En heb je die kop gezien, ze is lelijk botox ziet er niet uit.quote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Irri-tante het volgende:
Monique is wel een baas. Ze zegt wel duidelijk waar het op staat.
Sylwia gedraagt zich echt als een kleuter/ dom blondje.
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
En heb je die kop gezien, ze is lelijk botox ziet er niet uit.
Die Sylwia😝
Ik vond mevrouw Potter in combinatie met die achterlijke Poolse actrice toch een stuk vermakelijker om naar te kijken.quote:Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.
Ik heb vooral het idee dat het uitgezakte botox/fillers is. Zag vandaag pas hoe lelijk het er echt uitziet.quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Die Sylwia😝
Echt he, vond dat bijna zielig. Vind haar als een van de weinige best wel grappig met haar acteren, ze trekt zich nergens wat van aan..(bijna letterlijk..quote:Op maandag 1 september 2025 22:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat het uitgezakte botox/fillers is. Zag vandaag pas hoe lelijk het er echt uitziet.
Ja, dat was ik, zowel Ingrid als Pettra hebben niet echt de liefde voor dat Griekse eiland Lesbos kunnen overbrengen, kaal, desolaat, rotsig en zomers natuurlijk al helemaal niet uit te houden in die hitte. Vond de B&B van Ingrid ook super ongezellig. Strand leek ook niks. Echt geen reclame voor dat eiland.quote:Op maandag 1 september 2025 22:10 schreef ZarB het volgende:
Pettera: jammer maar door Lieske kom je niet heen (of in). Die omgeving is idd treurig zoals iemand al zei. Dat hele eiland lijkt me 100 x niks, trouwens.
Nou, iedereen doet net of het Miss Poland is. Ze heeft een goed figuur, maar verder vind ik het echt een lelijk spook.quote:Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Die Sylwia😝
Ik had juist het idee dat ze heel veel humor had. Ook die blikken van haar. Puur sarcasme allemaal.quote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Sorella het volgende:
Geen greintje humor in die zeeuwse te vinden, wat sylwia teveel heeft had zij veels te weinig
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat ze heel veel humor had. Ook die blikken van haar. Puur sarcasme allemaal.
Vond ik ook. Net als Illya volgens mij. Domme sukkel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat ze heel veel humor had. Ook die blikken van haar. Puur sarcasme allemaal.
Nou echt. Ik schrok me echt kapot gisteravond. Triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, iedereen doet net of het Miss Poland is. Ze heeft een goed figuur, maar verder vind ik het echt een lelijk spook.
Nee joh, ze is een plank. Ze is slank, maar zit weinig figuur in als je het mij vraagt. Geen billen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, iedereen doet net of het Miss Poland is. Ze heeft een goed figuur, maar verder vind ik het echt een lelijk spook.
Alleen Ilya toch? Ik vind Karine veruit de knapste dame die bij Ilya langs is geweest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vond haar ook de leukste dame die bij hem is geweest.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:48 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Alleen Ilya toch? Ik vind Karine veruit de knapste dame die bij Ilya langs is geweest.
Ja vind ik ook! Maar dit gaat hem natuurlijk ook niet worden.quote:Op maandag 1 september 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond mevrouw Potter in combinatie met die achterlijke Poolse actrice toch een stuk vermakelijker om naar te kijken.
Wat een afknapper van een vrouw![]()
Dat leek mij al duidelijk want Illya denkt met zijn pikquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Maar dit gaat hem natuurlijk ook niet worden.
Zou ook niks zijn geworden want Illya is veel te leeg voor haar. Maar wel de leukste dame idd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond haar ook de leukste dame die bij hem is geweest.
Zou idd niets zijn geworden, Illya is een lege huls, net als JP en in Rob zit ook nietsquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zou ook niks zijn geworden want Illya is veel te leeg voor haar. Maar wel de leukste dame idd.
Vond het ook maar een jankerd.quote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Sorella het volgende:
Geen greintje humor in die zeeuwse te vinden, wat sylwia teveel heeft had zij veels te weinig
Zo heb ik het dan weer niet gezien , Silwia was wel de hoofdredenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef Stepperoller het volgende:
Dat kaasverhaal vond ik ook heel vaag. Kwam een beetje over als smoesje om het punt te maken dat ze Illya in het algemeen niet meer wil daten? Dus ook niet terugkomen als Sylwia weg zou zijn oid.
? Dat weerspreek ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo heb ik het dan weer niet gezien , Silwia was wel de hoofdreden
Okayquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
? Dat weerspreek ik niet.
Maar ze wilde ook niet opnieuw met Illya daten als Sylwia weg zou zijn.
Zo zag ik het niet. Ik denk dat Sylvia de hoofdreden is en dat ze dat spannend vond om te zeggen. Ze zei heel duidelijk dat ze Ilya nog steed leuk vindt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ze geeft twee redenen. En als je de ene reden (Sylwia) wegstreept, wil ze nog steeds niet met Illya daten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |