abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218619670
Vind trouwens Magda en Eugene een leuk koppel😉
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:41:09 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218619746
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hmmm, eigenlijk vind ik het zo leuker dan hoe jij het beschrijft als mogelijkheid. Ik doorzie wel dat het veel gescript is en zo. Maar het interesseert mij echt geen fuck of een van hen een partner vindt. Gaat me meer om het kijken naar de karikaturen en me verbazen over hoe vreemd mensen zijn. Dus eigenlijk wel prima zo als het nu is. En die passende muziekjes en woordgrapjes maken het juist nog komischer.
Mooi, dan zijn ze het voor jou aan het maken. Ik ben het wel met de poster die je quote eens, het eerste seizoen was voor mij het beste. Dan is het ook leuk om te kijken naar hoe vreemd mensen zijn, zoals Jacob in Portugal of hoe die vrouw in Nederland alleen maar op zoek was naar klussers of mopperBert. Maar toen voelde het toch veel minder in scène gezet
Laffe huichelaar
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:44:32 #103
338319 ZarB
Piña colada
pi_218619766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 10:32 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Dan is mij iets ontgaan, weet niet eens wie marianne is was en wat zou margot gezegt hebben dan?
Marianne was de 2e vrouw en Rob vond haar meteen al niks, besprak dat met Margot en die ging daar ook in mee ("nee marianne is niks voor jou") en toen Rob haar weg wilde sturen gaf Margot in de 1 op 1 momenten ook aan dat Marianne weggestuurd zou worden (toen marianne zich afvroeg wat ze zouden doen vandaag o.i.d)
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218620098
Monique bij Ilya confronteert Sylwia wel goed in de vooruitblik! :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:40:13 #105
338319 ZarB
Piña colada
pi_218620226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef aquawoman het volgende:
Monique bij Ilya confronteert Sylwia wel goed in de vooruitblik! :D
Ik zet 'm net uit en had gelijk zoiets van jaaaaa kan niet wachten tot maandag _O-

Rob oh rob. Die lijkt echt niet te overzien wat voor effect zijn gedrag en keuzes hebben. Totaal verrast en overrompeld door het besef dat hij met zijn terughaal een bepaald signaal heeft afgegeven. En dan nu ook doodleuk dat gesprek aan gaan, want hij moet de boel natuurlijk wel voor zichzelf weer even comfortabel maken. Een relatie met Rob gaat vooral om Rob draaien gok ik. Margot, run.
Rob, die bij de geboorte tegen zijn kind zei: noem me maar gewoon Rob hoor, want "papa" komt veel te dichtbij.
pi_218620875
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 11:40 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik zet 'm net uit en had gelijk zoiets van jaaaaa kan niet wachten tot maandag _O-

Rob oh rob. Die lijkt echt niet te overzien wat voor effect zijn gedrag en keuzes hebben. Totaal verrast en overrompeld door het besef dat hij met zijn terughaal een bepaald signaal heeft afgegeven. En dan nu ook doodleuk dat gesprek aan gaan, want hij moet de boel natuurlijk wel voor zichzelf weer even comfortabel maken. Een relatie met Rob gaat vooral om Rob draaien gok ik. Margot, run.
Rob, die bij de geboorte tegen zijn kind zei: noem me maar gewoon Rob hoor, want "papa" komt veel te dichtbij.
Margot was sowieso gek dat zij nog terugkwam, alsof Rob te veranderen is.

zal me ook niks verbazen als dit door de productie is verzonnen, omdat die andere 2 die er nog waren geen interessante TV gingen opleveren. "je mag die 2 naar huis sturen, maar dan moet je Margot bellen dat ze terugkomt"
hardcoholic
pi_218620902
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef roos94 het volgende:
Had iemand ook opgemerkt dat bij het piranja vissen met dick en moniek ze muziek gebruikten van de Piranja uit de efteling _O_ _O_ _O_
de stagiaire had gewoon op spotify piranha ingetypt voor wat inspirate en stuitte hierop :+

Samengevat:

Ilya: denkt kans te maken op een pools model, is in werkelijkheid een ingehuurde actrice. kan hem niks verrotten, zolang die maar zijn B&B kan verkopen
Rob: vind alles te dichtbij komen, geen wonder dat hij zich genoodzaakt voldoende om zicht op te geven voor B&B als een soort van last resort.
Ingrid: wat een heks is dat, iedereen die vriendelijk doet en een knuffel geeft moet ineens teveel van haar. heeft geen zin in relaties, wil gewoon haar B&B verkopen om terug te verkassen naar nederland om oma te zijn.
Daniel: Wilt aandacht voor zijn B&B, een (of meerdere) dames in zijn bed is een leuke bijkomstigheid
JP: ingehuurd om de B&B te verkopen, compleet nep, totaal niet uit op een relatie, vind bbqen leuker.
Dick: zijn hele houding is awkward. slaat compleet dicht met een camera erbij. zelfs het zoenen met moniek was awkward. Toch latent homo?
eveline: is psychisch niet helemaal goed. eerst smoorverliefd om Bart, dan weer twijfelen, dan weer helemaal hoteldebotel om vervolgens als hij terug moet komen er wel even bij te melden dat er nog iemand rondloopt waarmee de strijd nog niet gestreden is.
Petra: enige normale van het hele stelletje, heeft gewoon lol en een we zien wel houding
Magda: past prima met Eugene, lijkt mij een opa en oma waar de kleinkinderen graag naar toegaan, zolang je maar doet wat magda in haar hoofd heeft :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Ferdii op 29-08-2025 12:54:10 ]
hardcoholic
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:14:30 #108
338319 ZarB
Piña colada
pi_218621290
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:41 schreef Ferdii het volgende:

[..]

zal me ook niks verbazen als dit door de productie is verzonnen, omdat die andere 2 die er nog waren geen interessante TV gingen opleveren. "je mag die 2 naar huis sturen, maar dan moet je Margot bellen dat ze terugkomt"
Ik snapte ook niet waarom ze direct terug kwam. Maar ik vergeet ook steeds dat wij al weken hiernaar kijken. De gasten zitten er maar een paar dagen en zien niet wat wij zien. Dus dan snap ik wel dat keuzes soms onlogisch lijken.

Maar NU moet ze gaan. Ze heeft geen excuus meer.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:16:43 #109
338319 ZarB
Piña colada
pi_218621323
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:43 schreef Ferdii het volgende:

[..]
de stagiaire had gewoon op spotify piranha ingetypt voor wat inspirate en stuitte hierop :+

Samengevat:

Ilya: denkt kans te maken op een pools model, is in werkelijkheid een ingehuurde actrice. kan hem niks verrotten, zolang die maar zijn B&B kan verkopen
Rob: vind alles te dichtbij komen, geen wonder dat hij zich genoodzaakt voldoende om zicht op te geven voor B&B als een soort van last resort.
Ingrid: wat een heks is dat, iedereen die vriendelijk doet en een knuffel geeft moet ineens teveel van haar. heeft geen zin in relaties, wil gewoon haar B&B verkopen om terug te verkassen naar nederland om oma te zijn.
Daniel: Wilt aandacht voor zijn B&B, een (of meerdere) dames in zijn bed is een leuke bijkomstigheid
JP: ingehuurd om de B&B te verkopen, compleet nep, totaal niet uit op een relatie, vind bbqen leuker.
Dick: zijn hele houding is awkward. slaat compleet dicht met een camera erbij. zelfs het zoenen met moniek was awkward. Toch latent homo?
eveline: is psychisch niet helemaal goed. eerst smoorverliefd om Bart, dan weer twijfelen, dan weer helemaal hoteldebotel om vervolgens als hij terug moet komen er wel even bij te melden dat er nog iemand rondloopt waarmee de strijd nog niet gestreden is.
Petra: enige normale van het hele stelletje, heeft gewoon lol en een we zien wel houding
Magda: past prima met Eugene, lijkt mij een opa en oma waar de kleinkinderen graag naar toegaan, zolang je maar doet wat magda in haar hoofd heeft :P

Ingehuurde actrice maar wel behoorlijk low budget dan _O-

Gene lijkt me idd een leuke opa. Magda is wat rigide maar tegelijkertijd weten kinderen wel waar ze aan toe zijn met haar verwacht ik dus zullen ze er wel goed op gaan. En gene is een mooie tegenhanger dus er is wel wat balans.

Die zoen tussen Moniek en Dick was hét cringe-moment van 2025.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:52:37 #110
3542 Gia
User under construction
pi_218629424
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:41 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Maar zo ook bij Eveline. Ze laat Bart terugkomen, omdat ze dan beter kan vergelijken. Maar ze geeft daarmee wel een signaal af. Schijnt ook mot te zijn tussen die twee, bij de reunie. Misschien wel over deze signalen. Bart denkt dat hij haar heeft.
pi_218631276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar zo ook bij Eveline. Ze laat Bart terugkomen, omdat ze dan beter kan vergelijken. Maar ze geeft daarmee wel een signaal af. Schijnt ook mot te zijn tussen die twee, bij de reunie. Misschien wel over deze signalen. Bart denkt dat hij haar heeft.
Ik zag Bart ook alleen lopen bij die uitgelekte foto's van de reunie, hoop dat Eveline bij zinnen is gekomen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:47:23 #112
367000 roos94
pi_218632159
Lieske op maandag:

Lieske op dinsdag:

Lieske op woensdag:
pi_218646640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:47 schreef roos94 het volgende:
Lieske op maandag:

[ afbeelding ]

Lieske op dinsdag:

[ afbeelding ]

Lieske op woensdag:
[ afbeelding ]
Lieske gaat het romantisch niet redden, maar misschien wel een commerciele samenwerking met pettra, ze zijn er al hard mee bezig iig.
pi_218646846
Voorspelbaar laatste uitzendingen, weinig verrassend. JP met een parkeerbon was nog het leukste in die soapserie. Niks mis met lelijke kerels, mits ze humor en charisma hebben, JP is een lege huls.

Ik vind trouwens dat Pettra daar op Lesbos maar twee zeer desolate sneue vakantiehuisjes heeft in een dorre omgeving. Pettra mist net als Rob een lekker jong strak wijf.

Die Monique met haar kaas- en poolsevrouwen allergie, toedeloe. Sylwia leek bijna geschokt, haar gezicht zag er nu nog meer ontploft uit na een week die schildpad Illya doorstaan.

Ik vind die scenes tegen de spiegel praten enorm nep, niet meer doen, regie!

Magda stopt haar loge's in een soort kelderkamertje met piepklein raampje, je zult daar maar voor moeten betalen als B&B overnachting.

Rob is gewoon dikke snot. "Verder te ontdekken" Hoepel toch op, dikke sneuneus. "Of mijn hart nog sneller gaat kloppen?" Hij bedoelt een ander lichaamsdeel.
  maandag 1 september 2025 @ 01:45:31 #115
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218646862
Nou. Lieske wordt m niet.
Gene voelt als een broer.
Die ene bij die kikker naar huis. Blijft die 1x neuken pleite Poolse over.
Seizoen met 0 matches?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 september 2025 @ 10:01:05 #116
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218648964
De sjeu is eruit, je hoeft eigenlijk al niet meer te kijken , dit is gewoon de tijd opvullen.
Mooi geweest.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218649182
Ik weet niet of ik de laatste week nog ga kijken. Ik vind dit hele seizoen wel een beetje sloom voortkabbelen. Denk dat 9 B&B-eigenaren toch wat veel is. Daarnaast zijn het op allemaal een beetje saaie mensen.

Magda: Dat hoofd lijkt altijd op onweer te staan. Is opzoek naar een tweede Leen. Heeft een heel eisenpakket. Op die leeftijd moet je niet meer teveel eisen stellen als je nog gelukkig wil worden in de liefde.

Daniël: Komt over als iemand die alleen maar meedoet voor de fame. Verder ook vrij inhoudsloos.

JP: Lunchen, BBQ'en, zuipen en typische dagen beleven. Lijkt me verder een prima kerel maar voor dit programma ook te weinig interessant gebleken.

Rob: Zoekt gewoon een jonge deerne, niet gekregen. En god wat is die man saai zeg.

Petra: Zoekt ook een jonge deerne, ook niet gekregen. Vrij weinig inhoudelijks van gezien.

Illya: Zeeuwse boer die wat ongemakkelijk met vrouwen is. Ook weinig spraakmakend.

Ingrid: Die lijkt echt alleen mee te doen om haar B&B te verkopen. Heeft geen enkele man dichtbij gelaten. Nou waren het eigenlijk ook stuk voor stuk wat zielige types.

Eveline: Kan nog wel de liefde vinden denk ik maar verder ook weinig boeiend.

Dick: De slangenvanger met zijn idioot grote glimlach. Voor het programma wel leuk dat ze eens een andere omgeving hebben.

Al met al denk ik dat de energie wel een beetje uit het programma is. Denk dat het ook niet meevalt om een paar leuke kandidaten en deelnemers te zoeken die wat mooie televisie opleveren. Met 9 deelnemers is het ook wat lastiger om als kijker geboeid te blijven. Dan blijft er m.i. toch te weinig diepgang over. Er zijn ook weinig deelnemers waar je je echt lekker aan kunt lopen irriteren of die een enorme gunfactor hebben.

Bij gebrek aan beter is het in de zomer een goed alternatief maar echt boeiend is het dit seizoen nooit echt geweest. In één woord samengevat:

Gezapig
pi_218650943
Nou er blijven weer weinig setjes over. Track record misschien van 1 setje en dan was dat het weer voor dit seizoen….
Allemaal cabaretteketet!
pi_218651874
Heel apart dat die Eveline Bart terughaalt met de melding "er is nog iemand anders, je moet er wel voor vechten". Hij is daar toch al meerdere dagen geweest? Ze is zelfs daar al geweest, heeft bij hem geslapen en zijn auto geleend. Wat ze moet ze nog meer van Bart weten? Lijkt me gewoon een productie dingetje weer.
pi_218654375
Monique is wel een baas. Ze zegt wel duidelijk waar het op staat.
Sylwia gedraagt zich echt als een kleuter/ dom blondje.
pi_218654838
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Irri-tante het volgende:
Monique is wel een baas. Ze zegt wel duidelijk waar het op staat.
Sylwia gedraagt zich echt als een kleuter/ dom blondje.
En heb je die kop gezien, ze is lelijk botox ziet er niet uit.

Die Sylwia😝
pi_218654995
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]

Die Sylwia😝
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.
  maandag 1 september 2025 @ 20:35:14 #123
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218655054
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik moet er wel om lachen, ze is tenminste kleurrijk itt die saaie zure Zeeuwse met haar Potter.
Ik vond mevrouw Potter in combinatie met die achterlijke Poolse actrice toch een stuk vermakelijker om naar te kijken.
Wat een afknapper van een vrouw :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218655964
Geen greintje humor in die zeeuwse te vinden, wat sylwia teveel heeft had zij veels te weinig
  maandag 1 september 2025 @ 22:10:09 #125
338319 ZarB
Piña colada
pi_218656084
Magda en Gene: ik weet niet hoor maar als je een maatje vindt om je laatste jaren mee door te brengen mag je toch in je handjes knijpen? Ik vond haar, voor de verandering, echt een x sympathiek en adequaat overkomen. Genes vertrek verbaasde me. Het lijkt erop alsof de productie vraagt: zijn jullie verliefd? Nee? Wegwezen dan.

Monique en Illya passen 100 x beter bij elkaar. Je kunt van alles van haar vinden, maar Illya is net zo. Hij leek het oprecht moeilijk te vinden dat ze ging en heeft in die 3 dagen al meer empathie riching haar getoond dan richting al die andere vrouwen in het algemeen. Hij krijgt spijt als Pools geknipte haren op zijn hoofd.

Jp en Marianne: passen wel bij elkaar maar misschien gaat de oppervlakkigheid haar tegen staan. Of ze krijgt hem door elkaar gerammeld en er verandert iets of ze concludeert dat t m niet wordt.

Rob is blij dat Rob weer terug is zodat hij samen met Rob een geperst hart kan eten in een sjiek restaurantje. Rob houdt gewoon erg van Rob dus ik denk dat dat wel goed zit.

Pettera: jammer maar door Lieske kom je niet heen (of in). Die omgeving is idd treurig zoals iemand al zei. Dat hele eiland lijkt me 100 x niks, trouwens.

Dick en Moniek boeien me echt totaal niet. Saaiste en meest vermoeiende deelnemer. Ingrid weten we al. Eveline ben ik nog wel een beetje nieuwsgierig naar.
pi_218656373
quote:

[..]

Die Sylwia😝
Ik heb vooral het idee dat het uitgezakte botox/fillers is. Zag vandaag pas hoe lelijk het er echt uitziet.
pi_218656403
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2025 22:45 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik heb vooral het idee dat het uitgezakte botox/fillers is. Zag vandaag pas hoe lelijk het er echt uitziet.
Echt he, vond dat bijna zielig. Vind haar als een van de weinige best wel grappig met haar acteren, ze trekt zich nergens wat van aan..(bijna letterlijk.. :D )
pi_218656480
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:10 schreef ZarB het volgende:
Pettera: jammer maar door Lieske kom je niet heen (of in). Die omgeving is idd treurig zoals iemand al zei. Dat hele eiland lijkt me 100 x niks, trouwens.
Ja, dat was ik, zowel Ingrid als Pettra hebben niet echt de liefde voor dat Griekse eiland Lesbos kunnen overbrengen, kaal, desolaat, rotsig en zomers natuurlijk al helemaal niet uit te houden in die hitte. Vond de B&B van Ingrid ook super ongezellig. Strand leek ook niks. Echt geen reclame voor dat eiland.
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:15:35 #129
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218657434
Best handig die 15 seconden voorwaarts spoelen knop...

klik klik klik

Misschien kunnen de programmamakers de volgende keer zich wat meer instellen op het zoeken naar sympathieke BB eigenaren...
No mercy for animal abusers
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 september 2025 @ 08:42:04 #130
367000 roos94
pi_218657544
Hoe strak zitten die spijkerbroeken van die blonde vrouw bij JeanPaul ? man man man je vulva krijgt geen bloedtoevoer meer meid. Kan nooit fijn zitten.
pi_218658079
quote:

[..]

Die Sylwia😝
Nou, iedereen doet net of het Miss Poland is. Ze heeft een goed figuur, maar verder vind ik het echt een lelijk spook.
pi_218658081
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Sorella het volgende:
Geen greintje humor in die zeeuwse te vinden, wat sylwia teveel heeft had zij veels te weinig
Ik had juist het idee dat ze heel veel humor had. Ook die blikken van haar. Puur sarcasme allemaal.
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:44:47 #133
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218658489
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik had juist het idee dat ze heel veel humor had. Ook die blikken van haar. Puur sarcasme allemaal.
Dat had ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:45:26 #134
338319 ZarB
Piña colada
pi_218658510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Vond ik ook. Net als Illya volgens mij. Domme sukkel.
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:46:01 #135
338319 ZarB
Piña colada
pi_218658525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou, iedereen doet net of het Miss Poland is. Ze heeft een goed figuur, maar verder vind ik het echt een lelijk spook.
Nou echt. Ik schrok me echt kapot gisteravond. Triest eigenlijk.
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:40:44 #136
473277 Astro_boy
Houtwalstraat
pi_218659174
quote:

[..]
Nee joh, ze is een plank. Ze is slank, maar zit weinig figuur in als je het mij vraagt. Geen billen.
pi_218659229
quote:

[..]
Alleen Ilya toch? Ik vind Karine veruit de knapste dame die bij Ilya langs is geweest.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:00:46 #138
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218659316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:48 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Alleen Ilya toch? Ik vind Karine veruit de knapste dame die bij Ilya langs is geweest.
Ik vond haar ook de leukste dame die bij hem is geweest.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218659455
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vond mevrouw Potter in combinatie met die achterlijke Poolse actrice toch een stuk vermakelijker om naar te kijken.
Wat een afknapper van een vrouw :r
Ja vind ik ook! Maar dit gaat hem natuurlijk ook niet worden.
Make trouble not war
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:14:55 #140
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218659465
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:14 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Ja vind ik ook! Maar dit gaat hem natuurlijk ook niet worden.
Dat leek mij al duidelijk want Illya denkt met zijn pik :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218659583
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:00 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vond haar ook de leukste dame die bij hem is geweest.
Zou ook niks zijn geworden want Illya is veel te leeg voor haar. Maar wel de leukste dame idd.
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:06:03 #142
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218659877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef alpeko het volgende:

[..]
Zou ook niks zijn geworden want Illya is veel te leeg voor haar. Maar wel de leukste dame idd.
Zou idd niets zijn geworden, Illya is een lege huls, net als JP en in Rob zit ook niets
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218660004
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef Sorella het volgende:
Vond het ook maar een jankerd.

'Boehoehoe die Poolse troela spoot me helemaal nat'.
'Ik lust geen kaas'

Jammer van toch nog even die overbodige sneer naar Sylwia; al heeft ze verder gelijk, Sylwia is ook niet helemaal 100, maar met opgeheven hoofd op de bezem terug naar Zeeland stappen is mislukt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218660374
Dat kaasverhaal vond ik ook heel vaag. Kwam een beetje over als smoesje om het punt te maken dat ze Illya in het algemeen niet meer wil daten? Dus ook niet terugkomen als Sylwia weg zou zijn oid.

Edit: Op het moment van vertrek is Sylwia de hoofdreden, zo heb ik dat ook geïnterpreteerd, maar dat is niet waar ik me over verwonder.

[ Bericht 27% gewijzigd door Stepperoller op 02-09-2025 17:52:16 ]
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:10:59 #145
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218660389
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef Stepperoller het volgende:
Dat kaasverhaal vond ik ook heel vaag. Kwam een beetje over als smoesje om het punt te maken dat ze Illya in het algemeen niet meer wil daten? Dus ook niet terugkomen als Sylwia weg zou zijn oid.
Zo heb ik het dan weer niet gezien , Silwia was wel de hoofdreden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218660403
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Zo heb ik het dan weer niet gezien , Silwia was wel de hoofdreden
? Dat weerspreek ik niet.

Maar ze wilde ook niet opnieuw met Illya daten als Sylwia weg zou zijn. En dat lag dan zogenaamd allemaal aan de kaas.
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:15:40 #147
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218660405
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:15 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
? Dat weerspreek ik niet.

Maar ze wilde ook niet opnieuw met Illya daten als Sylwia weg zou zijn.
Okay :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218660411
Ze geeft twee redenen. En als je de ene reden (Sylwia) wegstreept, wil ze nog steeds niet met Illya daten.
pi_218660700
Nou, Dick's python is vrijgelaten. Ben benieuwd of dit iets gaat worden, beide vrij vermoeiende types. Moniek cijfert zichzelf weg en Dick zit met zijn hoofd in het oerwoud
pi_218661359
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ze geeft twee redenen. En als je de ene reden (Sylwia) wegstreept, wil ze nog steeds niet met Illya daten.
Zo zag ik het niet. Ik denk dat Sylvia de hoofdreden is en dat ze dat spannend vond om te zeggen. Ze zei heel duidelijk dat ze Ilya nog steed leuk vindt.

Het zegt ook wel genoeg dat Sylvia zegt "Ik heb gewonnen!". Het is geen wedstrijd meid, het is een zoektocht naar liefde.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:12:39 #151
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218661375
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:09 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Zo zag ik het niet. Ik denk dat Sylvia de hoofdreden is en dat ze dat spannend vond om te zeggen. Ze zei heel duidelijk dat ze Ilya nog steed leuk vindt.

Het zegt ook wel genoeg dat Sylvia zegt "Ik heb gewonnen!". Het is geen wedstrijd meid, het is een zoektocht naar liefde.
Dit idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218661892
Was Daniel deze hele aflevering dronken? Sowieso toen hij die leukere dame naar huis stuurde
pi_218662130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:09 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Nogmaals, mij inziens is dat ook de hoofdreden, maar het gaat mij niet om wat wel/niet de hoofdreden is.

Maar dat ze specifiek nog met een tweede reden kwam waaruit blijkt dat ze ook na het wegvallen van die HOOFDreden nog steeds het daten niet zou willen voortzetten. En dat is die kaasflauwekul.

Dat vind ik apart en vraag me af wat daar dan achter zit
pi_218662159
Ik heb wel bewondering voor Dick en Moniek eigenlijk. Ze hebben steeds heel veel rekening met elkaar gehouden en redelijk open over hun gevoelens gepraat. Daardoor heeft Dick best wat ruimte gekregen van Moniek om toch die andere dames ook enigszins te leren kennen en tegelijkertijd heeft hij ook wel regelmatig gecheckt hoe zij zich voelde.

Ik snap wel dat het voor B&B-begrippen wat saai is hoor, maar ze zijn ondanks hun leeftijd een stuk volwassener in de omgang dan sommige oudjes. Eigenlijk valt het mij - na meerdere seizoenen gekeken te hebben - op dat de jongere deelnemers sowieso een stuk beter met elkaar kunnen communiceren dan oudere deelnemers. Op enkele incidenten na lijken de jongeren toch in betere harmonie uit elkaar te gaan dat veel oudere deelnemers.
pi_218662266
Daniël is ook weer lekker onduidelijk in zijn communicatie onder het mom van eerlijkheid :')

Hij is verliefd op Danique, maar hij vindt Nicole zo leuk dat ze daarmee mag doen wat ze wil en hij zou haar nooit wegsturen.
pi_218662836
Ja Daniel wil wel heel eerlijk zijn nadat hij met Danique sliep toen Nicole er al was en daar niets van zei. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_218662968
Richard, jij kunt veel beter krijgen. Wees blij dat je wordt afgewezen. Beste dat je kan overkomen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_218663371
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef Stepperoller het volgende:
Daniël is ook weer lekker onduidelijk in zijn communicatie onder het mom van eerlijkheid :')

Hij is verliefd op Danique, maar hij vindt Nicole zo leuk dat ze daarmee mag doen wat ze wil en hij zou haar nooit wegsturen.
Omdat hij al intiem met haar is geweest. Ik denk dat het nog een staartje krijgt.
Make trouble not war
pi_218663548
Dat mens heeft totaal geen gevoel voor hem, ze deed mee om op tv te komen. En ze kan grappig zijn, maar respect heeft ze niet. Ze denkt alleen aan haar zelf. Ze
wil aandacht gezien worden heeft bevestiging nodig en is jaloers.

Dus Ilja begin er niet aan.

[ Bericht 67% gewijzigd door DilanoNirvana op 02-09-2025 20:36:28 ]
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:34:58 #160
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218663640
Moniek slaapt blijkbaar in sportbeha en legging? Wel fijn dat Dick z'n dick eindelijk een keer heeft gevonden, van de eerste zoen direct naar bed.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218664088
Zo jammer, ik vond Richard zo leuk. Veel leuker dan Bart.
  dinsdag 2 september 2025 @ 21:24:38 #162
338319 ZarB
Piña colada
pi_218664141
Die karaoke :') bart stond er net zo plankig bij als Richard dus snapte Eveline haar observatie echt niet.

Toen Bart gevraagd werd naar zijn werk en hij zei "lang verhaal..." toen gingen de alarmbellen alweer af. Lijkt me een type die 20 bedrijfjes in een jaar begint, er geen reet van bakt maar zelf gelooft dat hij de man der monnies is.

Dick en Moniek: zo vermoeiend, je hebt communiceren en je hebt letterlijk elke gedachte uitspreken. Alles wordt plat gerationaliseerd. Zelfs tijdens de seks zie ik dit nog gebeuren. Maar ze lijken uit hetzelfde hout gesneden dus wie weet blijft het.
pi_218664219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef Fascination het volgende:
Richard, jij kunt veel beter krijgen. Wees blij dat je wordt afgewezen. Beste dat je kan overkomen.
1000x dit.
pi_218664673
Las dat Bart een single gaat uitbrengen. Voor wie dan, dove mensen?
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 september 2025 @ 22:48:18 #165
367000 roos94
pi_218664893
Verkeerde topic lol

[ Bericht 65% gewijzigd door roos94 op 03-09-2025 06:54:25 ]
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:49:13 #166
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_218664901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
'Ik lust geen kaas'
Ze is lactose-intollerant. Dat is iets anders dan geen kaas lusten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef Stepperoller het volgende:

Ze zei 'Frankrijk is niet mijn land'. Kennelijk zat er kaas in bijna alles wat er op de kaart stond in restaurants. Niet handig als je daar niet tegen kan.
Maar goed dat is een kwestie van niet uit eten gaan lijkt me. Geen (hoofd)reden om weg te gaan.

Ze was ook van mening dat als Illya een type als Sylwia kennelijk leuk vond aangezien hij haar al zo lang liet blijven dat ze dan geen match waren aangezien zij en Sylwia compleet anders waren.
Die redenatie kon ik wel volgen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_218665407
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Moniek slaapt blijkbaar in sportbeha en legging? Wel fijn dat Dick z'n dick eindelijk een keer heeft gevonden, van de eerste zoen direct naar bed.
Ze had het de hele dag aan. Dat was dus gewoon in scene gezet.
  Official ESF Kreviewer woensdag 3 september 2025 @ 07:53:27 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218665614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 06:37 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ze had het de hele dag aan. Dat was dus gewoon in scene gezet.
"Hebben jullie met elkaar geslapen"

"Ja."

"Ok daar waren wij met de camera natuurlijk niet bij. Kun je er nog even naast gaan liggen en dan wakker worden"

Is vrij normaal voor tv. Meestal gaan cameramensen ook gewoon naar bed in de avond ipv mensen filmen die elkaar vingeren en dan gaan slapen.
  woensdag 3 september 2025 @ 08:05:58 #169
338319 ZarB
Piña colada
pi_218665673
Vandaag wordt volgens mij bloedsaai. Dus ik ga wachten tot de reunie. Mocht er nog een plottwist komen, kan iemand dat laten weten met het codewoord "plottwist"? _O- ga ik alsnog ff kijken.
  woensdag 3 september 2025 @ 08:09:18 #170
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218665691
En dat was het.

De hele aflevering in 5 minuten gezien. Klik klik klik klaar

Ik verheug me dan wel weer op de reunie.

De meeste mensen in deze serie vond ik onaangenaam om naar te moeten kijken.

Degene die ik wel leuk vond en hoop dat ze iemand hebben gevonden om liefde te beleven:

1. Pettra op Lesbos ( top wijffie)
2. Dick en Moniek in Suriname ( al werd ik wel wat moe van hun onduidelijke gezemel)
3. Renate die voor JP kwam. ( lieve vrouw)
4. Richard die voor Evelyn kwam. ( leuke integere kerel en zeer stom van Evelyn dat ze hem liet gaan)
5. Eugene die Magda kwam bezoeken.( lieve en eerlijke man)
6. Illya. ( geen slechte kerel en deed enorm zijn best maar had de pech dat Silwia verscheen)

[ Bericht 3% gewijzigd door Rhosyn op 03-09-2025 08:15:36 ]
  woensdag 3 september 2025 @ 08:42:14 #171
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218665837
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:31 schreef Fascination het volgende:
Ja Daniel wil wel heel eerlijk zijn nadat hij met Danique sliep toen Nicole er al was en daar niets van zei. :')
Daniel is een huichelaar :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 september 2025 @ 08:43:33 #172
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218665844
Ik ben benieuwd naar de reünie, hoewel ik daar ik niet zoveel van verwacht oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218665891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
En dat was het.

De hele aflevering in 5 minuten gezien. Klik klik klik klaar

Ik verheug me dan wel weer op de reunie.

De meeste mensen in deze serie vond ik onaangenaam om naar te moeten kijken.

Degene die ik wel leuk vond en hoop dat ze iemand hebben gevonden om liefde te beleven:

1. Pettra op Lesbos ( top wijffie)
2. Dick en Moniek in Suriname ( al werd ik wel wat moe van hun onduidelijke gezemel)
3. Renate die voor JP kwam. ( lieve vrouw)
4. Richard die voor Evelyn kwam. ( leuke integere kerel en zeer stom van Evelyn dat ze hem liet gaan)
5. Eugene die Magda kwam bezoeken.( lieve en eerlijke man)
6. Illya. ( geen slechte kerel en deed enorm zijn best maar had de pech dat Silwia verscheen)
Ik voeg graag Margot (van Rob) nog toe. Die verdient beter.
  woensdag 3 september 2025 @ 09:08:31 #174
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218666041
Dat haar van Sylwia :X
_O-
Wat een lelijke vrouw is het toch ook :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Official ESF Kreviewer woensdag 3 september 2025 @ 09:14:21 #175
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218666077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:43 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reünie, hoewel ik daar ik niet zoveel van verwacht oO<
Als het net zo'n aanfluiting is als vorig jaar of was dat na de winter editie...hoeft het van mij niet zo.
Ik hoop in elk geval dat ze iemand anders dan A. Rooijakkers hebben gevonden voor de presentatie.
  woensdag 3 september 2025 @ 09:17:46 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218666103
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:14 schreef Kreator het volgende:

[..]
Als het net zo'n aanfluiting is als vorig jaar of was dat na de winter editie...hoeft het van mij niet zo.
Ik hoop in elk geval dat ze iemand anders dan A. Rooijakkers hebben gevonden voor de presentatie.
Leonie toch? Hoewel ik daar ook weinig mee heb.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218666783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:49 schreef Elpis het volgende:

[..]
[..]
Ze zei 'Frankrijk is niet mijn land'. Kennelijk zat er kaas in bijna alles wat er op de kaart stond in restaurants. Niet handig als je daar niet tegen kan.
Maar goed dat is een kwestie van niet uit eten gaan lijkt me. Geen (hoofd)reden om weg te gaan.

Ze was ook van mening dat als Illya een type als Sylwia kennelijk leuk vond aangezien hij haar al zo lang liet blijven dat ze dan geen match waren aangezien zij en Sylwia compleet anders waren.
Is inderdaad ook wat anders, maar we hebben ze naar 1 restaurant zien gaan. je kunt mij niet vertellen dat al die restaurants enkel gerechten met kaas aanbieden, in Frankrijk nota bene. Waarvan ze wist dat hij daar zit.

Ze komt voor de liefde, en de reden die ook jij hier als laatst noemt is helder, zonder gezever in de marge over kaas, 2 dagen Frankrijk, of irritaties naar een andere deelnemer.
  woensdag 3 september 2025 @ 11:16:16 #178
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218667000
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Is inderdaad ook wat anders, maar we hebben ze naar 1 restaurant zien gaan. je kunt mij niet vertellen dat al die restaurants enkel gerechten met kaas aanbieden, in Frankrijk nota bene. Waarvan ze wist dat hij daar zit.

Ze komt voor de liefde, en de reden die ook jij hier als laatst noemt is helder, zonder gezever in de marge over kaas, 2 dagen Frankrijk, of irritaties naar een andere deelnemer.
Wat Monique eigenlijk bedoelde maar cryptisch aangaf: zij er uit of ik er uit

Hij zei niks dus ging ze weg.

|:)
pi_218667027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Wat Monique eigenlijk bedoelde maar cryptisch aangaf: zij er uit of ik er uit

Hij zei niks dus ging ze weg.

|:)
Hahaha wie weet!

Misschien viel het wel tegen dat ze toch geen streepje voor had omdat ze elkaar al 'kende'.
  woensdag 3 september 2025 @ 11:27:24 #180
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218667066
quote:

[..]
[..]

Behoorlijk verschil idd :Y
Eens verder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218667255
Die Monique heeft gewoon niet lang genoeg mee gedaan om haar echte karakter te tonen.

Iemand afwijzen, met mede als reden dat er in de Restaurants in het land waar je mogelijke liefde woont, kaas geserveerd wordt :')

Sowieso een grote leugen, maar het is echt te absurd voor woorden als je ouder dan 12 bent.
pi_218667526
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:53 schreef Kreator het volgende:

[..]
"Hebben jullie met elkaar geslapen"

"Ja."

"Ok daar waren wij met de camera natuurlijk niet bij. Kun je er nog even naast gaan liggen en dan wakker worden"

Is vrij normaal voor tv. Meestal gaan cameramensen ook gewoon naar bed in de avond ipv mensen filmen die elkaar vingeren en dan gaan slapen.
Dat zeg ik toch ook? Maar ze hadden best wel de moeite kunnen nemen om dan nog even wat anders aan te doen.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:06:40 #183
338319 ZarB
Piña colada
pi_218667980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:39 schreef __Fokker__ het volgende:
Die Monique heeft gewoon niet lang genoeg mee gedaan om haar echte karakter te tonen.

Iemand afwijzen, met mede als reden dat er in de Restaurants in het land waar je mogelijke liefde woont, kaas geserveerd wordt :')

Sowieso een grote leugen, maar het is echt te absurd voor woorden als je ouder dan 12 bent.
Monique ging weg vanwege Sylwia maar omdat ze dat niet al te veel in de spotlights wilde zetten koos ze voor "kaas" als hoofdreden (of eigenlijk Frankrijk).
  Miss 200.000.000! woensdag 3 september 2025 @ 13:18:30 #184
367000 roos94
pi_218668084
Danique: "er is wel iets meer gebeurd dan zoenen. Oepsie!!"

Serieus? Wat een kleutertje. }:|
  woensdag 3 september 2025 @ 13:24:17 #185
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668115
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
Danique: "er is wel iets meer gebeurd dan zoenen. Oepsie!!"

Serieus? Wat een kleutertje. }:|
Volgens mij hebben zij de de eerste nacht al met elkaar liggen ketsen |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! woensdag 3 september 2025 @ 13:26:12 #186
367000 roos94
pi_218668127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Volgens mij hebben zij de de eerste nacht al met elkaar liggen ketsen |:)
Ja daarom. En hoezo oepsie? Vloog hij er per ongeluk in?
  woensdag 3 september 2025 @ 13:26:34 #187
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja daarom. En hoezo oepsie? Vloog hij er per ongeluk in?
Ja preziez! Raar gedoe.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218668567
quote:
Dat ben ik ook. De meeste, wat oudere, kazen kun je gewoon eten, omdat die (vrijwel) geen lactose bevatten. Alleen jonge kazen, zoals mozarella, feta en smeerkaas, zijn een probleem.
pi_218669906
Had het niet verwacht, maar vond het toch een leuke laatste uitzending. Daniel en Danique kwamen erg verliefd over, heel schattig wel. Bij Dick en Moniek heb ik mijn twijfels. Eveline en Bart, bewaar me svp, bleh, die Bart.
Och die rare Illya met Sylwia, moest er toch om lachen, hoe hij reed in dat antieke autootje.. :D KNERSSS "Ja, ben gewend om hem in zijn vijf te zetten, maar dat is hier de achteruitversnelling.. _O-

Een hele week wachten op de reunie, kolere!
pi_218670497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:39 schreef __Fokker__ het volgende:

Jij hebt het niet echt begrepen ben ik bang haha
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218670749
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Jij hebt het niet echt begrepen ben ik bang haha
Dat weet ik zo net nog niet, hoor. Monique gedroeg zich minstens zo kleuterachtig als de Poolse amateuractrice, alleen zij acteerde niet. :D
  woensdag 3 september 2025 @ 23:58:29 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_218672835
Wat een fake laatste aflevering. Als wij nou de drone starten, dan til jij je meisje even op ofzo. En ga zo maar door.

Weinig 'reality' tv meer.

Ik weet dat het geen hoogstaande tv is, maar gewoon een beetje meer gewoon registreren, laten zien wat er gebeurt zou echt beter zijn. Zo is het toch ook begonnen en een succes geworden?

Maarja, toch zat ik aan de buis gekluisterd en wacht ik ongeduldig op de reünie :')
pi_218672856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 23:58 schreef Quoi het volgende:
Wat een fake laatste aflevering. Als wij nou de drone starten, dan til jij je meisje even op ofzo. En ga zo maar door.

Ik weet dat het geen hoogstaande tv is, maar gewoon een beetje meer gewoon registreren, laten zien wat er gebeurt zou echt beter zijn. Zo is het toch ook begonnen en een succes geworden?

Maarja, toch zat ik aan de buis gekluisterd en wacht ik ongeduldig op de reünie :')
Mwah, geef je wel gelijk. Toch geloof ik wel in Daniel, beetje simpel lijkt ie wel, maar oprecht verliefd. Als enige trouwens.
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 september 2025 @ 07:29:13 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218673289
quote:

"Ok graag even een picknick ergens voor de eind evaluatie". was ook 1 vd opdrachten.
pi_218673416
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:29 schreef Kreator het volgende:

[..]
"Ok graag even een picknick ergens voor de eind evaluatie". was ook 1 vd opdrachten.
en dan sluit ik niet uit dat de complete pickinickmand gevuld en klaargezet is door productie.

(bij Eveline en Bart kwam er ontbijt op bed, dat ging Bart zogenaamd klaarmaken. Toen zag je Bart de Jus d'orange uit het vaasje in een glas doen. Waarom zou je, als je zelf een ontbijt maakt jus d'orange in een vaasje doen, en dan voordat je bij de locatie bent, al overschenken in een glas? of je doet het direct in het glas, of je neemt het vaasje mee naar Eveline. Dus Bart is het ontbijt gaan halen en daar stond het klaar in het vaasje, toen is hij het gaan overschudden in de glaasjes. Maar geen kans dat ie het zelf allemaal klaargemaakt heeft).
pi_218673485
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:29 schreef Kreator het volgende:

[..]
En de heren moeten op een gegeven moment nog even een mooi overhemd aantrekken.
  donderdag 4 september 2025 @ 08:49:11 #197
338319 ZarB
Piña colada
pi_218673601
quote:

Dat dacht ik al in het voorstukje te zien dus heb ook niet gekeken. Bij winter vol liefde keek ik ook echt uit naar de reunie, nu heb ik echt zoiets van meh
  donderdag 4 september 2025 @ 08:49:47 #198
338319 ZarB
Piña colada
pi_218673603
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:13 schreef koemleit het volgende:

[..]
en dan sluit ik niet uit dat de complete pickinickmand gevuld en klaargezet is door productie.

(bij Eveline en Bart kwam er ontbijt op bed, dat ging Bart zogenaamd klaarmaken. Toen zag je Bart de Jus d'orange uit het vaasje in een glas doen. Waarom zou je, als je zelf een ontbijt maakt jus d'orange in een vaasje doen, en dan voordat je bij de locatie bent, al overschenken in een glas? of je doet het direct in het glas, of je neemt het vaasje mee naar Eveline. Dus Bart is het ontbijt gaan halen en daar stond het klaar in het vaasje, toen is hij het gaan overschudden in de glaasjes. Maar geen kans dat ie het zelf allemaal klaargemaakt heeft).
Dit soort dingen zou mij dus ook opvallen _O- maar met Bart weet je het niet he. Hij wordt tenslotte geroemd om z'n kookkunsten (en zang).
pi_218673650
Ik ben benieuwd naar Rayisa (middelvinger achter de rug) van Illya bij de reünie.
En ik zou het leuk vinden als Magda straks Eugene als maatje heeft en Rob als scharrel.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:29:03 #200
338319 ZarB
Piña colada
pi_218673900
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:58 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben benieuwd naar Rayisa (middelvinger achter de rug) van Illya bij de reünie.
En ik zou het leuk vinden als Magda straks Eugene als maatje heeft en Rob als scharrel.
Zou Raysa komen? Ik zou dan wel benieuwd zijn hoe de match is met Sylwia _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')