Heb er zin in , dronken tokkies die het k-woord krijsen tegen Sjaak Swart.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Granieten Revolutie met Wes en Raf, zin in.
Kroes ook helemaal in zijn nopjes met dit spektakel op zijn ossenworst na de rondo.quote:
Glijer Rob Jansen die zich er tussen glibbert als nieuwe TD om zich onbeschaamd te verrijken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb er zin in , dronken tokkies die het k-woord krijsen tegen Sjaak Swart.
''hOe ziT heT noU mEt je NieuWe cLub Róóóppp ?''quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Glijer Rob Jansen die zich er tussen glibbert als nieuwe TD om zich onbeschaamd te verrijken.
Arne Slot is dus eigenlijk helemaal niet zo’n goede trainer, anders had Ajax nu volgens zijn filosofie wel beter gevoetbaldquote:
Je had er minimaal vier moeten makenquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe ********* veel kansen wil je verneuken
Deze reactie zocht ik.quote:
Liever dit dan andersomquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had er minimaal vier moeten maken
En in plaats daarvan hebben wij toppers opgeleid als Brutil Hosé, Jamal Akachar, Rydel Poepon, Geoffrey Castilleon.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weghorst heeft nul functionele techniek. Zulke spits zou bij de jeugdopleiding direct weg zijn gestuurdZelfs bij zijn goal krijgt ie de bal met pijn en moeite op goede plek. Het is dat Heracles er helemaal niets van kan...
Die was ik aan het vervangen vlak voor mijn vakantie... En vergeten de oude nog even aan te zetten..quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zet je toch gewoon met je eigen netwerk een VPN op?
dat kloptquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:44 schreef Black-Death het volgende:
maar volgens mij heeft Heracles geen kans gehad?
Dat is positief (ook al is het maar Heracles)quote:
Ging er wel vanuit dat er EN een 6 komt en Taylor blijft. Dan gaat Fitz-Jim minder spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef Wotte het volgende:
Ik snap overigens niet dat Fitz-Jim nog verhuurd mag worden de enige zes in de selectie die je beter laat voetballen.
Een grote kans geloof ik. En dat kan je zo af en toe opbreken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:44 schreef Black-Death het volgende:
Net de samenvatting gezien. Het wordt tijd dat ze eens gaan trainen op afmaken. Man man man
Verder zegt een samenvatting te weinig om echte conclusies te trekken, maar volgens mij heeft Heracles geen kans gehad?
Oh en wat vonden ‘we’ van Fitz-Jim op 6?
Je moet een gelukje hebben, met een aardige speler die ergens overbodig wordt, zal nog best wat gaan schuiven in die laatste week transfermarkt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef Black-Death het volgende:
Schiet nog niet op met de inkomende transfers
Dan moet Brobbey eerst weg begrijp ik. Je moet bijna hopen dat er nog een zandbakclub erin trapt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef Black-Death het volgende:
Schiet nog niet op met de inkomende transfers
Die hebben geen haast, dus dan is het sowieso te laat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Brobbey eerst weg begrijp ik. Je moet bijna hopen dat er nog een zandbakclub erin trapt.
Of Kaplan of Taylor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Brobbey eerst weg begrijp ik. Je moet bijna hopen dat er nog een zandbakclub erin trapt.
Ondanks alle haat hier vorige seizoen vond en vind ik hem gewoon een nuttige speler om erbij te hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef Wotte het volgende:
Ik snap overigens niet dat Fitz-Jim nog verhuurd mag worden de enige zes in de selectie die je beter laat voetballen.
Kaplan zal niet al te veel opleven denk ik..quote:
Scoorde vorig seizoen het dubbele van de brub maar dan in de bundesliga.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:15 schreef papert het volgende:
Heb wel twijfels over Boadu, is vooral een pure afmaker die ruimte nodig heeft dacht ik, maar heeft voor een pure afmaker de afgelopen jaren weinig goals gemaakt.
Kan hij ook in de kleine ruimtes spelen?
Het ging ook over salarisruimte.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kaplan zal niet al te veel opleven denk ik..
Transfervrij is dit geen gekke optie als je dan een 10-12 miljoen nog in andere posities kan steken.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt Marc.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging er wel vanuit dat er EN een 6 komt en Taylor blijft. Dan gaat Fitz-Jim minder spelen.
Inderdaad. Elke debiel van de Telegraaf kan dat werk wel doen.quote:
Boadu had bij Bochum een ketchup seizoen. Veel wedstrijden zonder resultaat, ruzie met Dieter Hecking. Door blessures erin gekomen en ineens scoort ie in twee wedstrijden vijf goals. Maar consistentie heb ik hem niet op kunnen betrappenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Scoorde vorig seizoen het dubbele van de brub maar dan in de bundesliga.
quote:Interesse uit Bazel voor Ajax-verdediger Kaplan
Ahmetcan Kaplan zag eerder deze zomer een transfer naar 1. FC Köln afketsen, maar vertrekt mogelijk alsnog bij Ajax. Het Zwitserse FC Basel zou de Turkse verdediger willen huren, inclusief koopoptie. Kaplan kwam in 2022 naar Amsterdam, maar liep al snel een zware knieblessure op en heeft sindsdien slechts 25 wedstrijden voor de hoofdmacht gespeeld. Dit seizoen heeft Kaplan alleen minuten bij Jong Ajax gemaakt, omdat hij niet in de plannen van trainer John Heitinga voorkomt. (Bron: AD)
Ik vrees dat er geen nieuwe 6 komt. Ergo; we gaan elke wedstrijd wisselen tussen Fitz-Jim, Mokio en Klaassen.quote:
Laten we hopen dat ze helemaal geen spits aantrekken en Weghorst het hele seizoen blijft staanquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef manny het volgende:
Dus. Iets van vooruitgang. Mooi.
En meneer Wout heeft er 3 in liggen na 3 potjes. Kennen we wel klagen, maar dat is geen ketchup-fles werk.
100% inzet en pakt zijn doelpunten wel mee. Wel een techniek van niks en ziet zijn ploeggenoten soms totaal niet staan. Kon bijvoorbeeld zo een pass op Glouck geven maar zag het gewoon niet (en terechte irritatie bij Glouck hierbij)quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef manny het volgende:
En meneer Wout heeft er 3 in liggen na 3 potjes. Kennen we wel klagen, maar dat is geen ketchup-fles werk.
Lelijkste spits van Ajax ooityquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:42 schreef Bugno3 het volgende:
Ongeacht zijn goals wordt ik elke wedstrijd dat WOUT speelt een beetje onpasselijk. De spits van WV-HEDW-13 beweegt soepeler.
"wordt ik"quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:42 schreef Bugno3 het volgende:
Ongeacht zijn goals wordt ik elke wedstrijd dat WOUT speelt een beetje onpasselijk. De spits van WV-HEDW-13 beweegt soepeler.
Iets van vooruitgang of was Heracles zo slecht? Ik vond vooral Heracles eigenlijk onthutsend slecht, die zie ik zo degraderen dit jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef manny het volgende:
Inderdaad. Het feit dat Heracles tegen dit Ajax geen enkele kans uitspeelt, geeft wel aan dat Heracles bizar slecht is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iets van vooruitgang of was Heracles zo slecht? Ik vond vooral Heracles eigenlijk onthutsend slecht, die zie ik zo degraderen dit jaar.
2 dingen kunnen tegelijk waar zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iets van vooruitgang of was Heracles zo slecht? Ik vond vooral Heracles eigenlijk onthutsend slecht, die zie ik zo degraderen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |