dat gaan we echt wel missen…
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 22:22:42 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218584344
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn opa had Belgen, met sokken. Voor een hooikar, en voor de pennenbak waarmee de kippenweides werden gladgetrokken
Dat ploegen is ook nog wel zwaar werk met zo'n beest. Ook voor de boer, de ploeg die ze vanmiddag gebruikten moesten ze met de hand de grond in duwen.

Herinner me van vroeger dat ze met een werprad aardappels aan het oogsten waren.
pi_218584412
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 21:44 schreef AnneX het volgende:
Wat jammer toch @:vlindertje89 dat er niet stabiel vooruitgang is in je bestaan.
Of zijn het baby steps met af en toe stilstand. In ieder geval succes weer met de start.😘
Het waren eigenlijk sinds half juni kleine en daarna steeds grotere stappen vooruit, en nu had ik het weer even wat lastiger. Maar er gebeurden ook wel veel kleine en paar relatief grote dingen, allemaal relatief snel achter elkaar op vrij weinig slaap. Dus het is opzich ook niet gek dat ik het dan moeilijker heb. En ik heb wel wat terugval gehad in veiligheidsgedrag (temperaturen, lichaam checken op blauwe plekken/rode vlekjes enzo), maar aan de andere kant nergens voor de huisartsen(post) gebeld, geen buren geappt erover voor geruststelling of huisartsbuurvrouw gevraagd, en de ochtend na paniekaanval wel gewoon in de auto gestapt en teruggereden ondanks moe en dat het voor mijn doen lang rijden is (uiteindelijk opgesplitst wel met een stop bij Ikea Eindhoven, had ik heen ook gedaan en was wel fijn). Dus er is ondanks alles ook best wat wel goed gegaan. Het was alleen gewoon wel veel om te handelen op weinig slaap en ik baalde ervan dat het deze week weer wat moeilijker ging dan eerder, en dat kwam er vandaag even uit.

Dus ik denk sinds half juni een heel eind vooruit en nu dan even een klein stapje terug, maar ik denk ook dat één rechte lijn omhoog niet iets is wat realistisch is om te verwachten. Al zou ik het wel fijn vinden natuurlijk ;)

En thanks. Ik heb nog nul zin om weer te werken, eerst 8.30 even tandarts om te kijken of spalkje los zit of niet en daarna eens kijken hoe de mailbox erbij staat.

En nog gecondoleerd voor @MadMaster, het klinkt als een mooie afscheids/herinneringsbijeenkomst zo. Wat sneu voor het neefje..

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 26-08-2025 22:14:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')