En in plaats daarvan hebben wij toppers opgeleid als Brutil Hosé, Jamal Akachar, Rydel Poepon, Geoffrey Castilleon.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weghorst heeft nul functionele techniek. Zulke spits zou bij de jeugdopleiding direct weg zijn gestuurdZelfs bij zijn goal krijgt ie de bal met pijn en moeite op goede plek. Het is dat Heracles er helemaal niets van kan...
Die was ik aan het vervangen vlak voor mijn vakantie... En vergeten de oude nog even aan te zetten..quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zet je toch gewoon met je eigen netwerk een VPN op?
dat kloptquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:44 schreef Black-Death het volgende:
maar volgens mij heeft Heracles geen kans gehad?
Dat is positief (ook al is het maar Heracles)quote:
Ging er wel vanuit dat er EN een 6 komt en Taylor blijft. Dan gaat Fitz-Jim minder spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef Wotte het volgende:
Ik snap overigens niet dat Fitz-Jim nog verhuurd mag worden de enige zes in de selectie die je beter laat voetballen.
Een grote kans geloof ik. En dat kan je zo af en toe opbreken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:44 schreef Black-Death het volgende:
Net de samenvatting gezien. Het wordt tijd dat ze eens gaan trainen op afmaken. Man man man
Verder zegt een samenvatting te weinig om echte conclusies te trekken, maar volgens mij heeft Heracles geen kans gehad?
Oh en wat vonden ‘we’ van Fitz-Jim op 6?
Je moet een gelukje hebben, met een aardige speler die ergens overbodig wordt, zal nog best wat gaan schuiven in die laatste week transfermarkt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef Black-Death het volgende:
Schiet nog niet op met de inkomende transfers
Dan moet Brobbey eerst weg begrijp ik. Je moet bijna hopen dat er nog een zandbakclub erin trapt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef Black-Death het volgende:
Schiet nog niet op met de inkomende transfers
Die hebben geen haast, dus dan is het sowieso te laat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Brobbey eerst weg begrijp ik. Je moet bijna hopen dat er nog een zandbakclub erin trapt.
Of Kaplan of Taylor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Brobbey eerst weg begrijp ik. Je moet bijna hopen dat er nog een zandbakclub erin trapt.
Ondanks alle haat hier vorige seizoen vond en vind ik hem gewoon een nuttige speler om erbij te hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef Wotte het volgende:
Ik snap overigens niet dat Fitz-Jim nog verhuurd mag worden de enige zes in de selectie die je beter laat voetballen.
Kaplan zal niet al te veel opleven denk ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |